-
γεια σας θα ηθελα να ζητησω την βοηθεια σας..εχω ενα audi a3 1600cc 8v (μοντ.2004) και θελω να το μετατρεψω σε 16v.Μηπως ξερει κανεις αν γινεται? Ευχαριστω....!
-
γεια σας θα ηθελα να ζητησω την βοηθεια σας..εχω ενα audi a3 1600cc 8v (μοντ.2004) και θελω να το μετατρεψω σε 16v.Μηπως ξερει κανεις αν γινεται? Ευχαριστω....!
-
γεια σας θα ηθελα να ζητησω την βοηθεια σας..εχω ενα audi a3 1600cc 8v (μοντ.2004) και θελω να το μετατρεψω σε 16v.Μηπως ξερει κανεις αν γινεται? Ευχαριστω....!
-
πωωωωωωωωωωωωωωωωω
-
βάλε πίσω αυτοκόλλητο 16ν και είσαι ΟΚ
-
Φυσικα και γινεται...Αγοραζεις 8 βαλβιδουλες (τις μεγαλες) απο ενα μαγαζι ανταλλακτικων και τις ριχνεις οπως ειναι μεσα στο μοτερ (προσοχη δεν θελουν πλυσιμο). Ανακατευεις καλα, κλεινεις μοτερ και σε λιγα λεπτα εχεις γινει 16βαλβιδος. Βαζεις μπρος και εισαι ετοιμος. Καλη απολαυση !!
-
Ελάτε ρε σεις, δε γνωρίζει ο άνθρωπος...
Φίλε, πιθανότατα θα μπεις σε περιπέτεια μεγάλη καθώς μιλάμε για αλλαγή κινητήρα και κάποιων περιφερειακών, αν το θέλεις σώνει και καλά η καλύτερη λύση είναι να δώσεις αυτό που έχεις και να πάρεις ένα 16v.
-
Ζμπουτσα σ' οι 16βαλβιδες. Τσιμπα ενα Xperia 4κυλινδρο! Must αξεσουαρ για πουλ-μουρ στις καφετεριες
-
θελεις πολυ πραγμα για αλλαγη, πχ αλλαγη εγκεφαλου και πλεξουδας(που σημαινει ξυλωμα ταμπλο) για να μπορεσεις να την περασεις, αφου ο εγκεφαλος σου ειναι ρυθμισμενος για 8 βαλβιδες. Καλυτερη λυση ειναι να πας σε αλλαγη κινητηρα με ολα τα περιφερειακα του. Γιατι θελεις να κανεις τετοια αλλαγη βασικα;
-
Μπορειτε απλα να πειτε οτι δεν γινεται ευκολα. Γιατι κατευθειαν κοροιδια;
-
Ο χρήστης atvaudinikosa3 έγραψε:
γεια σας θα ηθελα να ζητησω την βοηθεια σας..εχω ενα audi a3 1600cc 8v (μοντ.2004) και θελω να το μετατρεψω σε 16v.Μηπως ξερει κανεις αν γινεται? Ευχαριστω....!Θέλει κάμποση δουλειά και αρκετά €€.Καλύτερα πούλα το δικό σου και αγόρασε ένα όπως το θες.Θα γλυτώσεις απο τις μαϊμουδιές .
-
Σαν κάτοχος 1.6FSI 2005 έχω να σου πώ τα εξής.
Καταρχήν δεν αναφέρις γιατί θες να κάνεις την αλλαγή και καταχρηστικά εγώ υποθέτω ότι θες να αυξήσεις την ιπποδύναμη.-Αναβάθμιση πρώτου σταδίου με ΦΠΕ, φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση.
Μικρή βελτίωση, αυξημένη κατανάλωση.-Αλλαγή κυλινδοκεφαλής στον υπάρχων κινητήρα. (αυτό που ρώτησες δηλαδή)
Έχω την εντύπωση πως δεν παίζει καθότι και τα μπλόκς τοων κινητήρων είναι διαφορετικά. (με μια επιφύλαξη αυτό όμως).
Ακόμα όμως και αν γίνει τότε χρειάζεσαι αλλαγή εγκέφαλου, αλλαγή συστήματος τροφοδοσίας (πολύ μεγαλύτερες πιέσεις) και πιθανότατα ένα σωρό άλλα περιφεριακά.-Αναβάθμιση δευτέρου σταδίου με τούρμπισμα του 8v.
Κάνεις το πρώτο και περνάς στο φεύτερο κομμάτι.
Θυμάμαι ότι γινόταν παλιά αλλά σχετικά σπάνια στο 1.6.
Αν και εφόσον βρείς αξιόπιστο μάστορα θα κοστίσει και επειδή μιλάμε για παλιό πλέον κινητήρα μάλλον θα κάνεις το συνεργείο μόνιμο γκαράζ για το αμάξι σου στο τέλος.-Αν από 8v πας απλά 16v FSI με την αλλαγή ολόκληρου του κινητήρα τότε πολύ απλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ και τα χρήματα που θα δώσεις με την ΚΑΜΜΙΑ.
Ελάχιστα άλογα παραπάνω και αυτά όχι σε ολόκληρο το εύρος στροφών.
Επίσης, εκτός από ECU, πλεξούδα κλπ θα πρέπει να αλλάξεις και το σασμάν καθότι ο 16V είναι για 6τάχυτο κιβώτιο.
Μπορεί να βρείς κάνα τροπέτο αλλά υπολόγισε σχεδόν ένα 3ρι χιλιάρικα κόστος με τα εργατικά.-Αλλαγή κινητήρα με 2λιτρο ή 2λιτρο τούρμπο. (ότι φόραγαν τα μεγαλύτερα μοντέλλα την εποχή εκείνη)
Και εδώ υπολόγισε κάνα 4ρι χιλιάδες ευρώ και τραβάς και κλήρο για την κατάσταση του κινητήρα που θα βρείς.
Βέβαια θα είσαι άρχοντας πλέον με μπόλικα άλογα διαθέσιμα.
Φυσικά η κατανάλωση πάει περίπατο και θα χρειαστεί αναβάθμιση και των φρένων.
Δεν μιλάμε για την εφορία βέβαια αφού θα είσαι τρελός αν το δηλώσεις και τέλος θα πρέπει να το «κανονίζεις» με τα ΚΤΕΟ.-Αλλαγή κινητήρα με νέου τύπου TSI (π.χ. 1.4T, 1,8T κλπ)
Εδώ θα έχεις θέμα με τις βάσεις του κινητήρα αφού δεν ταιριάζουν και πρέπει να γίνουν πατέντες για να κάτσει σωστά το νέο μοτέρ.
Φυσικά πρέπει να αλλαχθούν και ένα σωρό άλλα περιφερειακά λόγο ασυμβατότητας και το κόστος θα είναι ακόμα ποιό μεγάλο αφού μιλάμε για νέο κινητήρα.
Ενδεχομένως να αξίζει το ρίσκο αλλά και πάλι είσαι στα 4-5 χιλιάρικα.Συμπέρασμα.
Κάτσε όπως είσαι. -
Βασικα ηθελα να μεγαλωσω την ιπποδυναμη.Πηγα σε εναν μαστορα που εχει ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου του λεω οτι θελω να του δωσω λιγη δυναμη (για εθνικη οδο πιο πολυ) και μου λεει επειδη ειναι 8v οτι και να κανω δεν θα δω μεγαλη διαφορα.οσο για προγραμματισμο εγκεφαλου θα μου δωσει γυρω στα 7-8 αλογα.Εγω θα ξεκινησω με την αλλαγη στο συστημα εξαγωγης (χταποδι,καταλυτη,μεσαιο και τελικο)!Καμια αλλη προταση για να αυξησω την ιπποδυναμη plzzz πειτε μου! Α...τελικα δεν γινεται η μετατροπη.....
-
Η μόνη άλλη λύση που δεν ανέφερα στο πόνημα μου είναι να το πουλήσεις και να πάρεις άλλο.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Σαν κάτοχος 1.6FSI 2005 έχω να σου πώ τα εξής.
Καταρχήν δεν αναφέρις γιατί θες να κάνεις την αλλαγή και καταχρηστικά εγώ υποθέτω ότι θες να αυξήσεις την ιπποδύναμη.-Αναβάθμιση πρώτου σταδίου με ΦΠΕ, φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση.
Μικρή βελτίωση, αυξημένη κατανάλωση.-Αλλαγή κυλινδοκεφαλής στον υπάρχων κινητήρα. (αυτό που ρώτησες δηλαδή)
Έχω την εντύπωση πως δεν παίζει καθότι και τα μπλόκς τοων κινητήρων είναι διαφορετικά. (με μια επιφύλαξη αυτό όμως).
Ακόμα όμως και αν γίνει τότε χρειάζεσαι αλλαγή εγκέφαλου, αλλαγή συστήματος τροφοδοσίας (πολύ μεγαλύτερες πιέσεις) και πιθανότατα ένα σωρό άλλα περιφεριακά.-Αναβάθμιση δευτέρου σταδίου με τούρμπισμα του 8v.
Κάνεις το πρώτο και περνάς στο φεύτερο κομμάτι.
Θυμάμαι ότι γινόταν παλιά αλλά σχετικά σπάνια στο 1.6.
Αν και εφόσον βρείς αξιόπιστο μάστορα θα κοστίσει και επειδή μιλάμε για παλιό πλέον κινητήρα μάλλον θα κάνεις το συνεργείο μόνιμο γκαράζ για το αμάξι σου στο τέλος.-Αν από 8v πας απλά 16v FSI με την αλλαγή ολόκληρου του κινητήρα τότε πολύ απλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ και τα χρήματα που θα δώσεις με την ΚΑΜΜΙΑ.
Ελάχιστα άλογα παραπάνω και αυτά όχι σε ολόκληρο το εύρος στροφών.
Επίσης, εκτός από ECU, πλεξούδα κλπ θα πρέπει να αλλάξεις και το σασμάν καθότι ο 16V είναι για 6τάχυτο κιβώτιο.
Μπορεί να βρείς κάνα τροπέτο αλλά υπολόγισε σχεδόν ένα 3ρι χιλιάρικα κόστος με τα εργατικά.-Αλλαγή κινητήρα με 2λιτρο ή 2λιτρο τούρμπο. (ότι φόραγαν τα μεγαλύτερα μοντέλλα την εποχή εκείνη)
Και εδώ υπολόγισε κάνα 4ρι χιλιάδες ευρώ και τραβάς και κλήρο για την κατάσταση του κινητήρα που θα βρείς.
Βέβαια θα είσαι άρχοντας πλέον με μπόλικα άλογα διαθέσιμα.
Φυσικά η κατανάλωση πάει περίπατο και θα χρειαστεί αναβάθμιση και των φρένων.
Δεν μιλάμε για την εφορία βέβαια αφού θα είσαι τρελός αν το δηλώσεις και τέλος θα πρέπει να το «κανονίζεις» με τα ΚΤΕΟ.-Αλλαγή κινητήρα με νέου τύπου TSI (π.χ. 1.4T, 1,8T κλπ)
Εδώ θα έχεις θέμα με τις βάσεις του κινητήρα αφού δεν ταιριάζουν και πρέπει να γίνουν πατέντες για να κάτσει σωστά το νέο μοτέρ.
Φυσικά πρέπει να αλλαχθούν και ένα σωρό άλλα περιφερειακά λόγο ασυμβατότητας και το κόστος θα είναι ακόμα ποιό μεγάλο αφού μιλάμε για νέο κινητήρα.
Ενδεχομένως να αξίζει το ρίσκο αλλά και πάλι είσαι στα 4-5 χιλιάρικα.Συμπέρασμα.
Κάτσε όπως είσαι.εχεις πολυ ελευθερο χρονο και σιγουρα βαριεσαι.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εχεις πολυ ελευθερο χρονο και σιγουρα βαριεσαι.Πάνε πακέτο με την ανεργία, δυστυχώς.
Αλλά και εσύ έχεις περίεργο χιούμορ. -
Ο χρήστης atvaudinikosa3 έγραψε:
Βασικα ηθελα να μεγαλωσω την ιπποδυναμη.Πηγα σε εναν μαστορα που εχει ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου του λεω οτι θελω να του δωσω λιγη δυναμη (για εθνικη οδο πιο πολυ) και μου λεει επειδη ειναι 8v οτι και να κανω δεν θα δω μεγαλη διαφορα.οσο για προγραμματισμο εγκεφαλου θα μου δωσει γυρω στα 7-8 αλογα.Εγω θα ξεκινησω με την αλλαγη στο συστημα εξαγωγης (χταποδι,καταλυτη,μεσαιο και τελικο)!Καμια αλλη προταση για να αυξησω την ιπποδυναμη plzzz πειτε μου! Α...τελικα δεν γινεται η μετατροπη.....Αυτά που λες αφενός κοστίζουν και σίγουρα έχουν και μειονεκτήματα. Κυρίως εννοώ την μείωση στις μεσαιοχαμηλές στροφές. Και βέβαια για να δουλέψει καλύτερα θέλεις και εισαγωγή.... και πρόγραμμα ..... και ακόμα καλύτερα εκκεντροφόρους.... και μπεκ .... και και αν μπεις στο τριπάκι δεν υπάρχει τέλος.
Με τα λεφτά που θα δώσεις για χταπόδι καταλύτη κλπ υπερκαλύπτεις τη διαφορά τιμής του να δώσεις το δικό σου και να πάρεις άλλο που να είναι όπως το θέλεις... Κοινώς κι αυτό που λες δεν αξίζει... -
Προσωπικά δε θα έκανα τίποτα απλά θα βύθιζα το γκάζι ποιο πολύ για τα 7-8 άλογα που γράφεις. Μου φαίνεται δύσκολο να μη σε φτάνει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου σου στην εθνική που λές εκτός αν είσαι γκαζάκιας. Το τελικό πρόσεχε που θα βάλεις διότι αν είναι «ανήσυχο» μετά από 1 ώρα ταξίδι θα σου τα πρήξει.
-
Ο χρήστης atvaudinikosa3 έγραψε:
Βασικα ηθελα να μεγαλωσω την ιπποδυναμη.Πηγα σε εναν μαστορα που εχει ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου του λεω οτι θελω να του δωσω λιγη δυναμη (για εθνικη οδο πιο πολυ) και μου λεει επειδη ειναι 8v οτι και να κανω δεν θα δω μεγαλη διαφορα.οσο για προγραμματισμο εγκεφαλου θα μου δωσει γυρω στα 7-8 αλογα.Εγω θα ξεκινησω με την αλλαγη στο συστημα εξαγωγης (χταποδι,καταλυτη,μεσαιο και τελικο)!Καμια αλλη προταση για να αυξησω την ιπποδυναμη plzzz πειτε μου! Α...τελικα δεν γινεται η μετατροπη.....δεν αξιζει καν.
πουλα το και παρε ενα τουρμπο. -
Λοιπον φιλε .Ποσο θα το πουλησεις το αουντι? Σιγουρα λιγοτερο απο οσο αξιζει. Σκοτωμα δηλ. Αλλαξε κινητηρα
'φτιαξε'και το ΚΤΕΟ και καλα γλεντια. Διλιτρο τουρμπο αν πας ταξιδια πιο πολυ.
Mετατροπή Αudi Α3