-
Τα 150άρια και τα 180άρια έχουν την ίδια τουρμπίνα ΚΟ3s το 225 έχει την Κ04
-
Τα πρωτα μοντελα 150αλογων ειχαν την Κ03
τα restyling 150αρια-180αρια με VVT, drive-by-wire εχουν την Κ03s οπως λες και το 225 την Κ04 οπως και παλι σωστα αναφερεις.
-
Στον 1.8Τ του Α4 η μέγιστη ροπή,σύμφωνα με το εργοστάσιο,αποδίδεται στις 1950 σαλ.
Προχθές οδήγησα το πατρικό Α4 και είχα την αίσθηση ότι κάτι ξυπνάει στις 2150 σαλ.Μάλιστα έχω την εντύπωση ότι συνοδευ\ύοταν και από κάποιου είδους διακριτικό ήχο...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μάλιστα έχω την εντύπωση ότι συνοδευ\ύοταν και από κάποιου είδους διακριτικό ήχο...Αυτό είναι σίγουρο γιατί το έχω οδηγήσει και εγώ και μάλιστα ακούγεται ένα χαρακτηριστικό 'σβούριγμα' βέβαια πολύ πολιτισμένο αλλά είναι πράγματι χαρακτηριστικό! Εμένα μου φάνηκε πως ξεκινάει η τουρμίνα την ουσιαστική της δράση μετά τις 3000στροφές.
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Τα πρωτα μοντελα 150αλογων ειχαν την Κ03τα restyling 150αρια-180αρια με VVT, drive-by-wire εχουν την Κ03s οπως λες και το 225 την Κ04 οπως και παλι σωστα αναφερεις.
Ποια restyling μιλάμε? Τα Α3 facelift 1.8Τ έχουν drive-by-wire?
πότε μπαίνει το Τούρμπο!!!