Στρατηγική;
Είναι μέχρι να διαλυθεί η ονομασία Π & Ρ ΔΑΒΑΡΗ δηλ... Πάνος και Ρίτσα (Συγγελίδη) Δάβαρη.
Μόλις τα βρουν με τα του διαζυγίου τους τότε είναι θέμα χρόνου η 'διάλυση' της εταιρίας:
'Ρίτσα Δάβαρη, διευθύνουσα σύμβουλος της Hyundai Hellas
Η «Mrs Hyundai» της Ελλάδας
Η κυρία Ρίτσα Δάβαρη-Συγγελίδη είναι διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας που είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Hyundai. Η κυρία Δάβαρη είναι κόρη του γνωστού επιχειρηματία Γιώργου Συγγελίδη, του οποίου οι δραστηριότητες εξαπλώνονται και στο real estate. Ήταν παντρεμένη με τον κ. Παναγιώτη Δάβαρη με τον οποίο έχουν αποκτήσει και δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και τον Δημήτρη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος της οικογένειας Συγγελίδη, ο οποίος συνδιοικείται από τα δύο αδέρφια της κυρίας Δάβαρη, Ιωάννη και Πολυχρόνη Συγγελίδη, έχει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των εταιρειών Citroen και Jeep αλλά είναι και κάτοχος αρκετών κτιρίων στην Αθήνα. Εξάλλου ο Όμιλος αναπτύσσει και κερδοφόρο δραστηριότητα στο real estate και στην αγορά των ΗΠΑ.
http://kourdistoportocali.com/post/38217/bw'
Και εδώ η στρατηγική του παλιού καλού καιρού, όταν έκανε κουμάντο ο Δάβαρης...
'ΠΩΣ ΕΒΓΑΛΑ ΛΕΦΤΑ
Μελέτη, τόλμη και πρωτότυπες ιδέες
Απαντά ο κ. Πάνος Δάβαρης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/1998
Μελέτη, τόλμη και πρωτότυπες ιδέες
Ο κ. Πάνος Δάβαρης γεννήθηκε το 1956 στη Θεσσαλονίκη, όπου και έκανε τις πρώτες του σπουδές. Στη συνέχεια πήγε στις ΗΠΑ και φοίτησε στο Drake University Desmoines-Iowa οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. Πήρε Bachelor στον τομέα business administration. Το 1990 ίδρυσαν μαζί με τη σύζυγό του τη Hyundai Ελλάς Π. και Ρ. Δάβαρη ΑΒΕΕ, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Hyundai Motor Company στην Ελλάδα.
Η δεκαετία του '90 έφερε στον ευρύτερο χώρο των αντιπροσώπων διεθνών αυτοκινητοβιομηχανιών μια ανανέωση προσώπων και συστημάτων αλλά και των παραδοσιακών μοντέλων οργάνωσης. Προς αυτές τις κατευθύνσεις κινήθηκε και ο κ. Πάνος Δάβαρης, επικεφαλής της εταιρείας Hyundai Ελλάς Π. και Ρ. Δάβαρη ΑΒΕΕ.
Ο κ. Πάνος Δάβαρης σε ηλικία 22 ετών πήρε στην Αμερική το Bachelor. Δεν σκέφθηκε όμως ούτε στιγμή να κάνει καριέρα στο εξωτερικό. Γύρισε αμέσως στην Ελλάδα και άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά με το εφηβικό του χόμπι που ήταν τα αυτοκίνητα. Η εμπειρία που απέκτησε την πρώτη δεκαετία της ενασχόλησής του τού επέτρεψε τον Αύγουστο του 1990 να ιδρύσουν μαζί με τη σύζυγό του κυρία Ρίτσα Δάβαρη τη δική τους εταιρεία, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Hyundai Motor Company στην Ελλάδα.
Κύριο μέλημά του ήταν να επεξεργαστεί και να εφαρμόσει σύγχρονα προγράμματα, στηριγμένα σε σύγχρονες στρατηγικές και σε πολλές καινοτομίες. Είχε μια νέα αντίληψη για την αγορά αυτοκινήτου και μια διαφορετική εταιρική φιλοσοφία. «Στόχος μου ήταν και είναι» λέει «όχι απλώς η προώθηση και πώληση αυτοκινήτων, αλλά η λειτουργία με βάση μια διαφοροποιημένη επιχειρηματική πρόταση που εστιάζει στον τελικό αγοραστή και στον τελικό χρήστη προσφέροντας τον καλύτερο λόγο αξίας προς τιμή. Ετσι η εταιρεία μας αυτή τη στιγμή αποτελεί τη μόνη ελληνική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων πιστοποιημένη με ISO 9002 για την τεχνική εκπαίδευση, τις διαδικασίες παράδοσης και διακίνησης ανταλλακτικών και αυτοκινήτων, την πληρότητα σε ανταλλακτικά κλπ. Αλλά και το σύστημα διανομής της εταιρείας μας επιτρέπει στον εισαγωγέα και στον τελικό πελάτη την άμεση επαφή καθώς και την απευθείας τιμολόγηση, πράγμα που διασφαλίζει ενιαία τιμολογιακή πολιτική, άμεση παρακολούθηση της ζήτησης, τήρηση μηδενικού στοκ από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και άλλα οφέλη».
Στο πλαίσιο των διαφοροποιήσεών της η εταιρεία προώθησε, πολύ νωρίς και προτού οι τράπεζες αναπτύξουν ανάλογα προϊόντα, τα χρηματοδοτικά προγράμματα αγοράς αυτοκινήτων, όπως και τη μηδενική προκαταβολή. Εξηγώντας τις καινοτομίες που εφήρμοσε ο κ. Δάβαρης λέει: «Στον σκληρό επιχειρηματικό αγώνα των μεριδίων επικρατούν όχι αυτοί που ακολουθούν τις απαιτήσεις της αγοράς, αλλά αυτοί που με οξυδέρκεια τις προβλέπουν και με δυναμισμό τις διαμορφώνουν. Αρχή μου είναι να μην περιμένω να αφουγκραστώ τους ρυθμούς της αγοράς για να κινηθώ, αλλά να μελετώ και να τολμώ την εφαρμογή νέων ιδεών που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς».
Τα χαρακτηριστικά της η εταιρεία του τα εμφάνισε από την πρώτη ημέρα της σύστασής της, με πρόθεση να επιβληθεί. «Θελήσαμε» λέει ο κ. Δάβαρης «να δημιουργήσουμε με κάθε πελάτη μας μια φιλική σχέση. Δεν μας ενδιέφερε να αγοράσει ένα αυτοκίνητο και να φύγει, αλλά θελήσαμε να του διασφαλίσουμε απόλυτη εξυπηρέτηση και μετά την πώληση. Η πολιτική μας στον χώρο του αυτοκινήτου μας επέτρεψε το πρώτο πλήρες έτος παρουσίας μας στην ελληνική αγορά να καταλάβουμε ένα μερίδιο μεγαλύτερο του 4% και μια σειρά κατάταξης στις δέκα πρώτες αντιπροσωπείες εκ των 41 συνολικά που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Η άνοδος ήταν σταδιακή χρόνο με τον χρόνο».
Ποιες ήταν οι επιλογές που οδήγησαν στο θετικό αποτέλεσμα; «Εφαρμόσαμε μια στρατηγική που μας επέτρεψε να καθιερωθούμε μέσα σε ένα οξύτατα ανταγωνιστικό και ασταθές, λόγω των συχνών κυβερνητικών παρεμβάσεων, περιβάλλον. Εκτός από τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του υποψήφιου πελάτη, είτε αυτός ήταν αγοραστής είτε χρήστης, δώσαμε έμφαση στη δημιουργία θετικής εικόνας του brand name 'Hyundai' και των ομώνυμων προϊόντων. Από εκεί και πέρα η στρατηγική μας υλοποιήθηκε μέσω μιας μεγάλης γκάμας μοντέλων-εκδόσεων με υψηλά επίπεδα εξοπλισμού, με ανταγωνιστική και επιθετική εμπορική πολιτική, με αξιόπιστο σέρβις, με την ανάπτυξη ενός αποκλειστικού δικτύου αντιπροσώπων πανελλαδικής κάλυψης» εξηγεί ο κ. Δάβαρης.
Και τα απτά αποτελέσματα αυτών των κινήσεων; «Το 1997 πουλήσαμε 11.692 αυτοκίνητα, έναντι 6.347 το 1996. Δηλαδή είχαμε μια αύξηση της τάξεως του 72% και κατακτήσαμε την τέταρτη θέση στον πίνακα των 41 αντιπροσωπειών. Επιπλέον το μοντέλο Accent με 8.774 πωλήσεις απέσπασε την πρώτη θέση σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, με σημαντική διαφορά, μεγαλύτερη των 1.000 αυτοκινήτων, από το δεύτερο.
Το Coupe στην πρώτη χρονιά παρουσίασής του στην ελληνική αγορά ανέβηκε στην πρώτη θέση στα σπορ με μερίδιο 42% και αυτό παρ' ότι δεν ήταν διαθέσιμο από την αρχή του έτους. Το πρώτο εξάμηνο του 1998 με την είσοδο του Atos η εταιρεία διεκδικεί πρωτεία με 9.253 αυτοκίνητα και ξεπερνά σε ποσοστό στην ελληνική αγορά το 9% κατακτώντας τη δεύτερη θέση στο σύνολο των πωλήσεων. Επιπλέον το Accent διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τα πρωτεία του».
Κατόπιν αυτών των αποτελεσμάτων είναι φυσικό ο κ. Πάνος Δάβαρης να δηλώνει ότι τα πιστεύω του δικαιώθηκαν....
http://www.tovima.gr/relatedarticles/ar ... aid=101844'