Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ημιαυτόματο peugeot και αλλαγη δισκου.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ημιαυτόματο peugeot και αλλαγη δισκου.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    74
    2472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Και επισης το manual κιβωτιο στην ελλαδα οδηγητε κακιστα...Τους βλεπω στα φαναρια, κοκκινο μερικα λεπτα και ειναι σε ''εγρηγορση'' πατιναροντας μπρος πισω...και μετα σου λεει μαπα ο συμπλεκτης τα φτυσε στα 25Κ. Δεν πιστευω τιποτα πλεον, και για συνχρονιζε που λετε παραπανω, ασε και ξερω πως τις αλλαζουν τις ταχυτητες...μερικοι οδηγοι ειναι η εννοια των ''σιδεροφαγων''.

      Παντως την σημερον ημερα, απορω πως ο Ελληνας δεν θελει να δοκιμασει κατι διαφορετικο(και σιγουρα καλυτερο), παει και παιρνει καλο αμαξι, γρηγορο, μουρατο, τελειο....και το παιρνει στην απλη χειροκινητη εκδοση Πολυ αντιφατικο σχημα...

      Ή να κάνει μισό μέτρο ο μπροστά στο φανάρι και ακολουθούν όλοι απο πίσω. Μετά απο λίγο κάνει άλλο μισό μέτρο, πάλι όλοι απο πισω

      Σε κάθε φανάρι 3-4 συμπλέξεις/αποσυμπλέξεις, και φυσικά εξτρα φθορα χωρίς λόγο και στα φρένα, η χαρά του συνεργειατζή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aris last edited by

        OT:
        Χεχε, όντως, θυμάμαι μόλις είχα πάρει το δίπλωμα ήταν το μόνιμο άγχος να μετακινηθώ και εγώ 20-30 πόντους που ρόλαρε ο μπροστινος. Μέχρι να καταλάβω ότι δεν έχει νόημα, μου πήρε κάμποσο καιρό.
        Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι από τότε που οι τιμές των καυσίμων έχουν παει στη στρατόσφαιρα, τέτοια φαινόμενα έχουν κατά ενα μεγάλο ποσοστο εξαλειφθεί. Τα αγχωμένα ξεκινήματα έμειναν μόνο για αλήτεςκοντρακηδες

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lll last edited by

          Να λείπουν τα flames. [mod]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexandris last edited by

            Ρε παιδιά προς τι τα μίση και ο αλληλοσπαραγμός?

            Ειπαμε να γράψουμε (ειπα δηλ) το πρόβλημα με την πρόωρη φθορά του δίσκου στο ημιαυτόματο 107, για να ενημερωθεί ο κόσμος που δεν γνώριζε τι την προκαλούσε.

            Όλες οι μηχανές θα παρουσιάζουν ελαττώματα και βλάβες λογικό είναι. Μην ξεφεύγουμε απο την ουσία του thread του οποιου σκοπός είναι να ενημερώσει για την σωστή οδήγηση του ημιαυτοματου 107 μιας και η Peugeot δεν μας κάνει την χάρη να μας ενημερώσει εξ αρχής.

            Βάζουμε νεκρά λοιπον στα σταματήματα και τελειώνει εκει το θέμα. Εαν η μαμα peugeot με ειχε ενημερώσει ως όφειλε να βαζω νεκρά στα φανάρια, δεν θα άλλαζα δισκο πλατό στα 55.000 χλμ αλλα στα 80-90

            Τωρα το πιο ημιαυτόματο κιβώτιο ειναι καλύτερο απο το άλλο δεν μας αφορά στο παρον thread.

            Ας λάβουν υποψην τους το παρόν thread όσοι τυχουν και το διαβάσουν έτσι ωστε να αποφύγουν την πρόωρη φθορά του συμπλέκτη τους. Απλό είναι.

            Θα είχε ενδιαφέρον όμως να ανοιχτεί ένα καινουριο thread για να δούμε πόσοι ειναι υπερ η κατα των αυτοματων. Αν και στην Ελλάδα η νοοτροπία του οδηγού υπερτερεί υπερ του μηχανικού λογω του αγωνιστικού αίματος που ρέει άφθονο μέσα μας. (τρομαρα μας)

            Άλλωστε σε αυτη την χώρα εξ αρχής δημιουργείται λάθος παιδεία σε οτι αφορά την οδήγηση και την χρήση των ιχ. Δυστυχώς ενω στην Ευρώπη το ιχ αντιμετωπίζεται ως ένα μέσο μεταφοράς, εδω το αντιμετωπίζουμε ως προέκταση του πέος μας και ως είδος πολυτελείας.

            Το πρώτο πράγμα που ρωτάμε εναν φίλο για το αμάξι του δεν είναι το πόσα εξτρά έχει, αν εχει esp και αλλα καλουδια ασφαλείας κτλ... αλλα ποσα κυβικά είναι και τι τελική βγάζει !!!
            Το πρώτο πράγμα που κάνουμε σε ενα αμάξι δεν είναι να του βάλουμε καλύτερα λάστιχα για να μην τσακιστουμε αλλα να του βάλουμε μεγαλύτερα λάστιχα με χαμηλό προφίλ για να δείχνει ποιο μουρατο και αγωνιστικό, και ας ειναι επικίνδυνο αυτο το προφίλ για τον τύπο του αμαξιου μας, η ... και ας ανεβάζει την κατανάλωση βενζίνης στα ύψη !!!

            Αυτά ειναι τα χάλια μας. Και θα κάτσουμε τωρα να ΄΄τσακωθούμε΄΄ για τα κιβώτια ??? Έλεος !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costaslio last edited by

              Αν και παλιό το θεμα , στα πόσα χιλιομετρα ειναι καιρός για την αλλαγη; ο φίλος τα 57000 τα θεωρεί πολύ λίγα ! Εσείς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eltassos last edited by

                ΣΕ ημιαυτοματο Σιτροεν ΜΥ 2008 ΧΤR C3 Sensodrive της κορης μου, ο αρχιμηχανικος της ΩΜΕΓΑ (επισημος εμπορος-επισκευαστης) στην Ν.Ερυθραια, μου ειπε στα 60,000 χλμ περιπου θελει αλλαγη συμπλεκτη (κανα 450αρι) μου ειπε. Αλλαξα συνεργειο και πηγα ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ και μου ειπαν σε καθε σερβις (10000) να κανουμε μια ρυθμιση στο συμπλεκτη (δωρεαν) ωστε να επιμηκυνθει η ζωη του. Και οι 2 μου ξεκαθαρισαν οτι στα φαναρια να βαζει neutral, οχι με ταχυτητα μεσα δηλαδη, διοτι ειναι σαν να παταει συνεχεια τον συμπλεκτη.

                Αυτα τα συστηματα δεν ειναι εντελως αυτοματα εχουν ενα συμπλεκτη που αλλαζει ταχυτητες αυτοματοποιημενα αλλα ο συμπλεκτης υπαρχει. Νομιζω στα νεα μοντελλα εχουν βελτιωθει και αλλαξαν και ονομα του συστηματος.

                Εξ αρχης δεν το γουσταρα το σενσοντραιβ αλλα ηταν νεα οδηγος και με τις χειρο-ταχυτητες αγχωνοταν και της εσβηνε σε καθε αλλαγη.

                Πιστευω οτι με την συντηρηση που ειπαν στο SENSODRIVE κανα 80-90Κ χλμ να βγαλει.

                Στο ΙΜΠΡΕΖΑ μου αλλαξα στα 92000 χλμ και φιλος πουλησε το ΜΙΚΡΑ του στα 170,000 χλμ με το μαμα συμπλεκτη, αν και ειχε αρχισει να σκληραινει παρολο που το οδηγουσε κυριως η συζυγος του.

                Se Audi TT DSG 6-αρι στα 80,000 χλμ ηταν ολο το συστημα αψογο ακομη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Στο συμπλέκτη ή στο actuator η ρύθμιση;

                  Επίσης, όταν κάτσει λίγο παραπάνω στο φανάρι, δεν ακούγεται η απεμπλοκή της 1ης και η εμπλοκή όταν πατήσει το γκάζι για να φύγει;

                  Συμπλέκτη εγώ άλλαξα στα 90Κ και actuator στα 115Κ (C3 Senso 2003).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eltassos last edited by

                    ρυθμιση στον συμπλεκτη απλα ρυθμιζουν το ανοιγμα-κενο στο δισκοπλατω & update στον υπολογιστη να συγχρονιζει στροφες με αλλαγες, ενω το μοτερακι που κανει την αλλαγη, actuator μαλλον αυτο καταλαβα οτι εννοεις, δεν παιρνει τιποτα...μολις μεινει αλλαγη. Αν θυμαμαι καλα κανα 350αρι ειχε πει (πανε 2 χρονια απο τοτε)

                    το αμαξι δεν το οδηγω εγω...1-2 φορες οταν το πρωτοπηρε, απο περιεργεια, οποτε δεν θυμαμαι πολλα πολλα. Εχει μαθει πλεον και αλλαζει με τα αυτακια...σπανια το εχει στο εντελως αυτοματο για να αποφευγει τα βυθισματα στις αλλαγες.

                    Την πηγα στο συνεργειο την 1η φορα και μετα το παει μονη της. Εχει 55000 χλμ και ολα καλα μηχανικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costaslio last edited by

                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                      ........Αν θυμαμαι καλα κανα 350αρι ειχε πει.....

                      Το αννταλλακτικό πάντως 116 ευρω έχει .... τα υπόλοιπα εργασία ειναι;;;;;;
                      http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Με αυτό το ποσό που αναφέρεις μάλλον εννοείς το actuator, είναι ο μηχανισμός που αφήνει και πατάει τον δίσκο, όχι ο δίσκος. Αυτό ρυθμίζεται μέσα από το διαγνωστικό.

                        Κάποια φορά που θα έχει ησυχία, σε ένα φανάρι ας ακούσει προσεκτικά -αν ακουστεί- τον ήχο της απεμπλοκής της 1ης μετά από μερικά δευτερόλεπτα και την εμπλοκή της όταν πατήσει το γκάζι.

                        Πλάκα θα έχει βέβαια το 107 να μην έχει το ίδιο σύστημα με το δικό μου Senso και να γράφω ποστ μνημειώδους βλακείας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          costaslio last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                          Με αυτό το ποσό που αναφέρεις μάλλον εννοείς το actuator, είναι ο μηχανισμός που αφήνει και πατάει τον δίσκο, όχι ο δίσκος. Αυτό ρυθμίζεται μέσα από το διαγνωστικό.

                          Κάποια φορά που θα έχει ησυχία, σε ένα φανάρι ας ακούσει προσεκτικά -αν ακουστεί- τον ήχο της απεμπλοκής της 1ης μετά από μερικά δευτερόλεπτα και την εμπλοκή της όταν πατήσει το γκάζι.

                          Πλάκα θα έχει βέβαια το 107 να μην έχει το ίδιο σύστημα με το δικό μου Senso και να γράφω ποστ μνημειώδους βλακείας.

                          Baλε καμιά παραθεση για να φαινεται σε ποιον απευθυνεσαι!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Νομίζω πως το σύστημα του 107 είναι της Toyota και όχι της PSA. Αλλά και να είναι PSA είναι διαφορετικά κιβώτια σε κάθε περίπτωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ψάχνοντας στην άβυσσο του Διαδικτύου και σε ανταλλακτικά, σχεδιαγράμματα κλπ. έχω να πω ότι έκαψα εγκέφαλο. Δεν βγάζω άκρη.

                              Το Aygo λέει ότι έχει ΜΜΤ και κάνει creeping στο ξεκίνημα, αλλά όχι για πάντα (ECU programmed). To 107 το λέει 2-tronic και αν κάνει creeping θεωρείται ότι είναι κακό γιατί μισοπατάει το συμπλέκτη. Το C1 το ονομάζει Sensodrive, έχει τα ίδια ζητήματα με το δικό μου όμως και τον ίδιο επιλογέα με το C2/C3 από το 2005 και μετά. Ωστόσο, ΜΜΤ-2tronic-Senso είναι τα ίδια, όπως και 2tronic του 1007 π.χ. με του C2/C3 (για το οποίο ο υπεύθυνος της Πεζό είχε πει 'not up to our standards'). Δεν βρήκα κάτι ανακοινωμένο σαφώς και μέσα σε όλο αυτό το χάος, βρίσκεις και κάτι τύπους να μπερδεύουν και φουλ αυτόματα κιβώτια για τα συγκεκριμένα μοντέλα.

                              ...και δεν πάω καλύτερα να μετρήσω πόσους κινητήρες και ιπποδυνάμεις ανακοινώνει το VAG;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Του C3 είναι το MA σε BMP το C1/107/Aygo έχουν κάτι σε C550P το οποίο δεν είναι της PSA. Tώρα αν είναι το MMT ή είναι απλά ένα κιβώτιο της Toyota στο οποίο έχει μπεί το σύστημα Senso της PSA δεν το ξέρω αλλά μου φαίνεται κομματάκι απίθανο και ακριβό. Tα τρίδυμα πάντως φοράνε κιβώτια Τoyota.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costaslio last edited by

                                  Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                  ........Αν θυμαμαι καλα κανα 350αρι ειχε πει.....

                                  Το αννταλλακτικό πάντως 116 ευρω έχει .... τα υπόλοιπα εργασία ειναι;;;;;;
                                  http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=

                                  Θέλω κάποια στιγμη αλλαγή , το βρηκα 116 και θελει η αντιπροσωπεια για εργασία 125 ευρω !!! Καλά είναι νομίζω.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 4 / 4
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr