Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel 1.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel 1.4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    64
    495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astronautis last edited by

      Πάρε μια βαθιά ανάσα και διάβασε το σχετικό θέμα στα τεχνικά θέματα. Νομίζω ότι είναι κατατοπιστικό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ωραιο διαβασα λιγο! Τι βγαινει τελικα απο ολο αυτο γιατι δεν προλαβαινω να το διαβασω μεχρι να αγορασω το πετρελαιο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ωραιο διαβασα λιγο! Τι βγαινει τελικα απο ολο αυτο γιατι δεν προλαβαινω να το διαβασω μεχρι να αγορασω το πετρελαιο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Εσύ κράτα από αυτά που διάβασες ότι αν κάνεις μόνο μικρές αποστάσεις εντός πόλης, τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα με το DPF.

            Από την άλλη, επειδή είμαστε Έλληνες και την υπερβολή την έχουμε στο αίμα μας, θεωρώ (κατά την προσωπική μου άποψη) ότι εδώ έχουμε ένα στοιχείο μεγάλης υπερβολής, παρόμοιο με αυτά που λέγονταν όταν πρωτοεισήχθησαν τα καταλυτικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Και τότε λέγονταν διάφορα για το πόσο προβληματικοί και πανάκριβοι ήταν οι καταλύτες που 'σίγουρα' θα υποχρεωνόμασταν να τους αλλάξουμε σε 2-3 χρόνια. Ακόμα και οι ίδιοι οι πωλητές υπολόγιζαν μια ζωή maximum περί τα 80-100.000 Km. Στην πράξη η πλειονότητα των καταλυτών σε καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα, έβγαλε πολύ περισσότερα Km και βεβαίως και η πιθανή αντικατάστασή τους ήταν πολύ φθηνότερη απ' ότι αρχικά υπολογιζόταν.

            Γι' αυτό πιστεύω ότι έχουμε περάσει σχεδόν στο στάδιο της 'δαιμονοποίησης' του DPF, το οποίο τελικά θα αποδειχθεί προβληματικό σε ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτοκινήτων, όπως αντίστοιχα αποδείχθηκε με τους καταλύτες. Και σε τελική ανάλυση, όλα τα εξαρτήματα του αυτοκίνητου έχουν ένα ποσοστό αστοχίας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Παντως αυτα του ειδιυς τα ντιζελ , αφου υπαρχουν απο το 2010 , πιστευω θα πρεπει να εχουμε καποια ακλονιτα στοιχεια........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr