-
Αφου το μικρο Punto Sporting 16v ειναι τοσο ωραια στημενο αυτοκινητο, με σκληρες αναρτησεις, ακριβες (αλλα λιγο πιο βαρυ θα χρειαζοταν) τιμονι, πολυ καλο πλαισιο, φοβερα φρενα και πολυ καλο κρατημα, γιατι η fiat δε βγαζει εναν κινητηρα 1.4 με 100-110 ιππους ?????
κριμα δεν ειναι??????
-
Αφου το μικρο Punto Sporting 16v ειναι τοσο ωραια στημενο αυτοκινητο, με σκληρες αναρτησεις, ακριβες (αλλα λιγο πιο βαρυ θα χρειαζοταν) τιμονι, πολυ καλο πλαισιο, φοβερα φρενα και πολυ καλο κρατημα, γιατι η fiat δε βγαζει εναν κινητηρα 1.4 με 100-110 ιππους ?????
κριμα δεν ειναι??????
-
Αφου το μικρο Punto Sporting 16v ειναι τοσο ωραια στημενο αυτοκινητο, με σκληρες αναρτησεις, ακριβες (αλλα λιγο πιο βαρυ θα χρειαζοταν) τιμονι, πολυ καλο πλαισιο, φοβερα φρενα και πολυ καλο κρατημα, γιατι η fiat δε βγαζει εναν κινητηρα 1.4 με 100-110 ιππους ?????
κριμα δεν ειναι??????
-
Ο χρήστης Punto_Sporting έγραψε:
Αφου το μικρο Punto Sporting 16v ειναι τοσο ωραια στημενο αυτοκινητο, με σκληρες αναρτησεις, ακριβες (αλλα λιγο πιο βαρυ θα χρειαζοταν) τιμονι, πολυ καλο πλαισιο, φοβερα φρενα και πολυ καλο κρατημα, γιατι η fiat δε βγαζει εναν κινητηρα 1.4 με 100-110 ιππους ?????κριμα δεν ειναι??????
Giati gia tin Fiat ayti tin stigmi ola einai dyskola.
-
100 φορές κρίμα...
Ο 1400 Τουίν Σπάρκ γιατί δεν μπαίνει πουθενά πλέον; Πολύ μικρή ζωή είχε... Τόσο μικρή που τσάμπα τα λεφτά της εξέλιξης...
Αν έμπαινε κάτι τέτοιο σε Πούντο θα βλέπαμε πόσο θα έκοβε από Πόλο και Ίμπιζα... Και γιατί όχι και 206...
Κρίμα... Να βλέπουμε σιγά σιγά την ιταλική αυτοκτονία...
Πόσα χρόνια είναι η ΦΙΑΤ-Λάντσια χωρίς 1400;
Μήπως ουσιαστικά από καταβολής καταλύτη;Λατρεία μου τα Τίπο που είχαμε. Περάσαμε 1100, 1400 και δις το 1600. Εκτός του πρώτου που πήγαινε 'σφαίρα' (για 1100 σε τέτοιο αμάξι εννοώ, αλλιώς βράσε ρύζι!) τα άλλα ήταν ψιλοχάλια από κινητήρα... Τα 1600 είχαν κάποια ροπή, αλλά ως εκεί. Μετά τις 4500 μόνο θόρυβο έκαναν.
Μετά βγήκε το Μπράβο/α. Το 1600 (το οδήγησα σε Λάντσια Δέλτα ΗΡΕ) άριστο. Το 1400 όμως οριακά καλό. Γρήγορα ξεπεράστηκε και καταργήθηκε. Πόσα χρόνια πέρασαν; Πρέπει να είναι 4 περίπου, όχι;
Φιμώνεται μετά ο 1250 (σκεφτείτε πως ο 1250 ήταν καλύτερος από τον 1400!!!). Βαραίνουν και τα αυτοκίνητα, οπότε τι να κάνει;
Ο 1600 είναι ΟΚ ακόμα, αλλά πλέον οριακά. Βάρυναν τα αυτοκίνητα... Μετά βλέπεις΄έπιασαν όλοι τα 100βάλε άλογα, οπότε πλέον δεν είναι τόσο ανταγωνιστικός... Κακό αυτό δεν είναι, αφού βγαίνει 7 χρόνια τώρα! Αυτό δείχνει πόσο μπροστά είναι οι Ιταλοί όταν θέλουν.
Όμως αυτή η 'ορφάνεια' στα 1400 είναι κακή... Επιμονή στα 1250 ως κορυφή ουσιαστικά για Πούντο, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός παίζει πάντα στα 1400 ή/και 1600...
Καλά, υπάρχει και ο 1800 με τα 136, αλλά κακά τα ψέματα... Ποιος από τους πιθανούς (νεαρούς) αγοραστές δικαιολογεί 1800; Άσε τα τεκμήρια! Για ασφάλιστρα μιλαω... Εκτός αν πας χωρίς μικτή, χωρίς κλοπή, χωρίς χωρίς χωρίς και παίζεις 1800άρι αμάξι κορώνα γράμματα...
Που και ο 1800 αυτός σιγά σιγά θα πρέπει να ψάχνει διάδοχο. Μιλάμε για ΙΤΑΛΙΚΑ αυτοκίνητα, και πλέον τα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ έχουν γίνει πιο 'γκαζιάρικα', ενώ τα ιταλικά θα καταλήξουν να αγοράζονται από τους Γερμανούς λόγω χαμηλής ιπποδύναμης...
Όταν αγόρασα το Ίμπιζα σκεφτόμουν και το Πούντο. Ο λόγος που έκλινα προς τον Ισπανό ήταν πως στις βασικές εκδόσεος το Πούντο είχε εμφανείς διαφορές με τις μεγαλύτερες εκδόσεις (π.χ. ΜΑΥΡΟΙ προφυλακτήρες!!!), ενώ ήταν μεγάλος ο κινητήρας του για την τσέπη μου (ασφάλιστρα τεκμήρια τότε για 1250, ενώ το χιλιάρι δεν φορολογείται ουσιαστικά).
Επίσης σκεφτόμουν μελλοντικές αναβαθμίσεις... Στην ΦΙΑΤ μου έλεγαν πως ούτε προβολείς ομίχλης δεν θα μπορούσα να βάλω μετά, λόγω body computer. Αλλά και κάτι να άλλαζα τι επιλογές είχα; Να φύγω από τα 1250 με 60 άλογα και να πάω στα 1250 με 80!!! ΩΡΑΙΑ!!!
Στο Ίμπιζα; Από 1000 και 50 άλογα στα 1400 με 100 άλογα!!! Όπως και 1600 με 105 άλογα!Καλά, θα πείτε υπάρχει και ο 1800 του Πουντο. Ναι... Υπάρχει... ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ όμως! Για βρες τον μεταχειρισμένο! Από τα Πούντο HGT που ΔΕΝ βλέπω στον δρόμο, ή από τις Μπαρκέτα;;;
Ενώ στο Ίμπιζα βγαίνει ο 1800 τούρμπο ο οποίος μπαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου και του Ίμπιζα... Όχι πως θα τον βάλω, αφού πιστεύω πως ο 1400 είναι ευχάριστος μεν, αλλά όχι ακριβός δε.Το ζητούμενο είναι πως κάτι αντίστοιχο δύσκολα πλέον γίνεται στα ΦΙΑΤ... Κρίμα, γιατί πάντα σε ΦΙΑΤ καταλήγαμε, και δεν θα είχαμε κανένα λόγο να αλλάξουμε, αν δεν τα χαλούσαν μόνοι τους... ΟΚ, έφτιαξε η ποιότητα, αλλά η γκάμα περιορίστηκε, και αν δεν έχεις κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες / ορέξεις δύσκολα θα συμβιβαστείς... Ακόμα πιο κρίμα το ότι οι άλλες μάρκες που καταλήξαμε δεν μας ικανοποίησαν και θέλουμε να επιστρέψουμε στην ΦΙΑΤ και δεν βρίσκουμε τρόπο... Μονόδρομο για Ελλάδα βλέπω το Στίλο 1600, το οποίο και θα αγόραζα αν σκεφτόμουν αγορά στην κατηγορία αυτήν.
Fiat Punto Sporting με 100-110 ιππους ??