Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 328
    • 489
    • 490
    • 326 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221800
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Μήπως δεν τράβηξες καλά χειρόφρενο και άρχισε να ψιλοτσουλάει κάνοντας θόρυβο στα φρένα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos last edited by

        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
        Μήπως δεν τράβηξες καλά χειρόφρενο και άρχισε να ψιλοτσουλάει κάνοντας θόρυβο στα φρένα;

        Πόσο θόρυβο να κάνουν τα φρένα;
        Δλδ σε κάθε φανάρι έπρεπε να φωνάζουν την αντιτρομοκρατική ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης Thάnos έγραψε:

          Μήπως δεν τράβηξες καλά χειρόφρενο και άρχισε να ψιλοτσουλάει κάνοντας θόρυβο στα φρένα;

          Πόσο θόρυβο να κάνουν τα φρένα;
          Δλδ σε κάθε φανάρι έπρεπε να φωνάζουν την αντιτρομοκρατική ;

          Όχι τόσο δυνατό, αλλά μπορούν να κάνουν αν είναι μισοπατημένα και αρχίσει να τσουλάει. Τέσπα, ίσως είναι μια πιθανότητα!

          Μαντικές ικανότητες δεν έχω!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            driver01 last edited by

            Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα μπουζί που φοράς ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης driver01 έγραψε:
              Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα μπουζί που φοράς ?

              Για να γίνει αυτό που υποψιάζεσαι πρέπει να φοράει καρμπυρατέρ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morx last edited by

                Ο χρήστης piii έγραψε:

                Τι αμαξι εχεις;

                octavia 5 1.6 fsi

                'EPC' ειναι το λαμπακι που αναβει ή του κινητηρα ;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης Morx έγραψε:

                  Τι αμαξι εχεις;

                  octavia 5 1.6 fsi

                  'EPC' ειναι το λαμπακι που αναβει ή του κινητηρα ;;

                  Του κινητήρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morx last edited by

                    Διαγνωστικο η μονη λυση.

                    Εαν ηταν το EPC, σχετιζεται με πιο 'ασημαντες' βλαβες να το πω ετσι, ή κατι προσωρινο ή καποια παρατηρηση του συστηματος... που δεν επηρεαζει αμεσα τη λειτουργια και την ασφαλεια του κινητηρα. Τωρα, για το check με σηματακι τον κινητηρα, μπορει να ειναι οτιδηποτε σε τετοια αυτοκινητα επομενως συνεργειο και διαβασμα των κωδικων βλαβης.
                    ΙΣΧΥΕΙ οτι σε καποια μοντελα η βαλβιδα των φρενων ή η αντλια αναβει αυτο το λαμπακι, ομως οπως λες, δεν ειναι αυτο που φεγγει!

                    Στο διαγνωστικό που το βάλαμε ο μάστορας που είπε ότι πρόκειται για κάποιο αισθητήρα φρένων, ο οποίος βρίσκεται μέσα στην αντλία των φρένων και δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα η κάτι παρεμφερές(δεν μπόρεσα να δω στο vagcom τι έγραφε), και το οποίο απαιτεί αλλαγή

                    καποιο αισθητηρα; ABS? Υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη!
                    Αντλια η σταθμη υγρων φρενων; Επισης υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη αν δεν κανω λαθος!

                    Αν απο το vagcom ειδε κωδικο βλαβης τοτε τι σκατα εκανε και δεν ξερει ακριβως τι φταιει...;
                    Συνεργειο ειναι η χασαπης;

                    Γνωμη μου, εαν ακομα δεν παρηγγειλες το καλωδιο ή με το διαγνωστικο δε μπορεις να βγαλεις ακρη, μην ξαναπας στο συγκεκριμενο συνεργειο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      piii last edited by

                      Ο χρήστης Morx έγραψε:
                      Διαγνωστικο η μονη λυση.

                      Εαν ηταν το EPC, σχετιζεται με πιο 'ασημαντες' βλαβες να το πω ετσι, ή κατι προσωρινο ή καποια παρατηρηση του συστηματος... που δεν επηρεαζει αμεσα τη λειτουργια και την ασφαλεια του κινητηρα. Τωρα, για το check με σηματακι τον κινητηρα, μπορει να ειναι οτιδηποτε σε τετοια αυτοκινητα επομενως συνεργειο και διαβασμα των κωδικων βλαβης.
                      ΙΣΧΥΕΙ οτι σε καποια μοντελα η βαλβιδα των φρενων ή η αντλια αναβει αυτο το λαμπακι, ομως οπως λες, δεν ειναι αυτο που φεγγει!

                      Στο διαγνωστικό που το βάλαμε ο μάστορας που είπε ότι πρόκειται για κάποιο αισθητήρα φρένων, ο οποίος βρίσκεται μέσα στην αντλία των φρένων και δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα η κάτι παρεμφερές(δεν μπόρεσα να δω στο vagcom τι έγραφε), και το οποίο απαιτεί αλλαγή

                      καποιο αισθητηρα; ABS? Υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη!
                      Αντλια η σταθμη υγρων φρενων; Επισης υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη αν δεν κανω λαθος!

                      Αν απο το vagcom ειδε κωδικο βλαβης τοτε τι σκατα εκανε και δεν ξερει ακριβως τι φταιει...;
                      Συνεργειο ειναι η χασαπης;

                      Γνωμη μου, εαν ακομα δεν παρηγγειλες το καλωδιο ή με το διαγνωστικο δε μπορεις να βγαλεις ακρη, μην ξαναπας στο συγκεκριμενο συνεργειο.

                      Παραδόξως το έχω παραγγείλει το καλώδιο και το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία.
                      Πάντως σήμερα μου άναψε και πάλι(λαμπάκι κινητήρα), και επειδή έτυχε το μάτι μου να βρίσκεται πάνω στο καντράν εκείνη την στιγμή, έχω την εντύπωση ότι έκανε σε ένα ψιλοσκορτσάρισμα πάνω σε αλλαγή απο 1η σε 2α.
                      Εκείνο πάντως που έχω παρατηρήσει γενικότερα στο αμάξι για πολλά χλμ, είναι ότι αν επιταχύνεις σταθερά με το γκάζι, δείχνει λες και κάνει κάτι σαν στιγμαίες διακοπές το στροφόμετρο σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών.
                      Αν δε είναι ανοιχτός και ο κλιματισμός δεν πολυ πέρνει τα πόδια του.
                      Και έχω αλλάξει ένα κάρο πράγματα το κέρατό μου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        driver01 last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                        Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα μπουζί που φοράς ?

                        Για να γίνει αυτό που υποψιάζεσαι πρέπει να φοράει καρμπυρατέρ!

                        Γιατί ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morx last edited by

                          Ο χρήστης piii έγραψε:

                          Διαγνωστικο η μονη λυση.

                          Εαν ηταν το EPC, σχετιζεται με πιο 'ασημαντες' βλαβες να το πω ετσι, ή κατι προσωρινο ή καποια παρατηρηση του συστηματος... που δεν επηρεαζει αμεσα τη λειτουργια και την ασφαλεια του κινητηρα. Τωρα, για το check με σηματακι τον κινητηρα, μπορει να ειναι οτιδηποτε σε τετοια αυτοκινητα επομενως συνεργειο και διαβασμα των κωδικων βλαβης.
                          ΙΣΧΥΕΙ οτι σε καποια μοντελα η βαλβιδα των φρενων ή η αντλια αναβει αυτο το λαμπακι, ομως οπως λες, δεν ειναι αυτο που φεγγει!

                          Στο διαγνωστικό που το βάλαμε ο μάστορας που είπε ότι πρόκειται για κάποιο αισθητήρα φρένων, ο οποίος βρίσκεται μέσα στην αντλία των φρένων και δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα η κάτι παρεμφερές(δεν μπόρεσα να δω στο vagcom τι έγραφε), και το οποίο απαιτεί αλλαγή

                          καποιο αισθητηρα; ABS? Υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη!
                          Αντλια η σταθμη υγρων φρενων; Επισης υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη αν δεν κανω λαθος!

