Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα
    • 1
    • 2
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 129
    • 130
    • 124 / 130
    Formula 1
    122
    2590
    4701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cabala10 last edited by

      πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

        Γνωμες?

        Κλείνω εισιτήριο κι έρχομαι!!

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hannibal last edited by

          Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
          πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

          Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikeerfol last edited by

            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

            πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

            Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

            Lift and coast δηλαδή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              go_for_pole last edited by

              Είναι απλό Άλεξ: αν θες να τρέξεις και Ευρώπη καλύτερα θα ήταν να κάνεις Radical. Αν θες απλά να κάνεις την πλάκα σου τρέξε εκεί που έχει περισσότερες συμμετοχές ή οδηγική απόλαυση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hannibal last edited by

                Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:

                πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                Lift and coast δηλαδή;

                Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hannibal last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  Είναι απλό Άλεξ: αν θες να τρέξεις και Ευρώπη καλύτερα θα ήταν να κάνεις Radical. Αν θες απλά να κάνεις την πλάκα σου τρέξε εκεί που έχει περισσότερες συμμετοχές ή οδηγική απόλαυση

                  Radical το σκεφτηκα Κωστα (και μαλιστα εκανα δοκιμες το περασμενο Σαββατο) αλλα θα παει διπλα λεφτα στην καλυτερη περιπτωση και αυτο για SR3. Αν θες να χτυπησεις πρωταθλημα πρεπει να εχεις δικο σου radical και εμπειρο 2ο οδηγο. Ασε που τα λεφτα της συντηρησης ειναι πολλα παραπανω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cabala10 last edited by

                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                    πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                    Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                    Lift and coast δηλαδή;

                    Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                    Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                    α μαλιστα δηλαδη καλυτερα για σενα ειναι να το πετας μεσα στην στροφη δηλαδη ? αλα κιμι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikeerfol last edited by

                      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                      πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                      Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                      Lift and coast δηλαδή;

                      Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                      Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                      α μαλιστα δηλαδη καλυτερα για σενα ειναι να το πετας μεσα στην στροφη δηλαδη ? αλα κιμι?

                      απαπαπαπα τόσα αργά θα πηγαίνει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:

                        πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                        Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                        Lift and coast δηλαδή;

                        Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                        Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                        α μαλιστα δηλαδη καλυτερα για σενα ειναι να το πετας μεσα στην στροφη δηλαδη ? αλα κιμι?

                        απαπαπαπα τόσα αργά θα πηγαίνει;

                        δεν ηθελα να φερω τον 130% με κοντες σχεσεις εδω περα οποτε εβαλα κατι πιο down to earth

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikeerfol last edited by

                          Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                          πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                          Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                          Lift and coast δηλαδή;

                          Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                          Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                          α μαλιστα δηλαδη καλυτερα για σενα ειναι να το πετας μεσα στην στροφη δηλαδη ? αλα κιμι?

                          απαπαπαπα τόσα αργά θα πηγαίνει;

                          δεν ηθελα να φερω τον 130% με κοντες σχεσεις εδω περα οποτε εβαλα κατι πιο down to earth

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mikeerfol last edited by

                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                            πως τα πας με το φρεναρισμα? εχεις συνηθησει που πρεπει να φρεναρεις πολυ πιο αργα τωρα πια?

                            Αυτο ειναι ενα απο τα σημεια που πρεπει να δουλεψω αν τελικα κανω την μεταβαση. Εχω ακομα καμμια 30 μετρα περιθωριο αλλα ειναι η πιεση που πρεπει να ασκω στο πεταλ με το αριστερο. Ο πιτσιρικας το εφτανε στα 30 bar και μετα το αφηνε σταδιακα ενω εγω το παταγα με γυρο στα 20 και το ειχα περισσοτερο ωρα πατημενο. Φαντασου δηλαδη το σωστο γραφημα να εχεις ενα peak και μετα πεφτει σε καμπυλη μεχρι να το αφησεις ενω το δικο μου ηταν σαν τραπεζιο σε σχημα οποτε κινδυνευα ή να χασω το turn in point ή να μην χτυπησω το apex. Αυτο ηταν παραδειγμα στην Κ1 οπου φτανεις με 218klm και φυσικα για να χρησημοποιησεις και την βοηθεια του aero grip για να φρεναρεις και οχι μονο τα φρενα οπως εχω συνηθισει.

                            Lift and coast δηλαδή;

                            Κατι τετοιο αλλα πιο προς το slow in fast out λογω late double appex. Αυριο θα προσπαθησω να βαλω και τα onboard.
                            Αυτο λοιπον ηταν παραδειγμα για μια μονο στροφη. Το αλλο μου προβλημα ειναι οτι πρεπει να εμπιστευθω και το αεροδυναμικο στοιχειο κατα την διαρκεια της επιταχυνσης απο το appex μεχρι την εξοδο.

                            α μαλιστα δηλαδη καλυτερα για σενα ειναι να το πετας μεσα στην στροφη δηλαδη ? αλα κιμι?

                            απαπαπαπα τόσα αργά θα πηγαίνει;

                            δεν ηθελα να φερω τον 130% με κοντες σχεσεις εδω περα οποτε εβαλα κατι πιο down to earth

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hannibal last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                                Radical το σκεφτηκα Κωστα (και μαλιστα εκανα δοκιμες το περασμενο Σαββατο) αλλα θα παει διπλα λεφτα στην καλυτερη περιπτωση και αυτο για SR3. Αν θες να χτυπησεις πρωταθλημα πρεπει να εχεις δικο σου radical και εμπειρο 2ο οδηγο. Ασε που τα λεφτα της συντηρησης ειναι πολλα παραπανω.

                                Γιατί να αγχωθείς με το θέμα πρωτάθλημα; Αν θες να χτίσεις εμπειρία για να κάνεις Ευρωπαϊκό Radical ή να δοκιμάσεις κανα LMP2/LMP3 κάποια στιγμή στο μέλλον δε χρειάζεσαι απαραίτητα κούπα. Φυσικά και με το μονοθέσιο θα μάθεις πράγματα αλλά μετά τι θα τα κάνεις; Επόμενο βήμα εύκολο και προσιτό δε θα βρεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hannibal last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                  Radical το σκεφτηκα Κωστα (και μαλιστα εκανα δοκιμες το περασμενο Σαββατο) αλλα θα παει διπλα λεφτα στην καλυτερη περιπτωση και αυτο για SR3. Αν θες να χτυπησεις πρωταθλημα πρεπει να εχεις δικο σου radical και εμπειρο 2ο οδηγο. Ασε που τα λεφτα της συντηρησης ειναι πολλα παραπανω.

                                  Γιατί να αγχωθείς με το θέμα πρωτάθλημα; Αν θες να χτίσεις εμπειρία για να κάνεις Ευρωπαϊκό Radical ή να δοκιμάσεις κανα LMP2/LMP3 κάποια στιγμή στο μέλλον δε χρειάζεσαι απαραίτητα κούπα. Φυσικά και με το μονοθέσιο θα μάθεις πράγματα αλλά μετά τι θα τα κάνεις; Επόμενο βήμα εύκολο και προσιτό δε θα βρεις.

                                  Με το θεμα πρωταθλημα αγχωνεσαι αν εχεις καποιον (σπονσορα) που πρεπει να κρατησεις happy. Απο την αλλη πλευρα επειδη το ευρωπαϊκο ειναι καπως μακρυα προς το παρον λογο φορτου εργασιας και οικονομικου (καλα για LMP δεν το συζηταω ονειρο απλα) για αυτο κοιταζα το μονοθεσιο που ειναι πιο προσιτο οικονομικα και καλο σχολειο για το θεμα φτερο.

                                  Σε θεμα εμπειριας 8α συνεχισω να κανω δοκιμες και προπονησεις με Radical οποτε μου δινεται η ευκαιρια and who knows. Ισως του χρονου 15-16 season να το ξανακοιταξω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikeerfol last edited by

                                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                    Youtube Video

                                    Ωραίος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geo-f1 last edited by

                                      Θα θελα και γω να οδηγησω μονοθεσιο

                                      Ειχα την ευκαιρια στην Ιρλανδια στο Μοντελο τρακ αλλα ποτε δεν το οργανωσαμε...

                                      Φωνη απο πισω: Εδω ρε μλκ δεν εχεις οδηγησει αγωνιστικο καρτ μου θες και μονοθεσιο??

                                      Ε για την εμπειρια ρε φωνη!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikeerfol last edited by

                                          DTM_NewsAuto @DTM_NewsAuto
                                          DTM Norisring, Κυριακή στις 14.15 στο @NewsAutogr ! Με @SeitanF1 στην περιγραφή και @Go_For_Pole στον σχολιασμό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
                                            DTM_NewsAuto @DTM_NewsAuto
                                            DTM Norisring, Κυριακή στις 14.15 στο @NewsAutogr ! Με @SeitanF1 στην περιγραφή και @Go_For_Pole στον σχολιασμό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 124 / 130
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr