Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2o Ραλλυ σπριντ Αττικης
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Ελληνικοί Αγώνες
    1
    199
    1262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      el-em last edited by

      Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:

      Η Μαυροσουβαλα ειναι μια ειδικη κοντα στην Αθηνα που θα μαζεψει συμμετοχες και θεατες.

      Ξεχασες την εκατομβη την τελευταια φορα που χρησιμοποιηθηκε ?
      Πολυ μικρη, πολυ επικινδυνη, και σε καλοκαιρινη περιοχη, απαγορευτικη για τετοια εποχη.

      Φιλικα,

      'el-em'

      Πραγματική απορία: Γιατί η Μαυροσουβάλα είναι πιο επικινδυνη απο τον Αγ. Μερκούριο πχ ? Λιγότερα γκρέμια έχει, τα ίδια δέντρα, γλυστράει λιγότερο και τα αυτοκίνητα σίγουρα μαζεύουν πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. (παρόλο που η δκιά μου άποψη είναι οτι αυτά είναι τα κύρια γνωρίσματα ενός αγώνα ράλλυ - αλλιώς θα πηγαίναμε σε πίστες)
      Το 2011 που εγινε Ιούλιο δεν θυμάμαι να δημιουργήθηκε το παραμικρό πρόβλημα με τους λουομενους και γενικα με την περιοχή....

      Συνδυασμός Μαυροσουβάλας - Μερκούριου δεν θα ήταν τέλειος???

      Αγαπητε Δημητρη,

      Ο Αγ. Μερκουρης δεν εχει γκρεμια, αρα δεν ειναι αυτος ο λογος που κρινω την Μαυροσουβαλα σαν επικινδυνη ε.δ.
      Η Mαυροσουβαλα, ειναι πιο στενη ε.δ. με αντιστοιχα χλμ σε πολλα κρυφα σημεια και με ενα ρεμα (στα αριστερα σου οπως ανεβαινεις) που σε συνοδευει σχεδον στα 2/3 της διαδρομης και καραδοκει για το οποιο λαθος σου. Η ελειψη ορατοτητας στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης, ειναι ενα αλλο προβλημα. Απο την αλλη, δεν ειναι τοσο γνωστη οσο ο Αγ.Μερκουρης στην πλειονοτητα των αγωνιζομενων, με αποτελεσμα να προσπαθουν να βρουν τα ορια της, σε αναγνωρισεις και αγωνα.
      Οσο αφορα τον συνδιασμο που αναφερεις, εχει γινει σαν ραλλυ, με την προσθηκη της Ριτσωνας και ενος βραδυνου Kartodromo στο Αττικο του 2005.

      Φιλικα,

      'el-em'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris-razis last edited by

        Ο χρήστης el-em έγραψε:

        Οσο αφορα τον συνδιασμο που αναφερεις, εχει γινει σαν ραλλυ, με την προσθηκη της Ριτσωνας και ενος βραδυνου Kartodromo στο Αττικο του 2005.

        Φιλικα,

        'el-em'

        • Ευσταθίου - άλλη μια ειδικάρα!

        Δεν θα ηταν ωραίο να ξαναγίνει? (χωρίς την Ριτσώνα ίσως για να μην φεύγουμε μακριά!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Ο Αγ. Μερκουρης δεν εχει γκρεμια, αρα δεν ειναι αυτος ο λογος που κρινω την Μαυροσουβαλα σαν επικινδυνη ε.δ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης APR έγραψε:
            Ο Αγ. Μερκουρης δεν εχει γκρεμια, αρα δεν ειναι αυτος ο λογος που κρινω την Μαυροσουβαλα σαν επικινδυνη ε.δ.

            Πηγαν πολλοι απο κατω προχθες ?
            Δεν προσεξα ουτε εναν εγω !!!
            Μαλλον σε αλλη ε.δ. σε ειχαν παει εσενα και δεν πηρες χαμπαρι.
            Ειχε κοσμο εκει που ειχες παει ?
            Ωραια ηταν ?
            Δεν πειραζει, ετσι οπως τα εχεις στο μυαλο σου ειναι.
            Κοιμησου ησυχα το βραδυ.

            'el-em'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by


              imgurl: ................

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aris-varsos last edited by

                εχουμε και αλλες ειδικες κοντα στην Αθηνα για παραδειγμα στο παλιο Παλαδιο τον Αγιο Κωνσταντινο Καμαριζας στο Λαυριο που καποια στιγμη ειχε χρησιμοποιηθει και σαν Σπριντ. Τη Φυλη την Στεφανη που σε περιοδο καλοκαιριου ο κοσμος παει στη Θαλασσα και οχι στο βουνο.Τωρα που πειραμε μπροστα με τον Μερκουρη μπορουμε και αλλου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  el-em last edited by

                  Ο χρήστης ΑΡΗΣ ΒΑΡΣΟΣ έγραψε:
                  εχουμε και αλλες ειδικες κοντα στην Αθηνα για παραδειγμα στο παλιο Παλαδιο τον Αγιο Κωνσταντινο Καμαριζας στο Λαυριο που καποια στιγμη ειχε χρησιμοποιηθει και σαν Σπριντ. Τη Φυλη την Στεφανη που σε περιοδο καλοκαιριου ο κοσμος παει στη Θαλασσα και οχι στο βουνο.Τωρα που πειραμε μπροστα με τον Μερκουρη μπορουμε και αλλου

                  Αγαπητε Αρη,

                  Ευκολο να αραδιαζεις ονοματα τοποθεσιων παλαιων ε.δ. αλλα δυσκολο να διοργανωσεις αγωνες, σε διαδρομες του παρελθοντος.
                  Ο Αγ. Κωνσταντινος Καμαριζας, κατ' αρχας κατα το 1/2 εχει κατεστραμενη ασφαλτο και στο συνολο της ειναι πολυ μικρη σε μηκος. Χωρια, που θα πρεπει τα αυτοκιντα να περασουν δυο η τρεις φορες μεσα απο το Λαυριο, με οποια ενοχληση αυτο θα προκαλουσε στην τοπικη κοινωνια.
                  Η Φυλη, ανηκει στον Εθνικο Δρημο Παρνηθας και μαλλον δεν επιτρεπεται να χρησιμοποιηθει, χωρια που για να βγουν τα χιλιομετρα που χρειαζονται, πρεπει να χρησιμοποιηθει σε ολο της το μηκος, μαζι με τα πολυ γρηγορα κομματια απο την μεση και μετα.
                  Η Στεφανη, απο την γλυστρα και τις λακουβες, ουτε με αλυσιδες δεν περναει.
                  Για τους λογους αυτους, θα συνιστουσα, πρωτα να περναει καποιος μια διαδρομη και να εχει προσωπικη αποψη και μετα να ξεσηκωνει τον κοσμο για φιλικους αγωνες.
                  Δυστυχως, μεσα στην Αττικη, δεν υπαρχει αλλη διαδρομη εκτος του Αγ. Ιωαννη Αλεποχωριου, που να πληροι τις προδιαγραφες ενος Rally Sprint η μιας ολοκληρωμενης ε.δ. ενος αγωνα ραλλυ, και αυτη σιγουρα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει περισσοτερο απο μια φορα τον χρονο.

                  Φιλικα,

                  'el-em'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    scn last edited by

                    Ο χρήστης panos2002 έγραψε:
                    Η Μαυροσουβαλα ειναι μια ειδικη κοντα στην Αθηνα που θα μαζεψει συμμετοχες και θεατες.

                    Μπορεί κάποιος που γνωρίζει να ενημερώσει αν η απόφαση του δασαρχείου για απαγόρευση της χωμάτινης Μαυροσουβάλας πιάνει και την ασφάλτινη;

                    Η Μαυροσουβάλα δεν είναι πιο επικίνδυνη από το Μερκούρη ή την Αμάρυνθο. Τα ίδια δέντρα υπάρχουν δίπλα στο δρόμο και στις τρεις και ο μεγαλύτερος κίνδυνος για ένα αγωνιστικό είναι η πρόσκρουση σε ακλόνητο αντικείμενο με μικρή μετωπική επιφάνεια. Χίλιες φορές καλύτερα ο γκρεμός ή ο τοίχος, παρά το δέντρο και η κολώνα.
                    Η Μαυροσουβάλα απλώς έχει πιο γλιστερό οδόστρωμα και είναι πιο στενή. Τίποτε άλλο.

                    Πάντως χαίρομαι που η πρόταση για φιλικό σπριντ στην Αττική συζητιέται. (Δεν είναι δική μου, είναι του Lef205).

                    Δυστυχως, μεσα στην Αττικη, δεν υπαρχει αλλη διαδρομη εκτος του Αγ. Ιωαννη Αλεποχωριου, που να πληροι τις προδιαγραφες ενος Rally Sprint η μιας ολοκληρωμενης ε.δ. ενος αγωνα ραλλυ, και αυτη σιγουρα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει περισσοτερο απο μια φορα τον χρονο.

                    Ένα φιλικός αγώνας δεν οφείλει να ακολουθεί τους κανονισμούς των κυπέλλων. Με άλλα λόγια, αυτός ο παράξενος κανονισμός των 35 χλμ. που απέκλεισε τη χρήση της Ριτσώνας και της Μαυροσουβάλας και ουσιαστικα κατάργησε το Έπαθλο Αττικής (από απερισκεψία ή από σκοπιμότητα, δεν ξέρω) δεν υπάρχει κανένας λόγος να ισχύσει σε φιλικό αγώνα. Φιλικός αγώνας μπορεί να είναι 25 χλμ ή να είναι ρόντε με 4 περάσματα ή ό,τι άλλο θέλει ο οργανωτής του.
                    Όσον αφορά τις Ε.Δ., η Φυλή πράγματι ανήκει στα ευρύτερα όρια του Δρυμού Πάρνηθας, όπως και ο Μερκούρης, όπως και η ίδια η Πάρνηθα. Οψόμεθα. Το βασικό πρόβλημα της Φυλής είναι ότι αν σπάσει η αρχαία μπαριέρα σε δύο συγκεκριμένες στροφές, επειδή από κάτω έχουν καεί τα δέντρα το αυτοκίνητο θα πάει με τούμπες 500 μ. σχεδόν κάθετο γκρεμό. Εγώ δε θα την έβαζα χωρίς διπλή μπαριέρα στις συγκεκριμένες στροφές. Ο Αγ. Κωνσταντίνος μπορεί να μπαλωθεί χωρίς πολλά έξοδα. Ο ιδιότροπος αλλά γοητευτικός Κουβαράς μπορεί να γίνει ως έχει. Η καινούργια που πάει παράλληλα με το δρόμο Αλεποχώρι-Μέγαρα επίσης. Η Στεφάνη πράγματι είναι τρομερά γλιστερή και ειδικά καλοκαίρι θα είναι αηδία, ακόμα κι αν τη δώσει ο δήμαρχος. Το Γραμματικό επίσης έχει προβλήματα με την κοινότητα. Η κατηφορική Ριτσώνα χρειάζεται μόνο ένα σικέιν ακόμα. Ο Αη Γιώργης είναι πολύ συναρπαστικός οδηγικά, δε χρειάζεται τίποτα και κυκλώνει πανεύκολα (τα περί επικινδυνότητάς του είναι αβάσιμα).
                    Επιλογές υπάρχουν. Αρκεί να υπάρχει θέληση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      argi last edited by

                      http://www.youtube.com/watch?v=ECGsPQJFmHA
                      MITSUBISHI :πολυ γρηγορο ,σχετικα μοντερνο αυτοκινητο (στησιμο αναρτηση γεωμετριες κλπ) ,πολυ απαιτητικο (αν θες να πας γρηγορα),παρα πολυ απαιτητικο αν θες να εισαι 3αδα γενικης σε οποιδηποτε αγωνα(πρωταθληματικο).Θελει πολυ φαντασια και αισθημα!ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.
                      corsa gr a: παλια τεχνολογια (απο θεμα γεωμετριας αναρτησης ,καροτσας κ.λ.π) ευκολοτερο στο γραψιμο της ειδικης ,θελει τσαμπουκα και αφασια.Φρενα ακαριαια,στριψιμο στον αερα,πολεμικο μεν αλλα...αλλων δεκαετιων!Δεν εχω οδηγησει c2 να δω πως ειναι τα καινουργια 1600ρια.
                      Καλα... για γενικη δεν το συζηταω...!
                      Τα χαρηκα και τα δυο.το καθενα για τον λογο του!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        el-em last edited by

                        Ο χρήστης scn έγραψε:

                        Η Μαυροσουβαλα ειναι μια ειδικη κοντα στην Αθηνα που θα μαζεψει συμμετοχες και θεατες.

                        Μπορεί κάποιος που γνωρίζει να ενημερώσει αν η απόφαση του δασαρχείου για απαγόρευση της χωμάτινης Μαυροσουβάλας πιάνει και την ασφάλτινη;

                        Η Μαυροσουβάλα δεν είναι πιο επικίνδυνη από το Μερκούρη ή την Αμάρυνθο. Τα ίδια δέντρα υπάρχουν δίπλα στο δρόμο και στις τρεις και ο μεγαλύτερος κίνδυνος για ένα αγωνιστικό είναι η πρόσκρουση σε ακλόνητο αντικείμενο με μικρή μετωπική επιφάνεια. Χίλιες φορές καλύτερα ο γκρεμός ή ο τοίχος, παρά το δέντρο και η κολώνα.
                        Η Μαυροσουβάλα απλώς έχει πιο γλιστερό οδόστρωμα και είναι πιο στενή. Τίποτε άλλο.

                        Πάντως χαίρομαι που η πρόταση για φιλικό σπριντ στην Αττική συζητιέται. (Δεν είναι δική μου, είναι του Lef205).

                        Δυστυχως, μεσα στην Αττικη, δεν υπαρχει αλλη διαδρομη εκτος του Αγ. Ιωαννη Αλεποχωριου, που να πληροι τις προδιαγραφες ενος Rally Sprint η μιας ολοκληρωμενης ε.δ. ενος αγωνα ραλλυ, και αυτη σιγουρα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει περισσοτερο απο μια φορα τον χρονο.

                        Ένα φιλικός αγώνας δεν οφείλει να ακολουθεί τους κανονισμούς των κυπέλλων. Με άλλα λόγια, αυτός ο παράξενος κανονισμός των 35 χλμ. που απέκλεισε τη χρήση της Ριτσώνας και της Μαυροσουβάλας και ουσιαστικα κατάργησε το Έπαθλο Αττικής (από απερισκεψία ή από σκοπιμότητα, δεν ξέρω) δεν υπάρχει κανένας λόγος να ισχύσει σε φιλικό αγώνα. Φιλικός αγώνας μπορεί να είναι 25 χλμ ή να είναι ρόντε με 4 περάσματα ή ό,τι άλλο θέλει ο οργανωτής του.

                        Όσον αφορά τις Ε.Δ., η Φυλή πράγματι ανήκει στα ευρύτερα όρια του Δρυμού Πάρνηθας, όπως και ο Μερκούρης, όπως και η ίδια η Πάρνηθα. Οψόμεθα. Το βασικό πρόβλημα της Φυλής είναι ότι αν σπάσει η αρχαία μπαριέρα σε δύο συγκεκριμένες στροφές, επειδή από κάτω έχουν καεί τα δέντρα το αυτοκίνητο θα πάει με τούμπες 500 μ. σχεδόν κάθετο γκρεμό. Εγώ δε θα την έβαζα χωρίς διπλή μπαριέρα στις συγκεκριμένες στροφές. Ο Αγ. Κωνσταντίνος μπορεί να μπαλωθεί χωρίς πολλά έξοδα. Ο ιδιότροπος αλλά γοητευτικός Κουβαράς μπορεί να γίνει ως έχει. Η καινούργια που πάει παράλληλα με το δρόμο Αλεποχώρι-Μέγαρα επίσης. Η Στεφάνη πράγματι είναι τρομερά γλιστερή και ειδικά καλοκαίρι θα είναι αηδία, ακόμα κι αν τη δώσει ο δήμαρχος. Το Γραμματικό επίσης έχει προβλήματα με την κοινότητα. Η κατηφορική Ριτσώνα χρειάζεται μόνο ένα σικέιν ακόμα. Ο Αη Γιώργης είναι πολύ συναρπαστικός οδηγικά, δε χρειάζεται τίποτα και κυκλώνει πανεύκολα (τα περί επικινδυνότητάς του είναι αβάσιμα).
                        Επιλογές υπάρχουν. Αρκεί να υπάρχει θέληση.

                        Αγαπητε scn,

                        Την προταση 'η οτι αλλο θελει ο Οργανωτης του' , χρησιμοποιησε την σε παρακαλω οταν αναλαβεις τις τυχες του σπορ.
                        Ακομη και φιλικος αγωνας να γινει, εφ' οσον το Σωματειο ανηκει στην ΟΜΑΕ, βασει καταστατικου πρεπει να παρει την εγκριση της ΕΠΑ για να διοργανωσει την οποια εκδηλωση.

                        Επειδη παρατηρω οτι και εσυ υπολογιζεις 'χωρις τον ξενοδοχο', θα ηθελα να σου απαντησω ως εξης :

                        1. Πως και με ποσα χιλιομετρα απλης, θα κυκλωσεις την Φυλη και την Στεφανη ?.
                        2. Με ποσο κοστος και ποιος θα πληρωσει την επισκευη του Αγ. Κωνσταντινου ?
                        3. Ο Κουβαρας αναμεσα στα σπιτια, θεωρειται ειδικη διαδρομη ?
                        4. Ο 'συναραπαστικος' Αη Γιωργης δεν χρειαζεται τιποτα, οταν σε Ιστορικο με ΤΡΙΑ shicane ο πρωτος εβγαλε 140 μεση ωριαια ??? Ωραια κριση εχεις για τις διαδρομες.
                          Τελειωνοντας, δεν βλεπω τον λογο να χρειαζεται να προσθεσουμε στο προγραμμα κι αλλους (φιλικους) αγωνες, αποδυναμωνοντας τα Σωματεια που εχουν ηδη αναλαβει την υποχρεωση τελεσης ενος Ραλλυ η ενος Sprint με οτι οικονομικες δεσμευσεις αυτα μπορει να συνεπαγονται και με την υποχρεωση να τελεσουν τον αγωνα τους, ειτε βγει ειτε δεν βγει οικονομικα.
                          Μας ελειψαν οι αγωνες η ειναι τοσο πολλες οι συμμετοχες που στους υπαρχοντες δεν χωρανε ?

                        Φιλικα,

                        'el-em'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scn last edited by

                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                          Αγαπητε scn,

                          Την προταση 'η οτι αλλο θελει ο Οργανωτης του' , χρησιμοποιησε την σε παρακαλω οταν αναλαβεις τις τυχες του σπορ.
                          Ακομη και φιλικος αγωνας να γινει, εφ' οσον το Σωματειο ανηκει στην ΟΜΑΕ, βασει καταστατικου πρεπει να παρει την εγκριση της ΕΠΑ για να διοργανωσει την οποια εκδηλωση.

                          Επειδη παρατηρω οτι και εσυ υπολογιζεις 'χωρις τον ξενοδοχο', θα ηθελα να σου απαντησω ως εξης :

                          1. Πως και με ποσα χιλιομετρα απλης, θα κυκλωσεις την Φυλη και την Στεφανη ?.
                          2. Με ποσο κοστος και ποιος θα πληρωσει την επισκευη του Αγ. Κωνσταντινου ?
                          3. Ο Κουβαρας αναμεσα στα σπιτια, θεωρειται ειδικη διαδρομη ?
                          4. Ο 'συναραπαστικος' Αη Γιωργης δεν χρειαζεται τιποτα, οταν σε Ιστορικο με ΤΡΙΑ shicane ο πρωτος εβγαλε 140 μεση ωριαια ??? Ωραια κριση εχεις για τις διαδρομες.
                            Τελειωνοντας, δεν βλεπω τον λογο να χρειαζεται να προσθεσουμε στο προγραμμα κι αλλους (φιλικους) αγωνες, αποδυναμωνοντας τα Σωματεια που εχουν ηδη αναλαβει την υποχρεωση τελεσης ενος Ραλλυ η ενος Sprint με οτι οικονομικες δεσμευσεις αυτα μπορει να συνεπαγονται και με την υποχρεωση να τελεσουν τον αγωνα τους, ειτε βγει ειτε δεν βγει οικονομικα.
                            Μας ελειψαν οι αγωνες η ειναι τοσο πολλες οι συμμετοχες που στους υπαρχοντες δεν χωρανε ?

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          1. Η Φυλή κυκλώνει από γήπεδο Θρασύβουλου-Θρυάσιο-Στεφάνη. Απλή περίπου 40 χλμ.
                          2. Η Στεφάνη κυκλωνει από Πάνακτο-Παλιά Εθνική-Λατομεία. Απλή περίπου 45 χλμ.
                          3. Ο Αγ. Κωνσταντίνος δεν έχει τόσο μεγάλη ζημιά.
                          4. Ο Κουβαράς είναι πολύ δύσκολη και απαιτητική ειδική και σε κάποιους, μεταξύ των οποίων και εγώ, αρέσει πολύ. Τα σπίτια που έχει είναι λιγότερα από το Μερκούρη.
                          5. Ο Αη Γιώργης βγάζει 140 μόνο αν προσθέσεις και το κομμάτι μετά την εκκλησία. Οι μέσες ωριαίες του ΕΛΠΑ του 2000 όπου σταματούσε στη διασταύρωση με την εκκλησία είναι πολύ πιο κάτω.
                          6. Αν η ΕΠΑ δε δώσει έγκριση σε φιλικό αγώνα επειδή αυτός δε θα τηρεί τους περιορισμούς που έχουν θεσπιστεί για τα έπαθλα και οδήγησαν (α) στην κατάργηση του επάθλου Αττικής (β) στις γελοίες ευθείες που προστέθηκαν στον Μπράλο (γ) στις γελοίες ευθείες που προστέθηκαν στον Όθρυ, τότε κακό του κεφαλιού της. Κανείς δεν υπονόησε ότι ένας φιλικός αγώνας δεν πρέπει να έχει την έγκριση της ΕΠΑ. Αυτό που σαφώς είπα είναι ότι δεν ανήκει σε κανένα κύπελλο, άρα δεν έχει λόγο να τηρεί τα όρια χλμ. των κυπέλλων. Που και αυτά σηκώνουν ΠΟΛΥ κουβέντα, όπως φαίνεται από τα ανωτέρω παραδείγματα.
                          7. Οι αγώνες δεν έλλειψαν. Αυτό που έλλειψε είναι αγώνες 75 συμμετοχών. Και 75 συμμετοχές έχουν ΜΟΝΟ οι αγώνες εντός Αττικής, είτε αρέσει είτε όχι. Το ότι ίσως ξανατρέξω μετά από 4,5 μήνες στο Αίγιο, πληρώνοντας τα διπλά χρήματα από ό,τι έναν αγώνα στην Αττική, σε έναν αγώνα που κατά 99% θα είμαι στη μόνη κλάση που ΙΣΩΣ συμπληρώνει, με μια γενική το πολύ 30 αυτοκινήτων, είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει;
                            Ας γίνει επιτέλους κατανοητό ότι ο 'περιφερόμενος θίασος' ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ. Οι περισσότεροι δεν είμαστε εισοδηματίες να εισπράττουμε νοίκια για να τρέχουμε. Εργαζόμενοι με μειώσεις εισοδήματος από 20% ως 80% είμαστε. Μέχρι να τελειώσει αυτό το χάλι στην οικονομία, που θα πάρει τουλάχιστον άλλα 15 χρόνια, οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς δεν μπορούν να τρέχουν γύρω-γύρω στην Ελλάδα. Η Θεσσαλονίκη έχει 4 ασφάλτινα εντός 60' από την πόλη όπου οι συμμετέχοντες δε χρειάζονται καν ξενοδοχείο (Βέροια, ΔΕΘ, Θερμαϊκού, Σέρρες). Η Αθήνα με τετραπλάσιο πληθυσμό έχει 2. (Και μην πει κανείς για την Αμάρυνθο, το κόστος της σε χρόνο και χρήμα είναι πολύ μεγαλύτερο από αγώνα εντός Αττικής, όπως αποδείχθηκε από την έλλειψη συμμετοχών σε σχέση με το Παλάδιο σε σαφώς πιο ευνοϊκή εποχή του χρόνου). Αν δεν έλθουν αγώνες και στην Αθήνα (Η Θεσ/νίκη έχει) θα κλειδωθούν και άλλα αγωνιστικά και θα χαθούν κι άλλες συμμετοχές. Αντίθετα, αν γίνουν κι άλλοι αγώνες εντός Αττικής, έστω φιλικοί αφού κανείς δε δίνει δεκάρα για τα έπαθλα***, θα ξεκλειδωθούν αγωνιστικά που είναι ήδη κλειδωμένα. Έχει κανείς ιδέα πόσα αγωνιστικά θα παρέμεναν κλειδωμένα όλη τη χρονιά αν δε γινόταν ο Μερκούρης και ξεκλειδώθηκαν μόνο για αυτόν; Για ρωτήστε τους δύο μονομάχους της Ν2 που έκαναν τις χρονάρες αν θα τα ξεκλείδωναν αν δεν τους έλεγε κάποιος ότι θα μπει Μερκούρης. Για ρωτήστε τον πρώτο γενικής αν θα έψαχνε αυτοκίνητο να τρέξει αν δεν του έλεγε κάποιος για το Μερκούρη. Ρε Σπύρο, Σωτήρη και Γιώργο, μιλήστε και σεις.

                          ***Αφού ξεκινήσμε να τα λέμε χύμα, έχετε ακούσει τα διάφορα σχόλια μεταξύ των αγωνιζόμενων για τους ελάχιστους που αυτή τη στιγμή κάθονται και δίνουν λεφτά για να κερδίσουν κάποιο θεσμό των τριών συμμετοχών; Καλύτερα να μην τα ακούσετε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            el-em last edited by

                            Δεν θα σου απαντησω αλλο, γιατι θεωρω οτι υπαρχει τεραστια διασταση αποψεων.
                            Οταν μου λες οτι η Φυλη και η Στεφανη κυκλωνουν με απλη (μονο) 40-45 χλμ και ειναι ιδανικες για ενα Sprint μεσα στην Αττικη, και οτι ο Κουβαρας ειναι ενδιαφερουσα ε.δ., μαλλον διαφορετικη θεωρηση του τι ειναι μια ειδικη διαδρομη εχουμε και μιλαμε διαφορετικη γλωσσα.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Πολυ σωστα τα έγραψε ο scn.
                              Ενα πράγμα μονο : οι λέσχες/σωματεία δεν επιβαρύνονται, αν δε θέλουν δε ζητάνε αγώνα. Μονο αν βγει προγραμμα με ενδιαφέρον, υπάρχουν πιθανότητες να ξεκλειδωθουν αγωνιστικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                ... και τέλος πάντων δουλειά της ομοσπονδίας είναι τι κάνει καλό στο σπορ και όχι στο ταμείο κάθε λέσχης. Δεν λέω σωματείου γιατί τα σωματεία στον υπόλοιπο αθλητισμό δεν περιμένουν να ζήσουν από εισπράξεις αγώνων. Όταν (αν) λοιπόν οι πρώην λέσχες αποφασίσουν να λειτουργήσουν σαν πραγματικά σωματεία το ξανασυζητάμε.

                                Παρεμπιπτόντως, καλά και άγια όλα για αυτό το sprint αλλά σε θέμα προώθησης ήταν ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό. Όπως το ίδιο ήταν και το Ελληνικό, όπως έτσι είναι το καρτ που κάνει το ΣΚ η ίδια λέσχη. Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aris-varsos last edited by

                                  συμφωνω και εγω με τον scn και επαυξανω. ο κουβαρας κυκλωνει σε 5 λεπτα πραγματικου χρονου κοντιτερα απο Μερκουρη. ο Αγ Κωνσταντινος ας παιρναει μεσα απο το Λαυριο διαφημιση θελουμε και θεατες να καθονται εκτος απο το βουνο και στα μαγαζια απο εξω να μας κοιτανε. Στεφανη και Φυλη για ρωτηστε πρωτα τους Αθηναιους οδηγους αν τους πειραζει να κυκλωνει σε 40-45χλμ η να κανουν αγωνα στην Αμαρυνθο στα Τρικαλα στα Γιαννενα στο Αιγιο στο Καρπενησι. καντε μια 'ερευνα αγορας¨ οπως στο Μερκουρη στους θεατες και οδηγους που ελεγε και ο van κατι post πιο πανω. ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hannibal last edited by

                                    Just my 50cents σχετικα με το Λαυριο. Οι ανθρωποι δεν νομιζω να εχουν προβλημα με αγωνιστικα. Εχουν δοσει αρκετες φορες το parking του λουμανιου για να γινει αγωνας drift. Το να περασουν αυτοκινητα για να κυκλωσουν την ειδικη ή να φιλοξενισει service park δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα.

                                    Απο την αλλη πιστυω οτι φιλικοι αγωνες χωρις το αγχος της βαθμολογησης για τους αγωνιζομενους που δεν κυνηγανε καποιον θεσμο (ακομα και για αυτους που ακολουθουνε καποιο θεσμο) ειναι η καλυτερη εμπειρια. Ειναι απαλαγμενοι απο την βαθμοθηρια και απλα αγωνιζοντε για την παρτη τους και την ευχαριστηση τους. Τετοιου ειδους αγωνες, εγω τουλαχιστον τους ευχαριστιεμαι καλυτερα και ας τρεχω πιστα....

                                    Υ.Γ. Προσπαθω ακομα να καταλαβω γιατι λεμε για στενοους δρομους, δεντρα, λακουβες, μεση ωριαια κλπ οτι ειναι ακαταλληλες οι ειδικες. Rally ειναι και οχι πιστα. Λυπαμαι αλλα και αυτο μεσα στο παιχνιδι ειναι....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      el-em last edited by

                                      100 Ελληνες να ρωτησεις, 100 αποψεις θα λαβεις.

                                      Φιλικα,

                                      'el-em'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scn last edited by

                                        Ο χρήστης el-em έγραψε:
                                        100 Ελληνες να ρωτησεις, 100 αποψεις θα λαβεις.

                                        Φιλικα,

                                        'el-em'

                                        Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι προλαλήσαντες συμφώνησαν όλοι μεταξύ τους. Μήπως δείχνει κάτι αυτό;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          el-em last edited by

                                          Ο χρήστης scn έγραψε:

                                          100 Ελληνες να ρωτησεις, 100 αποψεις θα λαβεις.

                                          Φιλικα,

                                          'el-em'

                                          Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι προλαλήσαντες συμφώνησαν όλοι μεταξύ τους. Μήπως δείχνει κάτι αυτό;

                                          Τι να δειχνει αγαπητε ???
                                          Οτι δεν θελετε η (ακομη πιο λυπηρο) δεν μπορειτε να καταλαβετε τι γραφω εδω μεσα ?
                                          Οτι εγραψα οτι καποιοι φιλικοι αγωνες θα αποδυναμωσουν τα σωματεια που εχουν ηδη αναλαβει επισημο αγωνα και μου απαντησατε οτι 'αν δεν θελει το σωματειο δεν ζηταει αγωνα '????
                                          η οτι 'ο Κουβαρας κυκλωνει σε πεντε λεπτα ακομη πιο γρηγορα απο τον Μερκουρη'. Θεωρειτε οτι ο Μερκουρης κυκλωνε γρηγορα και ευκολα, για Sprint ???
                                          Αστο καλυτερα. Σε αλλο μηκος κυματος ειμαστε.
                                          Εσεις εχετε δικιο και εγω δεν ξερω τι γραφω.

                                          'el-em'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                            100 Ελληνες να ρωτησεις, 100 αποψεις θα λαβεις.

                                            Φιλικα,

                                            'el-em'

                                            Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι προλαλήσαντες συμφώνησαν όλοι μεταξύ τους. Μήπως δείχνει κάτι αυτό;

                                            Τι να δειχνει αγαπητε ???
                                            Οτι δεν θελετε η (ακομη πιο λυπηρο) δεν μπορειτε να καταλαβετε τι γραφω εδω μεσα ?
                                            Οτι εγραψα οτι καποιοι φιλικοι αγωνες θα αποδυναμωσουν τα σωματεια που εχουν ηδη αναλαβει επισημο αγωνα και μου απαντησατε οτι 'αν δεν θελει το σωματειο δεν ζηταει αγωνα '????
                                            η οτι 'ο Κουβαρας κυκλωνει σε πεντε λεπτα ακομη πιο γρηγορα απο τον Μερκουρη'. Θεωρειτε οτι ο Μερκουρης κυκλωνε γρηγορα και ευκολα, για Sprint ???
                                            Αστο καλυτερα. Σε αλλο μηκος κυματος ειμαστε.
                                            Εσεις εχετε δικιο και εγω δεν ξερω τι γραφω.

                                            'el-em'

                                            Aυτα ειπα κυριε Λωρη, ή αυτα θελατε να καταλαβετε οτι ειπα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr