-
Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:
Το πώς μας έχουν περάσει τον διαγωνισμό ελάχιστης κατανάλωσης είναι εκπληκτικό πάντως. Δεν ξεχνάω ότι δεν υπάρχουν ευρώ για χάσιμο πλέον, αλλά έχει φτάσει σε επίπεδο υπερατού το κυνήγι της ελάχιστης. Πάνε οι καλές εποχές που 7/10 άβαταρ στα φόρουμζ ήταν με τελικιασμένο κοντέρ
Δεν είναι ότι μας έχουν περάσει κάτι. Απλά τα δεδομένα άλλαξαν άρδην. Πλέον κοιτάς πώς να γλιτώσεις και μιλάμε για μεγάλα ποσά, αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα.
Ωραίο το Qq! Αλήθεια σε τι δρόμους είναι αυτός ο αριθμός;
Οχι ρε παιδιά δεν το επιδιώκω και αυτο ειναι το φοβερό οτι τυχαίνει. Η διαδρομή ήταν απο την λεωφόρο Πεντέλης είσοδο στην Αττική οδό και μετα στον Κηφισσο και τελος έξοδος στην οδό Πειραιώς. Ο προορισμός ήταν στην πίσω πλευρά των Leroy Merlin για να καταλάβετε. Ήμουνα χαλαρός γιατι σε όλη την διαδρομή μιλούσα στο τηλ( μέσω Bluetooth φυσικα...) και είχε πυκνή ροή. Ταχύτητες 80-110!
Απλή παρατήρηση το νούμερο γιατι μου φάνηκε εξαιρετικά χαμηλό και η αλήθεια ειναι οτι όσο το μαθαίνεις το qq όλο και κατεβαίνει χωρις να εισαι ιδιαίτερα με αυγό κατω απο το γκάζι!Ώραιος! Μου κανει βέβαια εντύπωση εγω στα 2 td που εκανα με ταχύτητες απο 80 ως 120-130 αλλα χωρις κινηση ημουν στο 6.5 με 6.7 .Μιλάω για το 1.6 , φυσικα δεν ειχα την ρεγουλα του αμαξιου. Αν πιάνεις αυτα τα νούμερα με κινηση ειναι τρομερά!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το πώς μας έχουν περάσει τον διαγωνισμό ελάχιστης κατανάλωσης είναι εκπληκτικό πάντως. Δεν ξεχνάω ότι δεν υπάρχουν ευρώ για χάσιμο πλέον, αλλά έχει φτάσει σε επίπεδο υπερατού το κυνήγι της ελάχιστης. Πάνε οι καλές εποχές που 7/10 άβαταρ στα φόρουμζ ήταν με τελικιασμένο κοντέρ
Δεν είναι ότι μας έχουν περάσει κάτι. Απλά τα δεδομένα άλλαξαν άρδην. Πλέον κοιτάς πώς να γλιτώσεις και μιλάμε για μεγάλα ποσά, αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα.
Ωραίο το Qq! Αλήθεια σε τι δρόμους είναι αυτός ο αριθμός;
Οχι ρε παιδιά δεν το επιδιώκω και αυτο ειναι το φοβερό οτι τυχαίνει. Η διαδρομή ήταν απο την λεωφόρο Πεντέλης είσοδο στην Αττική οδό και μετα στον Κηφισσο και τελος έξοδος στην οδό Πειραιώς. Ο προορισμός ήταν στην πίσω πλευρά των Leroy Merlin για να καταλάβετε. Ήμουνα χαλαρός γιατι σε όλη την διαδρομή μιλούσα στο τηλ( μέσω Bluetooth φυσικα...) και είχε πυκνή ροή. Ταχύτητες 80-110!
Απλή παρατήρηση το νούμερο γιατι μου φάνηκε εξαιρετικά χαμηλό και η αλήθεια ειναι οτι όσο το μαθαίνεις το qq όλο και κατεβαίνει χωρις να εισαι ιδιαίτερα με αυγό κατω απο το γκάζι!Ώραιος! Μου κανει βέβαια εντύπωση εγω στα 2 td που εκανα με ταχύτητες απο 80 ως 120-130 αλλα χωρις κινηση ημουν στο 6.5 με 6.7 .Μιλάω για το 1.6 , φυσικα δεν ειχα την ρεγουλα του αμαξιου. Αν πιάνεις αυτα τα νούμερα με κινηση ειναι τρομερά!
Ε εντάξει πσιζει ρόλο πόσο σταθερή ειναι η πορεία , τι επιταχύνσεις κανεις σε αυτο το εύρος κ.α. Απλα με την συγκεκριμένη ροή και τις συνθήκες γενικότερα είδα αυτο το νούμερο. Το γενικό tc ειναι στο 5,9 αυτή τη στιγμή.
-
Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:
Το πώς μας έχουν περάσει τον διαγωνισμό ελάχιστης κατανάλωσης είναι εκπληκτικό πάντως. Δεν ξεχνάω ότι δεν υπάρχουν ευρώ για χάσιμο πλέον, αλλά έχει φτάσει σε επίπεδο υπερατού το κυνήγι της ελάχιστης. Πάνε οι καλές εποχές που 7/10 άβαταρ στα φόρουμζ ήταν με τελικιασμένο κοντέρ
Δεν είναι ότι μας έχουν περάσει κάτι. Απλά τα δεδομένα άλλαξαν άρδην. Πλέον κοιτάς πώς να γλιτώσεις και μιλάμε για μεγάλα ποσά, αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα.
Ωραίο το Qq! Αλήθεια σε τι δρόμους είναι αυτός ο αριθμός;
Οχι ρε παιδιά δεν το επιδιώκω και αυτο ειναι το φοβερό οτι τυχαίνει. Η διαδρομή ήταν απο την λεωφόρο Πεντέλης είσοδο στην Αττική οδό και μετα στον Κηφισσο και τελος έξοδος στην οδό Πειραιώς. Ο προορισμός ήταν στην πίσω πλευρά των Leroy Merlin για να καταλάβετε. Ήμουνα χαλαρός γιατι σε όλη την διαδρομή μιλούσα στο τηλ( μέσω Bluetooth φυσικα...) και είχε πυκνή ροή. Ταχύτητες 80-110!
Απλή παρατήρηση το νούμερο γιατι μου φάνηκε εξαιρετικά χαμηλό και η αλήθεια ειναι οτι όσο το μαθαίνεις το qq όλο και κατεβαίνει χωρις να εισαι ιδιαίτερα με αυγό κατω απο το γκάζι!Ώραιος! Μου κανει βέβαια εντύπωση εγω στα 2 td που εκανα με ταχύτητες απο 80 ως 120-130 αλλα χωρις κινηση ημουν στο 6.5 με 6.7 .Μιλάω για το 1.6 , φυσικα δεν ειχα την ρεγουλα του αμαξιου. Αν πιάνεις αυτα τα νούμερα με κινηση ειναι τρομερά!
Ε εντάξει πσιζει ρόλο πόσο σταθερή ειναι η πορεία , τι επιταχύνσεις κανεις σε αυτο το εύρος κ.α. Απλα με την συγκεκριμένη ροή και τις συνθήκες γενικότερα είδα αυτο το νούμερο. Το γενικό tc ειναι στο 5,9 αυτή τη στιγμή.
Ετσι ειναι το μυστικό νομιζω ειναι η σταθερή πορεια. Τα ντίζελ μάλλον μισούν τις απότομες αυξομειώσεις.
-
@ adwnisgη Επιτελους βρεθηκε ιδιοκτητης Qashqai στο forum! Φιλε μπορεις να μας δωσεις μερικες ακομα πληροφοριες?Εκδοση, εντυπωσεις, συμπεριφορα, κτλ
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
@ adwnisgη Επιτελους βρεθηκε ιδιοκτητης Qashqai στο forum! Φιλε μπορεις να μας δωσεις μερικες ακομα πληροφοριες?Εκδοση, εντυπωσεις, συμπεριφορα, κτλΝομίζω εχω γράψει και πιο παλιά.
Anyway το εχω απο 11/3
Εκδοση 1.6 4x4 accenta λευκό.
Μεχρι στιγμής 5500 χλμ.
Θα γράψω κατι αύριο αναλυτικό. -
Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:
Ε εντάξει πσιζει ρόλο πόσο σταθερή ειναι η πορεία , τι επιταχύνσεις κανεις σε αυτο το εύρος κ.α. Απλα με την συγκεκριμένη ροή και τις συνθήκες γενικότερα είδα αυτο το νούμερο. Το γενικό tc ειναι στο 5,9 αυτή τη στιγμή.η συγκεκριμένη διαδρομή όπως την εξήγησες είναι μια ατελείωτη...κατηφόρα!
στο γυρισμο, πόσο σου έδειξε?
οκ σαν νούμερο είναι αρκετα χαμηλο πάντως! -
Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:
Όσο στρώνει τόσο με πωρώνει!!!
Διαδρομή Βριλήσσια - Καμίνια μέσω ΑΟ και Κηφισσου
1.6 4x4
Είναι εντυπωσιακοί οι σύγχρονοι κινητήρες που με χαμηλή κατανάλωση καταφέρνουν να είναι και σβέλτα οχήματα.
Σε λίγα χρόνια νομίζω θα δούμε ακόμα πιο απίστευτα νούμερα.Απλά από περιέργεια...
Το Average 3.4 που βγαζει στην φωτο ειναι η στιγμιαία κατανάλωση ή ο μέσος όρος της διαδρομής που έκανες;
Τώρα λες είναι 5.9. Έχει δλδ 2 νούμερα;
Ρωτάω γιατί εμένα στο scross αν μηδενίσεις το νούμερο της κατανάλωσης χάνεις όλα τα προηγούμενα χλμ. -
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Όσο στρώνει τόσο με πωρώνει!!!
Διαδρομή Βριλήσσια - Καμίνια μέσω ΑΟ και Κηφισσου
1.6 4x4
Είναι εντυπωσιακοί οι σύγχρονοι κινητήρες που με χαμηλή κατανάλωση καταφέρνουν να είναι και σβέλτα οχήματα.
Σε λίγα χρόνια νομίζω θα δούμε ακόμα πιο απίστευτα νούμερα.Απλά από περιέργεια...
Το Average 3.4 που βγαζει στην φωτο ειναι η στιγμιαία κατανάλωση ή ο μέσος όρος της διαδρομής που έκανες;
Τώρα λες είναι 5.9. Έχει δλδ 2 νούμερα;
Ρωτάω γιατί εμένα στο scross αν μηδενίσεις το νούμερο της κατανάλωσης χάνεις όλα τα προηγούμενα χλμ.To qq νομιζω κρατάει στατιστικά με διαγράμματα βέλτιστων διαδρομών απο άποψη οικονομίας
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Ε εντάξει πσιζει ρόλο πόσο σταθερή ειναι η πορεία , τι επιταχύνσεις κανεις σε αυτο το εύρος κ.α. Απλα με την συγκεκριμένη ροή και τις συνθήκες γενικότερα είδα αυτο το νούμερο. Το γενικό tc ειναι στο 5,9 αυτή τη στιγμή.
η συγκεκριμένη διαδρομή όπως την εξήγησες είναι μια ατελείωτη...κατηφόρα!
στο γυρισμο, πόσο σου έδειξε?
οκ σαν νούμερο είναι αρκετα χαμηλο πάντως!Οκ εξηγείται κάπως ετσι αν πρόκειται για κατηφόρα για όντως το 3.4 με την εικόνα που ειχα και εγω απο τις βόλτες που εκανα ηταν τρομερο νούμερο. Το 1.6 qq κρατιέται με λίγη προσοχή εκει στα 5.8-6 λίτρα. Κατω απο εκει ειναι αρκετα δύσκολο νομιζω για μ.ο. παντα.
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
@ adwnisgη Επιτελους βρεθηκε ιδιοκτητης Qashqai στο forum! Φιλε μπορεις να μας δωσεις μερικες ακομα πληροφοριες?Εκδοση, εντυπωσεις, συμπεριφορα, κτλΓια να βοηθήσω και εγώ λίγο: 1.5 dci, έκδοση acenta, τα πρώτα του χλμ σε ταξίδι Αθήνα - Ανατολικό Πήλιο, 2 άτομα και 50 κιλά περίπου πράγματα, σύνολο περίπου 750 χλμ., ταχύτητα στην εθνική γύρω στα 140 και στο βουνό υπολογίζω 40-70, μέση κατανάλωση 6,2 lt/100km. Είναι ακόμα τελείως άστρωτο, οπότε θα δούμε στη συνέχεια. Στο manual πάντως γράφει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας εμφανίζει το μέγιστο της απόδοσης του στα 5.000 χλμ.
-
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Όσο στρώνει τόσο με πωρώνει!!!
Διαδρομή Βριλήσσια - Καμίνια μέσω ΑΟ και Κηφισσου
1.6 4x4
Είναι εντυπωσιακοί οι σύγχρονοι κινητήρες που με χαμηλή κατανάλωση καταφέρνουν να είναι και σβέλτα οχήματα.
Σε λίγα χρόνια νομίζω θα δούμε ακόμα πιο απίστευτα νούμερα.Απλά από περιέργεια...
Το Average 3.4 που βγαζει στην φωτο ειναι η στιγμιαία κατανάλωση ή ο μέσος όρος της διαδρομής που έκανες;
Τώρα λες είναι 5.9. Έχει δλδ 2 νούμερα;
Ρωτάω γιατί εμένα στο scross αν μηδενίσεις το νούμερο της κατανάλωσης χάνεις όλα τα προηγούμενα χλμ.Ναι βρε παιδιά εννοείται ειναι σχετικά κατηφορική η διαδρομή αυτή! Δεν είπα το αντίθετο και γι αυτο είπα και ποια ειναι η διαδρομή αλλιώς θα έλεγα σε διαδρομή 22 περίπου χλμ έκαψα τόσο! Παντως με το corolla που ειχα για να δω κατω απο 7 μόνο σε γκρεμό, οχι απλα σε κατηφόρα!
Αυτο το νούμερο ειναι το average της διαδρομής. Το qq μετράει average κάθε διαδρομής και average γενικό που αυτή τη στιγμή σε μένα ειναι 5.9 -
Περιμένουμε ολοκληρωμένο review!
-
Αφου αμφιταλαντευτηκα αναμεσα σε πολλα αυτοκινητα, και για πολυ καιρο, τελικα παρηγγειλα το 1.5 QQ Energy, χθες σε λευκo!!!
Οταν με το καλο ερθει, θα προσπαθησω να σας γραψω μια ολοκληρωμενη κριτκη, που απο οσο εχω δει λειπει απο το forum. -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Αφου αμφιταλαντευτηκα αναμεσα σε πολλα αυτοκινητα, και για πολυ καιρο, τελικα παρηγγειλα το 1.5 QQ Energy, χθες σε λευκo!!!
Οταν με το καλο ερθει, θα προσπαθησω να σας γραψω μια ολοκληρωμενη κριτκη, που απο οσο εχω δει λειπει απο το forum.Ωραίος !καλώς να σου έρθει! Πολυ καλη επιλογη θα το ευχαριστηθεις για χρονια! Σε ποσο καιρο θα το εχεις?
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αφου αμφιταλαντευτηκα αναμεσα σε πολλα αυτοκινητα, και για πολυ καιρο, τελικα παρηγγειλα το 1.5 QQ Energy, χθες σε λευκo!!!
Οταν με το καλο ερθει, θα προσπαθησω να σας γραψω μια ολοκληρωμενη κριτκη, που απο οσο εχω δει λειπει απο το forum.Ωραίος !καλώς να σου έρθει! Πολυ καλη επιλογη θα το ευχαριστηθεις για χρονια! Σε ποσο καιρο θα το εχεις?
8-10 εργασιμες.Πλεον υπηρχαν παρα πολλα στοκ κομματια, σε ολες τις εκδοσεις και χρωματα!
Αλλα..ηταν πολλα τα λεφτα Αρη!χαχαχαχα -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Αφου αμφιταλαντευτηκα αναμεσα σε πολλα αυτοκινητα, και για πολυ καιρο, τελικα παρηγγειλα το 1.5 QQ Energy, χθες σε λευκo!!!
Οταν με το καλο ερθει, θα προσπαθησω να σας γραψω μια ολοκληρωμενη κριτκη, που απο οσο εχω δει λειπει απο το forum.Ωραίος !καλώς να σου έρθει! Πολυ καλη επιλογη θα το ευχαριστηθεις για χρονια! Σε ποσο καιρο θα το εχεις?
8-10 εργασιμες.Πλεον υπηρχαν παρα πολλα στοκ κομματια, σε ολες τις εκδοσεις και χρωματα!
Αλλα..ηταν πολλα τα λεφτα Αρη!χαχαχαχαΩραια! Εγω οταν ψαχνομουν ηταν 30-40 εργάσιμες.
-
Να σας πω και εγω τις πρώτες μου εντυπώσεις από το νέο μου 1.5dci accenta premium, λευκό.
Το αμάξι από εμφάνιση, άνεση, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα οδήγησης/κύλισης ΣΚΙΖΕΙ!. Επίσης πραγματικά δεν το περίμενα να έχει τόσο δύναμη και να τραβάει τόσο καλά. Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα octavia 1.4tsi και αν και στους αριθμούς είναι αρκετά πίσω το QQ, έχει αρκετό νεύρο και τράβηγμα που μου δίνει την εντύπωση πως είναι πιο γρήγορο!Στο ταξιδάκι που έκανα, το αμάξι πάει σαν τρένο, είναι πολύ αθόρυβο και πάααραααα πολύ άνετο, σαν χαλί είναι!Σε όλους τους βασικούς τομείς λοιπόν στο αμάξι βάζω άριστα ή σχεδόν άριστα.Πάμε τώρα στα αρνητικά, και σε κάποιες μικρές λεπτομέρειες που αν και δεν είναι σοβαρές, τις είχα συνηθίσει και με είχαν βολέψει.Πρώτο και κυριότερο, το πορτ μπαγκαζ είναι...μικρό..πολύ μικρό (τελικά). Ευτυχώς η δυστυχώς, έχει ρεζέρβα και από ότι είδα δεν έχει το διπλό πάτωμα που είχα δει. Ναι μεν κατεβαίνει λίγο πιο κάτω αλλά όχι όσο το είχα δει σε video. και επίσης δεν κατεβαίνουν και τα 2 μέρη του πατώματος, σφηνώνουν και δεν χωράνε. Ο μόνος τρόπος είναι σε ταξίδι να μην τα πάρεις μαζί σου αλλά και πάλι ο έξτρα χώρος δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Το έψαξα λίγο και βρήκα μία ψιλο-λύση, βγάζω τα αφρολέξ με τα εργαλεία, και τα σφηνώνω μέσα στον τροχό. Έτσι κερδίζω λίγο χώρο και μπορώ να κατεβάσω λίγο παραπάνω το πάτωμα και να μπουν και τα 2 μέρη του πιο κάτω. Για ταξίδι κάτι γίνεται...Πάμε τώρα στις λεπτομέρειες που είπα.Είχα δει ότι η πίσω κάμερα έχει πιτσιλιστήρι…δεν έχει!Από το κλειδί δεν ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα, ούτε οι καθρέπτεςΌταν κλειδώνεις από τη θέση του οδηγού τα παράθυρα για να μην παίζουν τα παιδιά, τότε ούτε ο οδηγός μπορεί να ανοιγοκλείσει τα πίσω και δεξιά παράθυρα! Αυτό είναι πολύ…κουφό!Οι πόρτες έχουν πολύ ωραίο ήχο όταν κλείνουν αλλά καθόλου ωραίο όταν ανοίγουν (!!!) και όταν κλείνουν δυνατά, είναι εντελώς μεταλλικός ήχος!Το ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν έχει φωτισμό!Το τιμόνι θα μπορούσε να ανεβαίνει λίγο ακόμαΗ ρύθμιση της πλάτης γίνεται με «δοντάκια» και όχι συνεχόμεναΔε μου άρεσε πολύ η αίσθηση/ποιότητα των φώτων εσωτερικά, στον ουρανό, οι διακόπτες είναι λίγο ψεύτικοιΟ πίσω χώρος είναι λίγο λιτός ειδικά στο κέντρο ανάμεσα στις εμπρός θέσεις, εκεί θα ήθελε ένα συρταράκι, κάτι τέλος πάντωνΌλα τα παραπάνω είναι πολύ μικρές λεπτομέρειες, θα ζήσουμε και χωρίς αυτές αλλά περίμενα σε τέτοιο αμάξι να τα είχαν προσέξει, έχει τόσα άλλα ηλεκτρονικά, κλπ και του λείπουν μικρά πραγματάκια που θα του έδιναν κάτι παραπάνω!Τέλος έχω 2 ερωτήσεις: 1. Δεν βρήκα βιβλίο οδηγιών μέσα, μόνο για το connect, εσείς βρήκατε; Δηλαδή αν θέλω να αλλάξω μία λάμπα, πως θα το βρω; 2. Έχετε να προτείνετε σχάρες για μπαγκαζιέρα; Έχω μία μπαγκαζιέρα, θα την βάψω λευκή, αλλά θέλω σχάρες και μου είπαν να προσέξω να μην ακούγονται στο ταξίδι σφυρίγματα κλπ
Αυτές οι εντυπώσεις μου και καλοτάξιδα σε όλους!
ΥΓ. Ρε παιδια εχετε καταφερει να κλεισετε την οθονη του navi; παταω το κουμπι συνεχομενα, σβηνει και αμεσως ξανα ανοιγει...
-
Αααα και συ απο Octavia ηρθες ε? Και μεις πριν εναμιση χρονο!! Καλοταξιδο!! Η ποιοτητα κυλισης απ'ο,τι καταλαβα απ αυτα που διαβασα πρεπει να ναι καλυτερη απ αυτη του Skoda στο καινουργιο.
Αντιστοιχες τσιπιες ειχε και το παλιο. Μου κακοφαινεται και μενα που δεν υπαρχουν αυτα τα κολπα (τουλαχιστον το αυτοματο ανοιγμα και κλεισιμο των παραθυρων και απο το κλειδι και αυτοματοι αναδιπλουμενοι καθρεφτες) αλλα πρεπει να μαθω να ζω διχως αυτα. Οσο για το χωρο αποσκευων, η Octavia μας ειχε κακομαθει. Απο τα 560 λιτρα πεσαμε στα 410. Δεν πειραζει. Ας μαθει η μανα μου να παιρνει λιγοτερα πραγματα μαζι της.Επομενο μεγαλο τεστ για το δικο μας. Μετακομιση. Για να δουμε ποσα επιπλα θα μπορεσει να χωρεσει το πορτ παγκαζ του QQ...
-
Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
Να σας πω και εγω τις πρώτες μου εντυπώσεις από το νέο μου 1.5dci accenta premium, λευκό.Το αμάξι από εμφάνιση, άνεση, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα οδήγησης/κύλισης ΣΚΙΖΕΙ!. Επίσης πραγματικά δεν το περίμενα να έχει τόσο δύναμη και να τραβάει τόσο καλά. Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα octavia 1.4tsi και αν και στους αριθμούς είναι αρκετά πίσω το QQ, έχει αρκετό νεύρο και τράβηγμα που μου δίνει την εντύπωση πως είναι πιο γρήγορο!Στο ταξιδάκι που έκανα, το αμάξι πάει σαν τρένο, είναι πολύ αθόρυβο και πάααραααα πολύ άνετο, σαν χαλί είναι!Σε όλους τους βασικούς τομείς λοιπόν στο αμάξι βάζω άριστα ή σχεδόν άριστα.Πάμε τώρα στα αρνητικά, και σε κάποιες μικρές λεπτομέρειες που αν και δεν είναι σοβαρές, τις είχα συνηθίσει και με είχαν βολέψει.Πρώτο και κυριότερο, το πορτ μπαγκαζ είναι...μικρό..πολύ μικρό (τελικά). Ευτυχώς η δυστυχώς, έχει ρεζέρβα και από ότι είδα δεν έχει το διπλό πάτωμα που είχα δει. Ναι μεν κατεβαίνει λίγο πιο κάτω αλλά όχι όσο το είχα δει σε video. και επίσης δεν κατεβαίνουν και τα 2 μέρη του πατώματος, σφηνώνουν και δεν χωράνε. Ο μόνος τρόπος είναι σε ταξίδι να μην τα πάρεις μαζί σου αλλά και πάλι ο έξτρα χώρος δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Το έψαξα λίγο και βρήκα μία ψιλο-λύση, βγάζω τα αφρολέξ με τα εργαλεία, και τα σφηνώνω μέσα στον τροχό. Έτσι κερδίζω λίγο χώρο και μπορώ να κατεβάσω λίγο παραπάνω το πάτωμα και να μπουν και τα 2 μέρη του πιο κάτω. Για ταξίδι κάτι γίνεται...Πάμε τώρα στις λεπτομέρειες που είπα.Είχα δει ότι η πίσω κάμερα έχει πιτσιλιστήρι…δεν έχει!Από το κλειδί δεν ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα, ούτε οι καθρέπτεςΌταν κλειδώνεις από τη θέση του οδηγού τα παράθυρα για να μην παίζουν τα παιδιά, τότε ούτε ο οδηγός μπορεί να ανοιγοκλείσει τα πίσω και δεξιά παράθυρα! Αυτό είναι πολύ…κουφό!Οι πόρτες έχουν πολύ ωραίο ήχο όταν κλείνουν αλλά καθόλου ωραίο όταν ανοίγουν (!!!) και όταν κλείνουν δυνατά, είναι εντελώς μεταλλικός ήχος!Το ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν έχει φωτισμό!Το τιμόνι θα μπορούσε να ανεβαίνει λίγο ακόμαΗ ρύθμιση της πλάτης γίνεται με «δοντάκια» και όχι συνεχόμεναΔε μου άρεσε πολύ η αίσθηση/ποιότητα των φώτων εσωτερικά, στον ουρανό, οι διακόπτες είναι λίγο ψεύτικοιΟ πίσω χώρος είναι λίγο λιτός ειδικά στο κέντρο ανάμεσα στις εμπρός θέσεις, εκεί θα ήθελε ένα συρταράκι, κάτι τέλος πάντωνΌλα τα παραπάνω είναι πολύ μικρές λεπτομέρειες, θα ζήσουμε και χωρίς αυτές αλλά περίμενα σε τέτοιο αμάξι να τα είχαν προσέξει, έχει τόσα άλλα ηλεκτρονικά, κλπ και του λείπουν μικρά πραγματάκια που θα του έδιναν κάτι παραπάνω!Τέλος έχω 2 ερωτήσεις: 1. Δεν βρήκα βιβλίο οδηγιών μέσα, μόνο για το connect, εσείς βρήκατε; Δηλαδή αν θέλω να αλλάξω μία λάμπα, πως θα το βρω; 2. Έχετε να προτείνετε σχάρες για μπαγκαζιέρα; Έχω μία μπαγκαζιέρα, θα την βάψω λευκή, αλλά θέλω σχάρες και μου είπαν να προσέξω να μην ακούγονται στο ταξίδι σφυρίγματα κλπ
Αυτές οι εντυπώσεις μου και καλοτάξιδα σε όλους!
ΥΓ. Ρε παιδια εχετε καταφερει να κλεισετε την οθονη του navi; παταω το κουμπι συνεχομενα, σβηνει και αμεσως ξανα ανοιγει...
Καταρχήν καλοτάξιδο κι από εμένα. Όπως ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, έχω το σκέτο 1.5dci accenta bronze (χωρίς connect και τα πρόσθετα ηλεκτρονικά του premium). Μετά από μιάμιση εβδομάδα και 1000 χλμ. τείνω να συμφωνήσω σχεδόν σε όλα τα + και - με τον yiazoo.
Πήρα το αυτοκίνητο κυρίως για ταξίδι σε βουνό και θάλασσα, αλλά και αρκετό φόρτωμα και με βολεύει πολύ το διπλό πάτωμα σε βαριά πράγματα που μεταφέρω, όπως και το χώρισμα στα δύο που μπορείς να κάνεις στο χώρο αποσκευών. Βέβαια είμαστε μόνο 2 άτομα, οπότε ο συνολικός χώρος φτάνει και αυτό που μας βολεύει είναι το ενιαίο πάτωμα μαζί με τα πεσμένα πίσω καθίσματα.
Τώρα για την πρώτη ερώτηση, ναι πήρα αναλυτικό βιβλίο οδηγιών στα ελληνικά, που έχει σχεδόν τα πάντα. Απλά η εκτύπωση είναι κάκιστη και απαράδεκτη για το αυτοκίνητο. Σχετικά με τη δεύτερη ερώτηση, δεν έχω μπαγκαζιέρα, αν και από εβδομάδα θα ρωτήσω για τις μπάρες οροφής που τις ήθελα, αλλά δυστυχώς δεν είχα προσέξει ότι είναι standard μόνο στο techna και τις χρειάζομαι. Πάντως για όσους χρειάζονται πλαστικό σκαφάκι στις αποσκευές, η Nissan το χρεώνει 93 ευρώ (!) και δεν είχαν άμεσα. Ψάχνοντας το internet βρήκα ένα πολύ καλό στα 65 ευρώ και το πήρα χθες. Το site είναι www.coverstyle.gr, είναι στην Καλλιθέα, οι άνθρωποι εξυπηρετικότατοι και έχουν 2 ειδών σκαφάκια που ταιριάζουν ανάλογα με το αν χρησιμοποιείς το διπλό πάτο ή όχι.
Ότι άλλο μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως. Αυτή είναι και η δύναμη του forum!
-
Απορώ πως αντεχετε με τόσες ελλείψεις!
Να μην κλείνουν οι καθρέφτες απο το χειριστήριο λες και είμαστε τίποτα άγριοι σε σπηλιές!!!
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)