-
Εσω-εξω περιβαλλοντος?
-
Εξωτερική. Μόνο. Κατά τα υπόλοιπα έχει πληρη υπολογιστή ταξιδίου με στιγμιαιες και μέσες καταναλώσεις και ταχύτητες. Δείχνει τα χλμ που απομένουν έως το επόμενο σέρβις ή τα χλμ έως τον επόμενο ανεφοδιασμο κλπ. Σε συνδυασμό με το σύστημα μίντια και τον navigator πραγματικά όρεξη να έχεις για πληροφορίες...
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Εσω-εξω περιβαλλοντος?Ποια αυτοκίνητα έχουν και ένδειξη εσωτερικής θερμοκρασίας?
Έτυχε και το είδα σε ένα αλλά κόστιζε πάνω από 150.000€. -
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εξωτερική. Μόνο. Κατά τα υπόλοιπα έχει πληρη υπολογιστή ταξιδίου με στιγμιαιες και μέσες καταναλώσεις και ταχύτητες. Δείχνει τα χλμ που απομένουν έως το επόμενο σέρβις ή τα χλμ έως τον επόμενο ανεφοδιασμο κλπ...οι κλασικες ενδειξεις της ρενο. χρονια τωρα.
εσωτερικη καθ' αυτου λιγο δυσκολο, απλα μπορει καποιος να την...δει εμμεσα μονο εαν εχει ηλεκτρονικο κλιματισμο και αφου τον ρυθμισει στην επιθημητη θερμοκρασια. εκ των υστερων δηλαδη, αν και ποιος νοιαζεται ποσο μπορει να εχει μεσα μιας και αυτη φτιαχνεται. αυτη που δεν φτιαχνεται ειναι η εξωτερικη!! -
Φίλοι Μαρουσιώτης και edmond παρόλο που οι προαναφερθήσες ομορφιές αυτές έχουν προστεθεί στο duster εντούτοις τολμώ να πω πως δεν ήταν αυτός ο λόγος που έγινα κάτοχός του. Δόξα το θεό υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα εντός της οικογένειας της Renault με παρόμοιες και περισσότερες τέτοιου είδους ομορφιές. Ενδεικτικά το qq σε κάποιες εκδόσεις του όπως ακούω ή το sx4 (για να αναφέρουμε και άλλη οικογένεια) έχουν τόση γκατζετιά επάνω τους που θα αποκτήσουν για αυτό το λόγο και μόνο πολλούς θιασώτες ακόμα. Προσωπικά εκτίμησα το όχημα γιατί αποτελεί τίμια πρόταση για αυτά που προσφέρει. Ανήκει σε εκείνη την κατηγορία οχημάτων που χαρακτηρίζω 'οχήματα ουσίας'. Ως τέτοια για παράδειγμα είναι τα jimny και Niva ως πραγματικά εργαλεία για offroad αναζητήσεις και ασχολίες (κυνήγι, εξερεύνηση κλπ), το φόκους της Ford ως ένα όχημα μικρομεσαίο με άριστο στήσιμο που θα ικανοποιούσε και τον ανήσυχο οικογενειάρχη, το yaris της ΤΟΥΟΤΑ που προορίζεται για αστικές πραγματικά πολύ σκληρές διαδρομές. Ας μην κουράσω άλλο όμως. Το duster μου έχει χαρίσει ήδη σχεδόν 20000 χλμ πραγματικά άνετα τόσο στην ΕΟ όσο και σε εκτός δρόμου ανάγκες που έχω. Για όλα αυτά έχω κάνει κάπου 30 γεμίσματα ενώ για τα πρώτα λάδια έδωσα το ηλιγκιώδες ποσό των 55 ευρώ. Οι χώροι του απλά αχανείς για την κατηγορία. Η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις απροβλημάτιστη. Το παρκάρισμα ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα παιχνιδάκι. Η οδική συμπεριφορά, σαν να βρίσκεσαι σε airbus. Οι εργονομικές ατέλειες της πρώτης γενιάς απλά δεν υφίστανται πλέον, ενώ οι τριγμοί λόγω συντονισμών και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι έως τα 120χλμ/ ώρα απλά δεν υπάρχουν. Η ανάρτηση του εξαιρετική για τις ανάγκες που προορίζεται να καλύψει.
-
Το Duster το εχω εδω εδω και δυο χρονια και εξακολουθει να μου αρεσει παρα τις οποιες εργονομικες ιδιοτροπιες,να το πω πιο ευγενικα,και καποιες ασημαντου κοστους παραλειψεις που εχει.Μιλαω για την πρωτη γενια.
-
Εγώ πάλι έχοντας δει το αυτοκίνητο της πρώτης γενιάς, προχώρησα στην αγορά του δικού μου. Δεν θεωρώ τόσο αλλαγές ουσίας την τοποθέτηση των διακοπτών των παραθύρων επάνω στις πόρτες. Μετά τις εργονομικές παρεμβάσεις βέβαια αλλά και αισθητικής... πχ. μπροστινή μάσκα και φώτα τύπου led, οπωσδήποτε καλύτερα είναι... Η ουσία του Duster όμως είναι ο κινητήρας 1.5 dci, η ανάρτηση, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, οι χώροι και φυσικά η άρτια και θετική ύπαρξη των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας και αντιολίσθησης αλλά και του αποτελεσματικού abs που ευτυχώς χρειάστηκα μόνο μια φορά . Η κατανάλωση επίσης πολύ καλή. Τόσο τσιγκούνη κινητήρα δεν έχω ξαναδεί για το μέγεθος του αυτοκινήτου που εξυπηρετεί. Ένα μόνο θα ήθελα τώρα. Το ίδιο αυτοκίνητο με τον κινητήρα 1.6 του ομόσταυλου του qq.
-
Το πρώτο Duster ήταν η απόλυτη συνταγή επιτυχίας. Ωραίο σχεδιαστικά χωρίς περιτους εντυπωσιασμους, καλούς χώρους, εξοπλισμό με τα απαραίτητα και πάνω από όλα ένα αξιόπιστο μηχανικό πακέτο.
Η Renault χωρίς να φαίνεται να έχει δαπανήσει πολλά, κέρδισε. Και αυτό είναι πολύ καλό και για την εταιρεία αλλά και για τους πελάτες της σε ένα μεγάλο ποσοστό. -
Γεια σας! Σημερα πηγα στα Γερανεια για βολτα. Το DUSTER μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις. Αττικη οδο για αρκετη ωρα πηγαινα με 140-150 λογω αργοποριας. Απο Δερβενι Μεγαρων εως την Πισια χωματοδρομος. Πολλη φυτευτη πετρα και σε ενα κομματι δυσκολος χωματοδρομος με μεγαλα νεροφαγωματα. Το αμαξι δεν κοπαναγε, δεν ετριζε και δεν ζοριστικε πουθενα. Με πρωτη, κλειδωμενη τετρακινηση και ESP OFF (σε ενα δυο δυσκολα σημεια), το DUSTER περναγε ανηφορικα βαθια νεροφαγωματα, λακουβες και ριζες με μεγαλη ανεση και αρκετο αερα απο το εδαφος και ας ημασταν μεσα 4 ενιληκες και ενας μπομπιρας. Βγαινωντας απο το αμαξι στην Αθηνα δεν νιωθεις λες και εχεις φαει ξυλο, νιωθεις λες και και καθοσουνα σε μια ανετη καρεκλα γραφειου. Πολυ καλη και χρησιμη η μεταλλικη ποδια που εχει το αμαξι απο κατω. Αληθεια πιο προσφατο αμαξι του ειδους του εχει πια μεταλικη ποδια προστασιας? Και το καλυτερο, γεμισα το αμαξι πετρελαιο στα Μεγαρα και με τοσο χωματοδρομο και επιστροφη απο Αλεποχωρι το Αμαξι εκαψε μονο 2 γραμμες. Ειμαι ενας χαρουμενος ιδιοκτητης DACIA DUSTER
-
Ειναι ενα τιμιο,οικονομικο,ανετο και αξιο αυτοκινητο.
-
Και να σκεφτείς πως στην αρχή δεν πηγαινα να το δω μόνο και μόνο γιατί δεν μου έλεγε τίποτε η μάρκα. Φίλος που το πήρε με πληροφόρησε ότι ουσιαστικά πρόκειται για καμουφλαρισμενο Renault. Στην έκθεση όταν πηγα να το δω, είχαν το 4Χ4 σε σκούρο γκρι και έπαθα... Το ετερο ήμισυ όμως το ήθελε σε λευκο και έτσι έγινε .
-
Συνηθως ετσι γινεται!
-
Ενδιαφερομαι για το 4*4 εχει ψαξει καποιος για πισω μπλοκε διαφορικο????
-
μετα απο τεσσερα εκτος δρομου αυτοκινητα και αρκετες διαδρομες και λογω πλεον της οικονομικης καταστασης μου αρεσει πολυ το duster ειναι πολυ τιμιο για τα λεφτα του και πιστευω οτι αν μπορουσαμε να βαλουμε πισω μπλοκε με κομπρεσσερ αερα θα γινοταν πολυ πιο ικανο εκτος δρομου .Ποια η γνωμη σας παρακαλω και αν το εχει ψαξει καποιος ευχαριστω?????
-
Πραγματικά μια πολύ καλή ερώτηση.
-
Πρεπει ισως να το ψαξουμε οσο μπορουμε για το πισω μπλοκε αν το λυ΄σουμε εγω σιγουρα θα το αγοραζα.Απ οτι ξερω τα μηχανουργεια που φτιαχνουν μπλοκε με κομπρεσσερακι ειναι ακκριβα στην κατασκευη του πρωτου διαφορικου μετα τα πραγματα ειναι πιο φυσιολογικα.ΑΥΤΟ λυνεται αν μαζευτουμε καποιοι που θελουν να εχουν ενα οπλο εκτος δρομου ρωτησουμε κατ αρχας αν γινεται και με ρεφενε να φτιαξουμε το πρωτο για να ανοιξουμε τοδρομο για τους υπολοιπους ευχαριστω
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Εγω για αρχη θα αλλαζα φιλτρο πετρελαιου! Το δικο μου οταν αλλαξα το φιλτρο πηρε την χαμενη σπιρταδα!
Τωρα για διακοες και σκορτσαρισματα μου τα εκανε οταν αρχισε να τελειωνει η μπαταρια..... αλλα μια εβδομαδα το πολυ κρατησε και αυτο μονο οταν ηταν κρυο το αμαξι!
Σε εγκεφαλο το βαλανε το αμαξι?
Η τελευταια και χειροτερη περιπτωση ειναι να θες συμπλεκτη!!!
...τραβας με κοτσαδορο? Το δουλευεις εκτος δρομου?Φίλτρο όλλαξα. Καθαριστικά χρησιμοποίησα, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο. Μπαταρία οκ. Στον εγκέφαλο δεν εβγαζε κάτι. Για την περίπτωση του συμπλέκτη δεν πέζει. Κοτσαδόρος δεν υπάρχει και το εκτός δρόμου ελάχιστο. Ευχαριστώ πάντως.
-
Ο χρήστης Μαρουσιώτης έγραψε:
Μικροδιακοπες εκανε και το δικο μου και την δευτερη φορα που αναψε το check engine το διαγνωστικο εδειξε προβλημα τροφοδοσιας στο κυκλωμα του 3ου και 4ου μπεκ.Μετα απο την αφαιρεση του Pro bitz το λαμπακι δεν εχει ξανα αναψει, αλλα οιστιγμιαιες μικροδιακοπες υπαρχουν σε αραια διαστηματα αλλα ειναι πιο δυσκολα αντιληπτες απ οτι παλαιοτερα.Φίλε Μαρουσιώτη,
Τελικά έβγαλε βλάβη στο κύκλωμα των μπεκ, 2ου και 3ου κυλίνδρου.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία, τα έκαναν σκάντζα με το 1&4, έκαναν επαναπρογραματισμό και περιμένουμε. Από ότι είδα όμως μου φάνηκε απόλυτα λογικός ο κωδικός των βλαβών και κολλάει γάντι με αυτό που πραγματικά έκανε το αμάξι.
Κάτι δηλαδή σαν το δικό σου πρόβλημα αλλά χωρίς να έχει τοποθετηθεί Pro bitz.Βρήκες άκρη τελικά;
-
Το Pro Bitz εχει πλεον αφαιρεθει.Στο διαστημα που το εχω αφαιρεσει εκανε ανα διαστηματα παλι τις μικροδιακοπες αλλα πιο δυσκολα αντιληπτες,ισως γιατι η ιπποδυναμη και η ροπη ηταν πια μικροτερες.Τωρα εχω κανει επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και αυξηθηκε παλι ροπη και ιπποδυναμη και οι μικροδιακοπες τωρα γινονται παλι πιο ευκολα αντιληπτες.
Dacia Duster