-
Λοιπόν, έκανα σήμερα στα 1700 χλμ την πρώτη αλλαγή λαδιών. Ρώτησα για τη θερμοκρασία, έχει μόνο μια ένδειξη ένα λαμπάκι το οποίο αν ανάψει είναι ήδη αργά... ας ελπίσουμε ότι δεν θα ανάψει.
nikos1702 σου ήρθε εσένα το manual και το service book? Εμένα όχι ακόμα, απλά το service book του aveo είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα chevrolet, οπότε μου έδωσαν ένα και απλά περιμένω το manual τώρα.
Επίσης, ρώτησα και μου εξήγησαν τι είναι το ποσοστό που δείχνει με τι εικονίδιο του λαδιού όταν πατήσεις το 'menu' ενώ είσαι ακίνητος... δεν είναι κάποιος μετρητής ποσότητας (πάλι καλά γιατί είχα αρχίσει να αγχώνομαι που έπεφτε συνέχεια) απλά είναι ένας μετρητής να σου υπενθυμίζει πότε πρέπει να κάνεις service ανάλογα τον καιρό που περνάει και τα χιλιόμετρά σου.
Στο θέμα του diesel, έχω βάλει 3 γεμίσματα: 2 φορές απλή eko και μία bp ultimate και μπορώ να πω ότι δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά. Αν ισχύουν οι μέχρι τώρα μετρήσεις στο trip computer μάλλον στο τέλος το bp ultimate θα μου βγάλει και λιγότερα χιλιόμετρα από το απλό. Το επόμενο γέμισμα θα το κάνω με vpower να πάρω μια γεύση και από αυτό. Τα πρατήρια που βάζω τα θεωρώ αξιόπιστα από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στη βενζίνη τους με το προηγούμενό μου αμάξι.
Η κατανάλωσή μου είναι στο 5.5 και με τις δύο μάρκες diesel. Όπως και να 'χει το αφήνω να το πιει όλο και μετά υπολογίζω την κατανάλωση και όχι από την ένδειξη του trip computer. -
Οχι δεν μου εχει ερθει ακομα αλλα την αλλη βδομαδα που θα παω για την αλλαγη λαδιων (no money no λαδι) θα τους ΞΑΝΑρωτησω. Το βιβλιο σερβις μου το ειχαν δωσει απο την αρχη. Ποσο σου πηραν για την αλλαγη λαδιων και τι λαδια σου εβαλαν; Στο μανουαλ απο το σαιτ λεει κατι για dexos 2.
Στο πετρελαιο μονο Vpower βαζω τις Πεμπτες με προσφορα 20 ευρω κ μου βγαζει 280 χλμ με 5,5 καταναλωση.Θα βαλω σημερα απλο μπας κ καταλαβω διαφορα. Εστι εσυ ποσο βαζεις και ποσα χλμ σου βγαινουν;
Μου την σπαει που για τη καταναλωση λενε 4,2 αστικο και ειναι στο 5,5 -
Καλά δεν είναι κανα τρελό έξοδο. μου πήραν 36€ (33 με την έκπτωση του συνεργείου) για την αλλαγή και checkaran γενικά μία το αμάξι. Νομίζω ότι το λάδι που βάζουμε είναι το 5/30 full συνθετικό (για diesel).
Κάθε φορά το φουλάρω (https://www.spritmonitor.de/en/detail/663484.html) για να το υπολογίζω πιο εύκολα. Κάνω και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά οπότε δεν έχει νόημα να βάζω 10 με 20 € τη φορά.
Το περίμενα ότι θα είχε τέτοια απόκλιση από την εργοστασιακή τιμή στην κατανάλωση να σου πω την αλήθεια... αλλά γενικά είμαι happy γιατί με τα χιλιόμετρα που γράφω αν είχα κρατήσει το παλιό μου αμάξι θα είχα περισσότερα από διπλάσια έξοδα.
-
εγω στα πρωτα 5 σερβις (παντα με αλλαγη φιλτρου)μου εβαζαν 5-40dexos2 της chevrolrt -eldons αλλα κοστιζαν 15 ευρω το λιτρο..οποτε στα δυο τελευταια σερβις εβαλα με 35 ευρω το πεντολιτρο το gm dexos 2, 5-30 kai μου φαινεται οτι ενω με τα πρωτα τσιμπαγε και καμια 400 γραμμαρια στα 10000 που τα αλλαζω με αυτα τωρα δεν σιμπαει καθολου.εμενα η καταναλωση που κινουμαι αποκλειστικα σχεδον εθνικη εχει κολλησει εδω και μηνες που εχω να το μηδενησω ακριβωσ το 5!!! πιστευω ειναι καλα αν σκεφτεις το βαρος του αυτοκινητου και τη δεκαεφταρα ζαντα.
-
Παρα πολυ καλα νομιζω κυριως λογω της ζαντας. Τις αλλαξες μονος σου τις ζαντες ή ειναι οι εργοστασιακες;
Ακομα δεν το εχω ανοιξει το αμαξι. Μηπως πρεπει να του κανω κανενα ταξιδακι να πεσει η καταναλωση; -
Έχω την εντύπωση ότι οι μεγαλύτεροι κινητήρες από τους δικούς μας ρίχνουν σημαντικά την κατανάλωση στο ταξίδι. Ίσως με το 6τάχυτο κιβώτιο επίσης να είναι καλύτερα. Το δικό μου στα 120 - 150 με πέμπτη μου δίνει την εντύπωση ότι ζορίζεται (κρίνοντας από το θόρυβο) αρκετά, οπότε δεν θα το έλεγα ότι ταξιδεύει οικονομικά έτσι. Πιστεύω βέβαια ότι με μια σταθερή ταχύτητα 90 - 100 km/h στο ταξίδι θα είναι super οικονομικό.
-
ποιους μεγαλυτερους κινητηρες λες;
-
Λέγοντας μεγαλύτερους κινητήρες αναφέρομαι σε άλλα μοντέλα. Για παράδειγμα αν ψάξεις το spritmonitor για citroen c4(1.6diesel) καταναλώσεις θα τις βρεις πιο χαμηλές, όπως επίσης και για τα 1.5 μοντέλα της nissan και renault. Και πάλι όμως λέω ότι είμαι happy από την κατανάλωση του αυτοκινήτου μου, με το δεδομένο ότι κινούμαι κυρίως σε μποτιλιάρισμα και κάνω αρκετά χλμ.
-
Εχω να πω οτι με απλο πετρελαιο shell κ με αλλαγη λαδιων (χωρις να ξερω αν επιρρεαζει αυτο) η καταναλωση εφτασε στο 5,7
-
η αλήθεια είναι ότι και σε μένα πρέπει να ανέβηκε κι άλλο η κατανάλωση λόγω της τρελής κίνησης των τελευταίων δύο εβδομάδων... και πάλι βέβαια μιλάμε για σχεδόν 40% απόκλιση από αυτά που γράφει η chevrolet στο site της (4.2lt/100χλμ εντός πόλης).
Διάβασα κάπου ένα άρθρο ότι οι εταιρίες στην Αμερική τρώνε πρόστιμα όταν γράφουν τέτοιες μούφες με τόσο μεγάλη απόκλιση, ενώ στην Ευρώπη δεν του ενοχλεί κανείς. θα μπορούσαν να δήλωναν 2lt/100km και να μην τους έλεγε κανείς τπτ...
-
το άρθρο:
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... ozimionoyn -
Ο χρήστης Esti έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι και σε μένα πρέπει να ανέβηκε κι άλλο η κατανάλωση λόγω της τρελής κίνησης των τελευταίων δύο εβδομάδων... και πάλι βέβαια μιλάμε για σχεδόν 40% απόκλιση από αυτά που γράφει η chevrolet στο site της (4.2lt/100χλμ εντός πόλης).Διάβασα κάπου ένα άρθρο ότι οι εταιρίες στην Αμερική τρώνε πρόστιμα όταν γράφουν τέτοιες μούφες με τόσο μεγάλη απόκλιση, ενώ στην Ευρώπη δεν του ενοχλεί κανείς. θα μπορούσαν να δήλωναν 2lt/100km και να μην τους έλεγε κανείς τπτ...
ΒΡΕ παιδια ηρεμηστε....το 4.1 που σ λεει οτι καιει θα επρεπε να ξερεισ οτι ειναι σε ιδανικες συνθηκες...δηλαδη καμια σχεση με τις συνθηκες π οδηγαμε εμεις....χαλαρωστε και απολαυστε το αυτοκινητο σας γιατι πραγματικα δεν καιει τιποτα....ειχατε οδηγησει ποτε πριν αλλο αυτοκινητο που πραγματικα εκαιγε?????και να σας πω ενα μυστικο επειδη πλεον εχω περασει τις 65000 ...κι εγω στην αρχη μηδενιζα συνεχεια το τριπ και η καταναλωση που εγραφε ηταν σχετικα υψηλη....τωρα που εχω να το μηδενισω κανα μισο χρονο γυρω στις 10000κμ εχει κολλησει στα 5 λιτρα...βεβαια κατα 80% κινουμαι εθνικη αλλα και σχετικα με γρηγορες ταχυτητες..και μεσα σε αυτα τα χιλιομετρα αρκετα σε πολη με κινηση...μην μηδενιζετε το τριπ!!!και πιστεψτε με δεν καιει
σας το λεω γιατι οδηγουσα ignis sport ...αυτο να δειτε τι εκαιγε.,..... -
Ενταξει δεν ειναι οτι δεν το απολαμβανουμε αλλα καποια πραγματα κακοφαινονται. Τελος παντων, αλλο θεμα τωρα. Ρωτησα για ρεζερβα μιας και δεν μου ειχαν με την αγορα, ουτε γρυλο ουτε μπουλονοκλειδο και μου ειπαν 650 ευρω!!!!!!!!!Τους λεω δε θελω 4 ζαντες, μονο την ρεζερβα. Ε τοσο κανει!!!!
Το προβλημα λενε ειναι οτι η συγκεκριμενη ζαντα εχει καρε 5105 που το εχει μονο αυτο κ το αστρα οπελ.Καμια βοηθεια;;; -
http://www.car.gr/parts/view/5110724/
εχει αυτος 4 ζαντες ....ταιριαζουν.....εγω θα παρω μια απο αυτες... -
καλησπερα .αν και το ποστ θα ειναι τεχνικης φυσεως λεω να μην ανοιξω νεο θεμα.
συμπληρωσα 75000 κμ και αρχισανε τα οργανα???
πριν κανα δυο μηνες ξαφινκα χρειαστηκε να τσιμπησω φρενο στην εθνικη και κανει ενα τραβηγματακι το αυτοκινητο δεξια...ωπα λεω...
στην αρχη σκεφτηκα κανα λαστιχο ξεφουσκωτο..καμια ευθυγραμμιση π δεν εχω κανει ποτε....
σαν καλο παιδι ξεκιναω ενεργειες αποκαταστασης του προβληματος αλλα δεν ηταν τοσο απλο τελικα...για να μην σας κουραζω θα γραψω συνοπτικα ολες τις ενεργειες που εκανα χωρις να αλλαξει κατι δηλαδη το να πατας φρενο και το αυτοκινητο να αλλαζει σχεδον λωριδα...
αλλαγη τακακια
ευθυγραμμιση
αλλαγη υγρων φρενων -εξαερωση
ελεγχος σε κτεο
ελεγχος με υπολογιστη ενω πατας φρενο απο οτι μ ειπανε και θα στελνανε τις μετρησεις αγγλια να μας πουνε τι να αλλαξουμε.
μετα απο ολες αυτες τις ενεργειες αλλαζουμε 2 δαγκανες στην εγγυηση πιστευοντας οτι αυτο ειναι το προβλημα
τιποτα!!! καμια αλλαγη αλλα παραλληλα διαπιστωνεται οτι το τραβηγμα το κανει μονο με οδηγο και οχι με συνοδηγο!!!
τελικα αλλαχτηκε μοναδα abs και το προβλημα λυθηκε μολις προχτες μετα απο 2 μηνες σχεδον που το ψαχναμε...
σας τα εγραψα λιγο συνοπτικα γιατι αν γραψω ολη την ιστορια και το ποσο παιδευτικα και ποσες μερες ειχα το αμαξι στο συνεργειο να το ψαχνουν θα γραψω βιβλιο....και το καλυτερο δεν σας το ειπα..πληρωσα και 80 ευρω κουριερ για να ερθει το αβς σε 4 μερες απο ολλανδια αλλιως θα εκανε τουλαχιστον 20 μερες!!προβλημα νο 2!!
ενω παω στην εθνικη με τεχυτητα γυρω στα 160-170...το αυτοκινητο ξαφνικα μουτρωνει και κοβει αρνουμενο να παει πανω απο 100-110...ωπα λεω..το πετρελαιο που πριν λιγο ειχα φουλαρει....μιας και φτανω στις στροφες τις υλικης λεω κατσε να τις βγαλω και μετα σταματαω στο 90 να τσεκαρω τι γινεται μιας και δεν μοπυ εχει αναψει καποιο λαμπακι....
φτανω στο 90 σταματαω..με παιρνουν οι μυρωδιες.....ωπα λεω μεγεια μας...ανοιγω καπο βλεπω δοχειο ψυκτικου αδειο και απο κατω να σταζει το μοτερ ...ξανακοιταω για λαμπακι θερμοκρασιας τιποτα....παιρνω ενα πεντολιτρο παρταφλου το ριχνω και οπως το εριξα πηγε απατο..κρμα τα 15 ευρω...
για την ιστορια ειχε κοπει το σωληνακι επιστροφης στο παγουρακι....ακομα ματισμενο το εχουμε μεχρι να ερθει το καινουργιο απο ολλανδια....(δεν πληρωνω παλι κουριερ)το αμαξι 6 μερς τωρα λειτουργει κανονικα...μαλλον το προλαβα και δεν το εκαψα ελπιζω......ακομα μεσα στην εγγυηση αλλα το παραφλου δεν το καλυψανε ....μονο το σωληνακι δεν θα πληρωσω...
ειναι δυνατον σε 3 χρονων αυτοκινητο με 75000 κμ να κοβονται σωληνακια????ελεοσ!!!! -
Γ@ΜΩ ΤΗ ΜΑΜΑ GM KAI TON KINHTHRA multijet....
-
Ωχ....
Σύμφωνα με το http://www.chevrolet.gr/to-chevrolet-mo ... rolet.html καταλαβαίνω ότι η chevrolet θα σε κάλυπτε με αμάξι για τις 20 μέρες που θα έκανε το ανταλλακτικού να έρθει... ή ακόμα καλύτερα θα σε κάλυπταν για τις 4 μέρες του courier και θα πλήρωναν και το έξοδο. Τι σου είπαν?Είσαι στην τριετία ή έχει λήξει?
-
ασε αυτο πονεμενη ιστορια....λεει οτι ναι μεν εχει προβλημα με τα φρενα αλλα δεν εχει ακινητοποιηθει με δικη τους ευθυνη οποτε δεν δικαιουσαι αυτοκινητο....δε βρισκεις ακρη μ,ε αυτους..τεσπα αφου η αλλαγη abs εγινε και ειχε αποτελεσμα ολα καλως...
αν δεν ειχα και την αλλη γκαντεμια με το σωληνακι επιστροφης ψυκτικου που παραλιγο να το καψω ,,,,,,,,,,τωρα το εχω ματισμενο μεχρι να ερθει το καινουριο σε καμια βδομαδα ακομα υπολογιζω απο ολλανδια....
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
Ωχ....
Σύμφωνα με το http://www.chevrolet.gr/to-chevrolet-mo ... rolet.html καταλαβαίνω ότι η chevrolet θα σε κάλυπτε με αμάξι για τις 20 μέρες που θα έκανε το ανταλλακτικού να έρθει... ή ακόμα καλύτερα θα σε κάλυπταν για τις 4 μέρες του courier και θα πλήρωναν και το έξοδο. Τι σου είπαν?Είσαι στην τριετία ή έχει λήξει?
για το κουριερ μου ειπανε αν θες το χρεωνεσαι εσυ για να ερθει σε 4 μερες....80 ευρωπουλα αεροπορικως....
αλλιως επρεπε να περιμενω 20 τουλαχιστον μερες....και ληγει κ η εγγυηση σε 5 μερες..... -
εμένα όταν μου έφεραν το αμάξι είχε ένα σπασμένο διακόπτη στο τιμόνι (cruse control) και φυσικά θα μου το αλλάζανε μιας και ήταν στην εγγύηση... Μετά από 3 μήνες που περίμενα το ανταλλακτικό μου λέει ο αντιπρόσωπός μου ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να στείλει email να ρωτήσει τι γίνεται/που βρίσκεται(και καθε φορά του απαντούσαν σε ένα μήνα). Μου έδωσε όμως ένα τηλέφωνο για τα κεντρικά και το ανταλλακτικό ήρθε την επόμενη βδομάδα αφού μίλησα με τον άνθρωπο εκεί.... Το τηλέφωνο είναι 5706815 και το γραφείο είναι του κ. Χρυσολορά. Μέχρι εκείνη τη στιγμή μου έλεγαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει στην Ολλανδία και έρχεται από Κορέα... Ακόμα και μετά το τρίμηνο δλδ όταν ρώτησα για το ανταλλακτικό μου είπαν ότι τους είπαν από τον επόμενο μήνα και αν....
Δεν ξέρω αν αυτός ο Χρυσολοράς έχει κάποια δύναμη να πιέσει... Πάντως το ανταλλακτικό μου βρέθηκε στο μπαμ
Chevrolet Aveo Diesel 1.3