Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault CAPTUR
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault CAPTUR
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 20
    • 21
    • 11 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    412
    9269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      elric83 last edited by

      Στο ελληνικο; για στειλε ενα λινκ γιατι δε μπορω να βρω κατι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kinq1 last edited by

        http://www.renault.com.gr/cars/captur/equipment.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          samatistas last edited by

          0.9 TCE 90 HP AUTHENTIC 14250
          0.9 TCE 90 HP EXPRESSION * 15100
          0.9 TCE 90 HP EXPRESSION 15800
          0.9 TCE 90 HP DYNAMIC 17200
          1.2 TCE 120 HP EXPRESSION EDC * 18450
          1.2 TCE 120 HP EXPRESSION EDC 18750
          1.2 TCE 120 HP DYNAMIC EDC 19950
          1.5 DCI 90 HP AUTHENTIC 17700
          1.5 DCI 90 HP EXPRESSION ΧΩΡΙΣ Ζ/Α * 18500
          1.5 DCI 90 HP EXPRESSION * 18900
          1.5 DCI 90 HP EXPRESSION 19300
          1.5 DCI 90 HP DYNAMIC 20700
          1.5 DCI 90 HP EXPRESSION EDC 21000
          1.5 DCI 90 HP DYNAMIC EDC 22400

          Από τη τιμή αυτή αφαιρείτε:
          0.9 TCE: 300 euro
          1.2 TCE: 960 euro
          1.5 DCi Authentic: 1.300 euro
          1.5 DCi Expression: 1375 euro-1.400 euro
          1.5 DCi Dynamic και όλα με EDC: 1.430 euro
          από το όφελος απόσυρσης που δίνεται ολόκληρο και σε όσους δεν έχουν.

          Προσθέτετε:

          • Τέλη κυκλοφορίας:
            0.9 TCE: 101,70
            1.2 TCE: 137,5
            1.5 DCi: 0
            1.5 DCi EDC: 92,7

          Προσθέτετε επίσης 80 euro έξοδα προετοιμασίας και περίπου 120 euro για πινακίδες και έχετε τη τιμή με το κλειδί στο χέρι.

          Ετοιμοπαράδοτα έχουν έρθει πάρα πολλά.

          Στην Αυτοκίνηση θα υπάρχει το Captur σε περισσότερα από 1 κομμάτια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            ΛΟΛ αρχισαμε να πληρώνουμε και έξοδα προετοιμασίας?
            Ακριβό παντως

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              samatistas last edited by

              Νέα εποχή ΤΕΟREN. Από 60-80 euro αναλόγως το μοντέλο.
              Οι αρχικές είναι αλμυρές, το ξανασχολίασα. Το σώζει το diesel κάπως το καλό ποσό που κερδίζει από την απόσυρση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Τόσο τιμολογούνται τα μινι κροσοβερ προς το παρόν, αφού είναι η νέα μόδα κ δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Δηλαδή οι τιμές αυτές ειναι πάνω κάτω ίδιες με αυτές του juke. Που κ αυτό όταν πρωτοβγήκε ήταν ακόμα πιο ακριβό
                Αλμυρές θα γίνουν αν όντως έρθει αρχές του έτους το 2008 με +1200 ευρώ σε σχέση με το 208 όπως στο εξωτερικό. Οπότε το 1600αρι ντίζελ 2008 θα είναι γύρω στα 15,5. 1,5 χιλιάρικο κάτω από το καπτουρ

                την οθόνη touch θα έχει μόνο η έκδοση dynamic ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  Αρχίσανε να πιάνουν εκθέσεις:

                  http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4291979/

                  Του πάει το μαύρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    elric83 last edited by

                    Και να κανουν κανενα αστειο να αφαιρεσουν την αποσυρση ε; :')

                    Στο δια ταυτα,0,9 εξπρεσιον η ντιζελ εξπρεσιον;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Προτίμησε το diesel καλύτερα.

                      Μ' αυτές τις τιμές πάντως, εύκολα ξεστοκαρει το QQ!

                      Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        elric83 last edited by

                        Οι εκδοσεις με αστερισκο τι διαφορα εχουν;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Καλα για εξοπλισμο και οθόνες ή στην επομενη ή στη μεθεπομενη παρτιδα στανταρ θα χει και η εξπρέσιον σύστημα πολυμέσων(όπως έγινε σε Κλιο με τον αυτοματο κλιματισμο θα γινει κι εδώ με το συστημα πολυμέσων πιστεύω)
                          Τιμές να δούμε αν θα πέσουν (που το βλέπω πολυ πιθανό γιατι αν πουλάει μ' αυτες τις τιμές πραγματικα θα αρχισω να αναρωτιεμαι αν όντως λεφτά υπαρχουν )
                          Elric έχει να κανει σχέση απ' όσο βλέπω με την δυνατότητα χρωματικης διαμορφωσης

                          Με τοσα λεφτα παντως θα κρατιόμουν να παρω facelift Duster

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            samatistas last edited by

                            Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
                            Και να κανουν κανενα αστειο να αφαιρεσουν την αποσυρση ε; :')

                            Στο δια ταυτα,0,9 εξπρεσιον η ντιζελ εξπρεσιον;

                            Μέχρι τέλη της χρονιάς ισχύει σίγουρα η απόσυρση. Και μέχρι τέλος της χρονιάς αυτό θα παίξει ως προσφορά. Τιμή καταλόγου - απόσυρση. Αν κοπεί η απόσυρση θα αναγκαστούν να βάλουν κάποια έκπτωση ποσού, το οποίο όμως στο diesel δύσκολα θα πιάσει αυτό το ποσό.

                            Αν το Budget είναι περιορισμένο 0,9. Αν έχεις το ποσό να πάς στο 1.5 DCi σίγουρα αυτό. Γιατί τα έχει τα κιλάκια του. Πάντως στις περισσότερες εκδόσεις υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αρκετά σε ποικιλία χρωμάτων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
                              Οι εκδοσεις με αστερισκο τι διαφορα εχουν;;

                              Οι εκδόσεις με αστερίσκο έχουν λίγο λιγότερο εξοπλισμό σε σχέση με τις ομώνυμες χωρίς αστερίσκο.

                              Αν ενδιαφέρεσαι για κάποια συγκεκριμένη έχω σε φωτοτυπία τις εκδόσεις και τιμές/εξοπλισμούς να σου πω τι διαφορές έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Τα χει τα κιλάκια του αλλα στις ρεπριζ που ανακοινώνουν δε τα παει άσχημα το 0.9 για το μεγεθος του μοτερ και τη ροπη που έχει.Και δεν ειναι και κοντο πολύ για να το ριξεις εκει.Το 1.5 δε το φτανει βεβαια αλλα ειναι καθόλα αξιοπρεπες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  elric83 last edited by

                                  Επειδη δε κανω πολλα χλμ (15000 πρπ το χρονο και τα περισσοτερα εντος πολης) κι εχοντας στο πισω μερος του μυαλου οτι εχουν συζητησει ηδη το να πληρωνουν τελη και τα ντιζελ,ελεγα να κοιταξω το 0,9 εξπρεσιον.

                                  Αμα δε βαριεσαι ειμαι ολος ματια για την εκδοση με αστερισκο και μη 😛

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ε στα ιδια λεφτα βγαινει η Ντυναμικ του 0.9 παντως
                                    Γω αυτη θα παιρνα να έχω κι επιλογη διχρωμιας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                      Με τοσα λεφτα παντως θα κρατιόμουν να παρω facelift Duster

                                      Δεν έχεις άδικο. Και παραπάνω άλογα στον 1,5 και multimedia ( ) και μεγαλύτερο αμάξωμα με ωραιότερη εμφάνιση και 4κίνηση φυσικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samatistas last edited by

                                        Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
                                        Επειδη δε κανω πολλα χλμ (15000 πρπ το χρονο και τα περισσοτερα εντος πολης) κι εχοντας στο πισω μερος του μυαλου οτι εχουν συζητησει ηδη το να πληρωνουν τελη και τα ντιζελ,ελεγα να κοιταξω το 0,9 εξπρεσιον.

                                        Αμα δε βαριεσαι ειμαι ολος ματια για την εκδοση με αστερισκο και μη 😛

                                        Η έκδοση με αστερίσκο 0.9 TCE Εxpression ΔΕΝ έχει σε σχέση με την άλλη ομώνυμη: αυτόματο κλιματισμό (απλό air conditions στη θέση του) και αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής

                                        αλλά έχει: κάρτα hands free που ανοίγει κλείνει από απόσταση μόλις πλησιάζεις όπως έχουν τα πιο πλούσια Dynamic.

                                        Αυτές είναι οι διαφορές τους.
                                        Επίσης στις εκδόσεις με το αστεράκι δεν μπορείς να προσθέσεις πρόσθετο εξοπλισμό γιατί αφορούν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα και δεν μπορούν να μπουν εκ νέου σε παραγγελία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
                                          Επειδη δε κανω πολλα χλμ (15000 πρπ το χρονο και τα περισσοτερα εντος πολης) κι εχοντας στο πισω μερος του μυαλου οτι εχουν συζητησει ηδη το να πληρωνουν τελη και τα ντιζελ,ελεγα να κοιταξω το 0,9 εξπρεσιον.

                                          Αμα δε βαριεσαι ειμαι ολος ματια για την εκδοση με αστερισκο και μη 😛

                                          Tα τέλη δεν έχουν σχέση με το καύσιμο αλλά με τις εκπομπές CO2.
                                          Αν υπολογίσεις την αποσυρση που η ρενώ κάνει δώρο εχεις δεν έχεις αμαξι για αποσυρση, η διαφορά του 0,9 με του ντίζελ είναι 1000 ευρώ. Ασε που είναι πολλά τα κιλά για τον 0,9, που δεν έχει δείξει τίποτα το ιδιαιτερο σε επιδόσεις ή (ακόμα χειρότερα) σε οικονομία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                            Ασε που είναι πολλά τα κιλά για τον 0,9, που δεν έχει δείξει τίποτα το ιδιαιτερο σε επιδόσεις ή (ακόμα χειρότερα) σε οικονομία.

                                            Και αφήστε τον να δοκιμαστεί, να κυκλοφορήσει και λίγο ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 11 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr