-
_
Το παρόν ξεκινάει από μία απορία που θα βρείτε εδώ
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έχω την απορία ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας παρακολούθησης και συμμετοχής αυτού του νήματος, γιατί γενικώς έχω την εντύπωση ότι το Rally έχει 'πεθάνει' ή τέλος πάντων δεν είναι αυτό που ήταν, πάντως σίγουρα όχι αυτό που πρέπει να είναι (άντε να δεχτώ ότι δε μπορεί να είναι κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή)...καλή ερώτηση....
ok λοιπόν, ας πούμε ο καθένας το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάται -πολύ καλά- να έχει δει ζωντανό.
Εγώ για παράδειγμα θυμάμαι πολύ καλά το Audi του Τζίγκερ και το Nissan του Μοσχού σε πολύ παλιό Μαύρο Ρόδο.
[Θυμάμαι επίσης που με είχαν πάει στο λιμάνι της Κορίνθου όπου φορτώνονταν τα αγωνιστικά για να μεταφερθούν απέναντι ( στην Ιτέα; ), σε παλαιό Acropolis αλλά αυτό κάπως αχνά]...Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε θα σας παρακαλούσα να το κάνετε μόνο αν παρακολουθείτε το αντίστοιχο νήμα για το WRC (WRC 2014 (all rounds))
-
_
Το παρόν ξεκινάει από μία απορία που θα βρείτε εδώ
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έχω την απορία ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας παρακολούθησης και συμμετοχής αυτού του νήματος, γιατί γενικώς έχω την εντύπωση ότι το Rally έχει 'πεθάνει' ή τέλος πάντων δεν είναι αυτό που ήταν, πάντως σίγουρα όχι αυτό που πρέπει να είναι (άντε να δεχτώ ότι δε μπορεί να είναι κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή)...>καλή ερώτηση....>ok λοιπόν, ας πούμε ο καθένας το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάται -πολύ καλά- να έχει δει ζωντανό.
Εγώ για παράδειγμα θυμάμαι πολύ καλά το Audi του Τζίγκερ και το Nissan του Μοσχού σε πολύ παλιό Μαύρο Ρόδο.
[Θυμάμαι επίσης που με είχαν πάει στο λιμάνι της Κορίνθου όπου φορτώνονταν τα αγωνιστικά για να μεταφερθούν απέναντι ( στην Ιτέα; ), σε παλαιό Acropolis αλλά αυτό κάπως αχνά]...Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε θα σας παρακαλούσα να το κάνετε μόνο αν παρακολουθείτε το αντίστοιχο νήμα για το WRC (WRC 2014 (all rounds))
-
_
Το παρόν ξεκινάει από μία απορία που θα βρείτε εδώ
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έχω την απορία ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας παρακολούθησης και συμμετοχής αυτού του νήματος, γιατί γενικώς έχω την εντύπωση ότι το Rally έχει 'πεθάνει' ή τέλος πάντων δεν είναι αυτό που ήταν, πάντως σίγουρα όχι αυτό που πρέπει να είναι (άντε να δεχτώ ότι δε μπορεί να είναι κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή)...καλή ερώτηση....
ok λοιπόν, ας πούμε ο καθένας το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάται -πολύ καλά- να έχει δει ζωντανό.
Εγώ για παράδειγμα θυμάμαι πολύ καλά το Audi του Τζίγκερ και το Nissan του Μοσχού σε πολύ παλιό Μαύρο Ρόδο.
[Θυμάμαι επίσης που με είχαν πάει στο λιμάνι της Κορίνθου όπου φορτώνονταν τα αγωνιστικά για να μεταφερθούν απέναντι ( στην Ιτέα; ), σε παλαιό Acropolis αλλά αυτό κάπως αχνά]...Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε θα σας παρακαλούσα να το κάνετε μόνο αν παρακολουθείτε το αντίστοιχο νήμα για το WRC (WRC 2014 (all rounds))
-
Acropolis 1983
γυμνασιοπαιδο καροτσα σε pony citroen καμια 15αρια χλμ χωματοδρομο ,οταν εφτασα ημουν ηδη σαν να ειχα δει 6 ειδικες με πουδρα.
ηταν η χρονια που κρδισε ο Ρερλ με 037.Εκεινη τη χρονια ειχε Κουατρο,Ρανιοτι με 5αρι,Τοιβονεν και Βατανεν με μαντα 400,μπαμπα Βαρμπολντ με ρχ-7 ,μπαμπα Μακρει,Μπετεγκα,Μπλοκμβιστ κλπ
Ηταν στην προτελευταια ειδικη (45η!!) Μαλεβη και παρακολουθουσα στη διασταυρωση που εχει για το χωριο ''Στολος''
Παρασημο η πετρα στο καλαμι απο Λαντα 2105 και τον Ρουντολφ Στολ,μπαμπα του μεταγενεστερου Στολ που ετρεξε με xsara wrc.
Eκει εγινε η ζημια,ζημια που ακολουθει μεχρι και σημερα. -
Το 1985, το Audi του Blomqvist και το Golf του Witman στην αντιπροσωπεία της Καρέντα, βράδυ, στο γυρισμό από Καλαμπάκα για να ξεκινήσουν την άλλη μέρα για Πελοπόννησο. Και τα δύο είχαν βγει εκτός road book, είχαν βγει από εθνική οδό, είχαν μπει στην Αθήνα και είχαν χωθεί μέσα στην αντιπροσωπεία για πλήρη ανακατασκευή. Αν είχα καταλάβει καλά από αυτά που έβλεπα πίσω από τα κάγκελα, στο Golf άλλαξαν και φλάντζα. Λίγο αργότερα ήρθε και το 5άρι του Κοκκίνη στο εξουσιοδοτημένο της Renault που ήταν 100 μ. πιο πέρα.
Η 'ζημιά' όμως είχε γίνει πολύ πιο νωρίς, νομίζω το 1979, από μια εκπομπή στην τηλεόραση που έδειχνε από ελικόπτερο μια εργοστασιακή Celica.
Μην ψάχνεις, νέοι είναι ελάχιστοι στα ράλλυ. Και ο πρώτος λόγος δεν είναι το οικονομικό.
-
1986 και Citroen BX 4TC στον Υμηττό, κοπάνα από το φροντιστήριο για δούμε τον αγώνα. Ήμουν τυχερός, κάτι φίλοι που πήγαν στον Διόνυσο δεν τα είδαν καν, είχαν ήδη εγκαταλείψει και τα 3 και δεν ματαεμφανίστηκαν ποτέ.
-
Ford Escort RS2000, 1980, εκκίνηση του αγώνα στην Ακρόπολη. Δεν είδα ειδική αλλά από το 1981 η αφίσα με τον A.Vatanen με διπλωμένο το escort στα Μετέωρα, από τους 4Τ, κοσμούσε για χρόνια τον τοίχο του δωματίου μου.
1983, δεν θυμάμαι αν ήταν Μακρυράχη ή Μοσχοκαρυά η ειδική, αλλά σίγουρα την είχε κερδίσει ο Μοσχούς (με 240RS) με ελάχιστη διαφορά από τον Toivonen και ήταν η πρώτη φορά που είδα Ακρόπολις.
Μέσα ήταν όλα τα 'καλά' παιδιά, που τότε ως ονόματα τα διάβαζα στους 4Τ: Mouton, Blomqvist & Mikkola με quattro, Rohrl & Allen με 037, Toivonen & Vatanen με Manta 400. Το quattro είχε μείνει χαραγμένο στη μνήμη.... Αργότερα ως φοιτητής, ήρθε η αγάπη για τη Lancia!!! -
Από Πάσχα ξεκινούσαν βόλτες στα διάφορα Ξενοδοχεία της Λαμίας για να δούμε εάν ήταν τίποτα περίεργο παρκαρισμένο (μουλάρι, service κλπ).
Κάθε χρόνο πελάτης του Σαμαρά ο Αλ Χάζρι με την πορσε του.
Τα Σαββατοκύριακα γραμμή με τον πατέρα για Τσούκα, Στίρφακα όπου και καθόμασταν αναμένοντας τις δοκιμές των θεών.
Σε μια τέτοια παραλίγο σφιχταγκάλιασμα με το κουάτρο του Τζίγκερ που ερχόταν από το απέναντι ρεύμα - μην ξεχνάτε ότι τότε στις δοκιμές οι δρόμοι δεν έκλειναν. Ακόμα θυμάμαι τις πέτρες να μας βομβαρδίζουν!
Επίσης μια χρονιά θυμάμαι τον Μπιαζιόν παρκαρισμένο στην αρχή της ειδικής να μας δινει 10 λεπτο περιθώριο για να προλάβουμε να μπούμε στην ειδική και να φτάσουμε στο σημείο παρακολούθησης!
Άλλες εποχές άλλοι άνθρωποι...
Λουκίσια Πλατανάκι και το κουάτρο του Μίκολα περνάει με τον συνοδηγό σκαρφαλωμένο στο αυτοκίνητο γιατί έχει χάσει τον τροχό και απαιτείται βάρος για να μην σέρνεται η καρότσα! -
εγω μαλλον ειμαι απο του νεους μεσα εδω. απο Ελληνικους αγωνες θυμαμαι στα 14-15 μου Ανάβαση Ομπλού στη Πάτρα και το αμάξι που μου είχε μείνει ήταν η κίτρινη Μ3 του Ευθυμίου ο οποίος βγήκε κιόλας μπροστά μας. Απο Ευρωπαικό θυμάμαι ΕΛΠΑ σε κατηφορική Φτέρη με 206 WRC του Τραβάλια και ακρόπολις περίπου το 2002- 2003 ήταν το πρώτο μου όταν έβγαλα δίπλωμα και πήγα μόνος μου κινέτα νομίζω... απο τότε μέχρι τώρα ακολουθώ πιστά όσο περισσότερους αγώνες μπορώ στην Ελλάδα.
-
Nομιζω οτι ελαχε σε μενα ο ρολος να ειμαι αυτος που αυξανει δραστικα τον Μ.Ο. των αναγνωστων του WRC.
Οσον αφορα το πρωτο αυτοκινητο ραλλυ που ειδα δυστυχως η μνημη μου αρνειται πεισματικα να με βοηθησει...
Αλλα το πρωτο που με ενθουσιασε και εξακολουθει μεχρι τωρα η θυμηση τους να ειναι βαθεια ριζωμενη μεσα μου ειναι οι LANCIA STRATOS βαμμενες στα χρωματα της Alitalia και αργοτερα στα χρωματα της BIC.....Μου αρεσαν τοσο πολυ σε τετοιo σημειο που,δεν ξερω αν το'χω ξαναπει,τον Μαη του 76 πηρα τη κυρα εγkυο και πηγαμε στη Βαρυπομπη να ακουσει και το εμβρυο τις στριγλιες τους..... -
Εγώ σχετικά νέος.. Το 95' 5-6 χρονών στη Βένιζα θυμάμαι ελάχιστα την άσπρη Ντελτόνα και για κάποιο λόγο τον Χρονίδη που πέρναγε τελευταίος. Περισσότερες μνήμες από το πρώτο μου ολοκληρωμένο Ακρόπολις το 97' με τα αυτοκίνητα να πετάγονται από τα νερά της Μακρυράχης.
ΥΓ. Πρώτος αγώνας ήταν κάποια τρίπολη γύρω στο 92-93'.
ΥΓ2. Θα ήθελα να είχα δει Ακρόπολις στην περιοχή που περιέγραψε ο dim8
-
lancia integrale με τζιγκερ οριολ κ.α αλλα αυτο που με εκανε να μην χανω ακροπολις ειναι το impreza 555 με τον περιεργο μποξερισιο θορυβο ....τι μου θυμησες!!!
-
Όταν μαζευτούν κάμποσες απαντήσεις θα κάνω μία ανάλυση, μέχρι τότε όσοι παρακολουθείτε το WRC στο αντίστοιχο νήμα μπορείτε να βοηθήσετε με τη συμμετοχή σας...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν μαζευτούν κάμποσες απαντήσεις θα κάνω μία ανάλυση, μέχρι τότε όσοι παρακολουθείτε το WRC στο αντίστοιχο νήμα μπορείτε να βοηθήσετε με τη συμμετοχή σας...καντο τωρα
εχω καμμενο ξαδερφο με τραυματικες εμπειριες σε ευαισθητη ηλικια στον Αγ Πετρο Κυνουριας(αρχη ειδικη Μαλεβης,και τελος της μεγαλυτερης 47αρας τοτε Παρνωνας) απο τον Μπετεγκα (τον ειχε κανει βολτα με μουλαρι 131) που καπνιζει ακομα Muratti Ambassador λευκα,επειδη καπνιζε τα ιδια τοτε ο Μπετεγκα.
αλλος καμμενος ξαδερφος απο Βιλλια Αττικης με εστελνε να ψαχνω στο κεντρο για να του βρω παπουτσια dunlop(καθολου ευκολο την δεκαετια του 80) επειδη ηταν ταβλωμενος με nissan 240rs(επισημος λαστιχας της νισσαν η ντανλοπ)
-
Εδώ ρε dim8 η Lancia κοντεύει να πεθάνει (αν δεν έχει ήδη πεθάνει) και οι μισοί που είμαστε εδώ μόλις ακούμε 'Lancia' μπορεί και να χ*νουμε...
Για να λέμε του στραβού το δίκιο όμως, πολύ κάψιμο τα ξαδέρφια σου...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Εδώ ρε dim8 η Lancia κοντεύει να πεθάνει (αν δεν έχει ήδη πεθάνει) και οι μισοί που είμαστε εδώ μόλις ακούμε 'Lancia' μπορεί και να χ*νουμε...και εγω στο γυμνασιο φανατικος Λαντσιακιας.Καθε εβδομαδα Ομονοια στα περιπτερα για λαθραναγνωση autosprint και rombo .Με ειχανε μαθει οι περιπτεραδες και με αφηνανε να ξεφυλλιζω.Αγοραζα και 1-2 το μηνα.Ιταλικα δεν ηξερα,τα επαιρνα για τις φωτο με τα 037
εκει που εχυσα ηταν οταν ειδα φωτο στο περιοδικο που ειχε παει σε τεστ πριν παρουσιαστει η δs4 και ειχανε φωτο με το τερας και ανεφεραν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του.Θυμαμαι ακομα και σημερα τον τιτλο του αρθρου. ''Vincero alla prima gara'' και αυτο το ειχε δηλωσει ο Μαρκου ΑλλενΓια να λέμε του στραβού το δίκιο όμως, πολύ κάψιμο τα ξαδέρφια σου...
δεκαετια 80 επαρχιοπαιδα που εβλεπαν σε καθημερινη βαση τρακτερ,αγροτικα και το κτελ.Ε δεν θελει και πολυ οταν σκαει εργοστασιακη ομαδα και σε πανε βολτα με 220 αλογα φιατ 131abarth τοτε που το αγροτικα ειχαν 60-70.Oυτε το απλο 1300 μιραφιορι δεν ειχαν δει.
-
Είχαν άλλο νόημα τότε κάποια πράγματα...
-
Νοιώθω ιδιαίτερα γιατι βλέπω οτι ειμαι σχετικά νέος
Ψαρωσα παρα πολυ στην εκκίνηση του '87 που ειχα δει 3 Skoda Target, γιατι είχε πάρει ενα καινούριο ένας κύριος στη γειτονιά και μας απαγόρευε την μπάλα κοντα του
Επίσης θυμάμαι μια Martini Delta, αραγμενη πάνω στο πεζοδρόμιο στην Ομόνοια στο ξεκίνημα της 3ης Σεπτεμβρίου.
Καθαρά αγωνιστικά, για να ειμαι ειλικρινής, είδα με άλλο μάτι τα πράγματα απο τη στιγμη που άρχισα να υποψιάζομαι τι κάνουν τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα -
ACROPOLIS 77
BJIORN WALDERGARD Ριτσωνα κατηφορα- ΕΛΕΝΙΤ ford escort RS 1800 Gr 4 ασπρο-μπλε ''ολα τα λεφτα''http://img228.imageshack.us/img228/4373 ... 977xa5.jpg
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Όταν μαζευτούν κάμποσες απαντήσεις θα κάνω μία ανάλυση, μέχρι τότε όσοι παρακολουθείτε το WRC στο αντίστοιχο νήμα μπορείτε να βοηθήσετε με τη συμμετοχή σας...
καντο τωρα
εχω καμμενο ξαδερφο με τραυματικες εμπειριες σε ευαισθητη ηλικια στον Αγ Πετρο Κυνουριας(αρχη ειδικη Μαλεβης,και τελος της μεγαλυτερης 47αρας τοτε Παρνωνας) απο τον Μπετεγκα (τον ειχε κανει βολτα με μουλαρι 131) που καπνιζει ακομα Muratti Ambassador λευκα,επειδη καπνιζε τα ιδια τοτε ο Μπετεγκα.
Έχω σπίτι εκεί - λόγω γιαγιάς χεχε. Έχω ακούσει ιστορίες για σέρβις στη πλατεία και σφυριά να κοπανάνε λαμαρίνες.. Ωραία πράγματα- φαντάζομαι έκπληξη ο κόσμος του χωριού..
Ποιο είναι το πρώτο αυτοκίνητο Rally που θυμάστε πολύ καλά;