Sep 3, 2014, 4:44 PM

Προφανως δεν πηρα το ιδιο μοτερακι.εγω το πηρα 75e και ο αλλος 180e.Οταν πρωτοδιαγνωστηκε το προβλημα απο τον εγκεφαλο,ο μηχανικος πηρε 1-2 τηλ τους προμηθευτες του για να ρωτησει τιμες.εκει ο ενας του ειπε οτι εχει μαζεμενα καμμια σακουλα φτηνα αλλα παντελως αχρηστα και καποια λιγα καλα αλλα με τιμη 180.εγω τοτε δεν το συζηταγα για τοσα για πολλους λογους-αλλαξα λαστιχα,εξατμηση,εκανα ρεκτιφιε,και αλλα που βγηκαν στην πορεια-απλως,εκτος απο δισκοπλακες που δεν εχω αλλαξει και προφανως πρεπει γιατι οταν φρεναρω πχ απο 80 και πανω το αμαξι τρεμει ολοκληρο,αλλα και αυτο δεν ειναι της παρουσης στιγμης γιατι τα τακακια κρατανε ακομη.Ομως ενω παει καλα μετα το ρεκτιφιε στην εθνικη ας πουμε, αυτο με προβλημα του μοτερ μου σπαει τα νευρα.(δεν πεφτει και κανα στοιχημα γαμωτο) Φιλε kospapad δεν ειναι θεμα καλωδιωσης.