Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2014 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2014 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    WRC
    30
    194
    33082
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      live now
      http://www.wrc.com/live-ticker/live_popup_stream.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Y
        yugo_para_siempre last edited by

        Το τουμπαρε στην 5η ειδικη ο Latvala...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          spinos7 last edited by

          Ο Meeke για τρίτο σερί αγώνα έχει έξοδο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            s3 last edited by

            Αυτο το Πορτογαλιας δεν τον παει με τιποτα το Λατβαλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              theo13 last edited by

              ε οχι παλι ρε γμτ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nafpaktos last edited by

                Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                Το τουμπαρε στην 5η ειδικη ο Latvala...

                Πες μου τωρα οτι σου εκανε εντυπωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nafpaktos last edited by

                  Ο χρήστης Spinos7 έγραψε:
                  Ο Meeke για τρίτο σερί αγώνα έχει έξοδο...

                  Μου φαινεται οτι ειναι αδερφος του γιαρι.ελπιζω να τα παει καλα το υπολοιπο της σεζον γιατι ειναι η τελευταια του ευκαιρια,ασχετως με το αν λεει ο ματον οτι τους οδηγους δεν τους πηρε μονο για φετος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nafpaktos last edited by

                    Volkswagen used a fork-lift truck to help straighten the chassis leg of Jari-Matti Latvala’s Polo R.
                    Απιστευτο,χρησιμοποιησαν κλαρκ για να ισιωσιυν τo wrc,η πατεντα,

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spinos7 last edited by

                      Κρίμα ο Tanak... και έκανε πολυ καλό αγώνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • F
                        fun last edited by

                        Τελικα ποιο απο τα δυο ειναι πιο αποτελεσματικο σε χρονους ?

                        RRC ή R5 ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης FUN έγραψε:
                          Τελικα ποιο απο τα δυο ειναι πιο αποτελεσματικο σε χρονους ?

                          RRC ή R5 ?

                          Μονο αυτοι που τα οδηγουν θα πρεπει να συγκρινονται.
                          Ειναι τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας και δυναμικοτητας αυτοκινητα.

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • F
                            fun last edited by

                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                            Τελικα ποιο απο τα δυο ειναι πιο αποτελεσματικο σε χρονους ?

                            RRC ή R5 ?

                            Μονο αυτοι που τα οδηγουν θα πρεπει να συγκρινονται.
                            Ειναι τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας και δυναμικοτητας αυτοκινητα.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Τα RRC πρεπει να ειναι ενα 'κλικ' κατω απο τα WRC....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dim8 last edited by

                              πιστευω οτι τα rrc ειναι ανα κλικ πανω σε συγκριση με ρ5-σ2000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dim8 last edited by

                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/113294

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Μετά τις τσόντες των Loeb/Citroen έχουμε περάσει στις τσόντες των Ogier/VW...

                                  WRC με εικονίδια →

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                    πιστευω οτι τα rrc ειναι ανα κλικ πανω σε συγκριση με ρ5-σ2000

                                    RRC και R5 πρέπει να είναι περίπου στα ίδια ή ίσως λίγο ταχύτερα τα RRC και τα 2 σαφώς ταχύτερα πλέον από τα S2000 όπως είδαμε στο πρόσφατο Ακρόπολις.

                                    Εχουν πρακτικά ίδιο σασί και κινητήρα 1.6T, από εκεί και πέρα:

                                    RRC:

                                    • Περιοριστής 30 mm --> Μικρότερη ροπή από R5
                                    • Βάρος 1200 Kg
                                    • Κινητήρας ελεύθερος (Global Racing Engine αν και μερικοί διάλεξαν σαν βάση κινητήρα παραγωγής πχ. Ford 1.6T EcoBoost)
                                    • Κόφτης 8500 rpm
                                    • Πλην αεροδυναμικού 'πακέτου', 6πίστονων/υδρόψυκτων φρένων και βολάν, κατά τα λοιπά είναι ένα WRC με μικρότερη δύναμη/ροπή. Πχ. το αυτοκίνητο του Bouffier στο Ακρόπολις ήταν πρώην WRC (του Hirvonen) 'γδυμένο'
                                    • Λόγω των παραπάνω, κόστος πολύ κοντά σε αυτό του WRC κάπου €300Κ

                                    R5:

                                    • Περιοριστής 32 mm
                                    • Βάρος 1230 Kg
                                    • Κινητήρας και πολλά μηχανικά μέρη από μοντέλο παραγωγής (πχ. του Fiesta είναι πρακτικά ο κινητήρας του δίλιτρου Mondeo με Turbo και αλλαγή κυβισμού στα 1.6)
                                    • Κόφτης 7500 rpm --> Λιγότερη δύναμη από RRC
                                    • Περιορισμοί σε αριθμό και σχεδίαση αναρτήσεων
                                    • Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      “This wasn’t an easy one. Mikko put pressure on me, especially on the first day. It made a big difference, with what is one of my main strengths, that I was able to manage the tyres and then we were able to relax a little bit,” said Ogier.

                                      http://www.wrc.com/en/wrc/news/april/og ... 2-12-.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • N
                                        nafpaktos last edited by

                                        θες να λεει ψεμματα?ειμαστε γαματοι και το παραδεχομαστε!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nafpaktos last edited by

                                          @nass
                                          γινεται να έχουμε και ένα report για s2000,για να συμπληρωθει το παζλ?

                                          για r5

                                          • Περιορισμοί σε αριθμό και σχεδίαση αναρτήσεων
                                            δηλαδη?
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ενα σετ για άσφαλτο και ένα σετ για χώμα, ομολογκαρισμένα εξ΄αρχής.

                                            Τα S2000 έχουν παρόμοιο σασί με τα WRC/RRC/R5 (βάρος 1200 κιλά) αλλά ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα (κόφτης 8500) με 'φτωχό' αεροδυναμικό πακέτο αντίστοιχο των RRC/R5 καμία σχέση με αυτό των WRC. Παρότι από ιπποδύναμη πρέπει να είναι στα ίδια με τα RRC και R5, κάπου 280+ άλογα, από ροπή φυσικά είναι πολύ πίσω (~25 κιλά σε σχέση με 60+ κιλά των άλλων). Παρόμοιοι περιορισμοί σε αριθμό και σχεδίαση αναρτήσεων (ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr