-
Οταν το αυτοκινητο ειναι πολυ κρυο και δεν εχει μπει ακομα σε closed loop για να δει ο λ πλουσια και φτωχα μιγματα, λαμβανει η PCM υποψη της το αποθηκευμενο fuel trim ή δινει ενα τυπικο (προς το πλουσιο) μεχρι να ζεσταθει ??
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Οταν το αυτοκινητο ειναι πολυ κρυο και δεν εχει μπει ακομα σε closed loop για να δει ο λ πλουσια και φτωχα μιγματα, λαμβανει η PCM υποψη της το αποθηκευμενο fuel trim ή δινει ενα τυπικο (προς το πλουσιο) μεχρι να ζεσταθει ??Η ECU ΠΡΕΠΕΙ να δώσει ένα καλά πλούσιο μίγμα για να πάρει μπρος, λαμβάνοντας υπόψιν τα τριμς (Παλιά τραβάγαμε το τσοκ). Ο λάμδα, όπως λες, δε δουλεύει. Αν λοιπόν τα τριμς είναι πολύ αρνητικότερα από ότι χρειάζεται (πχ θέλει +10 και έχει -20), το μίγμα διαφέρει πολύ από αυτό που χρειάζεται και δεν παίρνει εύκολα μπρος.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Οταν το αυτοκινητο ειναι πολυ κρυο και δεν εχει μπει ακομα σε closed loop για να δει ο λ πλουσια και φτωχα μιγματα, λαμβανει η PCM υποψη της το αποθηκευμενο fuel trim ή δινει ενα τυπικο (προς το πλουσιο) μεχρι να ζεσταθει ??
Η ECU ΠΡΕΠΕΙ να δώσει ένα καλά πλούσιο μίγμα για να πάρει μπρος, λαμβάνοντας υπόψιν τα τριμς (Παλιά τραβάγαμε το τσοκ). Ο λάμδα, όπως λες, δε δουλεύει. Αν λοιπόν τα τριμς είναι πολύ αρνητικότερα από ότι χρειάζεται (πχ θέλει +10 και έχει -20), το μίγμα διαφέρει πολύ από αυτό που χρειάζεται και δεν παίρνει εύκολα μπρος.
Εκει ειναι το θεμα, εχω την αμυδρα εντυπωση (δεν το εχω ξεκαθαρισει ακομα, δεν εχω διαβασει ακομα ολο το αρθρο επιμελως και αφορα και obd I αυτοκινητο) οτι η PCM δε βλεπει στην αρχη αρχη τις αποθηκευμενες ρυθμισεις, παρα βλεπει άλλα, διαφορετικα, στανταρ νουμερα, και λαμβανει υποψη της τις αποθηκεμενες ρυθμισεις αργοτερα.
Το 'μπεκ υγραεριου που κατουραει' ακουγεται μια χαρα εκδοχη.
Το να μπαζει αερα απο καπου και μολις ζεσταινεται λιγο να κλεινει η τρυπα, το αποκλειουμε?
-
obd1 με obd2 εχουν τεραστια διαφορα ως προς τα δεδομενα που λαμβανει υποψιν του ο εγκεφαλος για να κανει ή να μην κανει την διορθωση του μειγματος, συνηθως οταν απο καπου τραβαει αερα η συμπεριφορα του κινητηρα ειναι χειροτερη οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας, σε κρυα μηχανη μπορει και να μην το παρεις χαμπαρι (σε μικρη απωλεια) γιατι μπορει να το καλυπτει ο εμπλουτισμος μειγματος που υπαρχει εκεινη τη στιγμη.
κακορυθμισμενα συστηματα εχουν αυτη τη συμπεριφορα συνηθως. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
obd1 με obd2 εχουν τεραστια διαφορα ως προς τα δεδομενα που λαμβανει υποψιν του ο εγκεφαλος για να κανει ή να μην κανει την διορθωση του μειγματος, συνηθως οταν απο καπου τραβαει αερα η συμπεριφορα του κινητηρα ειναι χειροτερη οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας, σε κρυα μηχανη μπορει και να μην το παρεις χαμπαρι (σε μικρη απωλεια) γιατι μπορει να το καλυπτει ο εμπλουτισμος μειγματος που υπαρχει εκεινη τη στιγμη.
κακορυθμισμενα συστηματα εχουν αυτη τη συμπεριφορα συνηθως.OK, ευχαριστω.
-
Το long term fuel trim παίζει παντού, και σε open loop και σε closed loop. Απλώς σε open loop δεν ενημερώνεται. Άρα μπορεί να ισχύει το σενάριο που περιγράφω. Φυσικά δεν είναι το μόνο. Είναι όμως το πιο απλό που μπορεί να ελέγξει μόνος του. Φυσικά και δεν γίνεται διάγνωση από πληκτρολογίου.
Πρόβλημα στην εκκίνηση!