Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ραλι Ακρόπολις 2014
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ραλι Ακρόπολις 2014
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 15
    • 16
    • 6 / 16
    Ράλι Ακρόπολις
    46
    316
    34303
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      Ειναι αδιανοητο να λεγεται ακροπολις ενας μικτος αγωνας.εγω ειμαι της αποψης οτι και μικτος να μην ηταν το ονομα ακροπολις δεν πρεπει να χρησιμοποιηθει.απο τη στιγμη που ο αγωνας ειναι μικτος το ονομα ακροπολις ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ και γιορταζουμε τα γενεθλια του οταν ξαναμπουμε στο wrc.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nass last edited by

        Και αν το να λέγεται 'Ακρόπολις' είναι όρος για να μπει στο ERC ? (και το Eurosport θέλει να 'πουλήσει' και αλλιώς πουλάει το 'Ακρόπολις' και αλλιώς το 'Rally of Greece')

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dap last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Και αν το να λέγεται 'Ακρόπολις' είναι όρος για να μπει στο ERC ? (και το Eurosport θέλει να 'πουλήσει' και αλλιώς πουλάει το 'Ακρόπολις' και αλλιώς το 'Rally of Greece')

          Εμενα παλι δεν με κοφτει τοσο το ονομα οσο η διοργανωση...Ας το πουνε Παρθενων,ας το πουνε οπως θενε,να εχει ομως τοσο μεγαλη επιτυχια ο αγωνας που θα τους αναγκασει εκει στη ΦΙΑ να το ξαναβαλουν στο ημερολογιο του WRC.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dim8 last edited by

            γιατι απο το wrc εφυγε γιατι δεν ηταν διοργανωμενο σωστα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dap last edited by

              Ο χρήστης dim8 έγραψε:
              γιατι απο το wrc εφυγε γιατι δεν ηταν διοργανωμενο σωστα?

              Δημητρη μου αν η διοργανωση ηταν καλη και αν αρεσε η οχι στα υψηλα κλιμακια καθως και τους λογους που βγηκαμε αλλοι αρμοδιοτεροι εμου μπορουν να σου απαντησουν,εγω ειμαι ενας απλος θεατης και τιποτα παραπανω....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dim8 last edited by

                δεν εχω τετοια εντυπωση ,για αυτο το ειπα(οτι ηταν κακα διοργανωμενο)
                να το διοργανωσαν τοσο χαλια,και να μην πηραμε χαμπαρι τιποτα? ουτε καν μια αναφορα στον τυπο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  Νομίζω ο DAP το λέει ανάποδα: δε βγήκαμε επειδή ήταν οργανωμένο κακά (κάθε άλλο) αλλά αν δεν διοργανωθεί καλά το 2014 τότε σίγουρα ΔΕΝ θα ξαναμπούμε το 2015 στο WRC.

                  Ουσιαστικά όπως είδαμε από την προηγούμενη συζήτηση η FIA μας είπε: 'αν θέλετε να ξαναμπείτε πρέπει να το κάνετε το 14' που είναι δίκοπο μαχαίρι διότι αν μεν γίνει καλά τίποτα δεν μας εγγυάται 100% ότι θα ξαναμπούμε το 15 αλλά αν δεν γίνει καλά (πχ. ακυρωθεί λόγω έλλειψης χρημάτων) τότε σίγουρα δεν θα ξαναμπει το 15.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nafpaktos last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Και αν το να λέγεται 'Ακρόπολις' είναι όρος για να μπει στο ERC ? (και το Eurosport θέλει να 'πουλήσει' και αλλιώς πουλάει το 'Ακρόπολις' και αλλιώς το 'Rally of Greece')

                    Συμφωνω απλα θα πρεπει να τους καταστησουμε κατανοητο οτι μικτο ραλι δεν μπορει να λεγεται ακροπολις λογω εντελως διαφορετικου προσανατολισμου με ενα πραγματικο ακροπολις που ειμαι αγωνας και αντοχης-επιβιωσης και τακτικης.Αν δεν γινεται αλλιως ......

