Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Εννοείται πως υπάρχει δεύτερο αυτοκίνητο ! Πως γίνεται να έχει κανείς την άνεση να τρέξει σε αγώνες και να μην έχει δεύτερο αυτοκίνητο ;
Αυτό σου λέω, δε εννοείται, υπάρχει πολύς κόσμος, που κάνει track day με το καθημερινό του αυτοκίνητο, ούτε cage ούτε τίποτα. Γιαυτό σου είπα ότι όταν αποφασίσεις να το ξεκάνεις από καθημερινό, το κόστος εκτοξεύεται γιατί αυτόματα προστίθεται το κόστος του δεύτερου αυτοκινήτου στο λογαριασμό. Σε εκείνο το σημείο, που το αυτοκίνητό σου παύει να 'ναι καθημερινό, είναι το σημείο καμπής, που πρέπει να αποφασίσεις αν θ' ακολουθήσεις το δρόμο της Αρετής ή της Κακίας
Καλώς ή κακώς, κάποια αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν απ'το μηδέν για να αποδίδουν και κάποτε έκαναν 30-40-50 χιλιάρικα, πλέον τα αγοράζεις με ένα τάληρο !
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για 'κανονικά' αγωνιστικά και μάλιστα στα λεφτά αυτά αγοράζεις και τα συστήματα ασφαλείας.
Τι εννοείς ακριβώς ; Αν εξαιρέσουμε τις φτερούγες, και προφανώς θα τις εξαιρέσουμε μιας και μιλάμε για πρωτοεμφανιζόμενους, υπάρχουν πολλά αγωνιστικά σήμερα που έκαναν 30-40-50 χιλιάρικα κάποτε και τώρα τα αγοράσεις με 5 ?
Φυσικά. Ενα καλό Ν/2 ή Α/5 μπορεί να είχε κοστίσει 30Κ και να πωλείται τώρα 5-6-7Κ.
Και τέλος πάντων γιατί το κουβεντιάζουμε ;
Μήπως γιατί είμαστε σε Forum και άρα by default αυτό κάνουμε, κουβεντιάζουμε ?
Προφανώς είναι θέμα προσωπικών επιλογών και περί ορέξεως κολοκυθόπιττα και όλες είναι σεβαστές αλλά καμία δεν είναι υπεράνω (καλόπιστης, πάντα) κριτικής. Πχ. αν πάρεις ένα αυτοκίνητο 30Κ και του ρίξεις άλλα 30Κ για να τρέχεις 25άρια στις Σέρρες χωρίς να συμμετέχεις σε αγώνες ταχύτητας, λεφτά σου είναι και τα κάνεις ότι θέλεις αλλά πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να θεωρώ ότι έχεις πάρει το δρόμο της Κακίας διότι πας για το 10 στην 'ταχύτητα' και διατηρείς το '0' στον 'ανταγωνισμό' ενώ θα μπορούσες με λιγότερα χρήματα να είσαι στο '8' και στα δύο.