-
Εδω και κάποιες μέρες υπάρχει πρόβλημα με την όπισθεν,όταν πάω να βάλω όπισθεν κάποιες φορές ακούγεται ένας ήχος όπως όταν πάς να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.
Για να προλάβω παρατηρήσεις, δεν οφείλεται στο ότι πας να βάλεις με υψηλες στροφές ταχύτητα υπάρχει όντως πρόβλημα.Αντιδράσεις εξουσιοδοτημένων συνεργείων θεσσαλονίκης:
Ράνιος: δεν είναι τίποτα βάζε πρώτα 4η και μετά όπισθεν
ΕΜΙΚΟ: στην αρχή μου λένε να μου κλείσουν ραντεβού μετά απο το Πάσχα, ύστερα πρίν το πάσχα κατα τις 25 απριλίου,τέλος μετά απο μικρή αντίδρασή μου: φέρτο την τρίτη και μέχρι παρασκευή θα το έχουμε έτοιμο.Το αμάξι έχει 8500χλμ μιλάμε οτι έχω ξενερώσει απίστευτα με την alfa romeo.
Έχει κανεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε καμια ιδέα που οφείλεται;;;; -
Εδω και κάποιες μέρες υπάρχει πρόβλημα με την όπισθεν,όταν πάω να βάλω όπισθεν κάποιες φορές ακούγεται ένας ήχος όπως όταν πάς να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.
Για να προλάβω παρατηρήσεις, δεν οφείλεται στο ότι πας να βάλεις με υψηλες στροφές ταχύτητα υπάρχει όντως πρόβλημα.Αντιδράσεις εξουσιοδοτημένων συνεργείων θεσσαλονίκης:
Ράνιος: δεν είναι τίποτα βάζε πρώτα 4η και μετά όπισθεν
ΕΜΙΚΟ: στην αρχή μου λένε να μου κλείσουν ραντεβού μετά απο το Πάσχα, ύστερα πρίν το πάσχα κατα τις 25 απριλίου,τέλος μετά απο μικρή αντίδρασή μου: φέρτο την τρίτη και μέχρι παρασκευή θα το έχουμε έτοιμο.Το αμάξι έχει 8500χλμ μιλάμε οτι έχω ξενερώσει απίστευτα με την alfa romeo.
Έχει κανεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε καμια ιδέα που οφείλεται;;;; -
Εδω και κάποιες μέρες υπάρχει πρόβλημα με την όπισθεν,όταν πάω να βάλω όπισθεν κάποιες φορές ακούγεται ένας ήχος όπως όταν πάς να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.
Για να προλάβω παρατηρήσεις, δεν οφείλεται στο ότι πας να βάλεις με υψηλες στροφές ταχύτητα υπάρχει όντως πρόβλημα.Αντιδράσεις εξουσιοδοτημένων συνεργείων θεσσαλονίκης:
Ράνιος: δεν είναι τίποτα βάζε πρώτα 4η και μετά όπισθεν
ΕΜΙΚΟ: στην αρχή μου λένε να μου κλείσουν ραντεβού μετά απο το Πάσχα, ύστερα πρίν το πάσχα κατα τις 25 απριλίου,τέλος μετά απο μικρή αντίδρασή μου: φέρτο την τρίτη και μέχρι παρασκευή θα το έχουμε έτοιμο.Το αμάξι έχει 8500χλμ μιλάμε οτι έχω ξενερώσει απίστευτα με την alfa romeo.
Έχει κανεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε καμια ιδέα που οφείλεται;;;; -
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Εδω και κάποιες μέρες υπάρχει πρόβλημα με την όπισθεν,όταν πάω να βάλω όπισθεν κάποιες φορές ακούγεται ένας ήχος όπως όταν πάς να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.
Για να προλάβω παρατηρήσεις, δεν οφείλεται στο ότι πας να βάλεις με υψηλες στροφές ταχύτητα υπάρχει όντως πρόβλημα.Αντιδράσεις εξουσιοδοτημένων συνεργείων θεσσαλονίκης:
Ράνιος: δεν είναι τίποτα βάζε πρώτα 4η και μετά όπισθεν
ΕΜΙΚΟ: στην αρχή μου λένε να μου κλείσουν ραντεβού μετά απο το Πάσχα, ύστερα πρίν το πάσχα κατα τις 25 απριλίου,τέλος μετά απο μικρή αντίδρασή μου: φέρτο την τρίτη και μέχρι παρασκευή θα το έχουμε έτοιμο.Το αμάξι έχει 8500χλμ μιλάμε οτι έχω ξενερώσει απίστευτα με την alfa romeo.
Έχει κανεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε καμια ιδέα που οφείλεται;;;;Εχω την εντύπωση ότι είναι το κλασσικό πρόβλημα που έχουν τα ιταλικά, δεν ξέρω αν συμβαίνει σε όλα στο δικό μου πάντως punto gt συμβαίνει, το οποίο μερικές φορές αρνείται πεισματικά να βάλεις όπισθεν με λύση μόνο να αφήσεις και να ξαναπατήσεις το συμπλέκτη και μετά ξυπνάει και σε αφήνει.
-
Τα Τίπο το είχαν, και γενικότερα όα αμάξια οδήγησα με την όπισθεν δεξιά κάτω (πλην της 156) αλλά δεν είναι πρόβλημα, υπό την έννοια πως ουδέποτε χρειάστηκε, ούτε καν να προσθέσουμε βαλβολίνες, και εκτ΄ς της ενόχλησης κάποιες φορές, ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε κάτι άλλο, ή κάτι διαφορετικό.
Τρόποι να το αντιμετωπίσεις είναι:
Α) όντως να βάζεις 4η και μετά όπισθεν
Β) να αφήνεις τον συμπλέκτη (με νεκρό), και αμέσως μετά να ξαναδοκιμάζεις ξαναπατώντας τον
Γ) Να συνεχίσεις να σπρώχνεις ΑΠΑΛΑ την όπισθεν να μπει, και συνάμα να κάνεις πως αφήνεις τον συμπλέκτη (μια ιδέα μόνο, ίσα να ΚΑΝΕΙ πως συμπλεκτάρει) και θα την πάρει αμέσως.Δεν ξέρω σε τι οφείλεται, αλλά ΟΛΑ τα Φιατ που είχα οδηγήσει (και ήταν ΠΟΛΛΑ!), πριν βάλουν τον δακτύλιο που σηκώνεις για να μπει η όπισθεν το παρουσίαζαν, και εκτός του εκκνευρισμού ουδέν πρόβλημα.
Μην ανησυχείς, και ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΟΧΙ ΒΙΑΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ!!!
Φίλος μου που ήθελε να το... εκδικηθεί τελικά τα γρατζούνισε αφού έβαζε όλη του τη δύναμη για αρκετό καιρό... (και πάλι ποτέ δεν χάλασε, αλλά γρατζούναγε πλέον σχεδόν σε κάθε αλλαγή... ) -
δεν ξερω πάντως στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν οτι όντως υπάρχει πρόβλημα
-
Συμβαίνει και σε μένα (147) και πράγματι μου είπαν ότι είναι κλασικό φαινόμενο, αλλά όχι συχνά πλέον.
Αυτό που είχα παρατηρήσει είναι ότι με τέρμα πατημένο τον συμπλέκτη δεν έμπαινε και μόλις τον άφηνα ελάχιστα την έπαιρνε αμέσως! Όντως αν περάσεις πρώτα από 2α ή 4η μετά μπαίνει αμέσως! -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Συμβαίνει και σε μένα (147) και πράγματι μου είπαν ότι είναι κλασικό φαινόμενο, αλλά όχι συχνά πλέον.
Αυτό που είχα παρατηρήσει είναι ότι με τέρμα πατημένο τον συμπλέκτη δεν έμπαινε και μόλις τον άφηνα ελάχιστα την έπαιρνε αμέσως! Όντως αν περάσεις πρώτα από 2α ή 4η μετά μπαίνει αμέσως!θα το δοκιμάσω και αυτό αν και κάποιες φορές που το εκανα δεν έγινε.
ευχαριστώ -
Στα παλιότερα αυτοκίνητα και σε μερικά ακόμη σημερινά η όπισθεν έχει γρανάζι με ίσα δόντια και χωρίς συγρονιζέ αφού στην ουσία δεν χρειαζόταν, αφού είναι δεδομένη η επιλογή της από στάση και δεν επιλέγεται μετά από κάποια άλλη ταχύτητα.
Πρέπει να επιλέγετε δηλαδή σαν να επιλέγεις οποιανδήποτε ασυγχρόνιστη ταχύτητα.Με προσοχή αλλά και αποφασιστικά.
Οι οδηγίες που δίνει ο GeorgeTabs πιο πάνω είναι σωστές.
Υπάρχει βέβαια περίπτωση να χρειάζεται επισκευή.
Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει και συγχρονιζέ και στην όπισθεν για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα στην επιλογή της.
Στα RENAULT που ξέρω τουλάχιστον ισχύει. -
Στο σεατ που είχα έβαζα πρώτη και μετά την όπισθεν ή πολύ απαλά όπισθεν.
Δεν μου ήταν πρόβλημα. Συνήθεια είναι. -
... αθανατα ιταλικα! τι μου θυμησατε τωρα!!!
και στην 75 που εχουμε εχω το ιδιο προβλημα... βεβαια εδω και χρονια γρατσουναει σχεδον σε καθε ταχυτητα, αλλα 12 χρονια τωρα δεν με εχει αφησει..
Παντως και στο 106 που εχω τωρα, συμβαινει καμμια φορα και δυσκολευεται..
Αν εχεις περασει απο ιταλικα, ομως, δε σε προβληματιζει τιποτα.. εισαι εκπαιδευμενος!
(για την ιστορια, ποτε δεν εκανα γουδι τον λεβιε, βαλε 4η, βαλε οπισθεν.. χρησιμοποιουσα το ελαχιστο αφημα του συμπλεκτη.. καμμια φορα ακουγοταν κανα ξωφαλτσο γκρ, αλλα ολα μελι γαλα!)
-
ω καλά!
και γω με τ' autobianchi είχα αυτό το πρόβλημα, ειδικά μερικές φορές δεν έμπαινε με τίποτα, και μια φορά έμεινα χωρίς λεβιέ αφού έσπασε από κάτω η σιδερένια μπάρα που ενώνει το σασμάν με τον επιλογέα (πώς λέγεται;). `Ηθελε τον τρόπο της να μπει, αλλά μερικές φορές στον εκνευρισμό τα άκουγε χοντρά -
Μια απο τα ιδια εδω και 5+ χρονια με Punto. 1 στις 3 η οπισθεν γρατσουναει, αλλα μπαινει. Εαν δεν θελω να το κανω να γρατσουνισει... τοτε απλα κουμπωνω καποια αλλη ταχυτητα και στο καπακι πεταω την οπισθεν, ετσι καθονται τα γραναζια σωστα και δεν εχουμε 'γρακκκ'
Παντως αυτο το προβληματακι, δεν το ενοχλω και δεν με εχει ενοχλησει ποτε... Αφου δουλευει δεν το σκαλιζω το ζητημα
-
To ίδιο prob υπάρχει και στο RENAULT Megane Coupe ενός φίλου μου, αλλά και στο Μίτσο μου. Απλά δεν πατάω τέρμα το συμπλέκτη και δίνω καμια ξερογκαζιά.
-
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Εδω και κάποιες μέρες υπάρχει πρόβλημα με την όπισθεν,όταν πάω να βάλω όπισθεν κάποιες φορές ακούγεται ένας ήχος όπως όταν πάς να βάλεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη.
Για να προλάβω παρατηρήσεις, δεν οφείλεται στο ότι πας να βάλεις με υψηλες στροφές ταχύτητα υπάρχει όντως πρόβλημα.Αντιδράσεις εξουσιοδοτημένων συνεργείων θεσσαλονίκης:
Ράνιος: δεν είναι τίποτα βάζε πρώτα 4η και μετά όπισθεν
ΕΜΙΚΟ: στην αρχή μου λένε να μου κλείσουν ραντεβού μετά απο το Πάσχα, ύστερα πρίν το πάσχα κατα τις 25 απριλίου,τέλος μετά απο μικρή αντίδρασή μου: φέρτο την τρίτη και μέχρι παρασκευή θα το έχουμε έτοιμο.Το αμάξι έχει 8500χλμ μιλάμε οτι έχω ξενερώσει απίστευτα με την alfa romeo.
Έχει κανεις αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε καμια ιδέα που οφείλεται;;;;Δεν έχει κάποιο πρόβλημα, και η δικιά μου το κάνει και οφείλεται στο ότι είναι ασυγχρόνιστη ταχύτητα όπως προείπε και κάποιος. Nothing to worry about. Έχω παρατηρήσει επίσης ότι μπαίνει αθόρυβα όταν αντί να σταματήσεις τελείως αφήνεις το αυτοκίνητο να ρολάρει προς τα εμπρός με 0,0000000...0001 m/sec και στη συνέχεια βάζεις όπισθεν. Κατά 99% δε γρατζουνάει.
-
Οπως προειπανε, λυνεται κατα την αποψη μου καλυτερα με το 2α-οπισθεν, και κυριως δεν ειναι προβλημα, και ΔΕΝ ειναι λογος για να ξενερωσεις με την αλφα!!!
-
σήμερα με πήραν τηλ απο την εμίκο για να παω να παρω το αυτοκίνητο, δεν μπορεσα να το πάρω όμως γιατί ήμουν εκτός θεσσαλονίκης.Απ΄ότι μου είπε η κοπέλα απ την ρεσεψιον(sic) του συνεργείου έγινε εξαέρωση του συμπλέκτη και λύθηκε το πρόβλημα της όπισθεν,οπότε αυριο που θα το πάρω θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
-
1)Βάλε 2α και μετά όπισθεν
2)Άστο να τσουλίσει λίγα εκατοστά.
δοκιμασμένες λύσεις, καθημερινά
-
Και 'γω στο 206 μου το έχω αυτό το πρόβλημα, αλλά δεν ύπάρχει θέμα!
Τσιμπάω λίιιιγο την τετάρτη (δεν την βάζω κανονικά) και μετά συνεχίζω την διαδρομή του λεβιέ προς τα δεξιά και πίσω, προκειμένου να μπει η όπισθεν. Με αυτόν τον τρόπο μπαίνει ταχύτατα και χωρίς να ακουστεί το παραμικρό!!!
Από την στιγμή που η όπισθεν δεν έχει συγχρονιζέ, τι να κάνεις, βρίσκεις άλλους τρόπους για να το αντιμετωπίσεις!
-
Μήπως αν περιμένεις 2 δευτερόλεπτα με πατημένο τον συμπλέκτη και μετά βάζεις την όπισθεν,όλα γίνονται ομαλά;
Στο manual του punto,γράφει ότι έτσι πρέπει να γίνεται η εμπλοκή της όπισθεν,και πράγματι σε αντίθετη περίπτωση ακούγεται ένας ανατριχιαστικός θόρυβος.
πρόβλημα με την όπισθεν