Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 '08
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 '08
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 147
    • 148
    • 137 / 148
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    182
    2951
    10279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vangelisd last edited by

      Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
      Παιδια δεν εχω αναφερει ποτε διαρροη για αμορτισερ ..ουτε κοστος ! Δεν εχω ιδεα απο αυτα !

      Σωστα ηταν ο iomy με τον Pitt σε μια παλαιοτερη συζητηση
      viewtopic.php?f=15&t=31997&start=2370

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Για όλα φταίνε τα τζαπωνια καθώς το συστημα είναι της KYB

        Sent from Corsair's brick

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          να τα λέμε αυτά..........αλλά κάπου διάβασα οτι δίνουν τα χαλασμένα στους κουτούς τους Γάλλους!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zisispap last edited by

            Χρόνια πολλά σε όλο το φόρουμ, με υγεία και όμορφα ταξίδια.
            Ενδιαφέρομαι για αναβάθμιση της μηχανής του 3008 (κάτοχος turbo 150 hp). Οποιαδήποτε αξιόπιστη και δοκιμασμένη πρόταση για συνεργείο στη Θεσσαλονίκη θα μου ήταν πολύτιμη.Ευχαριστώ προκαταβολικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              black92s last edited by

              Απο εμπειρια φιλου με 207 rallye(το ιδιο κινητηρα εχετε), πηγαινε στο Πορφυρη. Ειναι στα hondos center στη Περιφερειακη που παει για Ευοσμο. Συνεργαζεται με etuners που εχουν ασχοληθει πολυ με το συγκεκριμενο κινητηρα. Σταδια βελτιωσης για το κινητηρα σου:
              http://www.e-tuners.com/?s=13&t=78

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zisispap last edited by

                Ευχαριστώ πολύ, θα κάνω μια επίσκεψη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silversurfergr last edited by

                  πιστεύεις ότι θα μπορέσεις να διαχειριστεί το αμάξι περισσότερα άλογα;
                  Γιατί εμένα μου φαίνεται ότι δεν του είναι λίγα τα 150.
                  Και ρεπρίζ έχει και άνετα πιάνει τα 150, αλλά εγώ προσωπικά δεν το πατάω παραπάνω.

                  Εκτός αν κάνεις και μετατροπές και σε φρένα, αμορτισέρ κ.λ.π .
                  Αλλά τότε χάνεις τον μαλακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    black92s last edited by

                    με ενα πρωτο σταδιο στα 200 αλογα δεν εχει θεμα το αμαξι(ειδικα αν φορανε τα ιδια φρενα με το 207rallye/gt). Τωρα σχετικα με αμορτισερ ο φιλος φοραει coilover γιατι το εχει χαμηλωσει 5 ποντους.
                    Με το προγραμμα θα βελτιωσει λιγο την ροπη του αυτοκινητου και θα κανει καλυτερο ξεσπασμα. Επισης θα βελτιωσει και τα μειγματα καθως ειναι γνωστο πως το μαμα προγραμμα ειναι λιγο φτωχο σε μειγμα(psclub.gr/etuners.gr).
                    Να φαντασω καθε 30.000χλμ κανετε καθαρισμο βαλβιδων για να μην εχετε θεματα οπως εδω:
                    http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=357

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silversurfergr last edited by

                      Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο και μετά να το χαμηλώσεις.
                      Θα έπαιρνα το 508 ή κάποιο άλλο αν ήθελα και χώρους και τούρμπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        black92s last edited by

                        Ο φιλος μου εχει το 207 rallye, απλα επειδη εχουν τον ιδιο κινητηρα για αυτο ειπα στον zisispap καποια σταδια βελτιωσης δοκιμασμενα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnnyx last edited by

                          Ο χρήστης black92s έγραψε:
                          με ενα πρωτο σταδιο στα 200 αλογα δεν εχει θεμα το αμαξι(ειδικα αν φορανε τα ιδια φρενα με το 207rallye/gt). Τωρα σχετικα με αμορτισερ ο φιλος φοραει coilover γιατι το εχει χαμηλωσει 5 ποντους.
                          Με το προγραμμα θα βελτιωσει λιγο την ροπη του αυτοκινητου και θα κανει καλυτερο ξεσπασμα. Επισης θα βελτιωσει και τα μειγματα καθως ειναι γνωστο πως το μαμα προγραμμα ειναι λιγο φτωχο σε μειγμα(psclub.gr/etuners.gr).
                          Να φαντασω καθε 30.000χλμ κανετε καθαρισμο βαλβιδων για να μην εχετε θεματα οπως εδω:
                          http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=357

                          Πολυ ενδιαφερον αυτο το link...Εχω πει οτι εδω και παρα πολυ καιρο νιωθω πτωση ισχυος στο αυτοκινητο και μετα απο πολυ ψαξιμο ειχα βρει οτι χρειαζεται 'decarbonatation' ..που προφανως ειναι το διωξιμο ολης αυτη της 'μουργας' στις βαλβιδες (και διωρθωμα του προβληματος μεσω ανοιγματος της κυλινδροκεφαλης..πραγμα που δε κανει κανενα συνεργειο peygeot πουθενα στην Ευρωπη)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο καθαρισμός μια χαρά γίνεται και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, απλά ίσως όχι σε όλα τα συνεργεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              silversurfergr last edited by

                              Τα επίσημα συνεργεία κάνουν αυτόν τον καθαρισμό μέσα στα τακτικά service;
                              Τι θα έγραφε το βιβλίοπ των service αν μου έχουν κάνει τέτοια εργασία;
                              Πόσο κοστίζει περίπου;

                              Υπάρχει κανένα καθαριστικό-υγρό που μπαίνει στην βενζίνη και μπορεί να τα καθαρίσει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                black92s last edited by

                                Το υγρο που βαζεις για καθαρισμο βαλβιδων καθε 30.000χλμ ειναι για να διαλευει τις επικαθησεις, εννοειται πως αν δεν το εχεις κανει ποτε και εχεις καμια 60αρια χιλιαδες χλμ δεν προκειται να σου κανει δουλεια και πας για ανοιγμα. Ο φιλος καθοτι ψειρας χρησιμοποιει της Protec(νομιζω ετσι γραφεται) και μπορεις να το ριξεις ειτε στα λαδια, ειτε απο ενα σημειο της εισαγωγης αν θυμαμαι καλα, ειτε μεσα στη βενζινη. Υπαρχουν ατομα που το ριχνουν και απο τα 3 μερη για να ειναι σιγουροι ενω αλλοι μονο απο το ντεποζιτο βενζινης.
                                Περι συνεργειων δεν γνωριζω καθοτι δεν εχω peygeot

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Πως θα καθαρίσει αν το ρίχνεις στο ντεπόζιτο της βενζινης όταν οι βαλβίδες δεν έρχονται σε επαφη μαζί του; :hmm:

                                  Sent from Corsair's brick

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    γιατι υπαρχει καθαριστικο για τις βαλβιδες/αυλους που το ριχνεις μεσα στο λιπαντικο του κινητηρα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chorotec24 last edited by

                                      Αγαπητοί φίλοι. Εχω αγοράσει τον Νοέμβριο του 2009 το Peugut 3008 με 150 HP , και μου έχει παρουσιάσει φοβερά προβλήματα.Στα 9.750 χιλιόμετρα αναγκάστηκα να αλλάξω δίσκο πλατώ , στα 15.000 χιλιόμετρα αντικατέστησαν με εγγύηση την μηχανή ,γιατί έχανε λάδια , και τώρα στα 52.500 χιλιόμετρα αναγκάστηκα να αλλάξω πάλι δίσκο - πλατώ. Τα προβλήματα όμως συνεχίζουν να υπάρχουν. Και συγκεκριμμένα δεν μπορώ να παρκάρω το αυτοκίνητο σε κατηφόρα , γιατί δεν μπορείς να κάνεις όπισθεν , καθότι το βάρος του οχήματος υπερνικά την δύναμη για όπισθεν , με αποτέλεσμα να πατάς συνέχεχεια συμπλέκτη και να καίς τον δίσκο. Η μηχανή συνεχίζει να καίει κάθε 5000 χιλιόμετρα 1,5 λίτρο λαδιού. Και το τραγελαφικό μετά την αλλάγη δίσκου πλατω στα 52.500 χιλιόμετρα δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες , με αποτέλεσμα να βρίσκομαι σε απόγνωση.
                                      Δεν γνωρίζω τι πρέπει να κάνω,το συνεργείο που το πηγαίνω είναι στην Καστοριά,το οποίο απο 01-01-2014 με την αλλαγή
                                      του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της PEUGEUT δεν είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά πιθανόν παράρτημα του αντιπροσώπου της Κοζάνης, και αναρωτίεμαι αν άξιζε να δώσω 25000 ευρω για ενα τέτοιο αμάξι.Αν κάποιος φίλος μπορεί να με συμβουλέψει
                                      θα δεχόμουν ευχαρίστως οπιαδήποτε συμβουλή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Πότε αλλάχθηκε ο συμπλέκτης και το μοτέρ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chorotec24 last edited by

                                          ** Μηχανή άλλαξα στις 15.000 χλμ. Δίσκο πλατώ άλλαξα στις 25-03-2014.Στη συνέχεια παρήγγειλαν ένα εξάρτημα απο Γαλλία το οποίο δεν το είχαν περάσει,και το περάσανε στις 16-04-2014.Τα προβλήματα όμως με τις ταχύτητες παραμένουν.**

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            E τότε να πας να στο λύσουν, έχεις εγγύηση για αυτό.

                                            Το μοτέρ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 137 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr