-
Ξεκινήσαμε και για φέτος! Marquez, Lorenzo, Pedrosa και γιατί όχι Rossi ή κάποια άλλη έκπληξη, στη μάχη για τον τίτλο!
Καλή μας χρονιά!!
-
Ξεκινήσαμε και για φέτος! Marquez, Lorenzo, Pedrosa και γιατί όχι Rossi ή κάποια άλλη έκπληξη, στη μάχη για τον τίτλο!
Καλή μας χρονιά!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.motogp.com/en/news/2014/Ducati choose Open optionLuigi Dall'Igna δείχνει να κάνει πραγματα και θαύματα
...προφανώς αστειεύεσαι!..
-
έτσι υποστηρίζει ο ντόβι, τα ξέρεις αλλιώς από μέσα?
-
Αυτό που λέει ο Ντόβι για τον Dall'Igna, είναι ότι ουσιαστικά δεν άλλαξε τη μοτοσυκλέττα (δεν δημιούργησε καινούργια... δεν είχε καν το χρόνο να το κάνει), απλά άλλαξε κάποια πραγματάκια... θέλω να πώ ότι δεν είχε τον χρόνο να κάνει θαύματα, κάτι που θα το δούμε του χρόνου, αφού για φέτος επέλεξε την κατηγορία ΟΡΕΝ... που σημαίνει ότι βιάζεσαι να συμπεράνεις ότι ο Dall'Igna είναι... θαυματοποιός!..
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Αυτό που λέει ο Ντόβι για τον Dall'Igna, είναι ότι ουσιαστικά δεν άλλαξε τη μοτοσυκλέττα (δεν δημιούργησε καινούργια... δεν είχε καν το χρόνο να το κάνει), απλά άλλαξε κάποια πραγματάκια... θέλω να πώ ότι δεν είχε τον χρόνο να κάνει θαύματα, κάτι που θα το δούμε του χρόνου, αφού για φέτος επέλεξε την κατηγορία ΟΡΕΝ... που σημαίνει ότι βιάζεσαι να συμπεράνεις ότι ο Dall'Igna είναι... θαυματοποιός!..Αν δεν είχες απλα διάθεση για αντίλογος θα έβλεπες οτι αυτές οι μικρες αλλαγές καθιστούν πλέον την ντουκατι σχετικά ανταγωνιστική...
Ούτε ο ίδιος ο ντοβι δεν πίστευε οτι με μικρές αλλαγές το πακέτο θα αποκτούσαν τέτοια αίσθηση φρεναρισνατος...
Αν δεν ειναι αυτα πραγματα και θαματα, ποια ειναι, ο σχεδιασμός απο την αρχη και το ξοδεμα εκατομμυρίων για να γίνει ανταγωνιστική ;
-
Red, έχω την εντύπωση ότι με παρεξήγησες... να ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι δεν είμαι φανατικός υποστηρικτής κάποιας ομάδας αλλά ομολογώ ότι τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στην Ducati...
...το θέμα των φρένων, στο οποίο αναφέρεσαι, πιθανόν να είναι 'βολικό' για τον Ντόβι που είναι πολύ 'επιθετικός' με τα φρένα και λογικό είναι να νοιώθει καλύτερα τώρα... αλλά στο βασικό πρόβλημα του στριψίματος λύση δεν έχει βρεθεί και αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό, δεδομένου ότι μάλλον θα χρειαστούν αλλάγές... εκ βάθρων... (...επίσης στην κατηγορία ΟΡΕΝ θα έχει και την ευκαιρία εξέλιξης του κινητήρα...).
Γενικά κι εγώ πιστεύω ότι το 2015 θα δούμε επιτέλους μια Ducati ανταγωνιστκή στην 'μεγάλη' κατηγορία αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να μιλάω για θαύματα, όσο και να πιστεύω στις ικανότητες του Dall'Igna...
...στην ουσία δεν διαφωνούμε, απλώς εγώ κρατάω... 'πισινές'!.. -
συμφωνούμε οτι ο Luigi Dall'Igna είναι καλός ? πόσο? όσο μας αφήνει η φύση του αθλήματος να δούμε... δεν είναι ο νιουι των 2 τροχών αλλά είναι αρκετά αποδοτικός...
πέρα τούτο αν δεν διάβαζα τα λεγόμενα του ντόβι, μάλλον θα κράταγα και εγώ μικρό καλάθι για τις αλλαγές, ξέρεις καλά οτι οι χρόνοι σε μερικά σεκτιονς λίγα λένε για την πραγματική δυναμική των ομάδων...
ελπίζω σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και μου λείπει ο βλαμμένος στονερ... αυτά
-
http://www.motogp.com/en/news/2014/Hond ... Open+class
ακόμα δεν μπήκε το γκρουπ βαγκ στο πρωτάθλημα, να το διαφθείρει
ομολογουμένως, περίεργη η κίνηση της ντορνα να δώσει το νέο σοφτγουερ λίγο πριν τη λήξη της διορίας δήλωσης στην οπεν κατηγορία
-
http://motograndprix.gr/content.aspx?id=16469
MotoGP: Νέα κατηγορία 'Factory 2'!
Το σκεπτικό είναι να χάνουν κάποια από τα πλεονεκτήματά τους οι OPEN ομάδες, αν αρχίζουν και πρωταγωνιστούν στους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, η Ducati θα ξεκινήσει τη φετινή σεζόν ως OPEN, με όλα τα πλεονεκτήματα (24lt καύσιμο, 12 κινητήρες, δεν υπόκειται στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, θα κάνει απεριόριστες δοκιμές και θα έχει το ειδικό μαλακό ελαστικό) και τα μειονεκτήματα (software κοινό με όλες τις ομάδες OPEN, που διαχειρίζεται η Magneti Marelli) της κατηγορίας. Ωστόσο, αν η Ducati κερδίσει έναν αγώνα, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις, τότε αυτομάτως τα 24 λίτρα θα γίνουν 22,5 και οι 12 κινητήρες ανά σεζόν θα μειωθούν σε εννέα.
Τέλος, ο Ezpeleta αποκάλυψε και μια μικρή, αλλά σημαντική λεπτομέρεια: Το νέο software που έφερε η Magneti Marelli στην Sepang2, το είχε έτοιμο αρκετό χρονικό διάστημα πριν. Αυτό καταρρίπτει τις φήμες ότι το νέο αυτό software ήταν ουσιαστικά το εργοστασιακό της Ducati! Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Ezpeleta, ζητήθηκε η αρωγή όλων των εργοστασίων τον περασμένο Νοέμβριο, στην εξέλιξη του software για την OPEN κατηγορία και αρνήθηκαν να βοηθήσουν οι Honda και Yamaha. Η Ducati συμφώνησε και παρείχε βοήθεια στην Magneti Marelli, η οποία έφτιαξε το software της βάσει της πληροφόρησης που είχε από το ιταλικό εργοστάσιο και αυτό ήταν το νέο software που έφερε στην Sepang2! O Ezpeleta ήταν ξεκάθαρος για το λόγο που επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο και οπωσδήποτε τα λόγια του, αυτή τη φορά, δεν άρεσαν καθόλου στο HRC: 'Στόχος μας είναι, στο τέλος, να αγωνίζονται όλοι ως OPEN συμμετοχές...'.
-
χειρότερα από την φ1 το κάναν το μοτογπ
-
Το 'πυροτέχνημα' του Ezpeleta για την υποκατηγορία 'Factory 2', μάλλον έχει στόχο να κάνει την Ηοnda να σταματήσει την... κλάψα(!) (στην τελική ας πρόσεχε περισσότερο με την ερμηνεία του κανονισμού για την ΟΡΕΝ κατηγορία...)...
...εκτός κι αν πιστεύει κανείς ότι ο Aleix π.χ. θα καταφέρει να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου πάνω από 3 φορές στη διάρκεια του πρωταθλήματος!.. (θα πρέπει να 'τσακιστούν' ταυτόχρονα τουλάχιστον 2 από τους πρωτοκλασάτους της μεγάλης κατηγορίας, συν ένας ακόμη από τους Μπαουτίστα-Μπράντλ, για να μην αναφέρω και τον πολ Εσπαργκαρό...).
...δεν γίνονται αυτά κατά την ταπεινή μου άποψη... άσε που από μόνες τους οι ομάδες της ΟΡΕΝ θα 'αποφεύγουν' να τερματίζουν κάτω από την τρίτη θέση - για ευνόητους λόγους και τουλάχιστον για μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές.
Πάντως αν δεν είχε κάνει την 'μαλακία' η Χόντα, φέτος θα είχαμε ένα από τα πιο δυνατά πρωταθλήματα... -
Έσπασε την κλείδα του ο Pol
Ας ελπίσουμε πως θα προλάβει τον πρώτο αγώνα, αν και δύσκολο το κόβω
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Έσπασε την κλείδα του ο PolΑς ελπίσουμε πως θα προλάβει τον πρώτο αγώνα, αν και δύσκολο το κόβω
Κατά τη γνώμη μου, μάλλον θα πρέπει να το αποφύγει... η 'περιπέτεια' του Λορέντσο πέρσι μετά τον τραυματισμό του στο Άσσεν (πιθανόν του στοίχισε και το πρωτάθλημα...), δεν αφήνει περιθώρια για... 'ταρζανιές'... άλλωστε ο πρώτος αγώνας είναι...
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Έσπασε την κλείδα του ο Pol
Ας ελπίσουμε πως θα προλάβει τον πρώτο αγώνα, αν και δύσκολο το κόβω
Κατά τη γνώμη μου, μάλλον θα πρέπει να το αποφύγει... η 'περιπέτεια' του Λορέντσο πέρσι μετά τον τραυματισμό του στο Άσσεν (πιθανόν του στοίχισε και το πρωτάθλημα...), δεν αφήνει περιθώρια για... 'ταρζανιές'... άλλωστε ο πρώτος αγώνας είναι...
Ο Lorenzo ήταν άτυχος με τον τρόπο και το χρόνο που έπεσε. 3 πτώσεις είχε όλες και όλες.
-
...και μετά το πλαίσιο ελπίζω να πάρει σειρά ο 'V90'...
Ducati 2014 , on Flickr...όπως και νά 'χει εύχομαι καλή τύχη στην ομάδα για φέτος , με την ελπίδα ότι του χρόνου θα είναι πλήρως ανταγωνιστική στη 'μεγάλη' κατηγορία βέβαια!..
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...και μετά το πλαίσιο ελπίζω να πάρει σειρά ο 'V90'...
Ducati 2014 , on Flickr...όπως και νά 'χει εύχομαι καλή τύχη στην ομάδα για φέτος , με την ελπίδα ότι του χρόνου θα είναι πλήρως ανταγωνιστική στη 'μεγάλη' κατηγορία βέβαια!..
Δεν είμαι μηχανολόγος, αλλά τι μας πειράζει ο V90;
Μήπως μετά τον V90, να πάρει πόδι και το Desmo, να πάρει πόδι και το χρώμα, να πάρει πόδι και το σήμα, κλπ κλπ κλπ.Δεν είναι πως θέλω καλά και σώνει την προσκόλληση σε παρωχημένες λύσεις, αλλά όταν κάτι δεν είναι απαραίτητα κακό, δεν το πετάς στον κάλαθο έτσι...
-
Ducati, V90, και desmo ειναι αλληλενδετα. Αλλιως η Ducati γινεται μια ακομα Honda,Yamaha.
Ειναι αδιανοητο.
Θα ειναι σαν να σταματησει η Porsche την 911, η καλυτερα να της βαλει τον κινητηρα μπροστα.
Αυτα που εχει καταφερει αρχικα στα SBK και μετα στα Moto GP, για το μεγεθος, τις πωλησεις και το μπατζετ της ειναι αθλος!!! -
καλά και ο κινητήρας αποτελούσε φέρον τμήμα του χωροδικτυωμένου πλαισίου αλλά μας τελείωσε
-
Ας μη ξεχνιόμαστε... Ξεκινάμε αυτό το Σαβ/κο!
MotoGP 2014