-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
[url]http://www.motori.gr/opinion/7633/πέρασε-στην-ιστορία-το-60ό-ράλι-ακρόπολις[/url]
Και εγω εμαθα οτι του χρονου μπορει να μην ειμαστε πουθενα.επιτελους τα καταφεραμε.
Τα 'κενά' που γράφει είναι οικονομικά;
ΝΑΙ
-
Η εντύπωσή μου είναι ή οι χωμάτινες ειδικές πέριξ του Λουτρακίου έχουν αρχίσει και θυμίζουν τις γρήγορες πατημένες ειδικές επάνω από την Άμφισσα; (π.χ. Βωξίτες/Καρούτες)
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Η εντύπωσή μου είναι ή οι χωμάτινες ειδικές πέριξ του Λουτρακίου έχουν αρχίσει και θυμίζουν τις γρήγορες πατημένες ειδικές επάνω από την Άμφισσα; (π.χ. Βωξίτες/Καρούτες)Ντροπη, ιεροσυλια!
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Η εντύπωσή μου είναι ή οι χωμάτινες ειδικές πέριξ του Λουτρακίου έχουν αρχίσει και θυμίζουν τις γρήγορες πατημένες ειδικές επάνω από την Άμφισσα; (π.χ. Βωξίτες/Καρούτες)Ντροπη, ιεροσυλια!
(μου φαίνεται όμως ότι έχουν αρχίσει να γίνονται και αυτές πολύ γρήγορες)...
-
και θα γινουν και γριγοροτερες ακομα χρονο με το χρονο!
-
Eγω ζω για τη στιγμη που θα γυρισει το ακροπολις στη στερεα ελλαδα, αλλα δε το κοβω να γινεται!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Eγω ζω για τη στιγμη που θα γυρισει το ακροπολις στη στερεα ελλαδα, αλλα δε το κοβω να γινεται!Σωστός.
-
-
Συγχωρέστε με που θα χαλάσω το ευχάριστο κλίμα των ημερών, αλλά επειδή δε βλέπω σε κανένα φόρουμ, σε κανένα άρθρο δημοσιογράφου, σε κανένα σχετικό φατσομπούκι να ασχολείται κάποιος με τα καίρια ζητήματα, θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα.
- Ο οικονομικός απολογισμός του αγώνα ήταν θετικός ή αρνητικός;
- Ο φορέας που τον οργάνωσε έχει τη δυνατότητα να οργανώσει ξανά;
- Τα χρέη προς τη FIA πληρώθηκαν, συμφωνα με τις πολιτικές διαβεβαιώσεις;
- Τα στελέχη της FIA θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
- Τα στελέχη και οι οδηγοί των ομάδων θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
Αν κάποιος γνωρίζει αλλά δεν επιθυμεί να απαντήσει ευθέως στα ανωτέρω (είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό), θα μπορούσε να απαντήσει στο εξής:
Πόσες είναι πιθανότητες να ξαναδούμε Ακρόπολις την επόμενη δεκαετία, έστω και στο ERC; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Πόσες είναι πιθανότητες να ξαναδούμε Ακρόπολις την επόμενη δεκαετία, έστω και στο ERC;
Τοσο χαλια τα πηγαμε ?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πόσες είναι πιθανότητες να ξαναδούμε Ακρόπολις την επόμενη δεκαετία, έστω και στο ERC;
Τοσο χαλια τα πηγαμε ?
Δεν υπήρχε υπαινιγμός περί 'χαλίων' παρά μόνο ερωτήματα.
Τα ερωτήματα που έθεσα και κυρίως το πιο σημαντικό, το 3, δεν αποτελούν αμφισβήτηση της προσπάθειας που κατέβαλαν οι οργανωτές για την οργάνωση του αγώνα, ειδικά με τα μέσα και τους πόρους που είχαν στη διάθεσή τους. Χαρακτηριστικό αυτών των μέσων είναι ότι πάρα πολλοί ενδιάμεσοι ήταν εθελοντές από διάφορες περιοχές της χώρας.Αν κάποιος δε θέλει να απαντήσει στα υπόλοιπα, μπορεί τουλάχιστον να απαντήσει στο 3;
-
Αρθρο του Σαρημπαλιδη για τον...... παρανομο Καιτατζη.
http://www.zougla.gr/automoto/racing/ar ... u-zouglagr
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Συγχωρέστε με που θα χαλάσω το ευχάριστο κλίμα των ημερών, αλλά επειδή δε βλέπω σε κανένα φόρουμ, σε κανένα άρθρο δημοσιογράφου, σε κανένα σχετικό φατσομπούκι να ασχολείται κάποιος με τα καίρια ζητήματα, θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα.- Ο οικονομικός απολογισμός του αγώνα ήταν θετικός ή αρνητικός;
- Ο φορέας που τον οργάνωσε έχει τη δυνατότητα να οργανώσει ξανά;
- Τα χρέη προς τη FIA πληρώθηκαν, συμφωνα με τις πολιτικές διαβεβαιώσεις;
- Τα στελέχη της FIA θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
- Τα στελέχη και οι οδηγοί των ομάδων θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
Αν κάποιος γνωρίζει αλλά δεν επιθυμεί να απαντήσει ευθέως στα ανωτέρω (είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό), θα μπορούσε να απαντήσει στο εξής:
Πόσες είναι πιθανότητες να ξαναδούμε Ακρόπολις την επόμενη δεκαετία, έστω και στο ERC;Εχεις ξαναθεσει αντιστοιχες ερωτησεις αλλα απαντηση δεν πηρες.ουτε τωρα βλεπω να παιρνεις.
-
Ο χρήστης FUN έγραψε:
Αρθρο του Σαρημπαλιδη για τον...... παρανομο Καιτατζη.http://www.zougla.gr/automoto/racing/ar ... u-zouglagr
Γλειφτης και ελεεινος σαρημπαλιδης,ηξερε και με τι αμαξι θα τρεξει ο αθανασουλας,πολλα κιλα μαλακ...
-
Επειδή δεν κατέχω, μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι διαφορά έκανε στο αυτοκίνητο (και κατα προέκταση στους χρόνους), η παρατυπία του Καϊτατζή *** και τι η παρατυπία του Νιώρα;
-
Λιγο παραπανω δυναμη,αφου ετσι το τουρμπο να λειτουργρει με παραπανω πιεση.δεν ειμαι ειδικος αλλα αυτη την εντυπωση εχω.dim8 δεν μας το αναλυσεις λιγο;
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
dim8 δεν μας το αναλυσεις λιγο;Ωχ, ωχ, ωχ!
Έρχεται σεντόνι!
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Συγχωρέστε με που θα χαλάσω το ευχάριστο κλίμα των ημερών, αλλά επειδή δε βλέπω σε κανένα φόρουμ, σε κανένα άρθρο δημοσιογράφου, σε κανένα σχετικό φατσομπούκι να ασχολείται κάποιος με τα καίρια ζητήματα, θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα.- Ο οικονομικός απολογισμός του αγώνα ήταν θετικός ή αρνητικός;
- Ο φορέας που τον οργάνωσε έχει τη δυνατότητα να οργανώσει ξανά;
- Τα χρέη προς τη FIA πληρώθηκαν, συμφωνα με τις πολιτικές διαβεβαιώσεις;
- Τα στελέχη της FIA θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
- Τα στελέχη και οι οδηγοί των ομάδων θεώρησαν ικανοποιητική την επιλογή ειδικών και τη φύλαξή τους;
Αν κάποιος γνωρίζει αλλά δεν επιθυμεί να απαντήσει ευθέως στα ανωτέρω (είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό), θα μπορούσε να απαντήσει στο εξής:
Πόσες είναι πιθανότητες να ξαναδούμε Ακρόπολις την επόμενη δεκαετία, έστω και στο ERC;Απο fb
Christos Boutopoulos Παυλο χωρις να θελω ειλικρινα να κανω τον εξυπνο αλλα ουτε θελοντας να πουλησω πνευμα ρωταω το εξης;γιατι απο τοτε που αναλαβατε δεν δημοσιοποιητε τον οικονομικο απολογισμο μετα το περας τους ακροπολις;Αυτο θα εδινε απαντησεις σε ολα και θα μπορουσαμε να μιλαμε συγκεκριμενα και οχι σαν πυθιες του τυπου φταει ο ενας φταει ο αλλος χωρις να λεμε κατι συγκεκριμενο αλλα με γενικοτητες.και ναι στον απολογισμο να υπαρχουν και αυτα που χρωσταει η ελπα και που ειστε εσεις υποχρεωμενοι να πληρωσετε χωρις να φταιτε,ολα στο φως να δουμε μηπως βγει καποιο συμπερασμα.και γενικα να γινει μια συνεντευξη τυπου που να ξεκαθαριζει τι πλαισιο υπαρχει μεταξυ ελπα-σελεριτας τι υποχρεωσεις εχουμε απεναντι στη φια τι ζητανε απο εμας γιατι δεν μπορουμε να τα υλοποιησουμε κλπ.πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι τοσο καιρο δεν γινεται κατι τετοιο και μας αφηνετε στην ομιχλη.οτι γραφω το γραφω απο ενδιαφερον για τον αγωνα και οχι για να προκαλεσω κλπ.
48 λεπτά · Μου αρέσει! · 1Pavlos Athanassoulas Ειναι δημοσιευμένα όλα τα στοιχεια, ως οφείλουμε, στην εφημερίδα της Κυβέρνησης, στα όργανα της πολιτείας αλλα και στην ΕΛΠΑ βάσει σύμβασης. Δεν υπάρχει καμία ομίχλη αλλα και κανένας λόγος να το παιζούμε ήρωες μια που απο τους ισολογισμούς προκύπτει το χρηματοδοτικό κενό.
-
Εγω αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι για ποιον λογω να γινει αυτη η παρατυπια, απο την στιγμη ειδικα που εχει την δυνατοτητα να παει το ιδιο γρηγορα και νομιμα?
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
dim8 δεν μας το αναλυσεις λιγο;
Ωχ, ωχ, ωχ!
Έρχεται σεντόνι!
δεν χρειαζεται σεντονι,ειναι κατι που η πλειοψηφια των Ν εβο το κανει εδω και πανω απο 10ετια σε Ελλαδα και εξωτερικο.
η μαμα σκαστρα δεν αντεχει πανω απο μια ορισμενη πιεση,το ελατηριο υποχωρει,με αποτελεσμα να διοχετευει συμπιεσμενο αερα,ξανα στην εισαγωγη πριν το τουρμπο(αγελαδα) αρα εχεις απωλειες συμπιεσμενου αερα προς το μοτερ.
Οποιος θελει να παρει το μαξιμουμ της αποδοσης πρεπει να βρει τροπο να αποφυγει αυτη την διαφυγη,και δυστυχως νομιμος τροπος δεν υπαρχει.
Βαζουν την σκαστρα λοιπον αναποδα(υπαρχουν και αλλοι τροποι*) και ετσι οσο υψηλη πιεση και να δουλεψεις το ελατηριο δεν υποχωρει.
Το κερδος ειναι στη ροπη εκει που το τουρμπο με τον περιοριστη μπορει να δουλεψει στην ''απαγορευμενη'' απο αποψη σωστης λειτουργιας της μαμα σκαστρας πιεση,δλδ το 1,7-1,8,1,9 bar.
Στις υψηλοτερες στροφες η πιεση που μπορει να κρατησει το τουρμπο ειναι μικροτερη απο την πιεση που μπορει να δουλεψει σωστα η μαμα σκαστρα οποτε δεν εχεις να κερδισεις κατι.Ψηλα μπορουν να κρατανε γυρω στο 1,4 στην καλυτερη οποτε εκει δεν χρειαζεται να εχεις αναποδα την σκαστρα και δεν εχεις να κερδισεις κατι.
Ροπη και αποκριση λοιπον σε χαμηλομεσαιες στροφες.
Για μενα πολυ κακως το εκαναν,γιατι οπως φανηκε και απο τους χρονους του Σαββατου, δεν υπηρχε λογος να κανει κατι τετοιο.
Σε καθε περιπτωση ο αποκλεισμος ειναι δικαιοτατος.- αποτι ακουσα η καταγγελια εγινε με φωτογραφια απο το μηχανοστασιο του συγκεκριμενου εβο οπου φαινοταν η αναποδη τοποθετηση.Με καποιους αλλους τροπους αυτο δεν θα ηταν δυνατον να πιστοποιηθει απλα με μια φωτο...
Ραλι Ακρόπολις 2014