Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 92
    • 93
    • 6 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    78234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

      Οχι ρε συ είμαι σίγουρος έχω μπεί κάτω απο το αμάξι, άσε που δεν υπάρχει λυχνία στο ταμπλό, το πήρα καινούργιο απο εδώ.
      Το έχεις πάει στο 'κόφτη';

      Οταν λες κοφτη?

      Όσο πάει το στροφόμετρο!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexis-5 last edited by

        Oυυυυυυυ

        μονο με την 5τη και 6τη δεν το εχω παει....!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kyr80 last edited by

          V-power diesel μου καίει λιγότερο και κάνει λιγότερο θόρυβο. Αλλά ακόμα και σε αυτήν προσθέτω αντιμουχλικό για βιοντίζελ. Πέρυσι στην γενήτρια που έχω, με 20 ώρες λειτουργίας σε 3 χρόνια, πήρα στα χέρια πόμπα και μπεκ....Βουλωμένα τα πάντα όλα από το βιοντίζελ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
            V-power diesel μου καίει λιγότερο και κάνει λιγότερο θόρυβο. Αλλά ακόμα και σε αυτήν προσθέτω αντιμουχλικό για βιοντίζελ. Πέρυσι στην γενήτρια που έχω, με 20 ώρες λειτουργίας σε 3 χρόνια, πήρα στα χέρια πόμπα και μπεκ....Βουλωμένα τα πάντα όλα από το βιοντίζελ...

            Για ποιο λόγο κατηγορείς το βιοντήζελ; Ποιος σου είπε ότι έφταιγε αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kyr80 last edited by

              α) ο μηχανικός που ήρθε για έλεγχο
              β) ο πωλητής- απόφοιτος του ΕΜΠ
              γ) ο πομπατζής που επισκεύασε
              δ) ο βενζινάς(kaoil) που πήρε δώρο τα 2 φίλτρα της γεννήτριας γεμάτα μούχλα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostas-chania last edited by

                Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                α) ο μηχανικός που ήρθε για έλεγχο
                β) ο πωλητής- απόφοιτος του ΕΜΠ
                γ) ο πομπατζής που επισκεύασε
                δ) ο βενζινάς(kaoil) που πήρε δώρο τα 2 φίλτρα της γεννήτριας γεμάτα μούχλα

                Δηλ. χρησιμοποιούσες σκέτο βιοντήζελ; Ή το συμπέραναν από το ποσοστό που έχει μέσα το «πετροντήζελ»;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Χρησιμοποίησα στο 1 και μοναδικό γέμισμα της δεξαμενής πετρέλαιο κίνησης από Kaoil. Λέγεται από επαγγελματίες της περιοχής ότι περιείχε πολύ μεγάλο ποσοστό βιοντίζελ. Κανένας από αυτούς πλέον δεν βάζει από εκεί(χωματουργικά, αγροτικά κλπ). Το κάυσιμο είχε γίνει παραφίνη όπως είπαν οι περισσότεροι( επί μια εβδομάδα μέχρι να έρθει ο μηχανικός, ήμουνα θέμα κουτσομπολιού και αυτοψίας από πολλούς).
                  Εχθές συγκεκριμένα άδειασα τη δεξαμενή από αυτό που γέμισα φέτος, για να το βάλω στον καυστήρα. Κανοκικότατο πετρέλαιο(διαυγές και πράσινο). Φέτος έβαλα ΕΚΟ
                  Συμβουλή των μηχανικών που ακολούθησα πρώτη φορά φέτος, να αδειάζω τη δεξαμενη κάθε χρόνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                    Χρησιμοποίησα στο 1 και μοναδικό γέμισμα της δεξαμενής πετρέλαιο κίνησης από Kaoil. Λέγεται από επαγγελματίες της περιοχής ότι περιείχε πολύ μεγάλο ποσοστό βιοντίζελ. Κανένας από αυτούς πλέον δεν βάζει από εκεί(χωματουργικά, αγροτικά κλπ). Το κάυσιμο είχε γίνει παραφίνη όπως είπαν οι περισσότεροι( επί μια εβδομάδα μέχρι να έρθει ο μηχανικός, ήμουνα θέμα κουτσομπολιού και αυτοψίας από πολλούς).
                    Εχθές συγκεκριμένα άδειασα τη δεξαμενή από αυτό που γέμισα φέτος, για να το βάλω στον καυστήρα. Κανοκικότατο πετρέλαιο(διαυγές και πράσινο). Φέτος έβαλα ΕΚΟ
                    Συμβουλή των μηχανικών που ακολούθησα πρώτη φορά φέτος, να αδειάζω τη δεξαμενη κάθε χρόνο.

