-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Τελική με άνεση 200 αλλά φτάνει και τα 220.
Kαλορίζικο και καλά ταξίδια.
Λίγο αισιόδοξη μου φαίνεται η ένδειξη 220 (τουλάχιστον στην ευθεία) για μοτέρ 120 hp και συντελεστή αεροδυναμικής κοντά στο 0.40 . Στη κατηφόρα ίσως.Γιάννη καλορίζικη η καινούργια SIERRA!!!
jd: Αν σου πω οτι έχω πιάσει 195+ σε ευ8εία (Κατερίνη-Θεσσαλονίκη) με 1600cc, 205 λάστιχο και το A/C αναμμένο τι θα πεις;
Ούτε εγώ το πιστεύω αλλά ο συνοδηγός ευτυχώς είχε φωτογραφική μηχανή... -
Γιάννη, μήπως ξέρεις πώς βγαίνει το τιμόνι; Έχω πάρει ένα δερμάτινο και...
Όσο για τισ ζάντες, ναι, να τις αλλάξεις. Με τις 15άρες είναι αλλιώς... Εγώ έβαλα από 195/60/14 205/50/15 και έχει μεγάλη διαφορά! (σέρνεται βέβαια λίγο παραπάνω αλλά έτσι κι αλλιώς σερνοτάν!)
-
Φίλε Γιάννη μεγειά το γκάζι. Μας λές τελικά πόσο πήγε το μαλλί για τη μετατροπή σε 2λιτρο; Και πες μας ποιος είναι αυτός ο ειδικός μάστορας και που βρίσκεται να πάμε καμιά βόλτα από κει και μεις, γιατί στη Πάτρα....μιλάς για sierra και όλοι στα συνεργεία και στις μάντρες γελάνε! (και μου σπάνε τα νεύρα, ήθελα να βλεπα τα μούτρα τους έτσι και έσκαγα μύτη με κανα cosworth ή XR4)
Όσο για τη λυπητερή στην ασφάλεια πόσο πήγε; Ή...δεν πήγε
-
Ο χρήστης eLefas έγραψε:
στη Πάτρα....μιλάς για sierra και όλοι στα συνεργεία και στις μάντρες γελάνε! (και μου σπάνε τα νεύρα, ήθελα να βλεπα τα μούτρα τους έτσι και έσκαγα μύτη με κανα cosworth ή XR4)Ποιός γελάει; Στα συνεργεία που πάω (για πρώτη φορά) γίνεται μάχη, ποιός μάστορας θα την αναλάβει! Βέβαια στενοχωριούνται λίγο μόλις ανοίξουν το καπό αλλά η φάση έχει ήδη γίνει!!!
-
χαχα σωστός. Της έχεις κάνει καμιά αλλαγή, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλο ή όλα είναι στάνταρ;
Εγώ φίλε είχα φάει τις μάντρες να βρω το καρμπυτατέρ και την πολλαπλή εισαγωγή από 2λιτρο που θελε και όλοι με έδιωχναν και με κοροϊδευαν ( ). Μέχρι που την πήρα από κάποιον (τελέιως άγνωστος) σε ένα αγγλικό φόρουμ για σιέρρα! Ναι, μου στειλε το καρμπ, την πολλαπλή και το φίλτρο αέρα (Κ&Ν παρακαλώ) όλα αυτά κάτω από 100€. Μετά μια επισκεψούλα στον Μάλλιαρη (..τον ξέρεις φαντάζομαι) και έτοιμη η σινιόρα.
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
jd: Αν σου πω οτι έχω πιάσει 195+ σε ευ8εία (Κατερίνη-Θεσσαλονίκη) με 1600cc, 205 λάστιχο και το A/C αναμμένο τι θα πεις;
Ούτε εγώ το πιστεύω αλλά ο συνοδηγός ευτυχώς είχε φωτογραφική μηχανή...Το τι δείχνει το κοντέρ με τα πραγματικά χλμ είναι μια άλλη ιστορία. Όταν λες 1600 για τί ιπποδύναμη και συντελεστή αεροδυναμικής μιλάς. Πάντως εγώ όταν είχα στη κατοχή μου το Vti 4-πορτο με τα 160 άλογα δεν είχα δει πάνω από 230 κοντερίσια σε ευθεία.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
jd: Αν σου πω οτι έχω πιάσει 195+ σε ευ8εία (Κατερίνη-Θεσσαλονίκη) με 1600cc, 205 λάστιχο και το A/C αναμμένο τι θα πεις;
Ούτε εγώ το πιστεύω αλλά ο συνοδηγός ευτυχώς είχε φωτογραφική μηχανή...Το τι δείχνει το κοντέρ με τα πραγματικά χλμ είναι μια άλλη ιστορία. Όταν λες 1600 για τί ιπποδύναμη και συντελεστή αεροδυναμικής μιλάς. Πάντως εγώ όταν είχα στη κατοχή μου το Vti 4-πορτο με τα 160 άλογα δεν είχα δει πάνω από 230 κοντερίσια σε ευθεία.
Μιλάμε πάντα για SIERRA 1600 CVHi. Και πάντα κοντερίσια χλμ, τα άλλα πως να τα υπολογίσω;
-
Ο χρήστης eLefas έγραψε:
χαχα σωστός. Της έχεις κάνει καμιά αλλαγή, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλο ή όλα είναι στάνταρ;Εγώ φίλε είχα φάει τις μάντρες να βρω το καρμπυτατέρ και την πολλαπλή εισαγωγή από 2λιτρο που θελε και όλοι με έδιωχναν και με κοροϊδευαν ( ). Μέχρι που την πήρα από κάποιον (τελέιως άγνωστος) σε ένα αγγλικό φόρουμ για σιέρρα! Ναι, μου στειλε το καρμπ, την πολλαπλή και το φίλτρο αέρα (Κ&Ν παρακαλώ) όλα αυτά κάτω από 100€. Μετά μια επισκεψούλα στον Μάλλιαρη (..τον ξέρεις φαντάζομαι) και έτοιμη η σινιόρα.
Εκτός από το ανοξείδωτο τελικό, όλα τα άλλα είναι 'μαμά'.
Μπορείς να βρεις οτιδήποτε στο ebay.
-
Στο ebay όντως βρίσκεις, ιδιαίτερα στο αγγλικό έχει πολύ πράμα για sierra. Το πρόβλημα είναι ότι τα εξαρτήματα είναι συνήθως ογκώδη και κοστίζει η μεταφορά τους. Π.χ. έχω βρει αεροτομή 5 λίρες δηλαδή 8 ευρά! Η αποστολή της όμως κόστιζε 40+ λίρες καθιστώντας την ουσιαστικά αντιοικονομική.
-
[quote='andreasp']Γιάννη, μήπως ξέρεις πώς βγαίνει το τιμόνι; Έχω πάρει ένα δερμάτινο και...
Αντρέα, είναι εύκολο. Με ένα κατσαβιδάκι βγάζεις το στρογγυλό κομβίο (μπουτόν για να καταλαβαινόμαστε) της κόρνας. Σιγά-σιγά και γύρω-γύρω για να μη σπάσεις κανένα από τα πλαστικά δοντάκια που το συγκρατούν στο τιμόνι. Μόλις το βγάλεις θα δεις ότι το συγκρατεί ένα καλωδιάκι, το φις του οποίου μπορείς σε αυτή τη φάση να αποσυνδέσεις. Έτσι το στρογγυλό πλαστικό με τα σηματάκια της Φορντ και της κόρνας έχει αποσπασθεί πλήρως. Μετά ακολουθείς την ίδια διαδικασία για ένα άλλο στρογγυλό κάτω από το πρώτο, που αν θυμάμαι καλά έχει πάνω του τα ελατηριάκια (τρία είναι και δεν πέφτουν), το οποίο βγαίνει λίγο πιο δύσκολα από το πρώτο γιατί έρχεται ίσα-ίσα με το πλαστικό του τιμονιού. Αν το βγάλεις λοξά (όπως ξεζαντάρουν τα λάστιχα) δε θα'χεις πρόβλημα. Μετά με ένα κλειδί 20αρι αν θυμάμαι καλά, ξεβιδώνεις τη βίδα που συγκρατεί το τιμόνι στο κολωνάκι του. Μετά βάζεις το δερμάτινο τιμονάκι σου και πας να...στρίψεις!
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Kαλορίζικο και καλά ταξίδια.
Λίγο αισιόδοξη μου φαίνεται η ένδειξη 220 (τουλάχιστον στην ευθεία) για μοτέρ 120 hp και συντελεστή αεροδυναμικής κοντά στο 0.40 . Στη κατηφόρα ίσως.Γειά σου φίλε jd!
Πιθανόν τα χιλιόμετρα που δείχνει ο πίνακας να μην ανταποκρίνονται στα πραγματικά αλλά πόσο μεγάλη μπορεί να είναι η διαφορά; Με το προηγούμενο (1600, φίλτρο K&N, βελτιωμένο καρμπυρατέρ) έπιανα σε μεγάλες ευθείες 180. Ο Αντρέας λέει πως έπιανε 195. Άρα τουλάχιστον τα 200 πρέπει να είναι αληθινά. Το σημαντικό είναι ότι είναι πολύ άνετα. Δεν ζορίζεται τ'αμάξι και αν δώσεις παραπάνω γκάζι ανεβαίνει κι άλλο... -
Ο χρήστης eLefas έγραψε:
Φίλε Γιάννη μεγειά το γκάζι. Μας λές τελικά πόσο πήγε το μαλλί για τη μετατροπή σε 2λιτρο; Και πες μας ποιος είναι αυτός ο ειδικός μάστορας και που βρίσκεται... Όσο για τη λυπητερή στην ασφάλεια πόσο πήγε; Ή...δεν πήγεΓειά σου Έλεφα!
Το μαλλί μαζί με λούσιμο, μεςς, μπικουτί, μιζανπλί και τα συναφή (βάση aircon, κολάρα, φρέον, κομπρέσορα -φίλτρο, καινούριο βεντιλατερ, εξάτμιση, πίνακα οργάνων, κιβώτιο, εγκέφαλο, λάδια, ξύδια, κινητήρα, εργατικά συν δωρεάν έλεγχο μετά τα πρώτα 1500 χλμ.) έφτασε τα 3000 ευρώ. Ούτε στον Vidal Sassoon να'χα πάει, εεε;Πέρα από την πλάκα έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε και από την εξυπηρέτηση. Μπορώ να γράψω στο Forum τα στοιχεία του μάστορα; Αν όχι, στείλτε μου μέιλ να σας απαντήσω. Το δικό μου είναι πιό κάτω.
Παίδες αν κάποιος θελήσει να τον επισκεφτεί για κανα... χτένισμα στο Ford του, να του πει ότι είναι από μέρους μου, Γιάννης Κ. με το λευκό Sierra. Ή αν θέλετε στείλτε μου email στο yiannnis@msn.com να πάμε παρέα.
Καλό Πάσχα!
-
φίλε Γιάννη απότι κατάλαβα πρέπει να έχουμε (είχαμε) το ίδιο αμάξι (1600 με καρμπυρατέρ). Για να πω τη μαύρη αλήθεια εγώ πάνω από 140-150 δεν το χω πάει ποτέ. Με το που πιάνω τα 140 αρχίζει να τραντάζει και δεν το πολυεμπιστεύομαι. Τεσπά, οι τελικές δεν με πολυενδιαφέρουν. Θέλω όμως να είναι σβέλτο (0-100). Για πες με τη δίλιτρη μηχανή 'ξεκολλάει' καθόλου από το δρόμο, ας πούμε με μια 2α μέσα και μια γκαζιά σπινιάρει καθόλου ή μένει κολλημένο στο δρόμο;
Να υποθέσω ότι ο μάστορας είναι στην Αθήνα έτσι; Λοιπόν αν είναι θα σου στείλω PM για περισσότερες πληροφορίες.
Thanks
-
και εγω εχω εμπειρια απο ενα σιερρα 1.6GL του 1989. με καρμπυρατερ που καιει βενζινη σουπερ. το εχει ενας συγγενης μου. μεχρι 160ΚΜ/Η εχω δει να πηγαινει. παντος πανω απο τα 140 κανει ενα τρεμουλο. τρεμει και ο λεβιες των ταχυτητων. δεν ξερω γιατι. ειχα ρωτησει τον μηχανικο μας ο οποιος το κοιταξε αλλα δεν βρηκε τιποτε.
ποσο κοστιζει ενα σιερρα μεταχειρησμενο? κοιταω τις εφημεριδες και βλεπω κατι τιμες αστρονομικες τουλαχιστον 3500 ευρω. ενα σιερρα σε καλη κατασταση κοστιζει τουλαχιστον 4500 ευρω. δεν ενδιαφερομε για cosworth. ενα 1.6-2.0 το πολυ με ενδιαφερει. παντος για το 1.6 η ασφαλεια παει γυρω στα 800ευρω το χρονο για νεο οδηγο εαν δεν κανω λαθος. εσεις ποσα πληρωνετε?
το 2.0 ειναι ποιο οικονομικο απο το 1.6?? γιατι το 1.6 τσιμπαει λιγο.
εαν βρω ενα σιερρα και θελω να του αλλαξω μονο την μηχανη. πχ βρω ενα 1.6 αλλα η μηχανη του δεν ειναι καλη, τι να κανω? να κανω ενα ρεκτιφιερ? η να βαλω αλλη? τι απο τα δυο συμφερει? και ποσα θα μου κοστισει ?
οσο για φίλτρο K&N, βελτιωμένο καρμπυρατέρ που ανεφερε καποιος χρηστης παρα πανω τι παραπανω προσφερουν αυτα? και ποσο κοστιζουν? με το βελτιωμενο καρμπυρατερ ομως δεν θα καιει παραπανω βενζινη? δεν θα απαλευθερωνει περισσοτερους ρυπους? περνει ΚΤΕΟ εαν εχει τετοια επανω στην μηχανη? -
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
ποσο κοστιζει ενα σιερρα μεταχειρησμενο? κοιταω τις εφημεριδες και βλεπω κατι τιμες αστρονομικες τουλαχιστον 3500 ευρω. ενα σιερρα σε καλη κατασταση κοστιζει τουλαχιστον 4500 ευρω. δεν ενδιαφερομε για cosworth. ενα 1.6-2.0 το πολυ με ενδιαφερει.Πάντα υπάρχουν ευκαιρίες! Πριν έξι μήνες πούλησε γνωστός το 1.6 από τα τελευταία τελευταία, νομίζω 1993 (πινακίδα ΑΧΗ) το οποίο το είχε φέρει γνωστός αντιπρόσωπος Ford, άπό Γερμανία ειδική παραγγελία. Το αυτοκίνητο ήταν full extra, μέχρι και ηλιοροφή είχε, με λίγα χλμ (δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά λίγο πάνω από 100.000), σε άριστη κατάσταση χωρίς να χρειάζεται το παραμικρό σε θέμα συντήρησης. Τελική τιμή σε ιδιώτη, 3500€. Και το αυτοκίνητο ήταν με καταλύτη, ψεκασμό, κλπ. Καλό ψάξιμο!
-
ποια ειναι η χαμηλοτερη τιμη? θελω τα 4τραπορτα σιερρα. και με καρμπυρατερ να ειναι και χωρις καταλυτη δεν με νοιαζει. ειναι φτηνοτερα αυτα?
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
ποια ειναι η χαμηλοτερη τιμη? θελω τα 4τραπορτα σιερρα. και με καρμπυρατερ να ειναι και χωρις καταλυτη δεν με νοιαζει. ειναι φτηνοτερα αυτα?Όσο πιο χαμηλά πας, τόσο πιο παλιό και σαράβαλο θα είναι. Ευκαιρίες υπάρχουν αλλά όχι κάθε μέρα! Τα sedan είναι από 1988-1993. Εξαρτάται τι θες να φτιάξεις, για τι χρήση το θέλεις. Πλέον τα 'καλά' είναι λίγα και 'ακριβά'. Όποιος θέλει πουλάω τη δική μου, 15000€!
-
Ναι φτηνότερα είναι, αλλά είναι και άλλο αυτοκίνητο. Έχεις οδηγήσει Ford χωρίς υδραυλικό τιμόνι; Επιπλέον, το Sierra είχε γίνει face lifting, οπότε και βελτιώθηκε όπου υστερούσε. Πάντως το 5θ. 1983, με το 4θ 1993 που ανέφερα πιο πάνω, απλά δεν συγκρίνονται! Άλλο αυτοκίνητο! Προτίμησε τα τελευταία μοντέλα, για να το χαρείς όσο το δυνατόν περισσότερο.
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Όποιος θέλει πουλάω τη δική μου, 15000€!Το γνωστό τετρακίνητο πόσο πουλήθηκε; Τα γνήσια πισωκίνητα που κυμαίνονται; Βασικά έχουν πέσει πολύ οι τιμές τους.
-
ναι για το δευτερο σιερρα ψαχνω. το τιμονι δεν ειναι και τοσο βαρυ. εχεις οδηγησει λαντα 1200ς? εκει να δεις τιμονι. κανεις μπρατσα
ποσο ειναι η κατωτερη τιμη? γιατι οι τιμες που βλεπω στις εφημεριδες ειναι αστονομικες. εκτος εαν κανεις δεν τα αγοραζει και ετσι ο ιδιοκτητης κατεβαζει την τιμη. σε μαντρες ειναι φτηνοτερα? ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος?
οσο για την εκδοση με το face lift και χωρις. εαν δεν κανω λαθος η ουσιαστικη διαφορα τους ειναι η μηχανη. το παλιοτερο εχει την pinto με καρμπυρατερ και αποδιδει 75 αλογα ενω το face lift εχει την CVH με ψεκασμο μονου σημειου, καταλυτη και αποδιδει 80 αλογα.
αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra