-
Ο χρήστης Happy έγραψε:
Μ αρεσει που βγαλατε πορισμα ακομα συνεργειο δεν πηγε να το δουνε καλα ..να μας πει (γιατι να μας πει?) Τι βλεπουν ...
30 ευρω εχει το πλανισμα 20 το πρεσσαρισμα, βιδες κεφαλης αλλαζεις αν το λεει ο κατασκευαστης,συνιθως πλανη δεν θελει ,δυσκολα στραβονουν,ιμαντα αν εχει λιγο καιρο που αλλαξε τον κραταει δεν εχει θεμα,αλλο?ταπες μπλοκ τρυπαν αν βαζει νερο..οχι με παραφλου,αλλαξε και ενα θερμοστατη και αντε ετοιμος!Φορουμ είναι ρε φίλε,μηπως θες να κοβουμε και αποδειξη με καθε πορισμα;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
θα λυσεις μηχανη και θα ξαναβαλεις μεταχειρ. τον ιμαντα.... Οκ πασο.....Δηλαδη αν ο ιμαντας εχει 1-2 χρονια πανω, γιατι να τον αλλαξει?
Ε ας αλλαξει και θερμοστατες κλπ κλπ τοτε.Αν τον εχει καιρο τοτε ναι, ειναι ευκαιρια.
Αλλιως δεν υπαρχει κανενας λογος.Οσο για το πλανισμα, προφανως και θελει.
Πως θα πατησει καλα η καινουρια φλατζα, ιδιως αν εχει αρπαξει κιολας?
Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο, αν δεν γινει τοτε συντομα θα ξαναβγαλει θεμα. -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
θα λυσεις μηχανη και θα ξαναβαλεις μεταχειρ. τον ιμαντα.... Οκ πασο.....
Δηλαδη αν ο ιμαντας εχει 1-2 χρονια πανω, γιατι να τον αλλαξει?
Ε ας αλλαξει και θερμοστατες κλπ κλπ τοτε.Αν τον εχει καιρο τοτε ναι, ειναι ευκαιρια.
Αλλιως δεν υπαρχει κανενας λογος.Οσο για το πλανισμα, προφανως και θελει.
Πως θα πατησει καλα η καινουρια φλατζα, ιδιως αν εχει αρπαξει κιολας?
Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο, αν δεν γινει τοτε συντομα θα ξαναβγαλει θεμα.Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο Aσφαλώς θα αστειεύεσαι.
-
Πλανισμα πρεπει να γινει αλλα οι τιμες που λετε ειναι εξωπραγματικες. Με 30 ευρω κανουν οσα μηχανουργεια εχω ρωτησει. Επισης γιατι να αλλαξει σετ χρονισμου αν δεν εχει φτασει ο χρονος ή τα χλμ κοντα στη προγραμματισμενη αλλαγη?
-
ο Φωκιωνας εγραψε μονο για λουρι χρονισμου, τωρα 12-20 ευρω δεν νομιζω να ειναι το θεμα οταν μιλαμε για 350+ ευρω.
με την ιδια λογικη γιατι να αλλαξουμε λαδια, φιλτρο λαδιου, θερμοστατη, μα για προληψη βεβαια, οπως και το αλλο που εγραψε αλλα περασε ασχολιαστο, πρεπει να βρεθει και η αιτια που ανεβασε θερμοκρασια και καηκε η φλαντζα. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
θα λυσεις μηχανη και θα ξαναβαλεις μεταχειρ. τον ιμαντα.... Οκ πασο.....
Δηλαδη αν ο ιμαντας εχει 1-2 χρονια πανω, γιατι να τον αλλαξει?
Ε ας αλλαξει και θερμοστατες κλπ κλπ τοτε.Αν τον εχει καιρο τοτε ναι, ειναι ευκαιρια.
Αλλιως δεν υπαρχει κανενας λογος.Οσο για το πλανισμα, προφανως και θελει.
Πως θα πατησει καλα η καινουρια φλατζα, ιδιως αν εχει αρπαξει κιολας?
Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο, αν δεν γινει τοτε συντομα θα ξαναβγαλει θεμα.Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο Aσφαλώς θα αστειεύεσαι.
Γιατι ποσο θελει?
Ηλια, ειπωθηκε για αλλαγη ολου του σετ χρονισμου που δεν ειναι 12 ευρω αλλα κανα 80αρι (στο 207 μου ηταν γυρω στα 100 το γνησιο).
Και ναι, αν υπαρχει υποψια προβληματος να αλλαχτει και θερμοστατης και αντλια.νερου.
Ο ιμαντας απο που κι ως που σχετιζεται με τη φλατζα ομως και γιατι να αλλαχτει αν ειναι προσφατα αλλαγμενος?
Εγω τον αλλαξα γιατι ηταν πανω 5 χρονια καο ηθελε ετσι κι αλλιως αλλαγη. Αν παθαινα τωρα παλι φλατζα, ε 2 χρονων ιμαντα δεν θα τον ξαναλλαζα. -
σε δεκατα του χιλιοστου πλαναρεται... σε δεκατα του χιλιοστου....
-
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
θα λυσεις μηχανη και θα ξαναβαλεις μεταχειρ. τον ιμαντα.... Οκ πασο.....
Δηλαδη αν ο ιμαντας εχει 1-2 χρονια πανω, γιατι να τον αλλαξει?
Ε ας αλλαξει και θερμοστατες κλπ κλπ τοτε.Αν τον εχει καιρο τοτε ναι, ειναι ευκαιρια.
Αλλιως δεν υπαρχει κανενας λογος.Οσο για το πλανισμα, προφανως και θελει.
Πως θα πατησει καλα η καινουρια φλατζα, ιδιως αν εχει αρπαξει κιολας?
Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο, αν δεν γινει τοτε συντομα θα ξαναβγαλει θεμα.Σιγουρα θελει πλανισμα γυρω στο χιλιοστο Aσφαλώς θα αστειεύεσαι.
Γιατι ποσο θελει?
Ηλια, ειπωθηκε για αλλαγη ολου του σετ χρονισμου που δεν ειναι 12 ευρω αλλα κανα 80αρι (στο 207 μου ηταν γυρω στα 100 το γνησιο).
Και ναι, αν υπαρχει υποψια προβληματος να αλλαχτει και θερμοστατης και αντλια.νερου.
Ο ιμαντας απο που κι ως που σχετιζεται με τη φλατζα ομως και γιατι να αλλαχτει αν ειναι προσφατα αλλαγμενος?
Εγω τον αλλαξα γιατι ηταν πανω 5 χρονια καο ηθελε ετσι κι αλλιως αλλαγη. Αν παθαινα τωρα παλι φλατζα, ε 2 χρονων ιμαντα δεν θα τον ξαναλλαζα.μονο το λουρι εχει την τιμη που σου εγραψα και αυτο θα αλλαχθει προληπτικα αν οι τεντωτηρες και τα ρουλεμαν εχουν λιγα χιλιομετρα και ειναι σε σωστη κατασταση.
-
Driver///M »
Σου απάντησε ο Ηλίας, μερικά δέκατα, ξεκινάνε από 1 δέκατο και αν καθαρίσει σταματάνε εκεί, αν όχι πέρνουν άλλο ένα δέκατο, σε πολύ άσχημες περιπτώσεις πέρνουν και 3ο δέκατο, καλό θα είναι αν δεν γνωρίζουμε κάτι να μην το λέμε γιατί μας εκθέτει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Driver///M »Σου απάντησε ο Ηλίας, μερικά δέκατα, ξεκινάνε από 1 δέκατο και αν καθαρίσει σταματάνε εκεί, αν όχι πέρνουν άλλο ένα δέκατο, σε πολύ άσχημες περιπτώσεις πέρνουν και 3ο δέκατο, καλό θα είναι αν δεν γνωρίζουμε κάτι να μην το λέμε γιατί μας εκθέτει.
1 δεκατο ηθελα να πω κι εγω.
Λαθος μου.3 δεκατα δεν εχω ακουσει ποτε να πλαναρεται λογω φλατζας.
Φανταζομαι παντως οτι μετα, σε περιπτωση εκ νεου προβληματος, ουσιαστικα αν ξαναπλαναριστει η κεφαλη εστω και για 1 δεκατο ακομα, θα ειναι για πεταμα. -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Driver///M »
Σου απάντησε ο Ηλίας, μερικά δέκατα, ξεκινάνε από 1 δέκατο και αν καθαρίσει σταματάνε εκεί, αν όχι πέρνουν άλλο ένα δέκατο, σε πολύ άσχημες περιπτώσεις πέρνουν και 3ο δέκατο, καλό θα είναι αν δεν γνωρίζουμε κάτι να μην το λέμε γιατί μας εκθέτει.
1 δεκατο ηθελα να πω κι εγω.
Λαθος μου.3 δεκατα δεν εχω ακουσει ποτε να πλαναρεται λογω φλατζας.
Φανταζομαι παντως οτι μετα, σε περιπτωση εκ νεου προβληματος, ουσιαστικα αν ξαναπλαναριστει η κεφαλη εστω και για 1 δεκατο ακομα, θα ειναι για πεταμα.Εξαρτάται αν θα είναι για πέταμα από πάρα πολλούς παράγοντες
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Driver///M »
Σου απάντησε ο Ηλίας, μερικά δέκατα, ξεκινάνε από 1 δέκατο και αν καθαρίσει σταματάνε εκεί, αν όχι πέρνουν άλλο ένα δέκατο, σε πολύ άσχημες περιπτώσεις πέρνουν και 3ο δέκατο, καλό θα είναι αν δεν γνωρίζουμε κάτι να μην το λέμε γιατί μας εκθέτει.
1 δεκατο ηθελα να πω κι εγω.
Λαθος μου.3 δεκατα δεν εχω ακουσει ποτε να πλαναρεται λογω φλατζας.
Φανταζομαι παντως οτι μετα, σε περιπτωση εκ νεου προβληματος, ουσιαστικα αν ξαναπλαναριστει η κεφαλη εστω και για 1 δεκατο ακομα, θα ειναι για πεταμα.Εξαρτάται αν θα είναι για πέταμα από πάρα πολλούς παράγοντες
Aν μπορείς πες τους μας συνοπτικά να μάθουμε και κάποιοι που δεν ξέρουμε.
-
Mέγεθος και σχεδίαση καπακιού, άλλα είναι σαν τάνκς φτιαγμένα και έχουν πολύ αλουμίνιο και δεν πετσικάρουν με τίποτα, και άλλα είναι φτιαγμένα λες και θα καταρρεύσουν αν τα πιάσεις δυνατά στα χέρια σου, πέρα από αυτό όμως βασικό ρόλο παίζουν
Σχήμα θαλάμου καύσης, αν έχουν μεγάλες και εκτεταμένες squish band ή μικρές ή καθόλου.
Αν έχουν μετά το αρκετό φρεζάρισμα πρόβλημα σκίασης της βαλβίδας που είναι κοντά στο όριο του θαλάμου καύσης.
Τα προβλήματα αλλαγής του μεγέθους του θαλάμου καύσης είναι αυτά που κυρίως υπαγορεύουν την αλλαγή του καπακιού, αφού από τις αλλαγές αυτές προκύπτουν σοβαρά προβλήματα όπως
αύξηση της προανάφλεξης,
αλλαγή της περιδίνησης του μίγματος κατά το άνοιγμα της βαλβίδας που έχει υποστεί μεγάλη σκίαση,
αλλαγή της κατεύθυνσης του μίγματος από το κέντρο του μπουζί αν έχει υποστεί αλλαγή το μέγεθος της / των squish band
δημιουργία σημείων hot spot που αυξάνουν την προανάφλεξηΥπάρχουν κατασκευαστές που απαγορεύουν το φρεζάρισμα του καπακιού γιατί θα υποστούν σοβαρές αλλαγές οι σχεδιαστικές του παράμετροι και θα αλλοιωθεί σημαντικά ο χώρος καύσης, από την άλλη τα ίδια αυτά καπάκια αν φρεζαριστούν ζωντανεύουν τον κινητήρα, και έχει συμβεί επανειλημένα, αλλά χωρίς περαιτέρω μετρήσεις κατανάλωσης, ποσότητας και ποιότητας ρύπων κλπ άλλες μικρολεπτομέρειες που μόνο εργαστηριακά το εργοστάσιο μπορεί να ανιχνεύσει.
-
Αναιβεινει ομως και η συμπιεση... κι αυτο τειρουμενων καποιων αναλλογιων ειναι καλό... και ισως ειναι κι ενας απο τους παραγοντες που μας φαινεται οτι ( οντως ) το αμαξι παει καλυτερα...
Περαν βεβαια του οτι εχει καθαριστει ολος ο θαλαμος, οι βαλβιδες και η κορωνα των πιστονιων απο καρβουνιλα.
-
πιο πολυ καταλαβαινεις την διαφορα απο το οτι ειναι καθαρη και σαν καινουρια η κεφαλη παρα απο την αυξηση της συμπιεσης...
στις περισσοτερες κεφαλες συνηθως το 1 δεκατο πλανισμα ειναι περιπου και 1 δεκατο αυξηση συμπιεσης (απο 10,5 να παει στο 10,6 αντε στη καλυτερη 10,7 ,,τυχαια τα νουμερα...) -
Ο χρήστης athanas25 έγραψε:
πιο πολυ καταλαβαινεις την διαφορα απο το οτι ειναι καθαρη και σαν καινουρια η κεφαλη παρα απο την αυξηση της συμπιεσης...
στις περισσοτερες κεφαλες συνηθως το 1 δεκατο πλανισμα ειναι περιπου και 1 δεκατο αυξηση συμπιεσης (απο 10,5 να παει στο 10,6 αντε στη καλυτερη 10,7 ,,τυχαια τα νουμερα...)Δεν νομιζω, εκτος και αν εχει πιασει καρβουνιλα οπως τα fsi.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Mέγεθος και σχεδίαση καπακιού, άλλα είναι σαν τάνκς φτιαγμένα και έχουν πολύ αλουμίνιο και δεν πετσικάρουν με τίποτα, και άλλα είναι φτιαγμένα λες και θα καταρρεύσουν αν τα πιάσεις δυνατά στα χέρια σου, πέρα από αυτό όμως βασικό ρόλο παίζουνΣχήμα θαλάμου καύσης, αν έχουν μεγάλες και εκτεταμένες squish band ή μικρές ή καθόλου.
Αν έχουν μετά το αρκετό φρεζάρισμα πρόβλημα σκίασης της βαλβίδας που είναι κοντά στο όριο του θαλάμου καύσης.
Τα προβλήματα αλλαγής του μεγέθους του θαλάμου καύσης είναι αυτά που κυρίως υπαγορεύουν την αλλαγή του καπακιού, αφού από τις αλλαγές αυτές προκύπτουν σοβαρά προβλήματα όπως
αύξηση της προανάφλεξης,
αλλαγή της περιδίνησης του μίγματος κατά το άνοιγμα της βαλβίδας που έχει υποστεί μεγάλη σκίαση,
αλλαγή της κατεύθυνσης του μίγματος από το κέντρο του μπουζί αν έχει υποστεί αλλαγή το μέγεθος της / των squish band
δημιουργία σημείων hot spot που αυξάνουν την προανάφλεξηΥπάρχουν κατασκευαστές που απαγορεύουν το φρεζάρισμα του καπακιού γιατί θα υποστούν σοβαρές αλλαγές οι σχεδιαστικές του παράμετροι και θα αλλοιωθεί σημαντικά ο χώρος καύσης, από την άλλη τα ίδια αυτά καπάκια αν φρεζαριστούν ζωντανεύουν τον κινητήρα, και έχει συμβεί επανειλημένα, αλλά χωρίς περαιτέρω μετρήσεις κατανάλωσης, ποσότητας και ποιότητας ρύπων κλπ άλλες μικρολεπτομέρειες που μόνο εργαστηριακά το εργοστάσιο μπορεί να ανιχνεύσει.
Πολυ ωραια αναλυση.
Στους κινητηρες TU3, ET3 της πεζω ξερεις τι παιζει απο ανοχες?
Ξερω οτι μεχρι 2 δεκατα δεν εχουν θεμα αλλα απο'κει και περα δεν ξερω αν αντεχουν παραπανω. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
πιο πολυ καταλαβαινεις την διαφορα απο το οτι ειναι καθαρη και σαν καινουρια η κεφαλη παρα απο την αυξηση της συμπιεσης...
στις περισσοτερες κεφαλες συνηθως το 1 δεκατο πλανισμα ειναι περιπου και 1 δεκατο αυξηση συμπιεσης (απο 10,5 να παει στο 10,6 αντε στη καλυτερη 10,7 ,,τυχαια τα νουμερα...)Δεν νομιζω, εκτος και αν εχει πιασει καρβουνιλα οπως τα fsi.
οι φοτο ειναι απο γιαπωνεζικο 8ν που ελυσα πριν 3 χρονια για επισκευη...ειχε 190.000 χλμ
με το ζορι επερνε μπρος και με δυσκολια κρατουσε ρελαντι και ανεβαζε στροφες...
οποτε καταλαβαινεις γιατι το λεω... -
Ο χρήστης athanas25 έγραψε:
πιο πολυ καταλαβαινεις την διαφορα απο το οτι ειναι καθαρη και σαν καινουρια η κεφαλη παρα απο την αυξηση της συμπιεσης...
στις περισσοτερες κεφαλες συνηθως το 1 δεκατο πλανισμα ειναι περιπου και 1 δεκατο αυξηση συμπιεσης (απο 10,5 να παει στο 10,6 αντε στη καλυτερη 10,7 ,,τυχαια τα νουμερα...)Δεν νομιζω, εκτος και αν εχει πιασει καρβουνιλα οπως τα fsi.
οι φοτο ειναι απο γιαπωνεζικο 8ν που ελυσα πριν 3 χρονια για επισκευη...ειχε 190.000 χλμ
με το ζορι επερνε μπρος και με δυσκολια κρατουσε ρελαντι και ανεβαζε στροφες...
οποτε καταλαβαινεις γιατι το λεω...Συντηρημενος κινητηρας εμμεσου ψεκασμου που κανει σωστη καυση δεν πιανει τετοιες καρβουνιλες, τα fsi γινονται ετσι με φυσιολογικη λειτουργια του κινητηρα.
αλλαγη φλαντζας