-
Παιδια καλυσπερα.Εχω ενα SAXO 1.1 του 96.Εδω και λιγο καιρο μου παρουσιαζει το εξης προβλημα:μειωνοντας την ταχυτητα του αυτοκινητου π.χ για να παρω μια στροφη και εαν δεν αλλαξω ταχυτητα προς τα κατω ,και προσπαθυσω να επιταχυνω με την ιδια ταχυτητα το αυτοκινητο μαγκωνει αρνηται να ανεβασει στροφες για καποια δευτερολεπτα και μετα λες και δινει καποιος μια κλωτσια και ορμαει. Απευθηνομαι βασικα σε κατοχους SAXO αν τους εχει τυχει κατι τετοιο αλλα και καθε αλλη γνωμη δεκτη.
-
Παιδια καλυσπερα.Εχω ενα SAXO 1.1 του 96.Εδω και λιγο καιρο μου παρουσιαζει το εξης προβλημα:μειωνοντας την ταχυτητα του αυτοκινητου π.χ για να παρω μια στροφη και εαν δεν αλλαξω ταχυτητα προς τα κατω ,και προσπαθυσω να επιταχυνω με την ιδια ταχυτητα το αυτοκινητο μαγκωνει αρνηται να ανεβασει στροφες για καποια δευτερολεπτα και μετα λες και δινει καποιος μια κλωτσια και ορμαει. Απευθηνομαι βασικα σε κατοχους SAXO αν τους εχει τυχει κατι τετοιο αλλα και καθε αλλη γνωμη δεκτη.
-
Παιδια καλυσπερα.Εχω ενα SAXO 1.1 του 96.Εδω και λιγο καιρο μου παρουσιαζει το εξης προβλημα:μειωνοντας την ταχυτητα του αυτοκινητου π.χ για να παρω μια στροφη και εαν δεν αλλαξω ταχυτητα προς τα κατω ,και προσπαθυσω να επιταχυνω με την ιδια ταχυτητα το αυτοκινητο μαγκωνει αρνηται να ανεβασει στροφες για καποια δευτερολεπτα και μετα λες και δινει καποιος μια κλωτσια και ορμαει. Απευθηνομαι βασικα σε κατοχους SAXO αν τους εχει τυχει κατι τετοιο αλλα και καθε αλλη γνωμη δεκτη.
-
Όταν λες μαγκώνει εννοείς πως είναι σαν να μην πατάς γκάζι; Άλλα προβλήματα έχεις; Πεταλούδα έχεις καθαρίσει ποτέ;
-
Φιλε caret μη με παρεξηγησεις αν σου πω οτι δεν ξερω τι ειναι η πεταλουδα,ειμαι παντελως ασχετος απο μηχανολογια,απλως εχω ενα μηχανικο (ειδικευμενο στα Γαλλικα)που του παω το αυτοκινητο 10χρ τωρα και του εχω εμπιστοσυνη και οτι μου πει οτι χρειαζεται το αυτοκινητο το κανω,μαλιστα προσφατα του εκανα ρεκτιφιε.οταν λεω τωρα οτι μαγκωνει εννοω οτι παταω το γκαζι και αυτο για δευτερα αρνειται να ανεβασει στροφες οπως θα ηταν το λογικο.επισης μου κανει και τα αλλα.σταματημενος π.χ στο φαναρι με νεκρα φυσικα αλλοτε τις περισσοτερες φορες αλλα οχι παντα ριχνει πολυ τις στροφες σαν να θελει να σβησει και αλλοτε σπανιοτερα βεβαια ανεβαζει μονο του σαν να μαρσαρω ενω εγω βεβαια παταω φρενο!!!προσπαθησα να ειμαι οσο το δυνατον πιο περιγραφικος
-
Φίλε σε ίδο αμάξι του 97 όμως , είχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Μέχρι ψεκασμό άλλαξε το πρόβλημα όμως επέμενε. Τελικά ήταν ηλεκτρολογικό το θέμα. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς αισθητήρα, άλλαξε , αλλα θα ρωτήσω να μάθω. Υπομονή μέχρι το ΣΚ.
-
Και εγώ πιστεύω πως είναι ηλεκτρολογικό όπως λέει και ο gaston13. Όπως και να χει το συνεργείο θα το χρειαστείς οπότε πήγαινέ το στον μηχανικό σου που εμπιστεύεσαι και αυτός θα σου πει.
-
Ο χρήστης X-ELTASSOS έγραψε:
πεταλουδα εχουν ολα τα μοτερ?...δηλαδη ειτε ιντζεκτιον ειτε καρμπυρατερ?
(γκαμω την ασχετιλα μου)οχι
-
Ο χρήστης X-ELTASSOS έγραψε:
πεταλουδα εχουν ολα τα μοτερ?...δηλαδη ειτε ιντζεκτιον ειτε καρμπυρατερ?
(γκαμω την ασχετιλα μου)Τα ντίζελ δεν έχουν ας πούμε. Αυτά πάντα ρουφάνε όσο αέρα μπορούν και το γκάζι ρυθμίζεται από το πόσο πετρέλαιο πέφτει στη μηχανή.
Υπάρχουν όμως και μερικά βενζινοκίνητα που δεν έχουν, όπως αυτά με τον δικύλινδρο 900 της φίατ. Σ' αυτά το γκάζι ρυθμίζεται από το βύθισμα των βαλβίδων.
Το 99,9% των βενζινοκίνητων όμως έχουν.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Υπάρχουν όμως και μερικά βενζινοκίνητα που δεν έχουν, όπως αυτά με τον δικύλινδρο 900 της φίατ. Σ' αυτά το γκάζι ρυθμίζεται από το βύθισμα των βαλβίδων.Το 99,9% των βενζινοκίνητων όμως έχουν.
Πραγματικα δεν το ηξερα αυτο....
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όλα τα βενζινοκίνητα έχουν πεταλούδα, ακόμα και τα multiair κ.τ.λ, σαν fail safe σε περίπτωση βλάβης.
-
Εχετε ακουσει την παροιμια που λεει οτι το φτηνο το κρεας το τρωνε τα σκυλια?αυτο φαινετε συνεβη σε μενα.Μια απο τα ιδια και με το καινουργιο μοτερακι.Οποτε η πρεπει να σκασω κοντα στα 180 η κατι αλλο συμβαινει που δεν το πιστευω.Μηπως γνωριζει κανεις κανενα μαγαζι με γαλλικα ανταλλακτικα μηπως το βρω πιο φτηνα?
-
Ο χρήστης pavlosp έγραψε:
Εχετε ακουσει την παροιμια που λεει οτι το φτηνο το κρεας το τρωνε τα σκυλια?αυτο φαινετε συνεβη σε μενα.Μια απο τα ιδια και με το καινουργιο μοτερακι.Οποτε η πρεπει να σκασω κοντα στα 180 η κατι αλλο συμβαινει που δεν το πιστευω. Μηπως γνωριζει κανεις κανενα μαγαζι με γαλλικα ανταλλακτικα μηπως το βρω πιο φτηνα?Γιατι να μη το πιστεψεις? Το μοτερακι λες το πηρες καινουριο. Ας πουμε οτι ειναι ψοφιο, (συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες) το πας πισω και παιρνεις αλλο και το ξαναβαζεις. Αν ομως δεν ειναι, τοτε κατι αλλο φταιει και ο μηχανικος πιθανον εκανε λαθος διαγνωση.
-
Φιλε μου το μοτερακι ρελαντι το πηρες για αυτο που κανει οταν εισαι σταματημενος -που ανεβοκατεβαινουν οι στροφες- για το αλλο θεμα μαλλον θα πρεπει να κανεις καθαρισμο πεταλουδας αν και μαλλον ειναι ηλεκτρολογικο... μην αγχωνεσαι παντως δεν ειναι κατι τρομερο, δες τι θα σου απαντησει κι ο φιλος που εφτιαξε το ιδιο προβλημα και βλεπεις. Παντως δεν ειναι κακο να πηγαινεις και με λιγο περισσοτερες στροφες..
-
πχ αρχαιλογια ρε δε θυμαμαι τη μαρκα ηταν ...τρακτερ ομως...σιγουρα ξερω κατι παλια μικρα φρεζακια κυπου (ειχα ενα)επαιρνε βενζινη και το γυρνουσα σε καθαρο πετρελαιο!
τα πεταλουδοπετρελαια παλι υπαρχουν και σημερα σε παμπολλα κλαρκ τουοτα νισσαν τσμ ...ειναι μοτερ ισουζου τουοτα νισσαν μιτσουμπισι..δουλευουν με ταυτοχρονο πατημα πεταλουδας και πομπας ..εμβολοφορας φυσικα!αν πατησης μονο πεταλουδα μπερδευει αν πατησεις μονο πομπα μπουκωνει ..αυτα τα εγκυκλοπεδικα -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
πχ αρχαιλογια ρε δε θυμαμαι τη μαρκα ηταν ...τρακτερ ομως...σιγουρα ξερω κατι παλια μικρα φρεζακια κυπου (ειχα ενα)επαιρνε βενζινη και το γυρνουσα σε καθαρο πετρελαιο! -
παλιό μικρό φρεζάκι κήπου ισάξιο με diesel κινητήρα του 2014. Το διαβάσαμε και αυτό.
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Φίλε σε ίδο αμάξι του 97 όμως , είχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Μέχρι ψεκασμό άλλαξε το πρόβλημα όμως επέμενε. Τελικά ήταν ηλεκτρολογικό το θέμα. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς αισθητήρα, άλλαξε , αλλα θα ρωτήσω να μάθω. Υπομονή μέχρι το ΣΚ.Τελικά έμαθα ότι εκτός απο το injection άλλαξε και το μοτεράκι του ρελαντί. Αυτά βέβαια πριν 4-5 χρόνια.
Το πρόβλημα όμως εμφανίστηκε μετά απο χρόνια 1-2 φορές, πλέον δεν ασχολείται άλλο με το ρημάδι.
Γνώμη μου βρές έναν καλό ηλεκτρολόγο και ψάχτο με υπομονή. -
Τελευταια νεα 1)πεταλουδα το αυτοκινητο δεν εχει,τουλαχιστον οχι σαν αυτη της φωτογραφιας που ανεβασε ενας φιλος.Μου την εδειξε ο μηχανικος σε ενα PEUGEOT 206.2)Το μοτερακι μου το αλλαξε ο εμπορος,αφου του ειπα οτι δεν κανει δουλεια,αν και παραξενευτηκε!!αλλα το θεμα ειναι οτι και το καινουργιο τα ιδια κανει!!!Αρα τι μενει?Το μεγαλυτερο κακο οπως μου ειπε ο μηχανικος ειναι οτι τετοιο μοτερακι φοραει και καποιο παλιο μοντελο της BMW!!! και τα εχει μαζεψει ολα!!!!!!
-
Εφοσον δε κανει δουλεια ουτε το 2ο μοτερακι ρελαντι (θεωρωντας οτι σου δινουν το σωστο ανταλλακτικο)
καπου αλλου δε θα ειναι το προβλημα?
Ο μηχανικος σου τι σου λεει? Αμα βαλεις το ακριβοτερο, και δεν παιζει και αυτο, θα το φαει?
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ CITROEN SAXO