-
Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής: πριν λίγες μέρες και ενώ το αυτοκίνητο είχε περάσει γενικό σερβις μου άναψε το λαμπάκι λαδιού. Αυτό έγινε αφού είχα κινήσει το αυτοκίνητο για κάποιες μέρες μετα το σερβις και το είχα παρκάρει το επόμενο πρωι που πήγα να το πάρω. Με το που έβαλα μπροστά το λαμπάκι έμενε ανοιχτο, και ακουγόταν απο την μηχανή ένας θόρυβος. Με τα πολλά σβήνω την μηχανή και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο συνεργείο στο οποίο έκανε και το σερβις. Εκεί αφερέσαμε την βαλβίδα απο την ανλτία λαδιού και απομονόσαμε την μίζα (ώστε να μην παίρνει μπροστά). Έτσι γυρνώντας το κλειδί στην μίζα δυστυχώς είδαμε ότι η αντλία δεν πετούσε λάδι όπως θα έπρεπε. Το περίεργο είναι το εξής. Αφού αφήσαμε το αυτοκίνητο όπως ήταν για περίπου κάνα 10' μέχρι να ρωτήσουμε τιμές για αντλία λαδιού (υποθέσαμε ότι μας είχε αφήσει χρόνους) δοκιμάσαμε πάλι στη μίζα και αυτή την φορά πέταξε κανονικά λάδι κα φυσικά το λαμπάκι έσβησε. Εν τέλη αντλία δεν άλλαξα αλλά θα ήθελα να ρωτήσω είναι η αντλία στα τελευταία της και αυτά είναι τα πρώτα σημάδια? ή μήπως τρέχει τίποτα άλλο? Το αυτοκίνητο είναι ένα audi 80 του '94
-
Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής: πριν λίγες μέρες και ενώ το αυτοκίνητο είχε περάσει γενικό σερβις μου άναψε το λαμπάκι λαδιού. Αυτό έγινε αφού είχα κινήσει το αυτοκίνητο για κάποιες μέρες μετα το σερβις και το είχα παρκάρει το επόμενο πρωι που πήγα να το πάρω. Με το που έβαλα μπροστά το λαμπάκι έμενε ανοιχτο, και ακουγόταν απο την μηχανή ένας θόρυβος. Με τα πολλά σβήνω την μηχανή και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο συνεργείο στο οποίο έκανε και το σερβις. Εκεί αφερέσαμε την βαλβίδα απο την ανλτία λαδιού και απομονόσαμε την μίζα (ώστε να μην παίρνει μπροστά). Έτσι γυρνώντας το κλειδί στην μίζα δυστυχώς είδαμε ότι η αντλία δεν πετούσε λάδι όπως θα έπρεπε. Το περίεργο είναι το εξής. Αφού αφήσαμε το αυτοκίνητο όπως ήταν για περίπου κάνα 10' μέχρι να ρωτήσουμε τιμές για αντλία λαδιού (υποθέσαμε ότι μας είχε αφήσει χρόνους) δοκιμάσαμε πάλι στη μίζα και αυτή την φορά πέταξε κανονικά λάδι κα φυσικά το λαμπάκι έσβησε. Εν τέλη αντλία δεν άλλαξα αλλά θα ήθελα να ρωτήσω είναι η αντλία στα τελευταία της και αυτά είναι τα πρώτα σημάδια? ή μήπως τρέχει τίποτα άλλο? Το αυτοκίνητο είναι ένα audi 80 του '94
-
Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής: πριν λίγες μέρες και ενώ το αυτοκίνητο είχε περάσει γενικό σερβις μου άναψε το λαμπάκι λαδιού. Αυτό έγινε αφού είχα κινήσει το αυτοκίνητο για κάποιες μέρες μετα το σερβις και το είχα παρκάρει το επόμενο πρωι που πήγα να το πάρω. Με το που έβαλα μπροστά το λαμπάκι έμενε ανοιχτο, και ακουγόταν απο την μηχανή ένας θόρυβος. Με τα πολλά σβήνω την μηχανή και το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο συνεργείο στο οποίο έκανε και το σερβις. Εκεί αφερέσαμε την βαλβίδα απο την ανλτία λαδιού και απομονόσαμε την μίζα (ώστε να μην παίρνει μπροστά). Έτσι γυρνώντας το κλειδί στην μίζα δυστυχώς είδαμε ότι η αντλία δεν πετούσε λάδι όπως θα έπρεπε. Το περίεργο είναι το εξής. Αφού αφήσαμε το αυτοκίνητο όπως ήταν για περίπου κάνα 10' μέχρι να ρωτήσουμε τιμές για αντλία λαδιού (υποθέσαμε ότι μας είχε αφήσει χρόνους) δοκιμάσαμε πάλι στη μίζα και αυτή την φορά πέταξε κανονικά λάδι κα φυσικά το λαμπάκι έσβησε. Εν τέλη αντλία δεν άλλαξα αλλά θα ήθελα να ρωτήσω είναι η αντλία στα τελευταία της και αυτά είναι τα πρώτα σημάδια? ή μήπως τρέχει τίποτα άλλο? Το αυτοκίνητο είναι ένα audi 80 του '94
-
Φιλτρο λαδιου αλλαξατε,αν ναι ,βαλατε το σωστο;Μπορει βεβαια να εχει χαλασει η τρομπα και να μην δουλευει συνεχεια .Νομιζω οτι παιρνει κινηση μεσω γραναζιου .
-
δεν νομιζω να ειναι κατι σοβαρο. στο 80αρι του πατερα μου ειχαμε παθει ακριβως το ιδιο με το αυτοκινητο παρκαρισμενο σε ανηφορα και μετα απο λιγη ωρα εφτιαξε μονο του!!! το αμαξι ειχε τοτε 75.000χλμ και τωρα εχει 255.000 χωρις να εχει ξαναπαρουσιασει το παραμικρο σχετικα με την αντλια και χωρις να καιει γραμμαριο απο αλλαγη σε αλλαγη!!!! ελπιζω ολα να πανε καλα οτιδηποτε αλλο θες να ρωτησεις για το αμαξι,θα προσπαθησω να σε ενημερωσω
Audi 80 και αντλία λαδιού