-
γεια σας εχω ενα ford fusion του 2006 1.4 και επειδη θελω να αλλαξω το παραφλου τι πρεπει να κανω για να καθαρησει καλα το κυκλωμα του ψυγειου του κινητηρα της αντλιας και γενικα ολα τα εξαρτηματα να φυγουν ολες οι ιδιοτητες του παλιου παραφλου τωρα εχω ενα g12 που εβαλα πριν 2 χρονια σε ενα βενζιναδικο και τωρα αγορασα 3 μπουκαλια ford super plus που λεει κιολας προστασια εως και δεκα χρονια να τονισω οτι αυτο το κανω για πρωτη φορα και για κανενα λογο δεν θα το πηγαινα στο συνεργειο για μια τοσο ευκολη διαδικασια που θα μου κοστιζε αρκετα λεφτα. και κατι ακομα θα ηθελα βημα προς βημα πως γινεται αυτο και η εξαερωση του κυκλωματος ευχαριστω. υ.γ χαιρομαι που εγινα μελος στη παρεα σας.
-
γεια σας εχω ενα ford fusion του 2006 1.4 και επειδη θελω να αλλαξω το παραφλου τι πρεπει να κανω για να καθαρησει καλα το κυκλωμα του ψυγειου του κινητηρα της αντλιας και γενικα ολα τα εξαρτηματα να φυγουν ολες οι ιδιοτητες του παλιου παραφλου τωρα εχω ενα g12 που εβαλα πριν 2 χρονια σε ενα βενζιναδικο και τωρα αγορασα 3 μπουκαλια ford super plus που λεει κιολας προστασια εως και δεκα χρονια να τονισω οτι αυτο το κανω για πρωτη φορα και για κανενα λογο δεν θα το πηγαινα στο συνεργειο για μια τοσο ευκολη διαδικασια που θα μου κοστιζε αρκετα λεφτα. και κατι ακομα θα ηθελα βημα προς βημα πως γινεται αυτο και η εξαερωση του κυκλωματος ευχαριστω. υ.γ χαιρομαι που εγινα μελος στη παρεα σας.
-
γεια σας εχω ενα ford fusion του 2006 1.4 και επειδη θελω να αλλαξω το παραφλου τι πρεπει να κανω για να καθαρησει καλα το κυκλωμα του ψυγειου του κινητηρα της αντλιας και γενικα ολα τα εξαρτηματα να φυγουν ολες οι ιδιοτητες του παλιου παραφλου τωρα εχω ενα g12 που εβαλα πριν 2 χρονια σε ενα βενζιναδικο και τωρα αγορασα 3 μπουκαλια ford super plus που λεει κιολας προστασια εως και δεκα χρονια να τονισω οτι αυτο το κανω για πρωτη φορα και για κανενα λογο δεν θα το πηγαινα στο συνεργειο για μια τοσο ευκολη διαδικασια που θα μου κοστιζε αρκετα λεφτα. και κατι ακομα θα ηθελα βημα προς βημα πως γινεται αυτο και η εξαερωση του κυκλωματος ευχαριστω. υ.γ χαιρομαι που εγινα μελος στη παρεα σας.
-
Αδειασε το κύκλωμα, ξέβγαλέ το με το λάστιχο της βρύσης και γεμισε το πάλι με απιονισμένο νερό.Αστο καμια βδομάδα , και ξαναάδειασε το, βάλε πάλι απιονισμένο δουλεψετο και πάλι καμια βδομάδα και μετά αλλαξέ το με το καινούργιο παραφλού. Μπελαλίδικο αλλά έτσι είναι οι σωστές δουλειές , θέλουν υπομονη.
-
λοιπον αυτο ειναι το ψυγειο μου http://postimg.org/image/uuw3hxd5n/ και επειδη ακουσα οτι αν βγαλω την βιδα μπορει να εχω μετα προβλημα λεω πρωτα να καθαρισω το ψυγειο μετα να το ξανασυνδεσω να το γεμισω με νερο βρυσης γιατι το απιονισμενο προκαλει αλατα να το βαλω μπροστα για 5-10 λεπτα στο ζεστο τερμα χωρις ac για να παει το νερο παντου να το κλεισω να κρυωσει 20 λεπτα να βγαλω το κολαρο και ξανα την ιδια διαδικασια μεχρι να φυγει το g12 και μετα θα συμληρωσω παραφλου και νερο και μετα τελος και ανα τακτικα διαστηματα ελενχω την σταθμη και συμπληρωνω σωστα θα το επειχηρησω αυριο ολο αυτο. ολα αυτα τα διαβασα σε ξενα forum και τα κανουν σε αμερικανικα αυτοκινητα λετε αν τα ακολουθησω αυτες τις οδηγιες να καψω καμια φλαντζα η καμια αντλια και να τρεχω μετα η να προχωρησω αφοβα.
-
Ο χρήστης thanoulis21 έγραψε:
λοιπον αυτο ειναι το ψυγειο μου http://postimg.org/image/uuw3hxd5n/ και επειδη ακουσα οτι αν βγαλω την βιδα μπορει να εχω μετα προβλημα λεω πρωτα να καθαρισω το ψυγειο μετα να το ξανασυνδεσω να το γεμισω με νερο βρυσης γιατι το απιονισμενο προκαλει αλατα να το βαλω μπροστα για 5-10 λεπτα στο ζεστο τερμα χωρις ac για να παει το νερο παντου να το κλεισω να κρυωσει 20 λεπτα να βγαλω το κολαρο και ξανα την ιδια διαδικασια μεχρι να φυγει το g12 και μετα θα συμληρωσω παραφλου και νερο και μετα τελος και ανα τακτικα διαστηματα ελενχω την σταθμη και συμπληρωνω σωστα θα το επειχηρησω αυριο ολο αυτο. [b]ολα αυτα τα διαβασα σε ξενα forum και τα κανουν σε αμερικανικα αυτοκινητα[/b] λετε αν τα ακολουθησω αυτες τις οδηγιες να καψω καμια φλαντζα η καμια αντλια και να τρεχω μετα η να προχωρησω αφοβα.Αυτα δε σου γραψαμε και εμεις παραπανω?
προχωρα αφοβα, αμα καψεις φλαντζα, δεν σε ξερουμε
ΥΓ ψαξε δες στα ιντερνετια αν το αυτοκινητο σου εχει επιπλεον βαλβιδα εξαερωσης για να γεμιζει καλυτερα.
επισης, γιατι να μπεις στη διαδικασια να το βγαλεις το ψυγειο?? Μπορει να χρειαστει να βγαλεις και αλλα για να το βγαλις, αυξανεις την πιθανοτητα για να γινει η μαλακια ετσι.
προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οτι και να βαλεις δε θα προλαβει να δημιουργησει αλατα, παρ' ολα αυτα γιατι να μη βαλεις απιονισμενο? δεν κανει ακριβα.
διαβσε και εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=19105 -
Το απιονισμένο προκαλεί άλατα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το απιονισμένο προκαλεί άλατα;Οχι βεβαια, το αναποδο ισχυει. Με το απιονισμενο νερο δεν εχεις τις επικαθησεις ασβεστιου (νομιζω πως αυτο λεμε οταν λεμε 'άλατα' στο κυκλωμα ψυξης στο αυτοκινητο) που εχεις με το νερο της βρυσης ή τις εχεις σε πολυ μικροτερο ποσοστο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το απιονισμένο προκαλεί άλατα;
Οχι βεβαια, το αναποδο ισχυει. Με το απιονισμενο νερο δεν εχεις τις επικαθησεις ασβεστιου (νομιζω πως αυτο λεμε οταν λεμε 'άλατα' στο κυκλωμα ψυξης στο αυτοκινητο) που εχεις με το νερο της βρυσης ή τις εχεις σε πολυ μικροτερο ποσοστο.
sorry γιατην ηλιθια ερωτηση δεν προκαλει αλατα αλλα δημιουργει μουχλα νομιζω
-
μουχλα;Αλλο αυτό;
-
Ρε Θάνο αφού δεν το έχεις, πήγαινε σε ένα συνεργείο στη γειτονιά σου δώσε και 20 ευρώ και τελείωνε.
Έτσι θα μάθεις και πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία στο αμάξι σου και όλα καλά.
Ωραιο ειναι να κανεις μόνος σου καποια πράγματα στο αμάξι σου, αλλά καλύτερα να είσαι σίγουρος. -
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Ρε Θάνο αφού δεν το έχεις, πήγαινε σε ένα συνεργείο στη γειτονιά σου δώσε και 20 ευρώ και τελείωνε.
Έτσι θα μάθεις και πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία στο αμάξι σου και όλα καλά.
Ωραιο ειναι να κανεις μόνος σου καποια πράγματα στο αμάξι σου, αλλά καλύτερα να είσαι σίγουρος.Για μια τοσο ευκολη διαδικασια εχω μπερδευτει τελιως παντως ο καθενας το κανει διαφορετικα εχω δει βιντεακια στο youtube εχω διαβασει ξενα forum και τελικα στο τελος φαινεται τοσο απλο τι να ακολουθησω απο ολα αυτα που κανουν αυτοι θα ηθελα ενα οδηγο πως γινεται βημα προς βημα για να καταλαβω και εγω .ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης thanoulis21 έγραψε:
Ρε Θάνο αφού δεν το έχεις, πήγαινε σε ένα συνεργείο στη γειτονιά σου δώσε και 20 ευρώ και τελείωνε.
Έτσι θα μάθεις και πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία στο αμάξι σου και όλα καλά.
Ωραιο ειναι να κανεις μόνος σου καποια πράγματα στο αμάξι σου, αλλά καλύτερα να είσαι σίγουρος.Για μια τοσο ευκολη διαδικασια εχω μπερδευτει τελιως παντως ο καθενας το κανει διαφορετικα εχω δει βιντεακια στο youtube εχω διαβασει ξενα forum και τελικα στο τελος φαινεται τοσο απλο τι να ακολουθησω απο ολα αυτα που κανουν αυτοι θα ηθελα ενα οδηγο πως γινεται βημα προς βημα για να καταλαβω και εγω .ΦΙΛΙΚΑ
Αφού μπερδέυεσαι δεν σου είναι εύκολη διαδικασία.Αν δεν έχεις ξαναμπλεχτεί με το αμάξι άστο μην κανεις μεγάλη ζημιά.Πηγαινε σε συνεργείο να το κάνει και κοίτα να μαθαίνεις.
Πολύ φιλικά -
Ο χρήστης thanoulis21 έγραψε:
Ρε Θάνο αφού δεν το έχεις, πήγαινε σε ένα συνεργείο στη γειτονιά σου δώσε και 20 ευρώ και τελείωνε.
Έτσι θα μάθεις και πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία στο αμάξι σου και όλα καλά.
Ωραιο ειναι να κανεις μόνος σου καποια πράγματα στο αμάξι σου, αλλά καλύτερα να είσαι σίγουρος.Για μια τοσο ευκολη διαδικασια εχω μπερδευτει τελιως παντως ο καθενας το κανει διαφορετικα εχω δει βιντεακια στο youtube εχω διαβασει ξενα forum και τελικα στο τελος φαινεται τοσο απλο τι να ακολουθησω απο ολα αυτα που κανουν αυτοι θα ηθελα ενα οδηγο πως γινεται βημα προς βημα για να καταλαβω και εγω .ΦΙΛΙΚΑ
σου εδωσα λινκ που περιγραφει τη διαδικασια απο το service manual της suzuki για το jimny. Λιγο πολυ ιδια ιναι τα πραγματα. Ιδεατα, βρες καποιο βιντεο για το δικο σου ή για παρεμφερες
- Το σηκωνεις σε τριποδα σε επιπεδο εδαφος, βεβαιωνεσαι οτι δε θα σε πλακωσει.
- ανοιγεις την ταπα στο ψυγειο ή το δοχειο διαστολης, να ειναι ΚΡΥΟ, αλλιως θα ψηθεις
3 Βαζεις απο κατω κατι να μαζεψει τα νερα - βγαζεις την βιδα στο κατω μερος του ψυγειου για να φυγει το ζουμι ή βγαζεις την ασφαλεια και σιγα σιγα βγαζεις το κατω κολλαρο.
- πας και ξεπλενεις τα μουτρα σου απο τα παραφλου και τις σκουριες.
- οταν τελειωσει το αδειασμα, βιδωνεις παλι τη βιδα, ή βαζεις ξανα κολλαρο στη θεση του σωστα με ασφαλεια
- γεμιζεις νερο καλυτερα απιονισμενο το ψυγειο τερμα και το δοχειο διαστολης μεχρι το MAX
- κλεινεις την ταπα του ψυγειου ή και του δοχειου διαστολής
βαζεις καλοριφερ στο ζεστο, χωρις ανεμιστηρα - βαζεις μπρος και περιμενεις μεχρι να παρουν μπρος οι ανεμιστηρες να δουλεψουν λιγο και να κλεισουν παλι, , παρακολουθεις συνεχεια θεμοκρασια και συπμπληρωνεις αν χρειαστει ΟΧΙ στο ψυγειο
- Περιμενεις να κρυωσει και κανεις ξανα ολα τα βηματα απο το 2 μεχρι το 10, 2-3 φορες, μεχρι να βγαινει το νερο 'καθαρο' απο μεσα.
- βγαζεις το τελευταιο νερο και κανεις απο το 5 και μετα αλλα τωρα βαζεις το παραφλου συμφωνα με τις οδηγιες που δινει το ζουμι και ο κατασκευαστης.
- κανεις εξαερωση , πιθανον καλυτερα να ειναι μονο στα μπροστινα τριποδα (σουζα)
- Κανεις μια μεγαλη βολτα παρακολουθωντας θερμοκρασια, συμπληρωνεις αν χρειαζεται , ΟΧΙ στο ψυγειο, ελεγχεις για διαρροες
- μπαινεις να γραψεις για την επιτυχια σου ή για να ρωτησεις που πουλανε φλαντζες.
Αξιζει τον κοπο, εσυ κρινεις.
-
Τωρα μαλιστα αυτο ηθελα σε ευχαριστω φιλε θα το κανω αυριο το πρωι και ο θεος βοηθος εχω δει τοσους οδηγους αλλα αυτος ειναι ολα τα λεφτα ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη και τεχνικη σε αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω να γινει καμια ζημια κανενας δεν ανεφερε για καμενη φλανζα αυτο ελπιζω και εγω. λοιπον σε ευχαριστω πολυ που ειχες το κουραγιο και τον χρονο να μου εξηγησεις αναλυτικα βημα προς βημα την διαδικασια. απο εβδομαδα θα εχετε νεα μου.
-
Η Παναγιά μαζί σου.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
- μπαινεις να γραψεις για την επιτυχια σου ή για να ρωτησεις που πουλανε φλαντζες.
Αξιζει τον κοπο, εσυ κρινεις.
Εντάξει έχω πεθάνει!..
-
Τον thanoulis21 δε βλεπω να γραφει τι εγινε με το καθαρισμα και ανησυχω
-
Ψάχνει κινητήρα!!
Καθαρισμος κυκλωματος ψυξης