-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Aστο Χρήστο , μη το συνεχίζεις ...... 'Φωνή βοώντος εν τή ερήμω' !!
Ελπίζω ,όπως όλοι ,να γίνει το Ιστορικό Ακρόπολις και τότε θα πέσει γέλιο (με τον Τ.Ε. της FIA ) αλλά τι ξέρουν οι κουτόφραγκοι; Aυτοί έχουν μείνει 'πίσω' , ενώ εμείς είμαστε πολύυυυυυυ 'μπροστά '( κάτι σαν τον Αλέφαντο στο τόπι....)
Φυσικά , ασχολούμαστε με οτι μας 'συμφέρει' ( σε πωλήσεις) , αλλά έλεγχο πχ κυβισμού ή ανάρτησης ή κιβωτίου σε Ιστορικό ,έχω να δώ από το Παλλάδιο που λύσαν τον κουμπάρο μου (τον Β.Β) επειδή αρνήθηκε τον έλεγχο κάποιος άλλος και αποχώρησε ....
Βέβαια , πόσα σφραγισμένα από Τ.Ε. μοτέρ μικρού κυβισμού ,εκτός του Πλατή και των δικών μου ξέρεις ;Αγαπητέ 'chala 13',
Δεν είμαι Τεχνικός Έφορος και δεν ήμουν παρών στην αυτοψία που έγινε στα αυτοκίνητα σου στις αρχές της εβδομάδος. Ως εκ τούτου δεν μπορώ να γνωρίζω την σχετική απόφαση των Τεχνικών Εφόρων.
Με τον τρόπο όμως που πας να βρεις το δίκιο σου, το έχεις ήδη χαμένο, λόγω :- Η προηγούμενη ανάρτηση σου που ρωτούσες αν πρέπει να πας στον Μπράλο η αν θα σε κόψουν και θα χάσεις και το παράβολο, ήταν τελείως άστοχη, γιατί είχε μόνο στόχο να εκθέσει το σύνολο των Τεχνικών Εφόρων, μιας που είχε προηγουμένως γίνει συνεννόηση μαζί τους για έλεγχο των αυτοκινήτων σου την Τρίτη μετά τον Μπράλο !!!
- Η τωρινή σου ανάρτηση και η αναφορά σου στον Τεχνικό Έφορο της FIA στην διάρκεια του Ιστορικού (και στο 'γέλιο που θα πέσει') , πάλι σαν άστοχη μπορεί να χαρακτηριστεί. Οι απειλές, αγαπητέ 'chala 13' δεν έχουν καμμία θέση στους αγώνες. Εσύ, όπως και πολλοί άλλοι, συμμετέχεις σε κάποιον Ελληνικό θεσμό ο οποίος διέπεται από κάποιους κανονισμούς, τους οποίους έχεις δεχτεί. Εάν δεν σου αρέσουν οι κανονισμοί, είσαι ελεύθερος να πας να τρέξεις εκεί όπου εποπτεύουν οι Τεχνικοί Έφοροι που θα έρθουν για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
- Σωστά (και ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ της επέτρεψαν) η Επιτροπή Ραλλύ καθιέρωσε σαν υποχρεωτική χρήση του HANS και στα Ιστορικά αυτοκίνητα, διότι ότι και να γράψετε εναντιούμενοι στην απόφαση, είμαι έτοιμος να σας απαντήσω με επιχειρήματα.
- Αυτό το 'συμφέρει' και το (σε πωλήσεις) μπορείς να μας το κάνεις λιανά γιατί μάλλον σαν πολύ προσβλητικό το διαβάζω εκ πρώτης όψεως ?
Περιμένω νέα σου.
'el-em'
Aγαπητέ Λώρη , (και το εννοώ)
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα . Λόγω και της επαγγελματικής μου δραστηριότητας , είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε ότι έχει να κάνει με θέματα ασφάλειας. Ήμουν αυτός πού πίεσε από την πρώτη στιγμή τον κουμπάρο μου τον Β.Β. να φορέσει HANS οταν στην Ελλάδα δεν τα φόραγαν ούτε στα σύγχρονα.
Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ούτε στη χρήση του HANS εναντιώνομαι αλλά και ούτε μπορώ να μήν απαντήσω 'επί προσωπικού' στην επιθετικότητα που διακρίνω στα γραφόμενα σου .
Λοιπόν ας τα πάρουμε ενα-ένα- Η ανάρτηση μου εγινε στους 4ΤΡ το βράδυ στις 05/03/14 απολύτως καλοπροαίρετα γιατί δεν είχα μπορέσει να εντοπίσω κάτι στο site της ΟΜΑΕ . Επειδή δεν πήρα καμμία απάντηση από κάποιον γνώστη του θέματος , ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ μέρα το μεσημέρι σκέφθηκα και επικοινώνησα με το Τ.Ε. κο Αλ.Μαραντζίδη ο οποίος με ενημέρωσε για την εγκύκλιο 2 (νομίζω) και την διαδικασία που επρεπε να ακολουθηθεί. Θα συνιστούσα λοιπόν πολυ φιλικά να ανακαλέσεις το :
'...ήταν τελείως άστοχη, γιατί είχε μόνο στόχο να εκθέσει το σύνολο των Τεχνικών Εφόρων, μιας που είχε προηγουμένως γίνει συνεννόηση μαζί τους για έλεγχο των αυτοκινήτων σου την Τρίτη μετά τον Μπράλο !!! '
2.Πάλι διακρίνω αδικαιολόγητη βιασύνη να παρερμηνευθούν τα γραφόμενα μου είτε σαν απειλή είτε σαν άστοχη : Αναφέρομαι στα γέλια πού θα κάνει ο Τ.Ε. όταν δεί ένα πχ αυτοκίνητο των 1100cc με ΗΑΝS ,όταν ο γερμανός με το θηρίο των 300HP δεν θα φοράει ,αν δεν το επιθυμεί.
3.Νομίζω η εισαγωγή μου σου απαντάει επ' αυτού.
4.Αν σε πείραξε αυτό το 'συμφέρει', ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εννοούσα εσένα αλλά και δεν φταίω εγώ αν 'μυγιάζεσαι' .Και για να το κλείσουμε : Eμεινα έκπληκτος από την έκθεση των μελών της Τεχνικής Επιτροπής ,που ΔΕΝ είναι Τεχνικοί Εφοροι, αλλά ιδιώτες μηχανικοί και μάλιστα κατά αποκλειστικότητα σε αγωνιζόμενους. Με λίγα λόγια μου επιβάλλουν διάφορες μετατροπές σε δύο αυτοκίνητα 45 χρονών με αμφισβητούμενη απολεσματικότητα στην τελική χρήση του HANS . Μού κάνει δε εντύπωση ότι ενώ θα έπρεπε να υπάρξει εισηγηική έκθεση του επικεφαλής Τεχνικού Εφόρου προς την ΟΜΑΕ ,και η ΟΜΑΕ να αποφασίσει, το 'φιρμάνι' υπογράφεται από τους δύο ιδιώτες μηχανικούς ,έξω από κάθε κανονισμό.
Eίσαι ευπρόσδεκτος να έρθης και να διαπιστώσεις 'ιδίοις όμμασι' τα παραπάνω.Φιλικά, Κάρολος
ΥΓ Αφου εκανα την ανάρτηση ,είδα τα γραφόμενα σου:
Πρέπει να καταλάβετε, (όσοι πήρατε θέση στην δημοσίευση μου) ότι δεν καυτηρίασα την Alpine και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τα νέα μέτρα, αλλά τον ίδιο τον 'chala 13' και το ύφος και ήθος των δημοσιεύσεων του.
Φιλικά,
'el-em'
Δεν νομίζω ότι αξίζει κάν να ασχοληθώ περαιτέρω με τα γραφόμενα σου.
Φιλικά και πάλι, Κ
Αφού δεν αξίζει να ασχοληθείς περαιτέρω με τα γραφόμενα μου, άλλο τόσο δεν αξίζει να ασχοληθώ και εγώ.
Να προσέχεις τον λόγο που χρησιμοποιείς, γιατί με τον ίδιο λόγο θα σου απαντάω όποτε με ξανά θίξεις.
Τελειώνει το θέμα εδώ χωρίς να έχεις πάρει τις απαντήσεις που ζητάς.Φιλικά,
'el-em'
-
Να ηταν η πρωτη φορα που διαβαζω τετοιες μπαρουφες λογο ανυπαρξιας σοβαρου διαλογου και αντιπαραθεσης.................. :slap:
Τελος παντων , την ωρα αυτη διαδραματζοντε και πιο χοντρες παπαριες , που εχουν σχεση με τις δηλωσεις συμμετοχης στο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ .
Κυριοι αγωνιζομενοι και εσεις αγαπητοι των διοργανωσεων , διαβαστε , μελετηστε τους Τ.Κανονισμους πριν δηλωσετε η δεχεστε εσεις , συμμετοχη στο !
Μαθετε που ανοικει το 206 σας π.χ. το 2014 στους ελληνικους αγωνες !
Διαβαστεεεεεεε δεν υπαρχουν για διακοσμιση οι κανονισμοι !
-
Eχετε προσεξει οτι στην Γαλλια πλεον και στα ραλλυ τα αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχουν αριθμο κυκλοφοριας οπως πριν ?
Αν προσεξετε στα βιντεο ολα εχουν τον αριθμο συμμετοχης τους σε μικρη διασταση στο πισω μερος της θεσης του Α.Κυκλοφοριας .
Εχει ακουσει - διαβασει καποιος , αν αλλαξαν το καθεστος το παλιο ,με την .....καθε αγωνιστικου που επρεπε να ειχες αγορασμενο ενα ιχ ?
Μηπως ελυσαν ενα προβλημα αντιστοιχο με το δικο μας ?
http://www.youtube.com/watch?v=BBgj3bUHtVQ νομιζω οτι σε ολα τα φετινα ραλλυ βιντεακια συμβαινει !
επι του θεματος ?
-
Ερωτηση κρισεως: Επιτρεπεται sthn formula saloon, να συμετασχουν αυτοκινητα τυπου Radical ή μονοθεσια?
-
Ουτε να το ξαναπεις αυτο !
Η τεχνικη επιτροπη δεν ειναι σαν τον Σαμαρα που απλα βαζει χαρατσια στα καμπριο - αυτοκινητα πολυτελειας ....αυτη τα απαγορευει με αποκεφαλισμο !(προνοητικα για τις αναβασεις(γιατι οι μπαριερες μας ειναι επιεικως για τα μπαζα ) ....χωρις καμια αιτιολογια σοβαρη , στα σιρκουι δεν τρεχουν οι αγωνιζομενοι μετυπου ραντικαλ , τυπου φορμουλας δεν μπορουν να τρεξουν μαζι με τα αλλα !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eχετε προσεξει οτι στην Γαλλια πλεον και στα ραλλυ τα αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχουν αριθμο κυκλοφοριας οπως πριν ?Αν προσεξετε στα βιντεο ολα εχουν τον αριθμο συμμετοχης τους σε μικρη διασταση στο πισω μερος της θεσης του Α.Κυκλοφοριας .
Εχει ακουσει - διαβασει καποιος , αν αλλαξαν το καθεστος το παλιο ,με την .....καθε αγωνιστικου που επρεπε να ειχες αγορασμενο ενα ιχ ?
Μηπως ελυσαν ενα προβλημα αντιστοιχο με το δικο μας ?
http://www.youtube.com/watch?v=BBgj3bUHtVQ νομιζω οτι σε ολα τα φετινα ραλλυ βιντεακια συμβαινει !
επι του θεματος ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ουτε να το ξαναπεις αυτο !Η τεχνικη επιτροπη δεν ειναι σαν τον Σαμαρα που απλα βαζει χαρατσια στα καμπριο - αυτοκινητα πολυτελειας ....αυτη τα απαγορευει με αποκεφαλισμο !(προνοητικα για τις αναβασεις(γιατι οι μπαριερες μας ειναι επιεικως για τα μπαζα ) ....χωρις καμια αιτιολογια σοβαρη , στα σιρκουι δεν τρεχουν οι αγωνιζομενοι μετυπου ραντικαλ , τυπου φορμουλας δεν μπορουν να τρεξουν μαζι με τα αλλα !
Αντε να το καταλαβω για τις αναβασεις καθως οι μπαριερες ειναι για το .
Τυπου Formula να το καταλαβω για την πιστα γιατι ειναι open wheels (τα caterham δεν θεωρουτε ουτε cabrio ουτε open wheelers αλλα και παλι οκ).... Radical στην πιστα γιατι οχι? Απο πλευρα ασφαλειας το λενε?
Y.Γ. Για αναβασεις ρωταγα πιο πολυ αλλα μιας και αναφερθηκαμε και πιστα....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eχετε προσεξει οτι στην Γαλλια πλεον και στα ραλλυ τα αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχουν αριθμο κυκλοφοριας οπως πριν ?Αν προσεξετε στα βιντεο ολα εχουν τον αριθμο συμμετοχης τους σε μικρη διασταση στο πισω μερος της θεσης του Α.Κυκλοφοριας .
Εχει ακουσει - διαβασει καποιος , αν αλλαξαν το καθεστος το παλιο ,με την .....καθε αγωνιστικου που επρεπε να ειχες αγορασμενο ενα ιχ ?
Μηπως ελυσαν ενα προβλημα αντιστοιχο με το δικο μας ?
http://www.youtube.com/watch?v=BBgj3bUHtVQ νομιζω οτι σε ολα τα φετινα ραλλυ βιντεακια συμβαινει !
επι του θεματος ?
Στη Γαλλία μέχρι το καλοκαίρι του 2012 τα αγωνιστικά είχαν υποχρεωτικά πινακίδες ΙΧ. Δε γνωρίζω με τι όρους και αν επιτρεπόταν η κυκλοφορία εκτός αγώνα. Μέσα σε μία εβδομάδα η FFSA (η ΟΜΑΕ τους δηλαδή) πέρασε ότι δεν είναι υποχρεωτικό πια να φέρει πινακίδες ένα αγωνιστικό. Απλώς, όσοι θέλουν δεν έχουν πινακίδες, κανενός είδους. Εντός της διαδρομής του αγώνα είναι ασφαλισμένοι μέσω του παραβόλου του αγώνα.
Η τεράστια διαφορά με τη Γαλλία είναι ότι εκεί, όπως και σε όλη την Ευρώπη εκτός από τη χώρα της Expess Service και της Interassistance, η ρυμούλκηση αυτοκινήτου επιτρέπεται και είναι απολύτως ελεύθερη. Οπότε οι Γάλλοι απλά καταθέτουν πινακίδες, ρυμουλκούν νόμιμα το αυτοκίνητο όπου θέλουν και τρέχουν νόμιμα με το ασφαλιστήριο του αγώνα.
Στη χώρα της Expess Service και της Interassistance ο νόμος λέει ότι αν σε πιάσουν να ρυμουλκείς αυτοκίνητο, πέρα από τα πρόστιμα, υπάρχει αφαίρεση άδειας και αφαίρεση διπλώματος. Και αυτό δεν πρόκειται να το αλλάξουν 20-30 καυλόγκαζοι και να πάθουν ζημιές εκατομμυρίων μερικοί διαπλεκόμενοι με εταιρίες οδικής βοήθειας. Άλλο Ελλάδα, άλλο Γαλλία.
-
Ωραια ολα αυτα που γραφεις scn μου για τις διαφορες μεταξυ των δυο χωρων , αλλα εκει δεν υπαρχει προβλημα με τις ασφαλειες π.χ. στις απλες διαδρομες ? κατι θα εχουν νομοθετησει γιατι κι οι μπατσοι δεν αστειευοντε !
Αν μπορουσαμε να εχουν πληροφοριες ακριβεις για το νεο καθεστως των αγωνιστικων σε εκεινη την χωρα ...ισως συζητωντας η νεα ΟΜΑΕ με τους σχετικους υπουργους ..... κατι να γινοταν κι εδω !
Ας μαθουμε τουλαχιστον να αντιγραφουμε κατι σωστο , αφου δεν μας βοηθαει
Αλλωστε τωρα το επαγγελμα νομιζω οτι ανοιξε , οποτε λογικα θα πρεπει να αλλαξουν κι εδω οι ! Να μια χρησιμοτητα των του Nass , που θα μπορουσε να εξυπηρετησει τον υπουργο στον νομο !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ωραια ολα αυτα που γραφεις scn μου για τις διαφορες μεταξυ των δυο χωρων , αλλα εκει δεν υπαρχει προβλημα με τις ασφαλειες π.χ. στις απλες διαδρομες ? κατι θα εχουν νομοθετησει γιατι κι οι μπατσοι δεν αστειευοντε !Αν μπορουσαμε να εχουν πληροφοριες ακριβεις για το νεο καθεστως των αγωνιστικων σε εκεινη την χωρα ...ισως συζητωντας η νεα ΟΜΑΕ με τους σχετικους υπουργους ..... κατι να γινοταν κι εδω !
Ας μαθουμε τουλαχιστον να αντιγραφουμε κατι σωστο , αφου δεν μας βοηθαει
Αλλωστε τωρα το επαγγελμα νομιζω οτι ανοιξε , οποτε λογικα θα πρεπει να αλλαξουν κι εδω οι ! Να μια χρησιμοτητα των του Nass , που θα μπορουσε να εξυπηρετησει τον υπουργο στον νομο !
Μάστορα, το έγραψα πιο πάνω. Στις απλές είναι ασφαλισμένα με το παράβολο του αγώνα. Αρκούν για αυτό τα νούμερα του αγώνα. Δεν υπάρχει κανένα άλλο καθεστώς που να αφορά τα αγωνιστικά, ούτε έχουν ή είχαν κάποιες ιδιαίτερες πινακίδες. Φυσικά, όποιος γάλλος θέλει, μπορεί να κρατήσει του υπουργείου.
Λύσεις για την Ελλάδα με ελεύθερη ρυμούλκηση είναι ΠΟΛΥ απίθανο να περάσουν από τη βουλή. Η απώλεια για τις εταιρίες οδικής βοήθειας είναι τεράστια. Και δεν είναι δυνατόν ο καθένας από εμάς να ιδρύει εταιρία οδικής βοήθειας για να μεταφέρει το αγωνιστικό του.
Αντίθετα, υπάρχουν λύσεις με το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του Nass και δεν είναι μόνο μία. Αν χρησιμοποιηθεί το ΔΤΤ, σε συνδυασμό με αυτά που ισχύουν στην Αγγλία όπου υπάρχει λίστα ζωνών, ρολ-κέιτζ κ.λπ. τα οποία γίνονται δεκτά από τα εκεί ΚΤΕΟ, αν θέλει κάποιος βρίσκει λύση. Η άποψή μου είναι ότι θα βρεθεί λύση μόλις γίνει το πρώτο ατύχημα με τραυματισμό εκτός διαδρομής αγώνα από αυτοκίνητο που φέρει κόκκινες πινακίδες. Ή αν κάποιος στείλει ένα μπατσικό να μοιράσει κλήσεις, αφαιρέσεις αδείας και κατασχέσεις πριν την αφετηρία κάποιου σπριντ. Πιο πριν δεν περιμένω τίποτα από κανέναν.Παρεμπιπτόντως, έχω στείλει ενυπόγραφα μία πρόταση στην ΟΜΑΕ εδώ και μήνες. Δεν πήρα ούτε ένα 'Το λάβαμε'.
-
Για ριξε και μια κοινοποιηση στον ΣΟΑΑ , ΑΣΦΑ , ΑΣΣΟΑΑ ....scn μου αν δεν σε κουραζει .
Εγω σας το εχω πει , σε καποια πραγματα με ορισμενους και ορισμενες καταστασεις , η πολυ ευγενια και τυπικοτητα παει στα καλαθια των αχρηστων . Οταν τους ριχνεις τα μπινελικια τους μαζι με προτασεις ..... τοτε καποιες σκωληκοειδεις αποφυσεις βγαζουν φωτοτυπιες και με τον αναλογο σιελο τα πανε στους προεδρευοντες κατα καιρους , απλα ......... να τους !
Εσυ εχεις κανει ηδη προταση στο θεμα αυτο οπως γραφεις , και ειναι πολυ ευχαριστο αυτο για εναν ενεργο αγωνιζομενο !
Το περιεργο ειναι οτι υπαρχουν εκατονταδες αλλοι αγωνιζομενοι που αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα σε ολη την χωρα , που θα ηθελαν να λυθει , και δεν βλεπω να ανυσηχουν , μπορεις να μου πεις πως ? καποιος που θελει να βοηθησει στα προβληματα του σπορ θα βρει κουραγιο και αισιοδοξια να διαθεσει τις ωρες του για να βγει εργο ? και καλα να ειναι συνταξιουχος η εισοδηματιας η παλιος αγωνιζομενος (οι περισσοτεροι δε απ'αυτους ξεροσταλιαζουν στα φειμπουκ και στις ταβερνες , λεγοντας τις γνωστες μ@λ@κιες .....για εκεινα τα χροοονια , με τις οδηγαααρες , τις αμαξααααρες , και ολο τετοιες παπαρες)που θαθελε να προσφερει , οι παλευοντες νεοτεροι στην καθημερινοτητα για τον επιουσιον ?Τι να πει κανεις μ'αυτην μας την αντιμετωπιση
-
Μια διευκρίνηση σε κάτι που δεν έχω καταλάβει...
το πρόβλημα των Express κλπ κλπ (και κατ' επέκταση των υπουργών) είναι τα 2-5-10-100 αγωνιστικά που μετακινούνται σε όλη την Ελλάδα στην διάρκεια ενός έτους απο τις εταιρείες αυτές? Αυτά φοβούνται μην χάσουν?
Που είναι το δύσκολο να υπάρξει μια 'διευκρινιστική εγκύκλιος' που θα εξαιρεί απο τις μεταφορές **μόνο **τα αγωνιστικά (όσα αυτοκίνητα πχ έχουν ΔΤΤ το οποίο προφανώς θα πρέπει να έχει rollbar κλπ κλπ - άρα δεν θα μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε για να επωφεληθεί απο το παραθυράκι)?
-
Κυριε Ραζη κρατηστε την υπαρξη ΔΤΤ καθοτι υπαρχουν αυτοκινητα με κοκκινες πινακιδες αλλα ΧΩΡΙΣ cage καθοτι προβλεπεται το 'χωρις' απο το ειδος αγωνων και την κατηγορία που τρεχουν.
Επιτρεψτε μου να επαναλαβω εδω την προταση μου ωστε να αγωνιστικά να αποκτησουν τα 'δικαιωματα' αυτων που φερουν ιστορικές πινακιδες. Ετσι θα λυθει το προβλημα του 80% των αγωνιζομενων.
Γιατι ουτε το τρειλερ αυτοκινητου ειναι φτυνό ουτε το αυτοκινητο που απαιτηται να τραβηξει το συνδιασμό + οτι ισως χρειαστει επεκταση του διπλώματος του οδηγου λογω μικτου βαρους... -
Ε γιαυτο λεμε βρε Φωκιωνα οτι θα πρεπει να γινουν πεντε εξη προτασεις , και να καθησουν σε ενα τραπεζι να δουν τι καλυτερο συμφερει τους αγωνιζομενους να ζητησουν απ'την γ.γ.α και κατ'επεκταση στο αναλογο υπουργειο για νομοθετηση !
-
Την εχω κανει και 'αρμοδιως' που λενε μαζι με αλλα 'πραγματα' που θεωρουσα οτι μπορουν να 'λυθουν'
Απλά φανταζομαι οτι υπερισχυσε η λογική 'ποιος' ειναι αυτος που τα λεει παρα το 'τι' λεει.. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κυριε Ραζη κρατηστε την υπαρξη ΔΤΤ καθοτι υπαρχουν αυτοκινητα με κοκκινες πινακιδες αλλα ΧΩΡΙΣ cage καθοτι προβλεπεται το 'χωρις' απο το ειδος αγωνων και την κατηγορία που τρεχουν.
Επιτρεψτε μου να επαναλαβω εδω την προταση μου ωστε να αγωνιστικά να αποκτησουν τα 'δικαιωματα' αυτων που φερουν ιστορικές πινακιδες. Ετσι θα λυθει το προβλημα του 80% των αγωνιζομενων.
Γιατι ουτε το τρειλερ αυτοκινητου ειναι φτυνό ουτε το αυτοκινητο που απαιτηται να τραβηξει το συνδιασμό + οτι ισως χρειαστει επεκταση του διπλώματος του οδηγου λογω μικτου βαρους...Άρα, το σημείο διαφοροποίησης θα μπορούσε να είναι η ύπαρξη ΔΤΤ, ή Κόκκινων Πινακίδων, ή Πινακίδων ΙΟ....
Η αναφορά μου δεν έχει να κάνει με την κυκλοφορία των αγωνιστικών αλλά με την δυνατότητα μεταφοράς με τρέϊλερ....
Έχω κάνει Ράλλυ Κένταυρος με αναχώρηση Σάββατο πρωί, αγώνα και επιστροφή Κυριακή βράδυ οδικώς με το αγωνιστικό το 2005 και ακόμα πονανε τα μαλακά μου μόρια, ψάχνω δε νόμιμους τρόπους να ανεβάσω το datsun την άλλη Παρασκευή για το χωμάτινο σκέλος του Ιστορικού και δεν βρίσκω πέραν του 'οδικώς' με οτι ταλαιπωρία εαυτών και αυτοκινήτου αυτό συνεπάγεται...(δεν βάζω μέσα την πιθανότητα εγκατάλειψης κατα την διάρκεια του αγώνα).Με την πρόταση σου συμφωνώ αν και όπως ήδη γνωρίζεις ούτε στον χώρο των Ιστορικών έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα τόσο καιρό...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Για ριξε και μια κοινοποιηση στον ΣΟΑΑ , ΑΣΦΑ , ΑΣΣΟΑΑ ....scn μου αν δεν σε κουραζει .Είναι ήδη προγραμματισμένο να γίνει ξανά κρούση για το θέμα, όχι μόνο από εμένα και όχι μόνο με την προηγούμενη δική μου πρόταση. Αυτή τη φορά θα γίνει πιο συγκροτημένα και με άλλο τρόπο και δε θα επαναληφθεί το λάθος να μην υπάρξει κοινοποίηση στον ΣΟΑΑ.
ψάχνω δε νόμιμους τρόπους να ανεβάσω το datsun την άλλη Παρασκευή για το χωμάτινο σκέλος του Ιστορικού και δεν βρίσκω πέραν του 'οδικώς'
Το 'οδικώς' δεν είναι νόμιμο πια για πινακίδες υπουργείου. Είναι μόνο για τους κατόχους ιστορικών πινακίδων, όπως εσύ, αλλά δεν έχουμε όλοι ιστορικά.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, το επαναλαμβάνω: Πλέον κανένα αγωνιστικό με πινακίδες υπουργείου, του οποίου ο κάτοχος δεν έχει λαδώσει για να περάσει ΚΤΕΟ, δεν έχει τον παραμικρό νόμιμο τρόπο να κινηθεί. Ο νόμος επιβάλει πλέον να έχει περάσει ΚΤΕΟ ένα αυτοκίνητο για να διαθέτει ασφαλιστική κάλυψη. Δείτε τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια στα αυτοκίνητά σας. Ακόμα και όταν είναι ασφαλισμένα, αν προκαλέσουν ζημιά ή αν το θέμα φτάσει σε διαμάχη (δηλ. ο άλλος δεν κάνει δήλωση ακόμα κι αν φταίει) η ασφαλιστική δεν αποζημιώνει κανέναν και τη ζημιά ή τη σωματική βλάβη την επιβαρύνεται εξολοκλήρου αυτός που δεν έχει ΚΤΕΟ.
Ο άλλος τρόπος, δηλαδή η ρυμούλκηση, επίσης είναι παράνομη εκτός αν το όχημα που ρυμουλκεί είναι φορτηγό που εμπίπτει στην απόφαση του 2008. Αλλά δε νομίζω ότι πολλοί από εμάς διαθέτουμε φορτηγό.
Επιπλέον, το ΥΠΟΙΚ έχει εξαγγείλει ότι από το 2015 θα έρχεται 400 ευρώ πρόστιμο για ΚΤΕΟ μέσα στο εκκαθαριστικό. -
το τρειλερ δεν ειναι απαραιτητως η καλυτερη λυση.
γιατι το τρειλερ θελει ΚΑΙ δυνατο αυτοκινητο ΚΑΙ ( εξαρτώμενο απο το μικτό βαρος του συνδυασμού ) διπλωμα πιο πανω απο ερασιτεχνικό.....οι οροι για τα αγωνιστικά μπορουν να ΕΙΝΑΙ αυτοι που συζητιεται για τα κανονικά ιστορικά. Δηλ. e-mail για την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ κινηση εκτος απο αγωνα ( προς συνεργειο κ.λ.π. ) και οποιος συλληφθεί παρανομων την πρωτη αυστηρότατη προειδοποίηση ( που δεν ... διαγράφεται ) και την δεύτερη δια βιου απώλεια του δικαιώματος αγ. πινακιδων......
προσφατα μεσα στη βδομαδα , δωθικε πινακίδα καινούργια κοκκινη με αριθμο 1200κατι...
αρα κατ ουσίαν μιλαμε για ελάχιστα αυτοκινητα συγκριτικά με τα 'κανονικα' ιστορικά.ασε που δε νομιζω οτι κανείς θα φθείρει τα πανάκριβα αγωνιστικά εξαρτήματα και αναλωσιμα να κανει 'κολιατσου - παγκρατι'....
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
το τρειλερ δεν ειναι απαραιτητως η καλυτερη λυση.
γιατι το τρειλερ θελει ΚΑΙ δυνατο αυτοκινητο ΚΑΙ ( εξαρτώμενο απο το μικτό βαρος του συνδυασμού ) διπλωμα πιο πανω απο ερασιτεχνικό.....οι οροι για τα αγωνιστικά μπορουν να ΕΙΝΑΙ αυτοι που συζητιεται για τα κανονικά ιστορικά. Δηλ. e-mail για την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ κινηση εκτος απο αγωνα ( προς συνεργειο κ.λ.π. ) και οποιος συλληφθεί παρανομων την πρωτη αυστηρότατη προειδοποίηση ( που δεν ... διαγράφεται ) και την δεύτερη δια βιου απώλεια του δικαιώματος αγ. πινακιδων......
προσφατα μεσα στη βδομαδα , δωθικε πινακίδα καινούργια κοκκινη με αριθμο 1200κατι...
αρα κατ ουσίαν μιλαμε για ελάχιστα αυτοκινητα συγκριτικά με τα 'κανονικα' ιστορικά.ασε που δε νομιζω οτι κανείς θα φθείρει τα πανάκριβα αγωνιστικά εξαρτήματα και αναλωσιμα να κανει 'κολιατσου - παγκρατι'....
To e-mail που ανέφερες για τις μετακινήσεις συντήρησης, σε συνδυασμό με το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας επεκταμένο (δηλ. με φωτογραφίες και του εξωτερικού και του εσωτερικού του αυτοκινήτου) και την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής στον αγώνα, για το τριήμερο του αγώνα, λύνουν το πρόβλημα. Δεν είναι δύσκολο. Ένα καθεστώς σαν τα ιστορικά χρειάζεται, απλώς πολύ πιο αυστηρό. Το ΔΤΤ μπορεί πανεύκολα να μετατραπεί πια σε κρατικό έγγραφο, εφόσον η ΟΜΑΕ βρίσκεται υπό τη ΓΓΑ.
Ακόμα κι αν ένας πιτσιρικάς με ΙΧ θελήσει να εκμεταλλευτεί το παράθυρο, θα πρέπει να έχει μόνιμα το αυτοκίνητο με τις ζώνες, τα καθίσματα, την πυρόσβεση και το κέιτζ που δείχνει το ΔΤΤ, τα οποία στοιχίζουν πολύ περισσότερα από το να πληρώνει τέλη και ασφάλεια για 6 χρόνια. Και για να το κουνήσει κάποιο ΣΚ θα πρέπει να πληρώσει 300άρι για παράβολο. Αν είναι τόσο ηλίθιος, χαλάλι.
Όσον αφορά τους πραγματικούς κατόχους αγωνιστικών, πλέον κανείς δεν τα βγάζει για βόλτα στο δρόμο. Τα σημερινά αγωνιστικά δεν έχουν καμία σχέση με τα Ν1 και Ν2 της δεκαετίας του ''90 που τα έπαιρνες και πήγαινες στη δουλειά σου. Μόνο πολύ λεφτάς ή πολύ βλαμμένος θα χρησιμοποιούσε ένα σημερινό αγωνιστικό για βόλτες. -
Aγαπητοι φιλοι , αγωνιζομενοι , μηχανικοι , προετοιμαστες , μανατζερς και λοιποι κυριοι-ες που ασχολειστε με το αγωνιστικο αυτοκινητο , εχετε διαβασει οτι η νεα ΟΜΑΕ εχει ηδη συγκροτησει ειδικες ομαδες (επιτροπες) με ειδικοτητες , με ανθρωπους που θελουν να βοηθησουν να εξελιχθει το σπορ μας , οσο το δυνατον γινεται στις δυσκολες αυτες ημερες .
Πιστευω οτι καλες ιδεες , εκτος απο την πενταμελη επιτροπη εχουν κι αρκετοι αλλοι που ισως να μην μπορουν να διαθετουν χρονο για συμβουλια και διαβουλια , και θα μπορουσαν αν ηθελαν πραγματικα να γινει κατι καλο , ακομα και πρωτοποριακο
για τα Ελληνικα δεδομενα , να γραψουν εδω την προταση -ιδεα , που διαβαζουν σχεδον ολοι οι σοβαροι αγωνιζμενοι του αθληματος και φυσικα οσοι ανυσηχουσαν για τα κοινα του σπορ μας και που δυστυχως ολα αυτα τα χρονια , βαλτοναν .Τα τεχνικα θεματα που απασχολουν εναν αγωνιζομενο για το πως , που , τρεχει το αγωνιστικο του ....πολυ συντομα θα εχουν απλοποιηθει και θα μπορει να τα διαβαζει με ευκολια ιντερνετικα , ισως και με κλασικη εκδοση γιαρμπουκ τεχνικων κανονισμων
(σ'αυτο θα θελαμε την αποψη σας αμεσα σαν γκαλοπ ) ομως πρεπει πριν να εχουν κατασταλαξει οι οσες μικροαλλαγες τυχον γινουν .
Οι προτασεις σας μπορουν να συζητηθουν με ανεση εδω μεσα , μπορουν να προσβλεπουν ακομα και μελοντικες κατηγοριες -ομαδες που εσεις ισως διακρινετε οτι θα εχουν που θα τις επανδροσει αγωνιστικα , ακομα μπορειτε να γραψετε αποριες οπως π.χ. γιατι στην Ελλαδα δεν τρεχουν στα ραλλυ αυτοκινητα GT που τρεχουν αλλου ......γιατι δεν μπορω να τρεξω κ.τ.λ.Οτι θελετε τελος παντων που πιστευετε οτι θα ειναι χρησιμο να συζητηθει σχετικο με Τεχνικους Κανονισμους , ευχαριστω !
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON