-
Απο το να πηγαίνεις ψάχνοντας , μηπως είναι καλύτερα να πας κάπου που να έχουν διαγνωστικό και να τελειώνεις??
-
Διαγνωστικο φιλε gastone εννοεις τον εγκεφαλο?γιατι αν ειναι ετσι ο μηχανικος μου εχει και συνεχιζει να δειχνει βλαβη και στο καινουργιο μοτερακι.Πριν κανενα μηνα περιπου ετυχε ιδια περιπτωση,μονο που ο νεαρος κατοχος του πληρωσε 180e και πηρε το τελευταιο μοτερακι και ετσι ελυσε το προβλημα.Μολις εγινε η αλλαγη του μοτερ ο εγκεφαλος δεν εδειξε καμμια βλαβη!!!
-
Ναι αυτό εννούσα. Πήρες ακριβώς τον ίδιο κωδικό ανταλακτικού με τον άλλο κάτοχο που σου λέει ο μηχανικός σου???
-
Μήπως έχει πρόβλημα η καλωδίωση ή κάτι που είναι στο ίδιο κύκλωμα;
-
Προφανως δεν πηρα το ιδιο μοτερακι.εγω το πηρα 75e και ο αλλος 180e.Οταν πρωτοδιαγνωστηκε το προβλημα απο τον εγκεφαλο,ο μηχανικος πηρε 1-2 τηλ τους προμηθευτες του για να ρωτησει τιμες.εκει ο ενας του ειπε οτι εχει μαζεμενα καμμια σακουλα φτηνα αλλα παντελως αχρηστα και καποια λιγα καλα αλλα με τιμη 180.εγω τοτε δεν το συζηταγα για τοσα για πολλους λογους-αλλαξα λαστιχα,εξατμηση,εκανα ρεκτιφιε,και αλλα που βγηκαν στην πορεια-απλως,εκτος απο δισκοπλακες που δεν εχω αλλαξει και προφανως πρεπει γιατι οταν φρεναρω πχ απο 80 και πανω το αμαξι τρεμει ολοκληρο,αλλα και αυτο δεν ειναι της παρουσης στιγμης γιατι τα τακακια κρατανε ακομη.Ομως ενω παει καλα μετα το ρεκτιφιε στην εθνικη ας πουμε, αυτο με προβλημα του μοτερ μου σπαει τα νευρα.(δεν πεφτει και κανα στοιχημα γαμωτο) Φιλε kospapad δεν ειναι θεμα καλωδιωσης.
-
Sorry για τη νεκρανάσταση του νήματος, αλλά έχω ίδιο θέμα στο 106 μου. Χθες λοιπόν που το σκάλιζα, έπαιξα με τη Ντιζα του γκαζιού και φαίνεται να ήρθε στα ίσια του. Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε ο μηχανισμός της ντιζας;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ CITROEN SAXO