                    Η υποτιθέμενη μούχλα που λες μπορεί να παραχθεί μόνο στο σκέτο βιοντήζελ (Β100) μετά από 4 μήνες περίπου από την ημέρα παραγωγής του. Στη χώρα μας το ποσοστό που είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες να βάνουν στο πετρέλαιο είναι της τάξης του 6 με 7% ενώ στην αρχή ήταν 2%. Και να θέλουν να βάλουν παραπάνω δεν τους συμφαίρει λόγου του κόστους παραγωγής του. Παράξενο μου ακούγεται ότι εμφανίστηκε μούχλα εκεί.
                    Ξέρω κινητήρες που κάνουν χρήση χρόνια τώρα του σκέτου βιοντηζελ και προβλήματα δεν έχουν.
                    Επίσης το πετρέλαιο κίνησης έχει κίτρινο χρώμα όχι πράσινο που λες, μήπως σε μπέρδεψε καμιά ανάκλαση;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      klikk last edited by

                      τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?
                      Σε καποιο πρατηριο ΕΚΟ εταιρικο στην αποδειξη που πηρα οταν γεμισα διαβασα οτι το πετρελαιο ειναι βιοντιζελ αρα τα ΕΚΟ μαλλον δουλευουν μονο με αυτο το πετρελαιο ετσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης klikk έγραψε:
                        τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?
                        Σε καποιο πρατηριο ΕΚΟ εταιρικο στην αποδειξη που πηρα οταν γεμισα διαβασα οτι το πετρελαιο ειναι βιοντιζελ αρα τα ΕΚΟ μαλλον δουλευουν μονο με αυτο το πετρελαιο ετσι?

                        Δεν υπάρχει πετρέλαιο κίνησης χωρίς ανάμιξη βιοντίζελ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          klikk last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?
                          Σε καποιο πρατηριο ΕΚΟ εταιρικο στην αποδειξη που πηρα οταν γεμισα διαβασα οτι το πετρελαιο ειναι βιοντιζελ αρα τα ΕΚΟ μαλλον δουλευουν μονο με αυτο το πετρελαιο ετσι?

                          Δεν υπάρχει πετρέλαιο κίνησης χωρίς ανάμιξη βιοντίζελ.

                          Ναι το καταλαβα υστερα απο ολα αυτα που διαβασα, απλα δεν το εχω διαβασει σε αποδειξεις της SHELL (V-Power) να γραφει για βιοντιζελ οποτε υποθετω οτι η ΕΚΟ θα εχει το μεγαλυτερο ποσοστο (7%) αν θυμαμαι καλα οτι πρεπει να ειναι, μεσα στο diesel της

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης klikk έγραψε:

                            τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?
                            Σε καποιο πρατηριο ΕΚΟ εταιρικο στην αποδειξη που πηρα οταν γεμισα διαβασα οτι το πετρελαιο ειναι βιοντιζελ αρα τα ΕΚΟ μαλλον δουλευουν μονο με αυτο το πετρελαιο ετσι?

                            Δεν υπάρχει πετρέλαιο κίνησης χωρίς ανάμιξη βιοντίζελ.

                            Ναι το καταλαβα υστερα απο ολα αυτα που διαβασα, απλα δεν το εχω διαβασει σε αποδειξεις της SHELL (V-Power) να γραφει για βιοντιζελ οποτε υποθετω οτι η ΕΚΟ θα εχει το μεγαλυτερο ποσοστο (7%) αν θυμαμαι καλα οτι πρεπει να ειναι, μεσα στο diesel της

                            Ολοι το ίδιο έχουν,το πως το γράφει η απόδειξη δεν λέει κάτι για την ανάμιξη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nek last edited by

                              Παθαινει κατι το πετρελαιο αν μεινει καιρο σε δεξαμενη? διοτι εχουμε απο το 2012 700 λιτρα και τα καιμε στο καυστηρα του σπιτιου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-chania last edited by

                                Ο χρήστης nEK έγραψε:
                                Παθαινει κατι το πετρελαιο αν μεινει καιρο σε δεξαμενη? διοτι εχουμε απο το 2012 700 λιτρα και τα καιμε στο καυστηρα του σπιτιου.

                                όχι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης klikk έγραψε:
                                  τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?....

                                  Σχεδόν όλοι οι κινητήρες κατασκευής μετά το 1980 -πάνω κάτω- μπορούν να χρησιμοποιήσουν βιοντήζελ χωρίς πρόβλημα.
                                  Εκεί που μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα είναι οι κινητήρες με dpf κατά τη φάση της «μετάκαυσης» εάν το ποσοστό του βιο υπερβαίνει το 80%.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    klikk last edited by

                                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                                    τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?....

                                    Σχεδόν όλοι οι κινητήρες κατασκευής μετά το 1980 -πάνω κάτω- μπορούν να χρησιμοποιήσουν βιοντήζελ χωρίς πρόβλημα.
                                    Εκεί που μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα είναι οι κινητήρες με dpf κατά τη φάση της «μετάκαυσης» εάν το ποσοστό του βιο υπερβαίνει το 80%.

                                    εγω με καινουργιο Clio IV μαλλον θα πρεπει να εχω καποιο θεμα ετσι? γιατι αυτο χρησιμοποιει και λαδια με DPF

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ο χρήστης klikk έγραψε:

                                      τελικα παιδια το βιοντιζελ απο οτι καταλαβα πρεπει να μην το πολυπροτιμουμε ετσι?....

                                      Σχεδόν όλοι οι κινητήρες κατασκευής μετά το 1980 -πάνω κάτω- μπορούν να χρησιμοποιήσουν βιοντήζελ χωρίς πρόβλημα.
                                      Εκεί που μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα είναι οι κινητήρες με dpf κατά τη φάση της «μετάκαυσης» εάν το ποσοστό του βιο υπερβαίνει το 80%.

                                      εγω με καινουργιο Clio IV μαλλον θα πρεπει να εχω καποιο θεμα ετσι? γιατι αυτο χρησιμοποιει και λαδια με DPF

                                      Δεν έχεις πρόβλημα μια που δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν 80% μέσα.
                                      Εάν έχεις αυτό με τα 105 άλογα μπορεί να κάψει χωρίς πρόβλημα σκέτο βιοντήζελ απλά κατά τη φάση της «μετάκαυσης» μπορεί να δεις κανένα ψιλοντουμάνι πίσω. Τίποτε άλλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        klikk last edited by

                                        εγινε οκ ευχαριστω για την πληροφορηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          klikk last edited by

                                          παιδια προσεχετε τα εταιρικα βενζιναδικα γιατι οταν ειναι δυσκολο να νοθευσουν το καυσιμο νοθευουν τις αντλιες καταλαβα . Αν το trip δειχνει σωστα εμενα προσωπικα οταν μου βγαζει καταναλωση που εχω κανει ας πουμε 29 λιτρα στο βενζιναδικο γεμιζω με 32 (παντα μιλαμε οτι οι μετρησεις γινονται με φουλαρισμενο τεποζιτο) και μαλλον οι αντλιες κλεβουν ενα ποσοστο +1 ανα 10 λιτρα πιστευω
                                          Αντιθετα σε αλλο εταιρικο σημερα το trip εδειχνε καταναλωση 17.5 λιτρων και η αντλια του με φουλαρισε με 17 που σημαινει οτι με λιγη προσπαθεια επαιρνε και 17.5 λιτρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης klikk έγραψε:
                                            παιδια προσεχετε τα εταιρικα βενζιναδικα γιατι οταν ειναι δυσκολο να νοθευσουν το καυσιμο νοθευουν τις αντλιες καταλαβα . Αν το trip δειχνει σωστα εμενα προσωπικα οταν μου βγαζει καταναλωση που εχω κανει ας πουμε 29 λιτρα στο βενζιναδικο γεμιζω με 32 (παντα μιλαμε οτι οι μετρησεις γινονται με φουλαρισμενο τεποζιτο) και μαλλον οι αντλιες κλεβουν ενα ποσοστο +1 ανα 10 λιτρα πιστευω
                                            Αντιθετα σε αλλο εταιρικο σημερα το trip εδειχνε καταναλωση 17.5 λιτρων και η αντλια του με φουλαρισε με 17 που σημαινει οτι με λιγη προσπαθεια επαιρνε και 17.5 λιτρα

                                            Γιατί το εταιρικό να κάνει νόθευση καυσίμου ή πείραγμα αντλίας;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 6 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr