-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Πλέον είμαι ένας μηχανικός..
Άλλξα τα LHM με επιτυχία νομίζω και η πατέντα με την βαλβίδα δούλεψε...
Φυσικά έγινε το λάθος στην αρχή (πρώτη φορά το έκανα!!!) και ξεχάστικα να γεμίσω το κουτάκι...
Οπότε καταλαβαίνετε πόση ώρα μου πήρε όλη η δουλειά....
Αν κατάλαβα καλά, έκανες την αλλαγή υγρών χρησιμοποιώντας κιτ με βαλβίδα αντεπιστροφής;
Αν ναι, που το αγόρασες; Και περίπου πόσο κάνει (αν θυμάσαι!).Είναι κάτι που έφτιαξα εγώ γιατί δεν βρήκα (δεν έψαξα κιόλας) έτοιμο.
Ακριβώς βαλβίδα αντεπιστροφής όπως μου είχε πει ο Βασίλης.
Πήγα Σπ.Πάτση, πήρα μια τέτοια βαλβίδα από την HYDROPNEUMATIK (Σπ. Πάτση 69- ΟΧΙ το διπλανό του γιατί έχει μόνο για αέρα, και έτσι μου είπανε ότι τα υγρά φρένων ίσως χαλάσουν την βαλβίδα), διαφανές σωληνάκι και αυτό ήταν.
Η βαλβίδα νομίζω είχε το πολύ 10 ευρώ...
Τελικά όμως δεν υπάρχει 100% επιτυχία.
Όπως έχεις ανοίξει τον εξαερωτήρα, αφήνοντας το γκάζι η βαλβίδα δουλεύει μια χαρά αλλά περνάει λίγος αέρας από το σπείρωμα του εξαερωτήρα.
Α- Ίσως σε άλλο εξαερωτήρα να μην γίνεται αυτό (δεν νομίζω…)
Β- Είχα δει στο internet εξαερωτήρες που έχουν ενσωματωμένη βαλβίδα και σπείρωμα με μονωτικό ώστε να μην περνάει αέρας όταν είναι λίγο ξεβιδωμένες.
Θα το ψάξω και θα σου πω! -
Αντιγραφή από post μου στο Citroen forum
Ζέστανε ο καιρός και πάλι το ίδιο @)$Οπρόβλημα στα φρένα.
Μετά από λίγα χιλιόμετρα χρήσης πατάω φρένο και λίγα μέτρα πριν σταματήσω ακούω ένα....τρομπόνι μέσα στο καπό!Τακάκια καινούρια, LHM καινούργια…
Ναι πείτε μου αλλαγή δισκόπλακες να χαρώ…
*Ακούω!
-
Φρενάρει κανονικά όταν το κάνει ή έχεις πτώση πέδησης; Όταν λες τρομπόνι εννοείς πιθανά ότι ξεφυσάει σαν αέρας;
Από ότι μπορώ να υποθέσω μάλλον έχει πρόβλημα το σεβρό σου (αλήθεια έχει; ).
Για περιέγραψε καλύτερα το φαινόμενο. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Φρενάρει κανονικά όταν το κάνει ή έχεις πτώση πέδησης; Όταν λες τρομπόνι εννοείς πιθανά ότι ξεφυσάει σαν αέρας;
Από ότι μπορώ να υποθέσω μάλλον έχει πρόβλημα το σεβρό σου (αλήθεια έχει; ).
Για περιέγραψε καλύτερα το φαινόμενο.Ας σοβαρευτώ λίγο γιατί με τα μουσικά όργανα δεν θα βγάλουμε άκρη!!!
Ένα πολύ μπάσο βουητό όπως ακούγεται όταν είναι βρεγμένα τα φρένα.
Όχι το κλασικό πρίμα τσίριγμα που ακούμε από τα φρένα.Αλλά πολύ μπάσο.
-Σεβρό δεν έχει!!
-Όταν το κάνει φρενάρει κανονικά αλλά με κοιτάνε όλοι ! -
Έλεγξε το εμβολάκι που πιέζει τα τακάκια αν κινείται σχετικά ελεύθερα ή αν σκαλώνει. Σε κάθε περίπτωση καθάρισε το λίγο με ψιλό γυαλόχαρτο και το εμβολάκι αλλά και τον χώρο στον οποίο ολισθαίνει. Λίγο πράγμα και με προσοχή. Δες επίσης αν έχει επικαθίσεις στο ένα ή στο άλλο. Ο θόρυβος που λες αν τον καταλαβαίνω σωστά ακούγεται όταν έρχεται σε επαφή το τακάκι με τον δίσκο αλλά η πίεση είναι ελλιπείς.
Δες και τα λαστιχάκια στεγανοποίησης μήπως είναι φουσκωμένα και αλλοιωμένα.
Με την ευκαιρία φυσικά δες και τις δισκόπλακες αν έχουν έντονες φθορές, αυλάκια ή αλλαγή χρωματισμού σε κάποια σημεία. -
Εσυ πιστευεις οτι ο θορυβος προερχεται απο τριβη;
Εχεις τσεκαρει οτι δεν ακουμπα τιποτα πανω στις δισκοπλακες οταν πατας φρενο; Μηπως τα μαρκουτσια απο την πιεση ακουμπανε πανω στις δισκοπλακες;Ελενξε μηπως εχει γυαλισει(λογω τριβης) τιποτα στην περιοχη γυρω απο τις πλακες.
Αν πατας ελαφρα το φρενο το κανει;Μηπως απο την μεταφορα βαρους ,στο δυνατο φρεναρισμα,κατι ακουμπα και κανει θορυβο;
Απλα μερικες ιδεες. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Έλεγξε το εμβολάκι που πιέζει τα τακάκια αν κινείται σχετικά ελεύθερα ή αν σκαλώνει. Σε κάθε περίπτωση καθάρισε το λίγο με ψιλό γυαλόχαρτο και το εμβολάκι αλλά και τον χώρο στον οποίο ολισθαίνει. Λίγο πράγμα και με προσοχή. Δες επίσης αν έχει επικαθίσεις στο ένα ή στο άλλο. Ο θόρυβος που λες αν τον καταλαβαίνω σωστά ακούγεται όταν έρχεται σε επαφή το τακάκι με τον δίσκο αλλά η πίεση είναι ελλιπείς.
Δες και τα λαστιχάκια στεγανοποίησης μήπως είναι φουσκωμένα και αλλοιωμένα.
Με την ευκαιρία φυσικά δες και τις δισκόπλακες αν έχουν έντονες φθορές, αυλάκια ή αλλαγή χρωματισμού σε κάποια σημεία.Όχι ο θόρυβος ακούγεται όταν πατάω φρένο αρκετά και ΠΑΝΤΑ λίγο πριν σταματήσει.
Ακόμα και με 80 (διαστημικές ταχύτητες για μένα) να πηγαίνω και να κάτσω πάνω στο φρένο δεν θα ακούσω τίποτα.
Φυσικά μόλις το αφήσω σταματάει και ο ήχος... -
Αν ο ήχος που ακούς μοιάζει με αυτόν που ακούγεται όταν σε κατηφόρα χαλαρώσουμε το πάτημα του πεντάλ των φρένων και το αμάξι τσουλήσει λίγους πόντους κάνε αυτά που σου είπα.
Αν όχι τότε ηχογράφησε τον θόρυβο γιατί έχω μπερδευτεί!!!!
-
Μπα....BILL33
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν ο ήχος που ακούς μοιάζει με αυτόν που ακούγεται όταν σε κατηφόρα χαλαρώσουμε το πάτημα του πεντάλ των φρένων και το αμάξι τσουλήσει λίγους πόντους κάνε αυτά που σου είπα.Αν όχι τότε ηχογράφησε τον θόρυβο γιατί έχω μπερδευτεί!!!!
Φαντάσου ένα πάρα πολύ μπασο θόρυβο που κάνει ο από πάνω όταν τραβάει την βιβλιοθήκη για να την αλλάξει θέση (και όλα αυτά το μεσημέρι που κοιμάσαι )
Είμαι σαφής νομίζω!
-
Από ότι θυμάμαι τα Pony που πρέπει να έχουν το ίδιο σύστημα με το δικό σου έπαιρναν ειδικά υγρά φρένων από τη Citroen και όποτε βάζαμε άλλα ακόμα και πολύ καλύτερα είχαμε πρόβλημα με τα λαστιχάκια γιατί αλλοιωνότανε. Αν χρησιμοποιείς ανταλλακτικά Citroen αλλά διαφορετικά υγρά πιθανά να είναι εκεί το πρόβλημα σου. Ξέρω πόσο κόπο θέλουν να γίνουν αυτά που σου γράφω παραπάνω αλλά δεν νομίζω να τα γλιτώσεις.
Α η βιβλιοθήκη τη μέγεθος έχει και το πάνω πάτωμα έχει μωσαϊκό, πλακάκια ή ξύλο στο πάτωμα!!!!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Από ότι θυμάμαι τα Pony που πρέπει να έχουν το ίδιο σύστημα με το δικό σου έπαιρναν ειδικά υγρά φρένων από τη Citroen και όποτε βάζαμε άλλα ακόμα και πολύ καλύτερα είχαμε πρόβλημα με τα λαστιχάκια γιατί αλλοιωνότανε. Αν χρησιμοποιείς ανταλλακτικά Citroen αλλά διαφορετικά υγρά πιθανά να είναι εκεί το πρόβλημα σου. Ξέρω πόσο κόπο θέλουν να γίνουν αυτά που σου γράφω παραπάνω αλλά δεν νομίζω να τα γλιτώσεις.Μπα...
Και εγώ τα original LHM βάζω...Ή δίσκοι στραβοί είναι ή κάτι στα calipers
-
Αν ήταν στραβοί οι δίσκοι θα είχες τράνταγμα κατά τοι φρενάρισμα που θα γινόταν όλο και ποιο έντονο όσο ανέβαινε η ταχύτητα. Πιθανό είναι να έχουν ανομοιόμορφη φθορά αλλά όχι στράβωμα.
-
Υπαρχει περιπτωση ο θορυβος να ερχεται απο το διαφορικο;Απο οτι εχω καταλαβει το συστημα πεδησης ειναι προσαρμοσμενο στα ημιαξονια οπως βγαινουν απο το κιβωτιο ταχυτητων/διαφορικο.Μηπως καποιο ρουλεμαν μεσα εκει εχει φαγωθει και με το φορτιο απο το φρεναρισμα κανει θορυβο;
Τραβηγμενο απο τα αυτια σεναριο αλλα δεν μου ερχεται κατι αλλο στο μυαλο τωρα.Απο αυριο βλεπουμε . -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν ήταν στραβοί οι δίσκοι θα είχες τράνταγμα κατά τοι φρενάρισμα που θα γινόταν όλο και ποιο έντονο όσο ανέβαινε η ταχύτητα. Πιθανό είναι να έχουν ανομοιόμορφη φθορά αλλά όχι στράβωμα.Όταν ακούω τον θόρυβο μόνο τότε νιώθω ένα ελάχιστο τράνταγμα στο πόδι....
Θα το ψάξω κι'αλλο
Υπαρχει περιπτωση ο θορυβος να ερχεται απο το διαφορικο;Απο οτι εχω καταλαβει το συστημα πεδησης ειναι προσαρμοσμενο στα ημιαξονια οπως βγαινουν απο το κιβωτιο ταχυτητων/διαφορικο.Μηπως καποιο ρουλεμαν μεσα εκει εχει φαγωθει και με το φορτιο απο το φρεναρισμα κανει θορυβο;
Τραβηγμενο απο τα αυτια σεναριο αλλα δεν μου ερχεται κατι αλλο στο μυαλο τωρα.Απο αυριο βλεπουμε .Ούτε να το σκέφτομαι..
-
Η τελευταία μου ελπίδα ήταν η χαλκόπαστα που μου είπαν να βάλω στο πίσω μέρος στα τακάκια.
Τίποτα..
Μετά από λίγα χιλιόμετρα....ορχηστρα πάλι μέσα στο καπό.Κάποιοι είπαν ότι είναι θέμα κατασκεύης και υλικών στα μοντέρνα τακάκια.
Έχω δοκιμάσει Valeo,Ferodo,Textar.
Πείτε άλλη μάρκα μπας και βρούμε την λύση γιατί δεν πάει άλλο!
-
Mήπως να έβγαζες τους δίσκους για ένα τορνάρισμα ;;
Θα σιγουρευτείς ότι δεν είναι στραβοί και επιπλέον θα καθαρίσουν από τη γυαλάδα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Mήπως να έβγαζες τους δίσκους για ένα τορνάρισμα ;;Θα σιγουρευτείς ότι δεν είναι στραβοί και επιπλέον θα καθαρίσουν από τη γυαλάδα.
Έτσι είναι, απλά ψάχνω λύσεις πιο φτηνές μέχρι να πάω στις ακριβές (Το ανάποδο από τον kouk δηλαδη ).
Υπάρχει μάρκα που να θεωρείται ότι βγάζει πιο μαλακά τακάκια από άλλες?
-
Δεν μπορείς να είσαι κατηγορηματικός για τη σκληρότητα γιατί αλλάζει από μοντέλο σε μοντέλο.
Πάντως δεν είναι και ακριβή η διαδικασία του τόρνου. Πολλά 'φρενάδικα' έχουν ένα μικρό τορνάκι μέσα και κάνουν τη δουλειά.
Πχ. σε αυτόν που πάω στο Σταυρό χρεώνει 10 ευρώ (αν θυμάμαι καλά) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν μπορείς να είσαι κατηγορηματικός για τη σκληρότητα γιατί αλλάζει από μοντέλο σε μοντέλο.
Πάντως δεν είναι και ακριβή η διαδικασία του τόρνου. Πολλά 'φρενάδικα' έχουν ένα μικρό τορνάκι μέσα και κάνουν τη δουλειά.
Πχ. σε αυτόν που πάω στο Σταυρό χρεώνει 10 ευρώ (αν θυμάμαι καλά)Ναι αλλά για να βγούνε οι δίσκοι???
Μην ξεχνάς που βρίσκονται σε μένα!
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)