-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Onyx στο δικό μου C4 που έχει ψηφιακό δεν κλέβει καθόλου.
100 λέει 100 είναι!Τυχερός όποιος έχει τέτοιο κοντέρ, ξέρει τι του γίνεται και μπορεί να το εμπιστευτεί! Βέβαι το ότι είναι ψηφιακό δε σημαίνει ότι είναι και ακριβές. Οπότε υποθέτω ότι το έχεις μετρήσει με GPS ή με κάποια αξιόπιστη μέθοδο. Μήπως τότε πρόσεξες αν η σύμπτωση απόψεων ισχύει για όλες τις ταχύτητες ή μόνο για τα 100? Δηλαδή ισχύει και για τα 60, τα 80, τα 120, 140, 160 κλπ? Το λέω αυτό γιατί μπορεί να είναι σωστά ρυθμισμένο για τα 100 αλλά να χάνει ή να κερδίζει σε κάποιες άλλες ταχύτητες!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Onyx στο δικό μου C4 που έχει ψηφιακό δεν κλέβει καθόλου.
100 λέει 100 είναι!Τυχερός όποιος έχει τέτοιο κοντέρ, ξέρει τι του γίνεται και μπορεί να το εμπιστευτεί! Βέβαι το ότι είναι ψηφιακό δε σημαίνει ότι είναι και ακριβές. Οπότε υποθέτω ότι το έχεις μετρήσει με GPS ή με κάποια αξιόπιστη μέθοδο. Μήπως τότε πρόσεξες αν η σύμπτωση απόψεων ισχύει για όλες τις ταχύτητες ή μόνο για τα 100? Δηλαδή ισχύει και για τα 60, τα 80, τα 120, 140, 160 κλπ? Το λέω αυτό γιατί μπορεί να είναι σωστά ρυθμισμένο για τα 100 αλλά να χάνει ή να κερδίζει σε κάποιες άλλες ταχύτητες!
Συμφωνώ οτι το γεγονός ότι είναι ψηφιακό δεν εξασφαλίζει την ακρίβεια της μέτρησης. Η μάλλον...είναι άσχετο το ένα με το άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε **ψηφιακή απεικόνιση **πληροφορίας απο συμβατική μέτρηση.
Στο δικό μου έχει και ψηφιακό και αναλογικό . Δείχνει το ίδιο.
Πάντως, να προσθέσω ότι οι περισσότερες εταιρείες παρέχουν ένα σφάλμα προς τα πάνω για να αντιπαρελθουν σε εργοστασιακές μικρο0διαφορές.
-
http://clubs.pathfinder.gr/hyundai_coupe/145280?album=65499&zoom=2
Aν και πήγαινε παραπάνω άφησα το γκάζι επειδή τέλειωνε η ευθεία...
Βέβαια το το όλο εγχείρημα συνέβη τηρώντας όλους τους δυνατούς κανόνες ασφαλείας αργά το βράδυ,χωρίς κίνηση σε δρόμο με μπαριέρες δεξιά αριστερά και διαχωριστικό στη μέση!!
-
265 με το ΤΤ 180 λίγο δύσκολο. Στο Λεόν έχω δει μέχρι 240 κοντέρ. Με το πρόγραμμα πάλι έδειξε 240, αλλά είχε ακόμα ένα μικρό περιθώριο αύξησης. Το χόμπι φυσικά δεν το εξασκώ εδώ και πολύ καιρό, αφενός μεν γιατί φοβάμαι τις φωτογραφήσεις, δεν έχω φωτογένεια, και γιατί μου αρέσει πιο πολύ η μυοχαλαρωτική, οικονομική οδήγηση. Το πόσο ασφαλής νιώθεις σε τέτοιες ταχύτητες είναι άλλη υπόθεση, που σηκώνει πολλή κουβέντα. Το Κλιάκι έχει δέιξει μέχρι και 210 στο κοντέρ, σε μια κατηφόρα πολύ μακρόσυρτη. Σε ευθεία γράφει μέχρι και 190+/200-.
Υ.Γ. Διαβάζοντας τις προηγούμενες σελίδες, ανακάλυψα ότι επανέλαβα αυτά που έλεγα για το Κλιό. Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως!
Ανακάλυψα και μια μικροαπορία που είχε κάποιος φίλος σχετικά με την αεροδυναμική (συγκεκριμένα του C4) και του σχήματος. Η C4 έχει κοφτό πίσω μέρος, όπως ένα σούπερμίνι, αλλά έχει και σαφώς μεγαλύτερο μήκος για να υποστηρίξει την ροή του αέρα. Σε έναν πρόχειρο υπολογισμό, η τέλεια αεροδυναμική σε ένα μοντέλο με πλάτος 1,7 μέτρα (όπως περίπου τα περισσότερα) πρέπει να έχει μήκος 13 μέτρα! Το συγκεκριμένο το έχω διαβάσει, δεν είμαι αεροναυπηγός. Και όταν λέω 'τέλεια αεροδυναμική', εννοώ μικρότερη δυνατή αντίσταση και όχι αεροδυναμική άντωση.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Onyx στο δικό μου C4 που έχει ψηφιακό δεν κλέβει καθόλου.
100 λέει 100 είναι!Τυχερός όποιος έχει τέτοιο κοντέρ, ξέρει τι του γίνεται και μπορεί να το εμπιστευτεί! Βέβαι το ότι είναι ψηφιακό δε σημαίνει ότι είναι και ακριβές. Οπότε υποθέτω ότι το έχεις μετρήσει με GPS ή με κάποια αξιόπιστη μέθοδο. Μήπως τότε πρόσεξες αν η σύμπτωση απόψεων ισχύει για όλες τις ταχύτητες ή μόνο για τα 100? Δηλαδή ισχύει και για τα 60, τα 80, τα 120, 140, 160 κλπ? Το λέω αυτό γιατί μπορεί να είναι σωστά ρυθμισμένο για τα 100 αλλά να χάνει ή να κερδίζει σε κάποιες άλλες ταχύτητες!
Συμφωνώ οτι το γεγονός ότι είναι ψηφιακό δεν εξασφαλίζει την ακρίβεια της μέτρησης. Η μάλλον...είναι άσχετο το ένα με το άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε **ψηφιακή απεικόνιση **πληροφορίας απο συμβατική μέτρηση.
Στο δικό μου έχει και ψηφιακό και αναλογικό . Δείχνει το ίδιο.
Πάντως, να προσθέσω ότι οι περισσότερες εταιρείες παρέχουν ένα σφάλμα προς τα πάνω για να αντιπαρελθουν σε εργοστασιακές μικρο0διαφορές.
Οι 4Τ το μέτρησαν.
-
Ο χρήστης dimline έγραψε:
http://clubs.pathfinder.gr/hyundai_coupe/145280?album=65499&zoom=2Να σαι καλά! Από τη διεύθυνση αυτή βρήκα και το Fun Club της Καλομοίρας
Δείτε εδώ μια φώτο της: http://kalomiranetwork.com/funfanclub/P ... rex001.htm
(έτσι μπας και την προσκυνήσετε επιτέλους)
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
http://clubs.pathfinder.gr/hyundai_coupe/145280?album=65499&zoom=2
Να σαι καλά! Από τη διεύθυνση αυτή βρήκα και το Fun Club της Καλομοίρας
Δείτε εδώ μια φώτο της: http://kalomiranetwork.com/funfanclub/P ... rex001.htm
(έτσι μπας και την προσκυνήσετε επιτέλους)
Eίδες τελικά όταν πηγαίνεις με 200+ τι ανακαλύπτεις?
-
Ο χρήστης dimline έγραψε:
http://clubs.pathfinder.gr/hyundai_coupe/145280?album=65499&zoom=2Τι πρέπει να κάνουμε για δούμε την φωτογραφία;
-
Με το GPS του κινητού μου (φοβερή μαγκιά το 5140 GPS) μέτρησα 173 χμ ανά ώρα (180 χμ ανά ώρα στο κοντέρ), 10 παραπάνω από την επίσημη τελική με 2 άτομα συν μπαγκάζια σε κατηφόρα και είχε και 600 700 σαλ ακόμα.
Πλάκα πλάκα το GPS αυτό λέει πολύ. Έχει μέγιστη ταχύτητα (την κρατάει για να μην αποσπάσαι), τρέχουσα ταχύτητα, υψόμετρο ( ), μέγιστο και ελάχιστο υψόμετρο, κατεύθυνση με ακρίβεια μοίρας, χρόνο, απόσταση με ακρίβεια 10 μέτρων (ως τα 100 χμ απόστασης, π.χ. 95,32 χιλιόμετρα) και φυσικά χρονόμετρο. Αυτά μόνο στον υπολογιστή ταξιδιού. Λέει. 130 ευρά μόνο
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Με το GPS του κινητού μου (φοβερή μαγκιά το 5140 GPS) μέτρησα 173 χμ ανά ώρα (180 χμ ανά ώρα στο κοντέρ), 10 παραπάνω από την επίσημη τελική με 2 άτομα συν μπαγκάζια σε κατηφόρα και είχε και 600 700 σαλ ακόμα.Πλάκα πλάκα το GPS αυτό λέει πολύ. Έχει μέγιστη ταχύτητα (την κρατάει για να μην αποσπάσαι), τρέχουσα ταχύτητα, **υψόμετρο **( ), μέγιστο και ελάχιστο υψόμετρο, κατεύθυνση με ακρίβεια μοίρας, χρόνο, απόσταση με ακρίβεια 10 μέτρων (ως τα 100 χμ απόστασης, π.χ. 95,32 χιλιόμετρα) και φυσικά χρονόμετρο. Αυτά μόνο στον υπολογιστή ταξιδιού. Λέει. 130 ευρά μόνο
Υψόμετρο έχουν όλα! Και το δικό μου αρχαίο των 100 ευρώ . Πάντως, όντως, τα GPS είναι μεγάλη υποθεση, σχεδόν επανάσταση! Οι ιστιοπλόοι μεταξύ μας...καταλαβαίνουν .
ΥΓ 230 κοντερίσια αν θυμάμαι καλά. Στο εξωτερικό. Εδώ, το βλέπω χλωμό...
Τερμα τα γκαζια, τερμα τα γκαζια