-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι ας πούμε το ίδιο δύσκολο να προσπεράσεις συρόμενο με 40 τόνους στην ανηφόρα της Κάζας, με το να προσπεράσεις ένα ποδήλατο στην παραλιακή.Διαβάζουμε πολύ ωραία πράγματα σε αυτό το νήμα.
Ο ανθρωπος εφερε ενα παραδειγμα σχετικα με το φιλοτιμο που υπαρχει σε επιπεδο ποδηλατων.
-
Υπέροχο, Grey
Για να το σκεφτούμε τώρα λίγο περισσότερο: Δες στο https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 4_G8#t=148 που κινούνται τα ποδήλατα και πες μου τι θα υπήρχε εκεί στην Ελλάδα.
Έλα, μπορείς...
Αααα γειά σου, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Είτε θα ήταν δρόμος, είτε θα ήταν τίγκα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια.
Εκεί οι άνθρωποι δεν δίστασαν να αφαιρέσουν αυτόν τον χώρο από τα ΙΧ ώστε να μπορούν να κάνουν την ποδηλασία στις πόλεις τους όχι απλά πιο ασφαλή, αλλά και πιο επιθυμητή από το αυτοκίνητο. Εδώ όχι απλά δεν το συζητάμε ούτε ως ιδέα (όταν το έγραψα έπεσε το μισό forum), αλλά δεν θέλουμε καν τα ποδήλατα στους δρόμους της πόλη σε διαδρομές που κάνουμε και εμείς.
Dim, αυτός ούτε ρυπαίνει, ούτε κάνει θόρυβο, και θα πιάσει το 1/20 του χώρου όταν πρέπει να το αφήσει κάπου το ρημάδι για να πάει στην δουλειά του. Προφανώς και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε για το τι πραγματικά σημαίνει αντικοινωνική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι ας πούμε το ίδιο δύσκολο να προσπεράσεις συρόμενο με 40 τόνους στην ανηφόρα της Κάζας, με το να προσπεράσεις ένα ποδήλατο στην παραλιακή.παλι ενα (1) ποδηλατο σε ΟΛΗ την παραλιακη?
Διαβάζουμε πολύ ωραία πράγματα σε αυτό το νήμα.
ου πολυ ωραια δε λες τιποτα! ενα ποδηλατο σε ολη τη παραλιακη στα 20 χιλιομετρα.
δικαιολογειτε να αλλαζουμε λωριδα μονο εαν βρουμε ποδηλατες, σε οποιδηποτε αλλο λογο ειναι καΝγκουρια.
οποιος εχει αυτοκινητο στη πολη ειναι αντικοινωνικος,οποιος εχει ποδηλατο και ειναι στην μονιμα πηγμενη παραλιακη και μεχρι να φτασει στη Γλυφαδα με 14χλμ/ωρα, οταν τον προσπερνανε 400 αυτοκινητα,δειχνει την κοινωνικοτητα του και το σεβασμο του στους αλλους. -
Σημερα το απογευμα εκανα την εξης διαδρομη :Αγιος Δημητριος-πλ.Καλογηρων-Λ.Ηλιουπολεως-Αρδηττου-Βασ.Κων/νου (stop σε παρακειμενο κατ/μα),επιστροφη Βασ.Κων/νου-Καλλιροης-Φραντζη-Ελ.Βενιζελου-Αχιλλεως-Αμφιθεας-παλια παραλιακη-λιμνη ΣΕΦ -Φλοισβος-Ποσειδωνος-Αγ.Βαρβαρας επιστροφη σπιτι. Πουθενα δεν ενιωσα ανασφαλεια , κατι μαλακες μονο π.χ κατεβαινω την Β,Κων/νου για να βγω στην συμβολη με Βουλιαγμενης , το ζωον πισω μου με ακολουθει τον ακουω , τελευταια στιγμη με προσπερναει και χωνεται μπροστα μου κλεινοντας με κ στριβει ο μουλος δεξια στην Ολγας , δεν περιμενε μισο δευτερολεπτο ο παπαρας...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Είναι ας πούμε το ίδιο δύσκολο να προσπεράσεις συρόμενο με 40 τόνους στην ανηφόρα της Κάζας, με το να προσπεράσεις ένα ποδήλατο στην παραλιακή.
παλι ενα (1) ποδηλατο σε ΟΛΗ την παραλιακη?
Διαβάζουμε πολύ ωραία πράγματα σε αυτό το νήμα.
ου πολυ ωραια δε λες τιποτα! ενα ποδηλατο σε ολη τη παραλιακη στα 20 χιλιομετρα.
δικαιολογειτε να αλλαζουμε λωριδα μονο εαν βρουμε ποδηλατες, σε οποιδηποτε αλλο λογο ειναι καΝγκουρια.
οποιος εχει αυτοκινητο στη πολη ειναι αντικοινωνικος,οποιος εχει ποδηλατο και ειναι στην μονιμα πηγμενη παραλιακη και μεχρι να φτασει στη Γλυφαδα με 14χλμ/ωρα, οταν τον προσπερνανε 400 αυτοκινητα,δειχνει την κοινωνικοτητα του και το σεβασμο του στους αλλους.Κάθε ένα ποδήλατο που βλέπεις στην παραλιακή στις ώρες αιχμής (δυστυχώς αμφιβάλλω ότι θα δεις πάνω από 10 σε όλο το μήκος της) είναι ένα λιγότερο αυτοκίνητο στην παραλιακή στις ώρες αιχμής. Είναι μηδενικοί ρύποι, μηδενικός θόρυβος, ελάχιστος όγκος. Είναι μια θέση παρκαρίσματος παραπάνω για εσένα όταν τελικά φτάσεις στον προορισμό σου. Όλα αυτά την στιγμή που δίπλα τους χιλιάδες άνθρωποι κουβαλάνε από ενάμιση τόνο λαμαρίνα ο καθένας καίγοντας καύσιμα, ρυπαίνοντας, καταστρέφοντας την υγεία όλων για να κάνουν το ίδιο πράγμα με τον ποδηλάτη. Να πάνε από το Α στο Β.
Το να κατηγορείς τους ποδηλάτες για... αντικοινωνική συμπεριφορά επειδή σε 'καθυστερούν' είναι τουλάχιστον παρανοϊκό. Χρειαζόμαστε πολύ περισσότερους, όχι λιγότερους ποδηλάτες στους δρόμους. Και το κυριότερο, χρειαζόμαστε πολλούς περισσότερους commuters ποδηλάτες. Τότε, ίσως ωριμάσει και η ιδέα για δημιουργία ποδηλατολωρίδων σε όλες τις κεντρικές αρτηρίες της πόλης.
-
Χθές μετά το μεσημέρι επιστρέφω απο Ναυπλιο,στο δρόμο που βγάζει πριν τα Δερβενάκια.Μπροστά απο εμένα 2 επικαθήμενα ψυγεία σε πορεία με 80 χλμ και πιο πίσω εγω με μονό φορτηγό.Ξαφνικά το πρώτο φορτηγό κάνει ελιγμό αριστερά και ο δευτερος πέφτει στα φρένα. 4 ποδηλάτες,με κράνη,κλασικά πήγαιναν ανα 2 και ουτε που καταλάβανε,οτι πίσω τους ερχόταν φορτηγό.Μόλις πέρασε και το δεύτερο κάτι κατάλαβαν και έκαναν πιο δεξιά,λίγο πριν τις πορτοκαλιές. Στο αντίθετο ρεύμα παιρνούσαν 3 ιχ και ενα τριαξονικό λεωφορείο.Οι 4 ποδηλάτες,λοιπόν βγήκαν την βόλτα τους για τις ανθισμένες πορτοκαλιές Για τους ποδηλάτες του σαββατοκύριακου που επειλέγουν την παλια εθνική Κορίνθου Πάτρας,μην μιλήσουμε καλύτερα..
-
Οι οδηγοί των φορτηγών δεν τους είχαν δει εγκαίρως και πλακώθηκαν στα φρένα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Dim, αυτός ούτε ρυπαίνει, ούτε κάνει θόρυβο, και θα πιάσει το 1/20 του χώρου όταν πρέπει να το αφήσει κάπου το ρημάδι για να πάει στην δουλειά του. Προφανώς και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε για το τι πραγματικά σημαίνει αντικοινωνική συμπεριφορά.
οντως αυτος δεν ρυπαινει,ουτε κανενας αλλος με τα υπολοιπα 10-40-50 ποδηλατα που θα αποφασισουν να κανουν την βολτα τους στην παραλιακη.Οι 3000-5000-10.000 προσπερασεις που θα γινουν ομως μεχρι να τελειωσουν την βολτα τους αυτοι οι 30-50-100 με τα ποδηλατα πρεπει να βγαζουν 10πλο ογκο καυσαεριων αποτι εαν δεν αποφασιζαν να κανουν την βολτα τους σε ενα πηγμενο απο κινηση δρομο.
Δεν ειμαι κατα του ποδηλατου,να κανεις ποδηλατο γιατι ειναι χομπυ/αθληση/αναγκη/οτιθελεις.
Το να κανω ποδηλατο στην παραλιακη το θεωρω πολυ επικινδυνο.Δεν θα μπορουσε να ειναι αλλιως σε ενα τοσο πολυσυχναστο δρομο.Το να αθλουμε μεσα στο καυσαεριο,πισω απο λεωφορεια,ταξι,αυτοκινητα στη δεξια λωριδα παλι το θεωρω ηλιθιο.Αλλοι παλι το θεωρουν λογικο ενω εχουν κανει 5-10-20χλμ με το ποδηλατο να ξεκιναει το καρινα με τα 1.200.000 χλμ μπροστα τους μεσα σε συννεφο καπνου,να εξαναγκαζουν καποιους εκατονταδες να φρεναρουν και να ξαναεπιταχυνουν απο τα 10-20 χλμ/ωρα ξανα στα 50-60-80χλμ/ωρα αλλαζωντας ταυτοχρονα και λωριδα. Πολλοι απο αυτους αισθανονται και ασφαλεια μεσα σε ολο αυτο το σκηνικο.Αισθανονται μεγαλη ασφαλεια να τους προσπερνανε εκατονταδες σιδερενιες μαζες 1000-1500 κιλων διπλα τους ενω αυτοι ειναι πανω σε 15 κιλα ποδηλατο.
ειναι οπως ειπες και εσυ θεμα ποσο κοινωνικα ευαισθητοποιημενος εισαι. -
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Χθές μετά το μεσημέρι επιστρέφω απο Ναυπλιο,στο δρόμο που βγάζει πριν τα Δερβενάκια.Μπροστά απο εμένα 2 επικαθήμενα ψυγεία σε πορεία με 80 χλμ και πιο πίσω εγω με μονό φορτηγό.Ξαφνικά το πρώτο φορτηγό κάνει ελιγμό αριστερά και ο δευτερος πέφτει στα φρένα. 4 ποδηλάτες,με κράνη,κλασικά πήγαιναν ανα 2 και ουτε που καταλάβανε,οτι πίσω τους ερχόταν φορτηγό.Μόλις πέρασε και το δεύτερο κάτι κατάλαβαν και έκαναν πιο δεξιά,λίγο πριν τις πορτοκαλιές. Στο αντίθετο ρεύμα παιρνούσαν 3 ιχ και ενα τριαξονικό λεωφορείο.Οι 4 ποδηλάτες,λοιπόν βγήκαν την βόλτα τους για τις ανθισμένες πορτοκαλιές Για τους ποδηλάτες του σαββατοκύριακου που επειλέγουν την παλια εθνική Κορίνθου Πάτρας,μην μιλήσουμε καλύτερα..και αυτους εαν τους ρωτησεις αισθανονται πολυ ασφαλης με τα ποδηλατα τους.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Οι οδηγοί των φορτηγών δεν τους είχαν δει εγκαίρως και πλακώθηκαν στα φρένα;εαν το φορτηγο κινειται με 60-70χλμ/ωρα και αυτοι με 15-20-30 δεν ειναι δυσκολο να τους πετυχεις μετα απο στροφη σε κοντινη αποσταση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Συμφωνώ ,εξάλλου προσπαθώ να είμαι λογικός.Εμένα προσωπικά η ένστασή μου έχει κυρίως να κάνει με τους δρόμους που ανέφερε αρχικά ο Kacey (Συγγρού,Βουλιαγμένης,Ποσειδώνος κλπ) από όπου ξεκίνησε και η όλη συζήτηση.
Δε με ενδιαφέρει αν ο νομοθέτης τους θεωρεί αυτοκινητόδρομους ή όχι.Έχουν αυξημένη κίνηση με αρκετά υψηλή ταχύτητα.Μιλάμε για τεράστια επικινδυνότητα χωρίς καν να βάλουμε στην εξίσωση την παιδεία που έχουμε ως Έλληνες είτε πάνω στην κίνηση με αυτοκίνητο είτε με ποδήλατο.Για τη δική ΜΑΣ ασφάλεια,ως οδηγοί αλλά και ως ποδηλάτες θα έπρεπε η στροφή προς το ποδήλατο να είναι σταδιακή,πιο αργή και βοηθούμενη από το κράτος.Εξάλλου η προσαρμοστικότητα του Έλληνα είναι το πιο αργό πράγμα στο σύμπαν.
Απλώς υπάρχει τρύπα στο νόμο,το κράτος δε νοιάζεται και στα ξαφνικά ανακαλύψαμε και εμείς το ποδήλατο και έγινε της Άννας.Για δείτε τί έκαναν αρχικά οι Ολλανδοί ώστε να προσέχουν περισσότερο οι οδηγοί τα ποδήλατα.Ποιό ήταν το αποτέλεσμα και τί έγινε τελικά...Και ακόμη χρειάζονται αλλαγές όπως λένε και οι ίδιοι κυρίως για....την ασφάλεια.
Επίσης πόσο χρόνο και χρήμα τους κόστισε ώστε να σχεδιαστούν έτσι οι ποδηλατόδρομοι ώστε να μην προκαλούν συμφόρηση.Υ.Γ.Το ποδήλατο δεν ασφαλίζεται γιατί θα ήταν πραγματικός εφιάλτης για τις ασφαλιστικές.
Υ.Γ.2. Να προσθέσω ότι μιλάμε για μία χώρα που είναι όσο η Πελοπόννησος και η Κρήτη μαζί και σε καμία περίπτωση δεν έχει τη ρυμοτομία της Αθήνας,πόσο μάλλον τη γεωμορφολογική ιδιατερότητα του λεκανοπεδίου.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
οντως αυτος δεν ρυπαινει,ουτε κανενας αλλος με τα υπολοιπα 10-40-50 ποδηλατα που θα αποφασισουν να κανουν την βολτα τους στην παραλιακη.Οι 3000-5000-10.000 προσπερασεις που θα γινουν ομως μεχρι να τελειωσουν την βολτα τους αυτοι οι 30-50-100 με τα ποδηλατα πρεπει να βγαζουν 10πλο ογκο καυσαεριων αποτι εαν δεν αποφασιζαν να κανουν την βολτα τους σε ενα πηγμενο απο κινηση δρομο.
Οι αυξομειώσεις ταχύτητας ως μετρήσιμη επιβάρυνση στην Αθηναϊκή ρύπανση που προκαλείται από την ανάγκη για προσπέραση των ποδηλάτων είναι ασήμαντες. Και υπάρχει πολύ καλός λόγος για αυτό. Αντίθετα από ένα ΙΧ, ή φορτηγό που κινείται αργά, ένα ποδήλατο καταλαμβάνει ελάχιστο όγκο στον δρόμο.
Είναι πραγματικά αστειότητα να κατηγορούμε τα ποδήλατα για την κίνηση στην παραλιακή όταν την ίδια στιγμή ένα ΙΧ έχει 500 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να σταματήσει εντελώς στα δεξιά του δρόμου μπλοκάροντας την λωρίδα.
Έχει ενδιαφέρον πάντως το που σύμφωνα με τα παιδιά του forum επιτρέπεται να κάνει κανείς ποδήλατο στην Ελλάδα:
Στους αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορία απαγορεύεται, οπότε το ξεχνάμε ούτως ή άλλως.
Στους B-Roads δεν τους θέλουμε γιατί μπορεί να πέσει πάνω τους κανένα φορτηγό που οδηγεί αφηρημένα, ή λίγο πάνω από το όριο (νταξ, επαγγελματίας που βγάζει το μεροκάματο, δικαιολογείται).
Στα στενά δεν τους θέλουμε γιατί δεν θα μπορούμε να τους προσπεράσουμε με τίποτα.
Στις Λεωφόρους δεν τους θέλουμε γιατί μας χαλάνε την ροή.
Μήπως να τα απαγορεύαμε εντελώς;
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Οι οδηγοί των φορτηγών δεν τους είχαν δει εγκαίρως και πλακώθηκαν στα φρένα;Τα φορτηγά ήταν με 80 χλμ ,ο πρώτος φυσικά και τους είχε δεί,προφανώς υπολόγισε να τους προσπεράσει βγαίνοντας στο αντίθετο,αλλα απο απέναντι εμφανίστηκαν τα ιχ και το λεωφορείο,μπορεί και να μην τους κόρναρε ο πρώτος καθότι ξένος
-
Άρα ήταν κακή εκτίμηση του οδηγού του φορτηγού, γιατί δεν υπολόγισε τι μπορεί να γίνει στο αντίθετο ρεύμα, σωστά;
Με την κόρνα δεν το έπιασα. Ποιός να κορνάρει σε ποιόν;
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
-
Tι να πούμε και για τους ποδηλάτες του Stelvio Pass, πως τολμάνε να βγούνε σε τέτοιον δρόμο και κόβουνε τον κάθε καβλωμένο με m3, αίσχος+αίσχος.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μήπως να τα απαγορεύαμε εντελώς;
οχι βεβαια.Σαφως και πρεπει να ποδηλατουν ολοι αυτοι.
Αντι να ''απαιτουν'' να ποδηλατουν ομως αναμεσα σε εκατομμυρια οδηγους σε μια χωρα με οχι καλη οδηγικη παιδεια,θα επρεπε να απαιτουν ποδηλατοδρομους.Ενα ραντεβου να δινατε απεναντι απο τη βουλη με 1000-2000 ποδηλατα καθε Παρασκευη που κανατε ρδελο ολη τη Αθηνα,μπορει και να το ειχατε καταφερει.
Αντι αυτου μαζευοσασταν και κανατε πουτανα ολη την Αθηνα και κλεινατε κεντρικους δρομους για πολλη ωρα γιατι ''οι δρομοι ειναι για ολους''
Ειναι οπως ειπες θεμα ''κοινωνικης ευαισθητοποιησης'' -
Εγώ πάντα κάθομαι στην άκρη για να μην ενοχλώ τα αυτοκίνητα με ρίσκο να γλιστρισω να πατήσω γυαλιά φρεάτια να ανοίξει κανείς καμιά πόρτα κ πολλά ακόμη κ με την αντίληψη που έχετε μερική εδώ μέσα σάς γράφω κ πάω μεσα στην μεση στην λωρίδα μου κανονικά μιας που το λέει κ ο κοκ κ δεν με νοιάζει αν εμποδίσω καρφί δεν μου καίγεται
Ακου φταίνε η ποδηλάτες για την κίνηση
Σε μια πόλη που δεν υπάρχει καμία υποδομή
Χωρίς ποδηλατοδρομους χωρίς κενό για την στάση με ταριφες που πατάνε αλαρμ κ σταματάνε μεσα στην μέση με ανεγγεφαλους οδηγους με 60 στην αριστερή παπουδια 70 χρονών ακόμα στο τιμόνι κ 1 μετρο παρτέρι ανάμεσα σε δύο λωρίδες κ τον ελλιναρα που βαριέται να πάει μέχρι το περίπτερο κ πάει με το αμάξι
κατά τα αλλά τα ποδήλατα είναι που ενοχλούν ότι νανε -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Άρα ήταν κακή εκτίμηση του οδηγού του φορτηγού, γιατί δεν υπολόγισε τι μπορεί να γίνει στο αντίθετο ρεύμα, σωστά;.ευτυχως να λες που ηταν θεμα κακης εκτιμησης,και δεν ηταν κανα μεθυσμενος φορτηγατζης.
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
εννοειτε οτι δεν πρεπει να τους περασει κανεις.Ολοι λεωφορεια φορτηγα ιχ ,απο πισω με 23χλμ/ωρα(στις ανηφορες με 13χλμ/ωρα) απο το Αργος μεχρι την παλαια Κορινθο.Δρομος με 1 λωριδα για καθε ρευμα χωρις βοηθητικη με πολυ λιγα νομιμα σημεια προσπερασης,και εφοσον εισαι τυχερος και δεν ερχετε κανεις απο απεναντι σε αυτα τα σημεια.Μεχρι να βρουν τα 3 φορτηγα χωρο να περασουν η ουρα που θα εχει σχηματιστει θα ειναι χιλιομετρα.
Ειναι θεμα οπως ειπαμε κοινωνικης ευαισθητοποιησης.
Στην Ολλανδια μαλακες ειναι? -
Από πάνω τους την άλλη φορά
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
Γιατί εγώ νομίζω ότι δεν επιτρέπεται αυτη η διάταξη παρα μόνο ο ένας πίσω απο τον άλλο;
Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων- Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
http://podilatestrikalon.wordpress.com/ ... %83%CE%B7/
- Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]