-
Στην αρχη με εκνευριζαν, μετα αρχισα να το διασκεδαζω, πλεον σπαω τρελλη πλακα.
Δεν ξερω μπορει καποτε να ηταν γκουρου, να εβλεπαν μακρια κλπ κλπ
Πλεον ομως το πραγμα εχει ξεφυγει.
Αποκορυφωμα το αρθρο του (γνωστου απο τις σκληρες του ερωτησεις τυπου 'Μικαελ εχει μοναξια στην κορυφη;') Peter Windsor στο F1Racing. Οποιος δεν το εχει διαβασει Ε-ΧΑ-ΣΕ!!! Τη στιγμη που μιλαμε πρεπει να αισθανεται ο πιο μαλ@κ@$ ανθρωπος του πλανητη.Για οσους δεν το διαβασαν, εν ταχει αναφερω οτι εχει γεμισει μια σελιδα, αναλυοντας τα αιτια της αποτυχιας της Τογιοτα ΚΑΙ φετος και τους προτεινει την πορεια προς την κορυφη.
-
Στην αρχη με εκνευριζαν, μετα αρχισα να το διασκεδαζω, πλεον σπαω τρελλη πλακα.
Δεν ξερω μπορει καποτε να ηταν γκουρου, να εβλεπαν μακρια κλπ κλπ
Πλεον ομως το πραγμα εχει ξεφυγει.
Αποκορυφωμα το αρθρο του (γνωστου απο τις σκληρες του ερωτησεις τυπου 'Μικαελ εχει μοναξια στην κορυφη;') Peter Windsor στο F1Racing. Οποιος δεν το εχει διαβασει Ε-ΧΑ-ΣΕ!!! Τη στιγμη που μιλαμε πρεπει να αισθανεται ο πιο μαλ@κ@$ ανθρωπος του πλανητη.Για οσους δεν το διαβασαν, εν ταχει αναφερω οτι εχει γεμισει μια σελιδα, αναλυοντας τα αιτια της αποτυχιας της Τογιοτα ΚΑΙ φετος και τους προτεινει την πορεια προς την κορυφη.
-
Στην αρχη με εκνευριζαν, μετα αρχισα να το διασκεδαζω, πλεον σπαω τρελλη πλακα.
Δεν ξερω μπορει καποτε να ηταν γκουρου, να εβλεπαν μακρια κλπ κλπ
Πλεον ομως το πραγμα εχει ξεφυγει.
Αποκορυφωμα το αρθρο του (γνωστου απο τις σκληρες του ερωτησεις τυπου 'Μικαελ εχει μοναξια στην κορυφη;') Peter Windsor στο F1Racing. Οποιος δεν το εχει διαβασει Ε-ΧΑ-ΣΕ!!! Τη στιγμη που μιλαμε πρεπει να αισθανεται ο πιο μαλ@κ@$ ανθρωπος του πλανητη.Για οσους δεν το διαβασαν, εν ταχει αναφερω οτι εχει γεμισει μια σελιδα, αναλυοντας τα αιτια της αποτυχιας της Τογιοτα ΚΑΙ φετος και τους προτεινει την πορεια προς την κορυφη.
-
Δεν τον αντέχω καθόλου τον Windsor, ούτε τον Matt Bishop. Υπάρχουν πολύ καλύτεροι στο χώρο τους.
-
Αποτυχία της Toyota????
Έχει κάνει 2 συνεχόμενα πόντιουμς, έχει μαζέψει ήδη όσους βαθμούς μάζεψε το 2003 και 2004 και βρίσκεται (προς το παρόν) στη 2η θέση?
Διάβασες σωστά? Είναι απίστευτο!!!ΥΓ. Μάλλον πρέπει να αλλάξουμε τη γνωστή φράση που ακούμε στο Αστερίξ και Οβελίξ. Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι!
-
Παιδια μην προτρεχετε και μην βγαζετε βιαστικα συμπερασματα...
Επειδη εχω διαβασει το συγκεκριμενο αρθρο πρεπει να σημειωθει πως γραφτηκε πριν πραγματοποιηθει το Μαλαισιανο GP,και μην μου πειτε πως η εμφανιση της ΤΟΥΟΤΑ στην Μελβουρνη ηταν και η καλυτερη δυνατη,οταν το ενα μονοθεσιο μετα απο τον 1ο του ανεφοδιασμο κατρακυλαει απο την 2η στην 9 η θεση και ο αλλος πιλοτος βρισκεται κυριολεκτικα εκτος τοπου και χρονου... -
Οκ υπό αυτήν την παράμετρο πάω πασο. Αλλά και πάλι από ένα αγώνα δεν προδικάζεις ολόκληρη χρονιά! Εμείς μπορεί αλλά αυτοί πρέπει να είναι πιο προσεκτικοι!
-
Πάντως η δική μου γνώμη είναι γενική. Ούτε τον έναν χωνεύω, ούτε τον άλλον!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως η δική μου γνώμη είναι γενική. Ούτε τον έναν χωνεύω, ούτε τον άλλον!Το μονο που δεν μου αρεσει στους Αγγλους ειναι αυτος ο οπαδισμος που υπαρχει και ο οποιος αλλες φορες λιγοτερο,αλλες φορες περισσοτερο βγαινει στα αρθρα που γραφουν.Ειδικοτερα ο Windsor εχει αφησει εποχη με τα αντι-Ferrariκα του αρθρα...
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως η δική μου γνώμη είναι γενική. Ούτε τον έναν χωνεύω, ούτε τον άλλον!Συμφωνώ και εγώ απόλυτα μαζί σου. Πολύ μου την σπάνε.
-
Βασικά καθόλου δε με ενοχλεί η οπαδική τοποθέτηση ενός δημοσιογράφου σε ένα 'opinion column'. Άλλωστε αυτό το σκοπό εξυπηρετούν, σε αντίθεση μετ α ρεπορτάζ και τις περιγραφές όπου απαιτώ απόλυτη αντικειμενικότητα.
Απλώς έχω την αίσθηση ότι είναι σε τόσο ψηλές θέσεις παρ' όλο που άλλοι κάνουν την ίδια δουλειά πολύ καλύτερα.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Πάντως η δική μου γνώμη είναι γενική. Ούτε τον έναν χωνεύω, ούτε τον άλλον!
Το μονο που δεν μου αρεσει στους Αγγλους ειναι αυτος ο οπαδισμος που υπαρχει και ο οποιος αλλες φορες λιγοτερο,αλλες φορες περισσοτερο βγαινει στα αρθρα που γραφουν.Ειδικοτερα ο Windsor εχει αφησει εποχη με τα αντι-Ferrariκα του αρθρα...
Ναι αλλά εμείς κρίνουμε τελείως αντικειμενικά με την έννοια ότι δεν έχουμε εθνικό συναίσθημα στη Φ1. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι δε πρέπει να είναι πιο μοιρασμένοι.
-
Φανη αν διαβασες το αρθρο (και γενικοτερα ολο το τευχος) θα καταλαβες οτι ολο το κλου ηταν οτι 'για να παει καλα η Τογιοτα πρεπει να τα μαζεψει και να παει καπου κοντα στο Σιλβερστοουν '
Το αφηνω ασχολιαστοΑλλου διαβασα για επικειμενη απολυση του Γκαζα, αλλου για σοβαρη κριση στους Γιαπωνεζους, γενικα ολο το τευχος απεπνεε μια καταστροφολογια για την Τογιότα. Να σας πω την αληθεια ουτε κι εγω τη συμπαθω ιδιατερα ως εταιρια. Αλλα να περιμενω την πρωτη στραβη για να γεμισω τις στηλες μου με αρθρα, παει πολυ.
Αλλα τι περιμενεις; Εδω το ραμολί ο Χεντρυ ηταν εντυπωσιασμενος με την αποδοση του Φιζι. Ποτε λεει δε μου ειχε γεμισει το ματι. Που απο τις Παρασκευες εχουν βγαλει το συμπερασμα οτι ο Ντέιβιτσον εχει παστα πρωταθλητη!!!
Ουτως η αλλως η αναγνωση προχωραει αργα, μια και το περιοδικο το εχω για το θρονο και απομενουν και αλλα μαργαριταρια προς ανακαλυψη στην επομενη επισκεψη στο θρονο
-
Γιατί υποθέτω τα περισσότερα είναι του θρόνου ε?
-
Βαγγέλη, λές για αυτό να παράτησα το Autosport. Λόγω του αρχιμανδρίτη Bishop??
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Βαγγέλη, λές για αυτό να παράτησα το Autosport. Λόγω του αρχιμανδρίτη Bishop??Αν κρίνω πάντως από τη συνένωση με το Atlas και τα άρθρα που διαβάζω, όλη η υπόθεση στο Autosport είναι ο Jonathan Noble και ο Adam Cooper. Αυτοί οι δύο είναι πραγματική αφρόκρεμα. Ο Bishop καλύτερα να κάνει παρέα με τον Παντελεήμονα, ενώ ο Roebuck τουλάχιστον αξίζει σεβασμού για την ιστορία του.
-
Ε, οκ δεν ειναι ετσι ακριβως. Ο Bishop στο Autosport γραφει αλλιως επειδη το περιοδικο ασχολειται με επικαιροτητα. Τωρα αν στις αναλυσεις γραφει κουφετα ειναι αλλο θεμα. Οι αναλυσεις γενικα ξεγυμνωνουν τον υπογραφοντα, στην επικαιροτητα μπορει να κρυψει τα... παθη του. Παντως το φοβερο με τους Αγγλαρες ειναι ο στεγνος τροπος που προωθουν το συμφερον τους. Ειτε πχ προκειται για τον Αγγλο οδηγο Button /Davidson /Coulthard ειτε για την υπεροχη της στεγασης της ομαδας στην Αγγλια ειτε οτιδηποτε αλλο.
-
Δεν αναφέρομαι μόνο στην αντικειμενικότητα η μη. Όπως ξαναείπα παραπάνω σε μια στήλη γνώμης δε με απασχολεί το να είναι κάποιος μεροληπτικός ή όχι. Ίσα ίσα που θέλω πολύ να βλέπω τις απόψεις χωρίς 'φτιασίδια'.
Αυτό που με χαλάει στον συγκεκριμένο είναι αφενός μεν το στυλ του, αφετέρου ότι είναι πολύ 'λίγος' για τη θέση του. Τα αστέρια του Autosport(και τώρα Autosport-Atlas) είναι άλλα, και σίγουρα όχι ο Bishop. Παρεμπιπτόντως, επειδή ο αρχισυντάκτης είανι ο καθρέφτης του περιοδικού, δεν μπορώ να πω ότι υπό τη διεύθυνση του το F1racing διακρίθηκε για τα δημοσιογραφικά του στάνταρ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Παντως το φοβερο με τους Αγγλαρες ειναι ο στεγνος τροπος που προωθουν το συμφερον τους. Ειτε πχ προκειται για τον Αγγλο οδηγο Button /Davidson /Coulthard ειτε για την υπεροχη της στεγασης της ομαδας στην Αγγλια ειτε οτιδηποτε αλλο.Τέτοιου είδους δημοσιογράφοι, όμως, είναι και οι πιο 'ακίνδυνοι'. Κάθε φορά που τους διαβάζεις, το μόνο που΄έχεις να κάνεις είναι να βάλεις στα μάτια σου το κατάλληλο 'φίλτρο' και όλα μπαίνουν στη θέση τους. Εγώ προσωπικά απολάμβανα να τους διαβάζω από το εν λόγω περιοδικό κι ας ήταν υπερβολικοί ή εκτός τόπου όπως ωραία παρατήρησαν πολλοί. Αφού γνώριζα τη δική τους οπτική τίποτα δεν με πείραζε... απορώ γιατί ασχολείστε.
-
Δηλαδή παιδιά οι Ιταλοί, Γερμανοί, Γάλλοι, Ιάπωνες, κλπ δημοσιογράφοι είναι αντικειμενικοί και καλοί;
Αγγλοι "ειδικοι" δημοσιογραφοι