                    Νομίζω ο DAP το λέει ανάποδα: δε βγήκαμε επειδή ήταν οργανωμένο κακά (κάθε άλλο) αλλά αν δεν διοργανωθεί καλά το 2014 τότε σίγουρα ΔΕΝ θα ξαναμπούμε το 2015 στο WRC.

                    Ουσιαστικά όπως είδαμε από την προηγούμενη συζήτηση η FIA μας είπε: 'αν θέλετε να ξαναμπείτε πρέπει να το κάνετε το 14' που είναι δίκοπο μαχαίρι διότι αν μεν γίνει καλά τίποτα δεν μας εγγυάται 100% ότι θα ξαναμπούμε το 15 αλλά αν δεν γίνει καλά (πχ. ακυρωθεί λόγω έλλειψης χρημάτων) τότε σίγουρα δεν θα ξαναμπει το 15.

                    Εδω η φραση πιασε το αβγο και κουρευτο ταιριαζει γαντι.γενικα δεν εκτιμουν τιποτα ,ουτε την προτοτυπια του οακα που εγινε χαμος και μετα το πηραν και οι αλλοι ουτε τις νυχτερινες ειδικες που απο εμας ξαναμπηκαν στο wrc.δε γ@μιουνται λεω γω.η αργεντινη που μερικα χρονια πριν τα εκανε μανταρα και χασαν μια ολοκληρη μερα θα επρεπε να εχει φυγει δια βιου εμεις ουτε ειδικη δεν ακυρωνουμε!(ενταξει οχι εμεις ακριβως αλλα ο μπαρτος)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Νομίζω αγχώνεστε για λάθος λόγους. Αν το Ακρόπολις βρει τα λεφτά μετά χαράς ο promoter (και όχι η FIA) θα του πει καλώς όρισες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nafpaktos last edited by

                        Μα καλα τα ιδια πραγματα θα λεμε.τα λεφτα ηταν εξασφαλισμενα!το διαβεβαιωσε και ο πρωθυπουργος στη φια.παμε παρακατω και μη λεμε τα ιδια ξανα και ξανα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          scn last edited by

                          Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                          Μα καλα τα ιδια πραγματα θα λεμε.τα λεφτα ηταν εξασφαλισμενα!το διαβεβαιωσε και ο πρωθυπουργος στη φια.παμε παρακατω και μη λεμε τα ιδια ξανα και ξανα.

                          Όχι, δεν ήταν. Ο Go_For_Pole έχει δίκιο. Αυτό που ζήτησε ο προμότερ μόνο από την Ελλάδα ήταν προπληρωμή ενός μεγάλου μέρους του 1.200.000 που θα απαιτούνταν για το τριετές συμβόλαιο. Όσοι κάνουμε δουλειές με ξένους, ξέρουμε ότι μετά το 2010 για να εισάγεις ακόμα και δέκα βίδες απαιτούν η πληρωμή να είναι 'με την παραγγελία', γιατί πλέον η Ελλάδα ως σύνολο (και κατ' επέκταση ως εταιρίες και ως τραπεζικό σύστημα) θεωρείται επικίνδυνος και αναξιόπιστος συνεργάτης. Αυτό έκανε και ο προμότερ μαζί με τη ΦΙΑ. Από τη μεριά της, η Ελλάδα (ορθώς) αρνήθηκε αυτή την απαίτηση και (ορθώς) θεώρησε αρκετό να δώσει απλώς τις προφορικές διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού. Προφανώς αυτό δε θεωρήθηκε αρκετό από την άλλη πλευρά και το Ακρόπολις χάθηκε.
                          Τώρα, αυτά που κανένας εδώ μέσα δε βλέπω να ρωτάει είναι (1) πού θα βρεθούν τα χρήματα για έναν εξίσου πανάκριβο αγώνα όπως αυτός του ERC (2) πόσες συμμετοχές θα μαζέψει ένας τέτοιος αγώνας, ειδικά από Έλληνες στα τέλη Μαρτίου. Αυτά είναι τα βασικά ερωτήματα και το τεράστιο ρίσκο που αναλαμβάνουν οι αρμόδιοι απέναντι στην ιστορία και το μέλλον του Ακρόπολις. Κι αυτό γιατί 1) αν τυχόν ο αγώνας αποτελέσει οικονομική καταστροφή είναι αμφίβολο αν θα βρεθεί στο μέλλον βιώσιμο σχήμα να ξαναδιοργανώσει κάτι 2) αν ο αγώνας ματαιωθεί υπάρχει τεράστιος κίνδυνος να μην ξαναδούμε Ακρόπολις για πολλαααά χρόνια. Εύχομαι αυτό το ρίσκο να πετύχει. Εγώ, όμως, δε θα το έπαιρνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nass last edited by

                            Νομίζω (ουσιαστικά αυτό λένε τα έγγραφα που έχουμε δει) το δίλημμα τέθηκε 'αν δεν το κάνετε στο ERC το 14 τότε ξεχάστε το για το WRC για το 15' ή διαφορετικά 'αν θέλετε να έχετε ελπίδα για WRC το 15 πρέπει να το κάνετε ERC το 14'. Αν θέλεις είναι και proof of concept 'μάγκες αφού μας λέτε ότι έχετε τα λεφτά, αποδείξτε το'.

                            Βέβαια κανείς δε μας διασφαλίζει ότι αν γίνει ERC το 14 θα πάει σίγουρα WRC το 15 και σίγουρα αν κάτι σκάσει το 14 ελπίδες για 15 τέλος (τι είχαμε τι χάσαμε στο τέλος...)

                            Πάντως scn το παράδειγμα με τις βίδες παρότι έτσι είναι τα πράγματα στην αγορά, δεν είναι ακριβές διότι οι βίδες είναι προϊόν και αν δεν τις πληρώσεις σου μένουν, ενώ το να ενταχθεί το Ακρόπολις στο ημερολόγιο με προκαταβολική πληρωμή 3 ετών είναι υπηρεσία, την οποία δεν έχεις λάβει ακόμα (πχ. αν αύριο τα σπάσει η RBMH με τη FIA και σηκωθεί και φύγει που πάνε τα λεφτάκια μας και ποιός μας βεβαιώνει ότι ο νέος promoter θα μας βάλει στο ημερολόγιο του πχ. 16 ?) Είναι ξεκάθαρη αλητεία από πλευράς του promoter αυτό και ορθώς δε συμφωνήσαμε (όπως λες).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης scn έγραψε:
                              . Εύχομαι αυτό το ρίσκο να πετύχει. Εγώ, όμως, δε θα το έπαιρνα.

                              και εγω αυτη την αποψη εχω.Μακαρι να πανε ολα καλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scn last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Νομίζω (ουσιαστικά αυτό λένε τα έγγραφα που έχουμε δει) το δίλημμα τέθηκε 'αν δεν το κάνετε στο ERC το 14 τότε ξεχάστε το για το WRC για το 15' ή διαφορετικά 'αν θέλετε να έχετε ελπίδα για WRC το 15 πρέπει να το κάνετε ERC το 14'. Αν θέλεις είναι και proof of concept 'μάγκες αφού μας λέτε ότι έχετε τα λεφτά, αποδείξτε το'.

                                Βέβαια κανείς δε μας διασφαλίζει ότι αν γίνει ERC το 14 θα πάει σίγουρα WRC το 15 και σίγουρα αν κάτι σκάσει το 14 ελπίδες για 15 τέλος (τι είχαμε τι χάσαμε στο τέλος...)

                                Πάντως scn το παράδειγμα με τις βίδες παρότι έτσι είναι τα πράγματα στην αγορά, δεν είναι ακριβές διότι οι βίδες είναι προϊόν και αν δεν τις πληρώσεις σου μένουν, ενώ το να ενταχθεί το Ακρόπολις στο ημερολόγιο με προκαταβολική πληρωμή 3 ετών είναι υπηρεσία, την οποία δεν έχεις λάβει ακόμα (πχ. αν αύριο τα σπάσει η RBMH με τη FIA και σηκωθεί και φύγει που πάνε τα λεφτάκια μας και ποιός μας βεβαιώνει ότι ο νέος promoter θα μας βάλει στο ημερολόγιο του πχ. 16 ?) Είναι ξεκάθαρη αλητεία από πλευράς του promoter αυτό και ορθώς δε συμφωνήσαμε (όπως λες).

                                Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα.
                                Αυτό που εγώ διαφωνώ είναι η καψούρα μας για το '15. Εντάξει, η RedBull εκβίασε για το '15 λέγοντας ότι αν δεν βάλετε τη θηλειά στο λαιμό το '14 δεν έχετε καμία ελπίδα για το '15. Εμείς γιατί δεν μπορούμε να περιμένουμε;;; Γιατί μας έπιασε τέτοια μανία να κυνηγήσουμε το '15 ρισκάροντας ματαίωση αγώνα, άρα ίσως και οριστική διαγραφή;
                                Κατά την άποψή μου το Ακρόπολις είναι ένα προϊόν που 1) αφενός αδυνατούν να καταλάβουν τα σούργελα της RedBull που ζητάνε τα ράλλυ να είναι μία ειδική 2) όλοι οι υπόλοιποι που ασχολούνται με τα ράλλυ το θεωρούν άκρως πολύτιμο. Όταν ψοφήσει αυτό το τσίρκο που λέγεται RedBull (αλήθεια, πώς μπορείτε και πίνετε αυτό το πράμα;), είναι απόλυτα σίγουρο ότι οι υπόλοιποι θα θελήσουν να έχουν έστω έναν αγώνα που να μοιάζει με ράλλυ στο πρωτάθλημα (μεταξύ μας, ούτε το Ακρόπολις είναι πια ράλλυ με την έννοια που ξεκίνησε να χρησιμοποιείται η λέξη ράλλυ, απλώς μοιάζει με ράλλυ περισσότερο από κάθε άλλο από τα σημερινά σπριντ διαρκείας). Γιατί να μην περιμένουμε ως τότε, χωρίς ρίσκα και χωρίς οικονομική αιμορραγία; Αργά ή γρήγορα, θα έρθουν παρακαλώντας, να είστε σίγουροι. Αν όμως ματαιωθεί αγώνας ή αν γίνει με μεγάλη οικονομική ζημιά, τι γίνεται;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης scn έγραψε:
                                  Αυτό που εγώ διαφωνώ είναι η καψούρα μας για το '15.

                                  Εμείς γιατί δεν μπορούμε να περιμένουμε;;; Γιατί μας έπιασε τέτοια μανία να κυνηγήσουμε το '15 ρισκάροντας ματαίωση αγώνα, άρα ίσως και οριστική διαγραφή;

                                  Νομίζω ότι αν δεν μπει το Ακρόπολις στο WRC τελείωσε οριστικά (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου).

                                  Εντάξει, η RedBull εκβίασε για το '15 λέγοντας ότι αν δεν βάλετε τη θηλειά στο λαιμό το '14 δεν έχετε καμία ελπίδα για το '15.

                                  Η FIA βασικά, η RedBull χέστηκε.

                                  Νομίζω ότι η FIA προσπαθεί να ενισχύσει και το άλλο της προϊόν (ERC) και θέλει ένα δυνατό brand name. Απ΄ό,τι λέγεται του χρόνου το ERC δεν θα έχει San Remo (γιατί άραγε ?) οπότε μένουν Ακρόπολις, Κορσική τα δυνατά, μετά τα κλασσικά του ERC (Ypres, Barum, Κύπρος) και από εκεί και πέρα κάτι λιμά στις Λετονίες, Αυστρίες κτλ.

                                  Οπότε χρησιμοποίησε τον εκβιασμό για το 15 για να το πετύχει αυτό.

                                  Βέβαια το ψέμα έχει κοντά ποδάρια οπότε αν δεν μας βάλουν το 15 (σε βάρος ποιού ? Ιταλία πιθανότατα ?) εκεί θα 'ναι ώρα για σοβαρές αποφάσεις (με δεδομένο ότι η διοργάνωση του 14 θα είναι στην καλύτερη περίπτωση ίσα-βάρκα-ίσα-νερά οικονομικώς)

                                  Οπότε ας πούμε ότι το 14 είναι μια ύστατη προσπάθεια.

                                  Αργά ή γρήγορα, θα έρθουν παρακαλώντας, να είστε σίγουροι.

                                  Ε καλά αυτό είναι wishful thinking νομίζω...

                                  Αν όμως ματαιωθεί αγώνας ή αν γίνει με μεγάλη οικονομική ζημιά, τι γίνεται;

                                  Αν είναι να 'ρθουν παρακαλώντας το πχ. 16 δεν θα 'ναι αυτό το πρόβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nafpaktos last edited by

                                    @scn γνωριζω οτι ζητησαν μια γερη μπροστατζα αλλα τα χρηματα για την τριετια θα υπαρχουν αυτο λεω.απο τη στιγμη που υπηρξαν διαβεβαιωσεις σε τοσο υψηλο επιπεδο θεωρω οτι τα χρηματα ειναι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ. αρα η μπροστατζα που ζητησαν μαλλον θα ελεγα οτι εξυπηρετει αλλους λογους(οπως το να μας πεταξουν εξω )παρα την οικονομικη τους εξασφαλιση.θεωρεις οτι τα χρηματα για την τριετια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα πληρωσουμε;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gf last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      ..... Απ΄ό,τι λέγεται του χρόνου το ERC δεν θα έχει San Remo (γιατί άραγε ?) .....

                                      Πρόβλημα χρηματοδότησης και εκεί, όπως επίσης και όχι καλή οργάνωση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        scn last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Νομίζω ότι αν δεν μπει το Ακρόπολις στο WRC τελείωσε οριστικά (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου).

                                        Εδώ είναι η ουσία της διαφωνίας. Το όνομα Ακρόπολις αυτή τη στιγμή καταργείται έχοντας και διατηρώντας την εικόνα της επιτυχίας, ακόμα και στον τελευταίο αγώνα. Η εικόνα γι' αυτόν είναι καλή και δεν έχει χαλάσει από τη μεριά μας. Ακόμα και αν δεν μπει το 15 ή το 16 ή το 17 στο WRC, δεν υπάρχει κανένα αρνητικό επιχείρημα, πλην του οικονομικού, για να μην μπει στο μέλλον. Μετά τον Μάρτιο που θα έχει γίνει (αν γίνει) ένας αγώνας με 25-30 συμμετοχές, ελάχιστους θεατές και, στην καλύτερη περίπτωση, οικονομική ζημιά, θα υπάρχει πλέον η εικόνα της αποτυχίας για το όνομα 'Ακρόπολις' και θα μπορούν να βρεθούν όσα αρνητικά επιχειρήματα μπορεί να σκαρφιστεί κανείς εναντίον του, ακόμα και αν ρυθμιστεί το οικονομικό. Τότε θα είναι το οριστικό τέλος, όχι τώρα.
                                        Επιπλέον, πέραν του ζητήματος της εικόνας υπάρχει το ζήτημα του 'αξιόχρεου' και της βιωσιμότητας των οργανωτικών δομών. Ένας οργανωτής, αν μπει μέσα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, δύσκολα ξαναστέκεται στα πόδια του ως οργανωτής. Τότε ποιος θα βρεθεί να πάρει τη θέση του;
                                        Απλώς εύχομαι να γίνει ένα θαύμα και ο αγώνας να πετύχει. Όμως, επειδή ήμουν ανάμεσα στους 26 των μοϊκανών που δήλωσαν στην τελευταία Φτέρη (συγγνώμη, Αχαιός), επίτρεψέ μου να μην πολυπιστεύω στα θαύματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scn last edited by

                                          Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                          θεωρεις οτι τα χρηματα για την τριετια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα πληρωσουμε;;;;

                                          Δεν έχει σημασία τι θεωρώ εγώ. Σημασία έχει ότι κάποιος τα ζήτησε προκαταβολικά, δεν τα πήρε και αντί γι' αυτά πήρε μια πρωθυπουργική διαβεβαίωση, την οποία προφανώς θεώρησε ότι δεν έχει ίση αξία με τα μετρητά.
                                          Το πόσο δίκιο έχει να ζητάει αυτή την προκαταβολή είναι άλλο θέμα. Όμως, το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι χρωστούσαν κάμποσα pouvoir sportif, οπότε έχει πάτημα να το κάνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Μπερδεύεις τα λεφτά της Red Bull (η προκαταβολή) με τα λεφτά της FIA (τα pouvoir sportif)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 6 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr