-
Ο χρήστης fotis_t έγραψε:
Μου αρέσει που θάφτηκε το θέμα.Το forum περισσότερο γκρίνια έχει, για μην γράφετε σημαίνει πως πήγαν όλα καλά.
Και του χρόνου νάμαστε καλά.
μην το λες ετσι .
εγω πρωσοπικα δεν πηγα και δεν μπορω να εκφερω μια πληρη γνωμη , αλλα απ οτι μου παν , ολα πηγαν καλα .
ρε παιδια δειτε αυτες τις φοτο . ο ζουμπις μετα απ αυτο εγκατεληψε?
[url]http://www.photorallypress.gr/SITE F8IOTIDOS/ΖΟΟΒΙΣ.jpg[/url]
και ο λαινοπουλος δεν παει πισω
[url]http://www.photorallypress.gr/SITE F8IOTIDOS/ΛΑΙΝΟΠΟΥΛΟΣ.jpg[/url] -
O AΓΩΝΑΣ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΑΠ'ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ,ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ.
ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
O AΓΩΝΑΣ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΑΠ'ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ,ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ.
ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Σε γενικές γραμμές μείνατε ικανοποιημένοι από το Subaru? Απότι άκουσα από κάποιους που παρακολούθησαν από κοντά το Φθιωτιδος είπαν ότι ο Άρης οδήγησε πολύ λιγότερο με το πλάι σε σχέση με άλλες φορές. Ισχύει κάτι τέτοιο??
-
Εκανα μονο δοκιμες ,αρα δεν ξερω τα του αγωνα. Αυτο που διαπιστωσα ομως ,ηταν το οτι υπηρχαν αρκετοι ενδιαμεσοι, και στο Road Book ειδα οτι σε καθε επικινδυνο σημειο και σε καθε διασταυρωση υπηρχε προγραμματισμενη η παρουσια κι ενος ανθρωπου της λεσχης. Νομιζω οτι αυτο δεν ειναι λιγο και βοηθαει πολυ στην ασφαλη διεξαγωγη του αγωνα.
Οι δυο νεες ειδικες μου αρεσαν πολυ. Ζηλεψα που δεν καταφερα να οδηγησω εκεινο το πραγματικα δυσκολο κοματι με τις κροκαλες στο περιβολι. Ας ελπισουμε οτι στο Ακροπολις... -
ο αγωνας ηταν καλα στημενος με δυο πολυ ομορφες ειδκες.
Μου εκανε προσωπικα πολυ καλη εντυπωση οτι στις δοκιμες υπηρχαν ενδιαμεσοι κριτες και συγχαρητηρια στη λεσχη γι΄αυτο.
επισης υπηρξε καλη φυλαξη του παρκ φερμε με τεσσερις security το Σαββατο το βραδυ. Το στοιχειο που λιγο με ενοχλησε ηταν οτι η υπερειδικη οριοθετιθηκε με ακριβεια τη Παρασκευη αργα το μεσσημερι μετα της 2. σ΄αυτο το σημειο υπαρχει ενα μικρο παραπονο.
κατα τ'αλλα ηταν ενας πολυ ωραιος αγωνας με καλο στησιμο και ωραιες ειδικες που αν και ηταν μινι ραλλυ οι περισσοτεροι το ευχαριστηθηκαμε.
συγχρητηρια σε ολους και μακαρι και οι επομενοι αγωνες να εχουν αυτην την αξιοπρεπη εμφανιση.
ΥΓ. για οσους δεν ειδαν το subaru του Βωβου να ξεκιναει!!!!,,, εχασαν..
ο διακοπτης στο Start Stage, συμπλεκτης, αυτοματα τη πρωτη, αφηνουμε συμπλεκτη, διατηρει την πρωτη (χωρις συμπλεκτη)!! , παταμε φρενο, τερμα γκαζι, 5,4,3,2,1 αφηνουμε φρενο.... και πεταει!!! αλλαζοντας μονο του δευτερη!!!! αντε γεια!!!! κανει σουζα -
Αν και έχω ελάχιστη (εώς μηδαμινή) εμπειρία απο διοργανώσεις ράλλυ, έμεινα πολύ ικανοποιημένος απο τη διοργάνωση. Και στις δοκιμές υπήρχαν ενδιάμεσοι, και στον αγώνα (μέχρι εκεί που φτάσαμε) υπήρχαν παντού κριτές. Με όσους μιλήσαμε ήταν ευγενέστατοι και πρόθυμοι. Ειδικά τα παιδιά στη Γραμμένη (που το σταρλετάκι αποφάσισε ότι βαριέται να συνεχίσει) ήταν άψογα.(νάσται καλά παιδιά και ευχαριστούμε πολύ)
Για τον αγώνα μας .... τι να πώ !!! Γενικά μας πήγαν λιγάκι στραβά τα πράγματα. Ο οδηγός το Σάββατο το πρωί ήταν τυφλός (κόλλαγα με αργκόν την παρασκευή χωρίς μάσκα το αστροπελέκι και ξύπνησα γκάβακας εντελώς), μας ξεβιδώθηκε βάση του κινητήρα πριν την υπερειδική, κάναμε τα 8 τελευταία χλμ στο περιβόλι με 3 κυλίνδρους, βαρέσαμε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ 1 χλμ στα κατηφορικά πριν το τέλος, μπήκαμε στη γραμμένη και μετά το πρώτο χλμ μας χαιρέτησε και ο δεύτερος κύλινδρος, μόλις πιάσαμε τα ανηφορικά αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουμε και για να μην το διαλίσουμε εντελώς το σταρλετάκι και για να μην χαλάσουμε τον αγώνα στα παιδιά που έρχονταν απο πίσω μας.
Δεν πειράζει ..... εμείς και πάλι το ευχαριστηθήκαμε (για το σταρλετάκι δεν ξέρω).
Αυτό που μας χάλασε ήταν που δεν καταφέραμε να δούμε το Imprezza πουθενά, συνηθισμένοι να βλέπουμε αγώνες απέξω χαλαστήκαμε.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Εκανα μονο δοκιμες ,αρα δεν ξερω τα του αγωνα. Αυτο που διαπιστωσα ομως ,ηταν το οτι υπηρχαν αρκετοι ενδιαμεσοι, και στο Road Book ειδα οτι σε καθε επικινδυνο σημειο και σε καθε διασταυρωση υπηρχε προγραμματισμενη η παρουσια κι ενος ανθρωπου της λεσχης. Νομιζω οτι αυτο δεν ειναι λιγο και βοηθαει πολυ στην ασφαλη διεξαγωγη του αγωνα.
Οι δυο νεες ειδικες μου αρεσαν πολυ. Ζηλεψα που δεν καταφερα να οδηγησω εκεινο το πραγματικα δυσκολο κοματι με τις κροκαλες στο περιβολι. Ας ελπισουμε οτι στο Ακροπολις...Η δήλωση συμμετοχής, δοκιμές κ.λ.π.....πρέπει να μπεί θέμα γιά προβληματισμό!!!!!!
Άντε στο Ακρόπολις εύχομαι να τρέξετε. Θα τις ξέρετε και απέξω, αφού αντί γιά 4 περάσματα θα έχετε κάνει 8. Αχ αυτ΄η αριθμητική, Αχ.
kri.kri
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'Ουκ εν τω πολλω το ευ Λωρη. Ημουνα στο Αγρίνιο (ειχε ασφαλτινο ραλλυ σπριντ εκει και ο 'κληρος' καθισε σε μενα) οποτε δεν σας απολαυσα 'ζωντανα'. Ομως 'πεθαμενος' το βραδυ μετα την κω......κινηση Αγρινίου-Αντίρριου **σας 'ειδα', **και σας 'ξαναειδα' και ξανα.....Δεν σας χόρταινα!! Ασε που ολη την ημερα ειχα διαρκη επικοινωνία με αυτούς που τους ευνόησε η τύχη να ειναι στο Φθιώτιδας. (Γιατι πιστευω οτι μου την εφεραν και ημουνα απο τους 3 'χαμενους' που πηγαν Αγρίνιο και οχι απο τους τεσσερεις 'τυχερούς' που 'τραβαγαν' το Φθιώτιδας....)Αλλα το ξεκαθάρισα. Στο 'Τουρκίας' θα ειμαστε μαζί. Σαν 50άρης δικαιουμαι να .......ξαναγεννιεμαι!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ -
πολυ ωραιο ραλλυ
το impreza wrc δεν παιζοταν. Στο δευτερο περασμα απο τη Γραμμενη ειμασταν στην φουρκετα 800μ πριν το τελος οπου πραγματικα νομισα οτι το αμαξι απλως εκανε μια πιρουετα για να στριψει!
μου εκαναν ιδιαιτερη εντυπωση τα τζιπακια! και στεναχωρηθηκα που δεν ειδαμε το mitsubishi L200 ΑΙΟΛΟΣ. Πραγματικα το περιμενα πως και πως!
Επισης αρκετα ενδιαφερον ηταν τα Πεζω τα οποια περνουσαν το ενα πισω απο το αλλο και επειδη υπαρχει και ο σχετικος διαγωνισμος υπηρχε φανερος ανταγωνισμος
μας στεναχωρησε η εξοδος του Yaris (νομιζω το νουμερο 37(?) - δεν ειμαι σιγουρος ομως) στο πρωτο περασμα απο τη Γραμμενη ευτυχως τα παιδια δεν παθαν τπτ.
Αντε και του χρονου ξανα εκει!
-
Προς kri-kri
Ο προβληματισμος τεθηκε χθες στον ΣΟΑΑ.Ησουν? Οσο για τα περασματα ,ηταν 3 στο περιβολι και 2 στη γραμμενη +2 στο Ακροπολις.(επειδη σ αρεσει η αριθμητικη)
Και τοσα θα παραμεινουν ,γιατι μ αρεσει να πολεμαω τον κανονισμο τον οποιο κρινω παραλογο, αλλα οχι να τον παραβιαζω...
Αν θα τρεχαμε, θα το καναμε ακριβως για προπονηση εν οψει Ακροπολις. Δεν προλαβαμε να ετοιμαστουμε,δεν τρεξαμε. Ετσι απλα.Βλεπεις κατι το μεμπτο? -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
O AΓΩΝΑΣ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΑΠ'ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ,ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ.
ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Σε γενικές γραμμές μείνατε ικανοποιημένοι από το Subaru? Απότι άκουσα από κάποιους που παρακολούθησαν από κοντά το Φθιωτιδος είπαν ότι ο Άρης οδήγησε πολύ λιγότερο με το πλάι σε σχέση με άλλες φορές. Ισχύει κάτι τέτοιο??
ΑΓΑΠΗΤΕ msamaro,
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Προς kri-kri
Ο προβληματισμος τεθηκε χθες στον ΣΟΑΑ.Ησουν? Οσο για τα περασματα ,ηταν 3 στο περιβολι και 2 στη γραμμενη +2 στο Ακροπολις.(επειδη σ αρεσει η αριθμητικη)
Και τοσα θα παραμεινουν ,γιατι μ αρεσει να πολεμαω τον κανονισμο τον οποιο κρινω παραλογο, αλλα οχι να τον παραβιαζω...
Αν θα τρεχαμε, θα το καναμε ακριβως για προπονηση εν οψει Ακροπολις. Δεν προλαβαμε να ετοιμαστουμε,δεν τρεξαμε. Ετσι απλα.Βλεπεις κατι το μεμπτο?OOOOXI!!!
kri.kri
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΕ msamaro,
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ AYTOKINHTOY;
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ WRC Ο ΚΑΖΑΖ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ;
EYXAΡΙΣΤΩ. -
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ AYTOKINHTOY;
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ WRC Ο ΚΑΖΑΖ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ;
EYXAΡΙΣΤΩ.>PadWRC,
εγω που ειδα το αμαξι δε ξερω αριθμο, αλλα μπορω να σου πω οτι το ταμπελακι παραγωγης στο αυτοκινητο εργαφε Prodrive 09/2004.το πιο up to date WRC που εχει οδηγησει Ελληνας οδηγος...
-
EYXARISTΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ
ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ = WORKS REG PLATE!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: ??53 SRT
-
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΕ msamaro,
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ AYTOKINHTOY;
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ WRC Ο ΚΑΖΑΖ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ;
EYXAΡΙΣΤΩ.YT 53 SRT
'ΕL-EM'
-
Το αυτοκίνητο που έτρεξε ο Hirvonen περσι σε Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Το αυτοκίνητο που έτρεξε ο Hirvonen περσι σε Γερμανία, Γαλλία, Ισπανίαsωστος ο παυλος !
-
[26/04/05 - 01:28]
Another victory for Atelier Kazaz
Greece : Fthiotidos Rally - FinishΣΤΟ rally.racing-live.com
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ!ΜΕΣΩ ΑΤΕΛΙΕ ΚΑΖΑΖ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ:
25ο Φθιώτιδας - κι ας γνωριστούμε οι Λαμιώτες.