                          Αν απο το vagcom ειδε κωδικο βλαβης τοτε τι σκατα εκανε και δεν ξερει ακριβως τι φταιει...;
                          Συνεργειο ειναι η χασαπης;

                          Γνωμη μου, εαν ακομα δεν παρηγγειλες το καλωδιο ή με το διαγνωστικο δε μπορεις να βγαλεις ακρη, μην ξαναπας στο συγκεκριμενο συνεργειο.

                          Παραδόξως το έχω παραγγείλει το καλώδιο και το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία.
                          Πάντως σήμερα μου άναψε και πάλι(λαμπάκι κινητήρα), και επειδή έτυχε το μάτι μου να βρίσκεται πάνω στο καντράν εκείνη την στιγμή, έχω την εντύπωση ότι έκανε σε ένα ψιλοσκορτσάρισμα πάνω σε αλλαγή απο 1η σε 2α.
                          Εκείνο πάντως που έχω παρατηρήσει γενικότερα στο αμάξι για πολλά χλμ, είναι ότι αν επιταχύνεις σταθερά με το γκάζι, δείχνει λες και κάνει κάτι σαν στιγμαίες διακοπές το στροφόμετρο σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών.
                          Αν δε είναι ανοιχτός και ο κλιματισμός δεν πολυ πέρνει τα πόδια του.
                          Και έχω αλλάξει ένα κάρο πράγματα το κέρατό μου....

                          Περαστικα φιλε, τι να πω ...

                          Ας ερθει το καλωδιο και επομενη κινηση καποιο αξιολογο εξουσιοδοτημενο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemkyr last edited by

                            καλησπέρα...
                            θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με συμπιεστή a/c. Το ερώτημα είναι πως καταλαβαίνει κάποιος ότ ο συμπιεστής έχει χαλάσει?
                            Τα συμπτώματα που πααρουσιάζει ο δικός μου είναι:

                            1. Ανεπαρκής ψύξη όταν ο κινητήρας δουλέυει χαμηλά
                            2. όταν ο συμπιεστής εμπλέκεται, το αυτοκίνητο κόβει αισθητά, κι όταν αποσυμπλέκεται τινάζεται έντονα...
                              Ψυκτικό υγρό πάντως έχει...
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ο χρήστης driver01 έγραψε:

                              Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα μπουζί που φοράς ?

                              Για να γίνει αυτό που υποψιάζεσαι πρέπει να φοράει καρμπυρατέρ!

                              Γιατί ?

                              Μαντεύω ότι φαντάζεσαι πως ο κινητήρας γύριζε μόνος του μετά τη διακοπή της ανάφλεξης, όπως γινόταν παλιά! Αυτό όμως απαιτεί τροφοδοσία με καύσιμο που δεν γίνεται σε ψεκαστά αν διακοπεί το ρεύμα. Γίνεται μόνο σε αμάξι με καρμπυρατέρ (έχει πολύ γέλιο, γυρνάς το κλειδί να σβήσεις, κλειδώνεις και φεύγεις και η μηχανή δουλεύει!!!).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kospapad last edited by

                                Ο χρήστης chemkyr έγραψε:
                                καλησπέρα...
                                θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με συμπιεστή a/c. Το ερώτημα είναι πως καταλαβαίνει κάποιος ότ ο συμπιεστής έχει χαλάσει?
                                Τα συμπτώματα που πααρουσιάζει ο δικός μου είναι:

                                1. Ανεπαρκής ψύξη όταν ο κινητήρας δουλέυει χαμηλά
                                2. όταν ο συμπιεστής εμπλέκεται, το αυτοκίνητο κόβει αισθητά, κι όταν αποσυμπλέκεται τινάζεται έντονα...
                                  Ψυκτικό υγρό πάντως έχει...

                                Πρέπει να δεις τι πίεση σηκώνει το κύκλωμα όταν δουλεύει
                                Μπορεί να θέλει αλλαγή ο ξηραντής (κάτι που δεν ξέρουν πολλοί)
                                Έχεις αλλάξει ψυγείο AC λόγω διαρροής ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemkyr last edited by

                                  αλλαξα ξηραντη, ηταν το πρωτο που εκανα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    driver01 last edited by

                                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                    Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα μπουζί που φοράς ?

                                    Για να γίνει αυτό που υποψιάζεσαι πρέπει να φοράει καρμπυρατέρ!

                                    Γιατί ?

                                    Μαντεύω ότι φαντάζεσαι πως ο κινητήρας γύριζε μόνος του μετά τη διακοπή της ανάφλεξης, όπως γινόταν παλιά! Αυτό όμως απαιτεί τροφοδοσία με καύσιμο που δεν γίνεται σε ψεκαστά αν διακοπεί το ρεύμα. Γίνεται μόνο σε αμάξι με καρμπυρατέρ (έχει πολύ γέλιο, γυρνάς το κλειδί να σβήσεις, κλειδώνεις και φεύγεις και η μηχανή δουλεύει!!!).

                                    ... μάλιστα !!!
                                    Όχι δεν πήγε εκεί το μυαλό μου.
                                    Σκέφτηκα μήπως έχει κοπεί η ακίδα από κάποιο μπουζί .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Χμ... απόκτησα και άλλο φασούλι(ηχητικό so far).
                                      Ακούγεται ένας παράξενος θόρυβος(στο ρελαντί ακούγεται συνήθως) απο κάπου μέσα στο χώρο του κινητήρα(σαν μεταλλικό να τρίζει ίσως).
                                      Δεν μπόρεσα να εντοπίσω απο που έρχεται αλλά ανακάλυψα ότι αν πατήσω το συμπλέκτη αυτό σταματάει να ακούγεται.
                                      Τα χλμ που έχω(κοντά στα 200.000) δικαιολογούν ενδεχομένως αλλαγή δίσκου πλατώ.

                                      Τι είναι αυτό που ακούγεται όμως;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης piii έγραψε:
                                        Χμ... απόκτησα και άλλο φασούλι(ηχητικό so far).
                                        Ακούγεται ένας παράξενος θόρυβος(στο ρελαντί ακούγεται συνήθως) απο κάπου μέσα στο χώρο του κινητήρα(σαν μεταλλικό να τρίζει ίσως).
                                        Δεν μπόρεσα να εντοπίσω απο που έρχεται αλλά ανακάλυψα ότι αν πατήσω το συμπλέκτη αυτό σταματάει να ακούγεται.
                                        Τα χλμ που έχω(κοντά στα 200.000) δικαιολογούν ενδεχομένως αλλαγή δίσκου πλατώ.

                                        Τι είναι αυτό που ακούγεται όμως;

                                        Ρουλεμάν συμπλέκτη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          piii last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                          Χμ... απόκτησα και άλλο φασούλι(ηχητικό so far).
                                          Ακούγεται ένας παράξενος θόρυβος(στο ρελαντί ακούγεται συνήθως) απο κάπου μέσα στο χώρο του κινητήρα(σαν μεταλλικό να τρίζει ίσως).
                                          Δεν μπόρεσα να εντοπίσω απο που έρχεται αλλά ανακάλυψα ότι αν πατήσω το συμπλέκτη αυτό σταματάει να ακούγεται.
                                          Τα χλμ που έχω(κοντά στα 200.000) δικαιολογούν ενδεχομένως αλλαγή δίσκου πλατώ.

                                          Τι είναι αυτό που ακούγεται όμως;

                                          Ρουλεμάν συμπλέκτη.

                                          Απο ότι θυμάμαι πάει πακέτο με το πλατώ και το δίσκο. Αρα να υποθέσω ότι πρέπει να δρομολογήσω σιγά σιγά την αλλαγή;
                                          Δημιουργεί κάποιο ποιό σοβαρό πρόβλημα εκτός απο τον θόρυβο;
                                          BTW ευχαριστώ για την απάντηση και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Για ρίξτε τα φώτα σας. Χρειάζομαι ένα καλό δερμάτινο κάλυμα για το τιμόνι. Πως ξεχωρίζουμε την καλή ποιότητα? Μόνο από ... την τιμή?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 326 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr