-
Αν το 'γενικά κι αόριστα' έπιανε και μένα μέσα, να ξεκαθαρίσω ότι στο συγκεκριμένο post δεν εννοούσα κόλλημα με την Άλφα, αλλά κόλλημα με τον χαρακτηρισμό 'premium'.
-
Deleted
-
Παιδιά καλή εβδομάδα!
Θέλω να τονίσω ότι το θέμα της συζήτησης δεν είναι η GT αλλά η Alfa.
Δεύτερον όπως έχω χιλιο-αναφέρει δεν έχω κόλλημα με τα πρέμιουμ , αν είχα αντί να έπερνα Alfa έπερνα με τα ίδια λεφτά (C180 Sportcoupe, 318,S60, 93κλπ) και δεν θα καθόμουν να προσπαθώ να σας πείσω!!
Κάποιος που έχει κόλλημα με την επίδειξη αγοράζει το πιο μουράτο και το παίζει μάγκας!! και το πιο μουράτο είναι η 318!! έστω και χωρίς δερμάτινα!!!
Eγώ δεν επέλεξα αμάξι για μούρη και γι'αυτό πήρα την GT
Το ότι διάλεξα την GT την διάλεξα γιατί το αμάξι αυτό ταιριάζει 100% σε μένα, σαν να φτιάχθηκε για μένα και τους λόγους τους εξηγλω στην δεύτερη σελίδα!!
Όπως υπήρχε θέμα για την 'κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία', για το 'Γερμανία-Ιταλία 1-0' και σήμερα βλέπω 'αν το αμάξι κάνει τον άνθρωπο' έτσι κι εγώ επειδή πλέον την αγαπώ την Alfa όπως όλοι είμαστε προσκείμενοι στην μάρκα του αυτοκινήτου μας και επειδή έχω διαβάσει πολλά αρνητικά όλους αυτούς τους μήνες που συμμετέχω στο φόρουμ είπα να ανοίξω ένα θέμα για να καταθέσω την άποψή μου!!
-
Deleted
-
Deleted
-
Deleted
-
Deleted
-
Τέλος νομίζω ότι πραγματικά άλλα λέμε και άλλα καταλαβαίνουν μερικοί! Ίσως δεν μιλάμε ίδια γλώσσα, ίσως δεν θέλουν να καταλάβουν.
Με ειρωνεύεεται ο lkar γιατί είπα ότι ν Mazda υποκοστολογεί τα προιόντα της ειδικά το αρ-χι-οχτώ!! Και αυτό είναι κακό!!
Εγώ δεν είπα ποτέ ότι κάνει άσκημα απο την πλευρά του καταναλωτή , που φυσικά θα ήθελα να βρίσκω αμάξια όπως η 316 στα 20000
-
Σόρρυ για τις ίδιες επαναλήψεις!!
Από το πρωί έχω πρόβλημα να γράψω δημοσίευση. Αντί για 'Υποβολή' το κουμπί έγραφε 'Αποστολή' και αντί να στείλει την δημοσίευση έβγαζε μύνημα λάθους.
Τελικά επειδή προσπαθούσα ξανά και ξανά τις έστελνε 2-3 φορές αλλά όταν ξανάμέμπαινα στη συζήτηση δεν τις έβλεπα!
Νομίζω πως πρόβλημα έιχαν κι άλλοι αφού το πρωί έδειχνε τελευταία δημοσίευση του Sado ενώ είχε απαντήσει και ο ΜIGF1 ΚΑΙ Ο DreamWalker
Αν μπρούν να διαγραφούν οι περιττές δημοσιεύσεις ας μου πει κάποιος πως να το κάνω!
Πάντως το φόρουμ έχει πρόβλημα από τη Παρασκευή!
-
Περί χαμηλών τιμών τώρα, γιατι το βρίσκεις παράλογο ; Η mazda σαν νεοεισερχόμενη (από άποψη καλών πωλήσεων) στην Ευρώπη κάνει ότι κάνει μια εταίρεια για να την γνώρισει ο κόσμος. αυξηση πωλήσεων μεσα από λογικές τιμές. Εγώ δεν πιστεύω οτι η mazda πουλάει φτηνά. Το 3 είναι ακριβότερο η στα ίδια από το focus και το 6 απλά λογικό για αυτά που προσφέρει. (κρύβει επιμελώς αρκετές φτήνιες που ανεβάζουν την τιμή του)
Οι πωλήσεις της αυτη την στιγμή με αυξήσεις πάνω απο 200% σε κάποιες αγορές αποδυκνύουν ότι καλά κάνει.
Γενικά η φιλοσοφία της είναι χαμηλό κόστος απόκτησης/κτήσης από τον ιδιοκτήτη και αυτό αρέσει σε πολλούς. Αλήθεια ποιος δεν γίνεται φανατικός μιας εταιρείας αν το αμάξι του δεν χαλάει,δεν τρίζει και του στοιχίζει λογικα ; Αυτός είναι ο σκοπός της. Και αν αποδειχτεί, στην περίπτωση του 8 οτι δεν μένει στον δρόμο.... τότε το στοίχημα είναι κερδισμένο στα σίγουρα ...Sado : όσο αφορά την GT όπως έχεις δει τα προηγούμενα posts, τουλάχιστον τα δικά μου, δεν αναφέραμε πουθενα ότι ούτε εσύ προσωπικά ούτε κανένας άλλος ιδιοκτήτης είστε ****κες. Μας αρέσει η GT. Μας αρέσει πολύ. Αλλα με τιμή κάτω από τα 30κ θα την παντρευόμασταν ... h έστω θα την σκεφτόμασταν ...
Σχετικά με τα flames γύρω από το αυτοκίνητο αυτό μάλλον φταίει ο φιλος μας ο Babbis του οποίου τα γραφόμενα μάλλον δεν άρεσαν σε πολλούς και υπήρχαν απαντήσεις όπως η παρακάτωΟ χρήστης nkaragou έγραψε:
Παντως και καποια μερη του σωματος μας εχουν αρχισει να αποκτουν μεγαλο ειδικο βαρος (λογω πρηξιματος) απο ολες αυτες τις συζητησεις επι συζητησεων που ξεκινανε οσοι κατοχοι Alfa Romeo για να αυτοεπιβεβαιωθουν...
Ενταξει, ολα τα Alfa Romeo ειναι καλυτερα απο ολα τα αλλα αυτοκινητα και δεν πεταξατε τα λεφτα σας.
Ευχαριστημενοι?Που δεν με βρίσκει και αντίθετο για να πω την αλήθεια ... (χώρις να σημαίνει οτι συμφονώ απόλυτα)
Φίλε Μπάμπη ΠΡΙΝ πάρεις την GT έλα να δεις την ποιότητα κατασκευής της δικιάς μου GT....
Αλλά δεν φταίει κανείς εγώ φταίω που ακούω τις γυναίκες...
Βοήθησες και εσύ λίγο την άποψη ότι χαλάνε ....
Ε δεν ήθελε πολύ για να ξεφύγει.Φιλικά
[EDIT] Πάντως εννοείται πιστεύω ότι μαζί σου δεν υπάρχει πρόβλημα
-
Σας προτείνω να μπείτε στο http://www.rx8club.gr .
Στα γενικά θέματα υπάρχει τόπικ αφιερωμένο στις διαδικασίες ξεκινήματος-σταματήματος του ροχι!! και αναφέρονται ατυχείς ιδιοκτήτες που τρέχανε στα συνεργεία για να ξεμπουκώσουν τον Renesis!! επείδή το κλείσανε απότομα ή επειδή το κλείσανε και το βάλανε μπρος αμέσως!!
Υπήρχε άτομο που συμβούλεψε: 'Αν είναι να το πάρεις για 5-10 λεπτά πήγαινε καλύτερα με τα πόδια!!'
Επίσης στα τεχνικά θέματα υπάρχουν ουκ ολίγα προβλήματα ια το ροχι!!
Αυτά δεν τα λέω για να πω ότι το ρο-χι είναι χειρότερο από την GT ή ότι δεν αξίζει σαν αυτοκίνητο!! Απλά όλα τα αμάξια έχουν τα χούγια τους και τα προβληματάκια τους!!
Αν μας αρέσει κάποιο τα κρύβουμε !! Αν δεν μας αρέσει κάνουμε επίθεση στα διάφορα φόρουμς, Ξεσηκώνουμε τους ιδιοκτήτες και μετά τους απάντάμε όπως ο nkaragou ότι μας τα πρήζουν κι όλας!!
Όποιος δεν θέλει να ακούσει για Άλφα ας μην πατήσει το λινκ!! Αν το πατήσει ας προσπαθεί να έχει ήθος!!
Υ.Γ Το ρο-χι όπως έχω χιλιοπεί το θεωρώ καλό!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Σας προτείνω να μπείτε στο http://www.rx8club.gr .Στα γενικά θέματα υπάρχει τόπικ αφιερωμένο στις διαδικασίες ξεκινήματος-σταματήματος του ροχι!! και αναφέρονται ατυχείς ιδιοκτήτες που τρέχανε στα συνεργεία για να ξεμπουκώσουν τον Renesis!! επείδή το κλείσανε απότομα ή επειδή το κλείσανε και το βάλανε μπρος αμέσως!![/b]
Το έχουμε ξαναπεί χίλιες φορές αυτό! Το ίδιο πράγμα ισχύει και στα turbo. Κανέναν δεν είδα να παραπονιέται για το imprezza. Στην τελική δεν είναι κρυφό. Είναι ειδικός κινητήρας, Έχει οδηγίες.
Υπήρχε άτομο που συμβούλεψε: 'Αν είναι να το πάρεις για 5-10
λεπτά πήγαινε καλύτερα με τα πόδια!!'Να περπατήσεις και λίγο τεμπέλη
Επίσης στα τεχνικά θέματα υπάρχουν ουκ ολίγα προβλήματα ια το ροχι!!
Ανέφερε μας μερικά
[b]Αυτά δεν τα λέω για να πω ότι το ρο-χι είναι χειρότερο από την
GT ή ότι δεν αξίζει σαν αυτοκίνητο!! Απλά όλα τα αμάξια έχουν τα χούγια τους και τα προβληματάκια τους!!Εμμεση παραδοχή ότι και η GT έχει ; η απλά βγάζουμε σκάρτο το 8 ; Πάντως πoiο κάτω άλλα μας λες.
Αν μας αρέσει κάποιο τα κρύβουμε !! Αν δεν μας αρέσει κάνουμε επίθεση στα διάφορα φόρουμς, Ξεσηκώνουμε τους ιδιοκτήτες και μετά τους απάντάμε όπως ο nkaragou ότι μας τα πρήζουν κι όλας!!
Κανένας δεν είπε ότι έμεινε στον δρόμο με κάνενα απο τα δυο αυτοκίνητα.
Συνεπώςμε την διαφορά χρημάτων πας διακοπές η κράτας ενα μικροποσό για συνεργεία. (περιμένω να μου πεις σοβαρότητα βλαβών για να αποφασίσω για το ποσο)Όποιος δεν θέλει να ακούσει για Άλφα ας μην πατήσει το λινκ!! Αν το πατήσει ας προσπαθεί να έχει ήθος!!
Συζήτηση δεν κάνουμε εδώ ; Ε περί ήθους θέλω να πιστεύω οτι δεν το λες για εμένα ;
Υ.Γ Το ρο-χι όπως έχω χιλιοπεί το θεωρώ καλό!!
[/quote]
Τελικά να πάρω to 8 η την GT ; Όλα καλά τα βγάζεις και όλα με προβλήματα. Με έχεις μπερδέψει -
Φίλε μου GTO που σε περιμένω και για σουβλάκια, νομίζω ότι για κάθε κακό λόγο προς το ΡΧ υπάρχουν 10 κακοί για την GT!! Γι'αυτό και ανέφερα το ΡΧ8!! κλάμπ. Μπορεί οι παλιοί να έχουν ακούσει για τα προβλήματα του ρχ αλλά εφόσον ακούω αρνητικά για την GT οφείλω να αντεπιτεθώ!!
Αν ήθελα να πω αρνητικά για το ρχ θα το ένακα στην δεύτερη σελίδα που ανέλυα την GT αλλά δεν το έκανα!!
Δεν υπάρχει σωστή απάντηση για το ποιό είναι καλύτερο!
Ο καθένας διαλέγει και πέρνει ότι γουστάρει!!
-
Ο χρήστης babbis έγραψε:
Σας προτείνω να μπείτε στο http://www.rx8club.gr .
Στα γενικά θέματα υπάρχει τόπικ αφιερωμένο στις διαδικασίες ξεκινήματος-σταματήματος του ροχι!! και αναφέρονται ατυχείς ιδιοκτήτες που τρέχανε στα συνεργεία για να ξεμπουκώσουν τον Renesis!! επείδή το κλείσανε απότομα ή επειδή το κλείσανε και το βάλανε μπρος αμέσως!!
Επίσης στα τεχνικά θέματα υπάρχουν ουκ ολίγα προβλήματα ια το ροχι!!
Ανέφερε μας μερικά
Aγαπητοί μου φίλοι:
Απαντώ στον GTO που λέει να του αναφέρω μερικά προβλήματα του ΡΟ-ΧΙ!!
Αναφέρω αυτά που βρήκα στις πρώτες 5 από τις 21 σελίδες του τόπικ!!!
Τα έχω ταξινομήσει ανα κατηγορία!!!
Προβλήματα ΡΟ-ΧΙ
1.Τριγμοί
1.Το δικό μου με 5500 χλμ όλα ο.κ εκτός ενός τριγμού που πηγάζει από το πίσω κάλυμα του καθίσματος του συνοδηγού (στο κάτω μέρος που ενώνει)ισως απο την αναρτηση που την εχω σε ημισκληρη ρυθμιση ..πσιλοτριζει το τα ταμπλω με τα οργανα
και κατι ακουω τωρα τελευταια απο το πισω μερος της οροφης
δεν το εχω τσεκαρει ακομα ακρβως
ισως φταιει το subwoofer που βαραει πολυ δυνατα3.Kαι σε μενα τριγμοι...απο το μερος που ειναι τα σκιαδια(τους εσφηξα τις βιδες) αλλα αυτο που με εκνευριζει ειναι εκει που ακοθμπανε τα γονατα οταν καθεσαι ακουγετε ενας εκνευριστηκος θορυβος οταν ειναι ανωμαλος ο δρομος και οταν το χτυπαω εκει παλι ακουγετε...ουφ
4.Το άλλο μου πρόβλημα είναι οι τριγμοι. Όλο το αυτοκίνητο μέσα τρίζει... το κάθισμα του συνοδηγού, το σκιαδιο του οδηγού, η πόρτα του οδηγού, όλη η δεξιά πλευρά, η εταζιέρα, το ντουλαπάκι και το αποκορύφωμα το ταμπλό που είναι ξεβιδωμένο και κουνιέται. Αν δεν καταφέρει η ελμα να μου τα διορθώσει δε νομιζω οτι θα το κρατήσω και πολύ. Περιμένω το service των δεκα. Την τελευταια φορά που πήγα μου απάντησαν... 'αυτοκίνητο που έχει πλαστικό μέσα είναι φυσικό να τρίζει'. Ελπίζω να μη μου ξαναπούν το ίδιο.
- Στο δικό μου ακουγόταν ένας τριγμός από το κάθισμα του συνοδηγού όταν δεν καθόταν κάποιος. Μετά όμως από αρκετό ψάξιμο ανακάλυψα ότι η αιτία ήταν η ζώνη ασφαλείας, στην πόρτα, της οποίας το 'αρσενικό' εξάρτημα (δεν ήξερα πως να το περιγράψω διαφορετικά), χτυπούσε στο πλαστικό κάλυμα του καθίσματος. Ανεβάζοντας το στην ανώτερη θέση εξαλειψα και το υποτιθέμενο πρόβλημα. Μέχρι στιγμής κανένα άλλο πρόβλημα.
2.Εγκέφαλος-Ηλεκτρικά
1.Πριν απο 1 μηνα το αμαξι δεν λειτουργουσε και χρειαστηκε αναβαθμιση προγραμματος.
2.Μοναδικό πρόβλημα: κάποια στιγμή έκανε διακοπές στο γκάζι. Στο καλυφτάκη βρήκαν ότι είχε βγει ένα μπουζοκαλώδιο, το έβαλαν και οι διακοπέες σταμάτησαν.
3.παιδια ενω αρχισα να το σπαω στο οριο των στροφων εκει που φτανω στα 220khm με εκανε διακοπες (πατουσα γκαζι και τιποτα νεκρα ενα βουητο) κατεβασω τις στροφες,και ταχυτητα στα 150 τιποτα στα 80 αποκριση τιποτα παλι διακοπες εν τω μεταξη αναβωεσβηνε η λυχνια του κινιτηρα ,ο δεικτης της βενζινης ηταν γυρω στα 15khm ακομα να εκανα πριν αναψει πηγαινω σιγα σιγα βαζω 100οκτανιων βενζινη και ξαναπηγαινω να το σπασω και δεν εκανε τιποτα το ξανασπαω τιποτα παιρνω τηλεφωνω εναν φιλο που τρεχει σε αγωνεσ και με λεει οτι μπορει να ηταν οτι τα μπεκ δεν μπορουσαν να δωσουν την απιτουμενη ποσοτητα βανζινης γι αυτο σε εκανε διακοπες στα 220khm δεν εχει τιποτα αλλα εγω λεω αυριο να παω μεχρι την καβαλα (ειμαι απο ξανθη)και να το βαλω στον υπολογιστη μηπως δειξει τιποτα ο εγκεφαλος.Σας ακουω:
4.εχω 15000χλμ κ στο ρελαντι το αμαξι ρεταρι.Πηγα στα κεντρικα και μου ειπαν οτι ειχα ΄'καψει'τα μπουζι απο κακη χρηση.Τα αλλαξαν στην εγγυηση ευτηχως γιατι εχουν και 214 euro αλλα μου φωτογραφησαν την greedy και το φιλτρο.Τι να κανουμε μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.Bye bye εγγυησουλα.Αλλα υπαρχει και ο ελληνικος πατροπαραδοτος τροπος σε αυτα τα πραγματα!!
3.Δίσκος-Σαζμάν
1.Εχω 5500κλμ και μου παρουσιαστηκε προβλημα στο δισκο.2.Aκριβως τα ιδια συμπτωματα με εμενα στο θεμα δισκου με μονη διαφορα εμενα απο 3 σε 4 η αλλαγη
3.εμενα το πεταλ του συμπλεκτη μου εκανε δυο-τρια κολπα, αλλα δουλευει οκ μεχρι στιγμης. Επισης σε εντονο φρεναρισμα εχει αρχισει να αναβει το λαμπακι απο το χειροφρενο: (!)
-
Λοιπον ακουστε και αυτο ειμαι στασιμος και ακουω θορυβο απο το κιβοτιο παταω συμπλεκτη σταματα ο θορυβος και με τις ταχυτητες κατι δεν δουλευει σωστα ...οποτε παω και εγω για αλλαγη σαζμαν ...και εχω 3500 χιλ μονο..(αυτο παιδια δεν ειναι τυχαιο ειναι οτι το αμαξι δεν εχει ποιοτητα..αλλιως δεν καταλαβαινω πως ενα οχημα 40000 euro βγαζει τοσες ζημειες..και απλα για να καταλαβεται ουτε ενα πεταγμα κολου δεν εχω κανει 3φορεσ εχω φτασει μεχρι το 'μπιπ' και γενικα επειδη ειμαι αρρωστος το προσεχω σαν τα ματια μου..απλα αν συνεχισουν αυτες οι βλαβες και το χαιρωμαι 2 φορες την βδομαδα και τις αλλες να ειναι μεσα με κοβω να το στελνω...οσο και να το αγαπω δεν γινετε να συμβαινουν αυτα..
-
η οπισθεν ποτε δεν μου μπαινει σωστα
και μην μου πειτε οτι δεν παταω καλα τον συμπλεκτι
βρηκα ενα τροπο βεβαια για να την βαζω σωστα
παταω συμπλεκτη τερμα ...βαζω οπισθεν και κραταω το μοχλο ...αφηνω συμπλεκτη και παραλληλα πιεζω ελαφρα το μοχλο για μπει καλα
...αν δεν πιεσω το μοχλο...ακουγετε ενας ανατριχιαστικος ηχος απο το σαζμαν προφανως
ρωτησα στη mazda και μου ειπαν οτι δεν ειναι προβλημα
αλλα δεν θελω να ανοιξω σαζμαν....
ισως εχει φαγωθει κανενα γραναζακι6.Ενω οδηγουσα με 140 και 4η πηγα να βαλω 5η. Δεν μπηκε, ξαναπροσπαθησα αλλα τιποτα.. σταματησα στην ακρη του δρομου και περιμενα μερικα λεπτα και δοκιμασα ξανα... Ο συμπλεκτης ειχε γινει πετρα και δεν εμπαινε καμια ταχυτητα. Με σβηστη μηχανη εμπαιναν ολες ... μολις αναβα την μηχανη τα ιδια ... πετρα ο συμπλεκτης και ολες οι ταχυτητες δεν εμπαιναν... τελικα ηρθε η express service και πηγα το rx8 εκει που το αγορασα. Τελικο αποτελεσμα.. ολος ο δισκος γεματος χαρακιες ...για πεταμα, τα ελατηρια ειχαν φυγει απο τη θεση τους. Το περιστατικο συνεβη χωρις να ζορισω το αυτοκινητο εκεινη τη στιγμη.
4.Ρότορες
- ...που του είπε κάποιος τύπος ότι είχε ένα rx8 κόσμο και του έσπασε ο ένας ρότορας γιατί δεν έβαλε σωστή βενζίνη και τρέχει με τα δικαστήρια με το βενζινά.
5.Άλλα
1.ο φωτιζομενος λεβιες ταχυτητων που οι ξυπνιοι τον φτιαξαν με μονοκλωνο καλωδιο ευτυχως αλλαχτηκε και δεν μου σπαει τα νευρα πια
2.Το μόνο πρόβλημα που έχω εντοπίσει είναι η κακιά συνήθεια της Mazda να βάφει τους πλαστικούς προφυλακτήρες των αυτοκινήτων της (εμπρός και πίσω προφυλακτήρα) με ... χαλβά. Αν κάνεις το λάθος και ακουμπήσεις οπουδήποτε ...πάει το χρώμα.
6.Πολλαπλα
1.παιδια καλησπερα!
ειναι η πρωτη μερα μου εδω και δεν τα εχς διαβασει ολα,
γι'αυτο συγχωρεστε με για τυχον λαθη..
λοιπον το 8αρι μου εχει 30000χλμ ...ΚΑΙ:
μου εχει σπασει ο δισκος,περιπου στα 20000-25000 δεν θυμαμαι ακριβως,αλλαξα μπουζι προωρα πριν καμια εβδομαδα λογω οτι τα εβρεξε,που μπορει να εφταιγα και εγω και τωρα ρε παιδια δεν σφιγγει ψηλα και μετα την 4αρτη ανεβαζει δυσκολα για κοφτη.υπ'οψιν οτι βρηκα σπασμενο μερος του καταλυτη
και σημερα που εβαλα την greddy,ακουγεται μαμα και βεβαια εχει ακομα το προβλημα!!!
...κατα τα αλλα παντως ολα τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2.το σασμαν γενικα δεν είναι καλό -γρήγορο.. Η αίσθηση είναι καλή κοντές κουμπωτές διαδρομές αλλα δεν είναι γρήγορό.. Είχα και το πρόβλημα με τον αισθητήρΑ ψεκασμού του λαδιού και έμπαινε σε safe mode o κινητήρας ανεβάζοντας μέχρι 2500 στροφές.. Μου έπαισε και η αντιστρεπτική κάτω απο την αριστερή πλευρά. Ολα αυτά + αλλαγή 5 φωτιζόμενων λεβιέδων και αναμα του λαμπάκι λαδιού,με παράλληλη αλλαγή στο καρτερ.. Και κάτι αλλο!! Το αμάξι το ανοίγω αρκετά, ειδικά 3,4, 5, αλλά καταπόνηση του γνωστού 'εξαντλητικού τυπου' δεν έχει υποστεί στο παραμικρό.. Αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ, ζέσταμα του κινητήρα κάθε φορά, και στρώσιμο μέχρι τα 7-9000 χλμ. Οπότε η επένδυση των 46000 euro απέδείχθει αγόρά μαγνήτη για μόνιμη προσκόληση στα συνεργεία, Υπόψιν οτι το αυτοκίνητο το λατρέυω και το είχα παραγγείλει απο τα prospectus πριν κυκλοφορήσει. . . Αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια!
**Πιστεύω ότι σε όποιο φόρουμ μπούμε θα δούμε προβλήματα σε όλα τα αυτοκίνητα. Μπορεί σε κάποιο λίγο λιγότερο σε άλλο λίγο περισότερο
Αυτή είναι η άποψή μου!!
Μην βγάζουμε όμως την GT ζημιάρα
**
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Φίλε μου GTO που σε περιμένω και για σουβλάκια,Κοντοσούβλι
νομίζω ότι για κάθε κακό λόγο προς το ΡΧ υπάρχουν 10 κακοί για την GT!! Γι'αυτό και ανέφερα το ΡΧ8!! κλάμπ. Μπορεί οι παλιοί να έχουν ακούσει για τα προβλήματα του ρχ αλλά εφόσον ακούω αρνητικά για την GT οφείλω να αντεπιτεθώ!!
Είπαμε ... στα 28-29 χιλιάρικα το GT 2.0 θα την βλέπαμε θέα
Δεν υπάρχει σωστή απάντηση για το ποιό είναι καλύτερο!
Ο καθένας διαλέγει και πέρνει ότι γουστάρει!!Ψήνομαι ψήνομαι ... μάντεψε γι ποιό
Η μαμακία είναι ότι αν ήξερα πέρυσι την τιμή του 8 θα το είχα τώρα.
4 χιλιαρικά διαφορά είχαν -
GTO πόσταρες μετά από μένα!! για δες λίγο πιο πάνω τα προβλήματα του RX8!!!
Aν η τιμή είναι το πρόβλημα στον πόλεμο τότε γιατί δεν γίνεται ανάλογος πόλεμος στα:
Ο χρήστης babbis έγραψε:
Παραθέτω τις τιμές των ανταγωνιστών της GT με βάση την ιπποδύναμη και τα κυβικά!
Alfa -----------GT 1.8 140PS----------------28900
Alfa -----------GT 2.0JTS 165PS-----------31650
AUDI----------TT 1.8 150PS-----------------33900
BMW----------Compact 2.0 143PS----------30400
BMW----------318CI (2.0 OLD) 143PS----36350
MAZDA-------RX8 Challenge 192PS------28900
MERCEDES--C180 SCoupe 1.8T 143PS--32500
OPEL-----------VECTRA 2.0 GTS 175PS--30660
PEUGEOT-----307CC 2.0 136PS------------29100
PEUGEOT-----406 Coupe 2.0 137PS-------37070
Renault----------MEGANE 1.6 115PS-------24860
TOYOTA-------CELICA 1.8 143PS---------27750Bλέπετε κάποια υπερτίμηση της GT εδώ?? Μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιου τύπου (μεσαία κουπέ!) με ίδια Ιποοδύναμη και σχεδόν ίδιες επιδόσεις (τώρα αν κάποιος έχει + - 5χιλιόμετρα τελική παραπάνω ή μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερο 0-100 δεν νομίζω πως είναι λόγος κριτικής!! Τα αυτοκίνητα αυτά τα αγοράζεις γιατί είναι ξεχωριστά και υψηλού τουρισμού! Και όχι για κόντρες!! Με εξαίρεση του Vectra-RX8 τα οποία είναι πολύ φθινά γι’αυτά που προσφέρουν νομίζω ότι η τιμής της είναι δίκαιη!!
Τώρα να σκεφτούμε ότι (στοιχεία 4Τροχοί Απριλίου)
Η CELICA δεν έχει ESP/ASR και μόνο 4 αερόσακους και κασσετόφωνο
Το MEGANE δεν έχει ESP/ASR
Το 406 έχει μόνο 4 αερόσακους και είναι αρχαίο
Το 307CC έχει μόνο 4 αερόσακους
Το VECTRA δεν έχει ESP/ASR
Η C180 SCoupe δεν έχει ζάντες αλουμινίου και Ηχοσύστημα
Η 318 δεν έχει ζάντες αλουμινίου
Η Compact δεν έχει ζάντες αλουμινίου
Το ΤΤ έχει 4 αερόσακους και δεν έχει ηχοσύστημα -
Δεν θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου απλα θα πω τις παρατηρήσεις μου.
-
Συμπλεκτες κλπ. Μου κάνει εντύπωση το πόσοι δίσκοι σπασμένοι και το πόσα προβλήματα με δίσκους. Εγώ στο πιο ήρεμο 6 με αρκετά αγρια συμπεριφορά και σχεδόν και πάνω απο 30.000km δεν είχα πρόβλημα. Ουδεμία σύγκριση βέβαια αλλά μου κάνει εντύπωση ...
-
Σχετικά με τους τριγμούς έχω και εκεί τις ενστάσεις μου ...
ισως απο την αναρτηση που την εχω σε ημισκληρη ρυθμιση ..πσιλοτριζει το τα ταμπλω με τα οργανα
και κατι ακουω τωρα τελευταια απο το πισω μερος της οροφης
δεν το εχω τσεκαρει ακομα ακρβως
ισως φταιει το subwoofer που βαραει πολυ δυνατα- Πολλά μπουζοκαλώδια ... υπερβολικά πολλά ...
εχω 15000χλμ κ στο ρελαντι το αμαξι ρεταρι.Πηγα στα κεντρικα και μου ειπαν οτι ειχα ΄'καψει'τα μπουζι απο κακη χρηση.**Τα αλλαξαν στην εγγυηση ευτηχως γιατι εχουν και 214 euro αλλα μου φωτογραφησαν την greedy και το φιλτρο.**Τι να κανουμε μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.Bye bye εγγυησουλα.Αλλα υπαρχει και ο ελληνικος πατροπαραδοτος τροπος σε αυτα τα πραγματα!!
που του είπε κάποιος τύπος ότι είχε ένα rx8 κόσμο και του έσπασε ο ένας ρότορας γιατί δεν έβαλε σωστή βενζίνη και τρέχει με τα δικαστήρια με το βενζινά.
Αυτό δεν μπορώ να το φανταστώ με τις φτωχές μου τεχνικές γνώσεις ....
1.παιδια καλησπερα!
ειναι η πρωτη μερα μου εδω και δεν τα εχς διαβασει ολα,
γι'αυτο συγχωρεστε με για τυχον λαθη..
λοιπον το 8αρι μου εχει 30000χλμ ...ΚΑΙ:
μου εχει σπασει ο δισκος,περιπου στα 20000-25000 δεν θυμαμαι ακριβως,αλλαξα μπουζι προωρα πριν καμια εβδομαδα λογω οτι τα εβρεξε,που μπορει να εφταιγα και εγω και τωρα ρε παιδια δεν σφιγγει ψηλα και μετα την 4αρτη ανεβαζει δυσκολα για κοφτη.υπ'οψιν οτι βρηκα **σπασμενο μερος του καταλυτη
και σημερα που εβαλα την greddy,ακουγεται μαμα και βεβαια εχει ακομα το προβλημα!!! **
**...κατα τα αλλα παντως ολα τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **Λες αυτός ο οδηγός αν του έδινες τανκς να μην το έβγαζε άχρηστο ;
Ε αυτά για την ώρα ....
-
-
GTO δεν χρειάζεται να υπερασπιστείς το RX8!!
To RX8 είναι καταπληκτικό αμάξι!!
Αυτά τα ανέφερα για να σου δείξω ότι αν ψάξεις σε όλα τα αμάξια θα βρεις προβλήματα , άρα δεν πρέπει επιλεκτικά να τα βάζουμε με την ALFA ROMEO!!
Eίχα πει και παλιότερα και ο sirbasil συμφώνησε μαζί μου ότι ίσως η ALFA έχει ενα κλικ παρακάτω σε αξιπιστία αλλά ως εκέί , όχι ότι είναι προβληματική!! και είναι πέταμα λεφτών!!
άλλωστε και για την Mercedes -VAG έχουν προβλήματα αξιοπιστίας αλλά στην
ALFA ROMEO τα χώνουμε πιο εύκολαΤέλος είναι πιο εύκολο σε αμάξια όπως το RX8 , ALFA ROMEO να υπάρχουν πιο πολλά προβλήματα αφού από την φύση τους οδηγούνται πιο άγρια και έντονα σε σχέση με ένα C5-LAGUNA-PASSAT-AVENSIS κλπ!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
GTO πόσταρες μετά από μένα!! για δες λίγο πιο πάνω τα προβλήματα του RX8!!!Aν η τιμή είναι το πρόβλημα στον πόλεμο τότε γιατί δεν γίνεται ανάλογος πόλεμος στα:
Πόλεμος ; Στα άρματα ! ! !
Για τα προβλήματα του RX-8 ψιλοαπάντησα γιατί έτσι και αλλιώς δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε έμπορος της mazda. Και πιστεύω ακράδαντα ότι οι καγκουράδες του εν-λόγω φορουμ θα καταστρέφανε και τανκς
Περί τιμών σε αυτά που ανέφερες μου είναι μάλλον αδιάφορα και εκτός θέματος ποια (έχει πλατιάσει και έχει γίνει rx-8 vs GT) και δεν πρόκειται να ασχολήθω ούτε βέβαια να ανακυκλώνω επ άπειρο τις ίδιες απόψεις.
Σε παραπέμπω στο post μου που έχω αναφέρει και τον sado μεσα.
Έίναι η τελική μου απάντηση σε αυτό το θέμα.Τα λέμε[/img]
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Για τα προβλήματα του RX-8 ψιλοαπάντησα γιατί έτσι και αλλιώς δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε έμπορος της mazda. Και πιστεύω ακράδαντα ότι οι καγκουράδες του εν-λόγω φορουμ θα καταστρέφανε και τανκς
Να πω κι εγώ την τελευταία μου κουβέντα(μέχρι την επόμενη )!!
Για τα προβλήματα της Mazda δεν είσαι ειδικός αλλά για της GT είσαι!!
Τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί τους λες καγκουράδες!! Ούτε τα ξέρεις τα παιδιά. Δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι ότι οι Γερμανόφιλοι-Ιταλόφιλοι και λοιποί Ευρωπαίοι είναι πολιτισμένοι και οι Mazdakides κάγκουρες!!
Νομίζω κάγκουρες υπάρχουν παντού και σε όλους!!
Εκτός κι αν εννοείς ότι η ALFA ROMEO είναι Premium και δεν μαζεύει κάγκουρες αγοραστές
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo