-
To 206 1,6 110ps της υπογραφής μου με μικτή οδήγηση (και πόλη μέσα) καίει γύρω στα 7. Με χαλαρή οδήγηση (90-110χαω) σε επαρχιακό πέφτει κάτω από τα 6,5. Χωρίς ιδιαίτερη προσοχή βλέπεις κάπου στα 8 και μόνο μία φορά είδα πάνω από 10 (ταξίδι με 5 άτομα + μερικά συμπράγκαλα και το κοντέρ μονίμως στα 170+ για κάπου 200-250χλμ , οπότε έγραψε κάπου στα 12)
Τα παραπάνω νούμερα με προσεκτική οδήγηση, όχι αργή.
-
Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
Ευχαριστω για την απαντηση αδερφε! Μου θυμισες και το rx8 που θελω αλλα ελα που ειναι αλλες οι υποχρεωσεις!!! Καλα λογια ακουω για τα πεζω και δεν τα χα! Το 1100 μαλλον παραειναι μικρο ομως, θα δω για τα 16αρια αν και δεν ξερω πως ειναι μεσα απο χωρους κι αρχιζω και κοιταω κατι μαουνες primera passat κλπ και δε μ'αρεσω!Εμενα μου λες για το rx-8 ειναι το dream car μου.Κοιτα το 1.600 ειναι αμαξαρα απο ολες τις αποψεις(αμα σηκωνεις και την καταναλωση στο 8 για πολη και 6.5 εθνικη) προχωρα με χιλια.Παντως εγω που το κυνηγαω καργα το αμαξι (206 1.6 με 125 αλογα) ανετα συμβιωνα με το 1100.Ριξτου μια οδηγηση μπορει να εντυπωσιαστεις ευχαριστα.Απο χωρους εχει γαματο πορτπαγκαζ για την κατηγορια του,επειδη δεν εχει ρεζερβα(την εχει απο κατω) και πολυ καλους χωρους μεσα.Εγω απο το golf το IV σε χωρους μεσα δεν εχασα πολυ.Παντως στα λεφτα αυτα θα παιρνα για την χρηση που λες η Renault clio Initiale 1.6 (ασχημο ομως) η το peugeot.Αν παρεις το 1.6 παρε το gti,καλυτερα λιγο μηχανικα μερη, και πολυ καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου.Κλιμα,αυτοματα φωτα(δηλαδη στο σκοταδι αναβουν μονα τους),αυτοματους υαλοκαθαριστηρες(Ρυθμιζουν τη ταχυτητα οταν βρεχει) 4 αεροσακουσ κλτ κτλ.
Υ.Γ:Για την Peugeot δεν της το χες λογω του πολυ κακου after sales support και της πολυ μετριας αξιοπιστιας.αΑυτα ειναι φονικος συνδιασμος για την φημη μιας μαρκας.Παρολα αυτα το 206 ειναι πολυ αξιοπιστο.
-
Με βαλατε σε σκεψεις φιλοι και δεν το συμπαθουσα ουτε το χα καν στις επιλογες!!!! Θα τα τσεκαρω κι αυτα αν και να πω την αμαρτια μου δεν τα γουσταρω μια εμφανισιακα δεν μυο καθονται ρε αδερφε μου!
Μια ερωτηση ακομα γιατι αρχιζω και ξεσκαρταρω αργα αργα αλλα μπερδευομαι παραπανω με αλλα. Κανενα απο αυτα τα μεγαλα passat primera vectra κλπ αξιζουν να κοιταξω η ουτε καν; Να μεινω στα hatchback εντελως; Τα αγαπαω τα σενταν αλλα αμα δεν συμφερουν δεν εχω θεμα να τα παρτησω σαν στυμενες λεμονοκουπες!!!!
Ασε που τα μικρα τα χουν ολα πιωμενα και φτιαγμενα και κατι πιτσιρικαδες που βγαζανε γουστα και ειναι και ακριβοτερα σε σχεση με τα μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητα και δεν το θελω για 100 ευρεους καθε καλα χριστουγενα να παρω χειροτερο αμαξι -
Βασικά, για αυτά τα μεγάλα σεντάν που είπες, λογικά θα μιλάς για τα 1,6... Βαρύ αυτοκίνητο + μικρός κινητήρας = ζορισμένος κινητήρας => αυξημένη κατανάλωση. Δεν πιστεύω να πέφτουν κάτω από 9 λίτρα... Για οικονομία καυσίμου θέλεις σχετικά δυνατό μοτέρ για το βάρος (δηλαδή σε αυτά τα αμαξώματα πιστεύω τα δίλιτρα να καίνε το ίδιο ή λιγότερο...) Τονίζω όμως ότι τα παραπάνω είναι προσωπικές μου υποθέσεις και δεν έχω ίδια εμπειρία.
Για το 206, απλά να σημειώσω ότι το 1,6 110ps XS (μόνο σε 3θ) έχει αναρτήσεις + φρένα από το δίλιτρο GTi (ουσιαστικά πρόκειται για ένα δίλιτρο με 1,6 μοτέρ). Σε κάποια φάση βγήκε και 1,6 Gti...
-
@Neon Knight
Κατεβαίνοντας από το Βαραντέρο και πηγαίνοντας σε οποιοδήποτε καθημερινό αυτοκίνητο του μπάτζετ σου, αντιλαμβάνεσαι πως οι καταναλώσεις κάτω από 8 είναι εφικτές αν οδηγείς Παναγία. Επειδή οι δρόμοι στην πατρίδα (Εύβοια ντε), είναι σε γενικές γραμμές ανοιχτοί οι καταναλώσεις σου θα είναι σχετικά καλές.
Επειδή σε νιώθω θα σου πω το εξής, με την Κορόλλα (1.6 2004) έχω μέση 7.9 και με την Αλίκη (CBR 1000F, 1990) το ίδιο...
Με την κορολίτσα πάω χαλαρά γιατί βαρέθηκα, ενώ με την Αλίκη...Στο δια ταύτα γνώμη μου είναι να ψάξεις για κάποιο γιαπωνέζικο με καλό μοτέρ, που να σου αρέσει και σίγουρα όχι καρυδότσουφλο. Να μπορείς να βάζεις 4η και να ρολλάρεις, χωρίς να καις τίποτα. Κοίτα για κορόλλα, σιβικ, το τελευταίο στάρλετ (που δεν θα πεθάνει ποτέ) κ.α.
Τελευταία εναλλακτική, ψάξε για ανταλλαγή. Απ΄ το πουθενά μπορεί να βρεθείς φτιαγμένος.
Επιλογή αυτοκινήτου