-
Κατά την αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα το εξής προιόν
http://www.mathy.de/english/index.html
Είναι πρόσθετο λαδιού, για κινητήρες-σασμάν και όχι μόνο το οποίο σύμφωνα με τους κατασκευαστές δημιουργεί ένα φιλμ ανάμεσα στα μεταλλικά μέρη (γρανάζια-πιστόνια κλπ) με μόλις 10% πρόσμειξη στο λάδι που υπάρχει. Λάδι δεν αλλάζεις παρά μόνο κατά τις αλλαγές του φίλτρου προσθέτεις το αντίστοιχο 10%mathy + το λάδι. Ολοκληρωτική αλλαγή γίνεται ανά 100.000 Km.
Αν έχει δοκιμάσει κανείς το προιόν ας πει ή αν γνωρίζει κάτι αντίστοιχο γιατί ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον...
-
Κατά την αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα το εξής προιόν
http://www.mathy.de/english/index.html
Είναι πρόσθετο λαδιού, για κινητήρες-σασμάν και όχι μόνο το οποίο σύμφωνα με τους κατασκευαστές δημιουργεί ένα φιλμ ανάμεσα στα μεταλλικά μέρη (γρανάζια-πιστόνια κλπ) με μόλις 10% πρόσμειξη στο λάδι που υπάρχει. Λάδι δεν αλλάζεις παρά μόνο κατά τις αλλαγές του φίλτρου προσθέτεις το αντίστοιχο 10%mathy + το λάδι. Ολοκληρωτική αλλαγή γίνεται ανά 100.000 Km.
Αν έχει δοκιμάσει κανείς το προιόν ας πει ή αν γνωρίζει κάτι αντίστοιχο γιατί ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον...
-
Κατά την αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα το εξής προιόν
http://www.mathy.de/english/index.html
Είναι πρόσθετο λαδιού, για κινητήρες-σασμάν και όχι μόνο το οποίο σύμφωνα με τους κατασκευαστές δημιουργεί ένα φιλμ ανάμεσα στα μεταλλικά μέρη (γρανάζια-πιστόνια κλπ) με μόλις 10% πρόσμειξη στο λάδι που υπάρχει. Λάδι δεν αλλάζεις παρά μόνο κατά τις αλλαγές του φίλτρου προσθέτεις το αντίστοιχο 10%mathy + το λάδι. Ολοκληρωτική αλλαγή γίνεται ανά 100.000 Km.
Αν έχει δοκιμάσει κανείς το προιόν ας πει ή αν γνωρίζει κάτι αντίστοιχο γιατί ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον...
-
Προφανώς το συγκεκριμένο προϊόν θα αποσυνθέτει όλα τα κατάλοιπα που μαζεύονται στο λάδι και τα ρινίσματα!
Σοβαρά τώρα! **Μείνε μακριά από τέτοια (ή παρόμοια) πρόσθετα! **Δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος! Μια χαρά είναι τα σύγχρονα λάδια! Και άλαζέ τα κανονικά. -
Λογικό αυτό που λέει ο gvala. Οι τύποι δίνουν ένα υγρό για όλες τις μηχανές, όταν κάθε μοντέλο χρειάζεται διαφορετικό τύπο λαδιού σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Από αυτό και μόνο συμπεραίνει κανείς ότι πρόκειται είτε για κάτι άχρηστο, είτε για κάτι βλαπτικό. Ακόμα κι αν κάνει δουλειά, παίζεις με την πιθανότητα να πάθει κάτι ο κινητήρας.
-
Τα καλά και ακριβά πρόσθετα (που προστατεύουν το κινητήρα και δεν κοροϊδεύουν) τα έχει ήδη προσθέσει στο καλό και ακριβό λάδι ο κατασκευαστής του. Από εκεί και πέρα κάνε ότι καταλαβαίνεις.
-
Ας υποθέσουμε πως είναι ό,τι καλύτερο έχουν βγάλει ποτέ οι χημικοί.
Αν κάνω ολοκληρωτική αλλαγή κάθε 100.000 χιλιόμετρα (κοινώς ΜΙΑ φορά στην ζωή του αμαξιού), τότε το ΚΑΤΑΚΑΘΙ που θα μαζευτεί δεν κάνει 100 φορές χειρότερη ζημιά από ότι θα είχα με λιγότερο καλό λάδι; (πχ το καλύτερο που συστήνει ο κατασκευαστής για τις συνθήκες που κινούμαι )
Α! Στην Νορβηγία και στην Κύπρο το ίδιο πρόσθετο;
-
Εγω απο την εποχη με το M.A.I. εχω γινει πολυ επιφυλλακτικος με ολα αυτα τα προσθετα.
Το θυμαται κανεις το Μ.Α.Ι. ; Η ΝΑΣΑ το χρησιμοποιει ακομα ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω απο την εποχη με το M.A.I. εχω γινει πολυ επιφυλλακτικος με ολα αυτα τα προσθετα.Το θυμαται κανεις το Μ.Α.Ι. ; Η ΝΑΣΑ το χρησιμοποιει ακομα ;
To θυμάμαι εγώ! Από την ΝΑΣΑ κατευθείαν στην Σπάρτη! Μήπως κάνω λάθος στην πόλη;
-
Μακριά απο πρόσθετα που δημιουργούν φίλμ γιατί το φίλμ καίγετε και αφήνει κατάλοιπα. Είναι ότι χειρότερο υπάρχει για πρόσθετο.
Το καλύτερο πρόσθετο που χρησιμοποιούν και αγωνιστικές ομάδες σε αναβάσεις μέχρι και ο δικός μας στο Παρίσι-Ντακάρ είναι το MOTORKOTE και μπορείς να το βρείς στην επίσημη αντιπροσωπεία απο Αμερική στην διεύθυνση http://www.motorkote.gr και έχει πλήρης πληροφορίες. Ένα πράγμα θα σας πώ, πρίν αρκετά χρόνια όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα μπήκε σε ένα AUDI 80 και αφού δούλεψε για μερικά χιλιόμετρα για να λειτουργήσει λύθηκε η τάπα και το αυτοκίνητο ήρθε απο την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα χωρίς τάπα στο κάρτερ! Όσο απίθανο και αν σας φαίνετε είναι γεγονός. Και το βάζεις μια φορά για πάντα χωρίς προσθήκες ανα αλλαγή λαδιού. Αν μπεί ειδικά σε δίχρονή μηχανή τότε γλυτώνεις το κόλλημα απο τέρμα γκάζια.
-
Ένα από τα καλύτερα πρόσθετα για προστασία των μετάλλων σε συνθήκες έλλειψης λαδιού είναι η χλωρίνη. Μετά από ένα καλό (εσωτερικό) μπάνιο του κινητήρα με χλωρίνη, βγάζεις τη τάπα του λαδιού και οδηγείς αρκετά χιλιόμετρα χωρίς λάδι.
Δυστυχώς, η χλωρίνη μειώνει πολύ τη μακροβιότητα του κινητήρα γιαυτό ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60.
Μη βάζετε στο κινητήρα σας πρόσθετα που δεν χρειάζεται, ποιός οδηγά το αυτοκίνητό του χωρίς λάδι; (άλλο για αγωνιστική χρήση)
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μακριά απο πρόσθετα που δημιουργούν φίλμ γιατί το φίλμ καίγετε και αφήνει κατάλοιπα. Είναι ότι χειρότερο υπάρχει για πρόσθετο.Το καλύτερο πρόσθετο που χρησιμοποιούν και αγωνιστικές ομάδες σε αναβάσεις μέχρι και ο δικός μας στο Παρίσι-Ντακάρ είναι το MOTORKOTE και μπορείς να το βρείς στην επίσημη αντιπροσωπεία απο Αμερική στην διεύθυνση http://www.motorkote.gr και έχει πλήρης πληροφορίες. Ένα πράγμα θα σας πώ, πρίν αρκετά χρόνια όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα μπήκε σε ένα AUDI 80 και αφού δούλεψε για μερικά χιλιόμετρα για να λειτουργήσει λύθηκε η τάπα και το αυτοκίνητο ήρθε απο την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα χωρίς τάπα στο κάρτερ! Όσο απίθανο και αν σας φαίνετε είναι γεγονός. Και το βάζεις μια φορά για πάντα χωρίς προσθήκες ανα αλλαγή λαδιού. Αν μπεί ειδικά σε δίχρονή μηχανή τότε γλυτώνεις το κόλλημα απο τέρμα γκάζια.
Ιδια δοκιμη ειχε γινει και με το ΜΑΙ !!! Μαλιστα ειχαν αφαιρεσει και το καρτερ!!
Δεν ξερω τι να πω,..............μου μοιαζει με Urban Legend!thvarveris: ναι ,ο εισαγωγεας ηταν απο την Σπαρτη.
-
Μπηκα στο σάιτ...
Η motorkote πουλαει προϊοντα δια πασα νοσο,τα οποια το μονο που δεν κανουν ειναι να ψηνουν καφε.
Αντε γεια.. -
Η άρνηση για μάθηση είναι πολύ χειρότερη απο την αμάθεια. Η πρώτη δεν θεραπεύετε ενώ η δεύτερη θεραπεύετε με την μάθηση
Για όσους λοιπόν πραγματικά ενδιαφέρονται άς ρίξουν μια ματιά για τα χαρακτηριστικά.
Το crash test γίνονται με 60 χλμ σε σταθερό τοίχο. Δεν σημαίνει ότι όταν και αν θα τρακάρεις θα πρέπει να σκάσεις με 60 χλμ σε τοίχο. Ξέρεις όμως ότι αν γίνει θα έχεις αυτό το αποτέλεσμα.
Το ίδιο και με αυτό που έιπα. Δεν σημαίνει ότι θα ξεβιδώσεις το κάρτερ αλλά αν σε αυτή την ακραία κατάσταση σώσει τον κινητήρα φαντάσου στην απλή λογική χρήση τι μπορεί να σου προσφέρει ειδικά αν κάποια στιγμή γίνει το αναπάντεχο. Ειδικά στο κιβώτια ταχυτήτων ξεχνάς τό σκληρό κούμπωμα.
Αυτά τα ολίγα.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ένα πράγμα θα σας πώ, πρίν αρκετά χρόνια όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα μπήκε σε ένα AUDI 80 και αφού δούλεψε για μερικά χιλιόμετρα για να λειτουργήσει λύθηκε η τάπα και το αυτοκίνητο ήρθε απο την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα χωρίς τάπα στο κάρτερ![list:30nxo0qx]Ai καλαα [/list:u:30nxo0qx][list:30nxo0qx]Ρε τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα [/list:u:30nxo0qx]
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το ίδιο και με αυτό που έιπα. Δεν σημαίνει ότι θα ξεβιδώσεις το κάρτερ αλλά αν σε αυτή την ακραία κατάσταση σώσει τον κινητήρα φαντάσου στην απλή λογική χρήση τι μπορεί να σου προσφέρει ειδικά αν κάποια στιγμή γίνει το αναπάντεχο.Το καταλαβαίνω αυτό αν πρόκειται για αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να χάσει τα λάδια και να πρέπει να συνεχίσει. Στα καθημερινά αυτοκίνητα αυτό δεν συμβαίνει ποτέ (καλά κάποιοι κερδίζουν και το τζόκερ).
Το εν λόγω πρόσθετο (δεν το γνωρίζω) που συνεχίζει να προσφέρει προστασία στο κινητήρα αφού χάσει τα λάδια, το πιθανότερο είναι να κάνει κακό στη μακροζωία του, γιαυτό ανέφερα και τη χλωρίνη. Για παράδειγμα τα λάδια για μοτοσυκλέτες που προσφέρουν βραχυπρόθεσμα προστασία στα μέταλλα σε συνθήκες απουσίας λαδιού (οι μηχανές δεν έχουν καλά συστήματα λίπανσης). Περιέχουν όμως πολύ ψευδάργυρο (zinc) που κάνει ζημιά στο καταλύτη γιαυτό δεν χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα (ή έχουν πολύ χαμηλό ποσοστό).
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το ίδιο και με αυτό που έιπα. Δεν σημαίνει ότι θα ξεβιδώσεις το κάρτερ αλλά αν σε αυτή την ακραία κατάσταση σώσει τον κινητήρα φαντάσου στην απλή λογική χρήση τι μπορεί να σου προσφέρει ειδικά αν κάποια στιγμή γίνει το αναπάντεχο.Το καταλαβαίνω αυτό αν πρόκειται για αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να χάσει τα λάδια και να πρέπει να συνεχίσει. Στα καθημερινά αυτοκίνητα αυτό δεν συμβαίνει ποτέ (καλά κάποιοι κερδίζουν και το τζόκερ).
Το εν λόγω πρόσθετο (δεν το γνωρίζω) που συνεχίζει να προσφέρει προστασία στο κινητήρα αφού χάσει τα λάδια, το πιθανότερο είναι να κάνει κακό στη μακροζωία του, γιαυτό ανέφερα και τη χλωρίνη. Για παράδειγμα τα λάδια για μοτοσυκλέτες που προσφέρουν βραχυπρόθεσμα προστασία στα μέταλλα σε συνθήκες απουσίας λαδιού (οι μηχανές δεν έχουν καλά συστήματα λίπανσης). Περιέχουν όμως πολύ ψευδάργυρο (zinc) που κάνει ζημιά στο καταλύτη γιαυτό δεν χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα (ή έχουν πολύ χαμηλό ποσοστό).
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΛΑΔΙΩΝ...MATHY!!