Τις σημειώσεις δεν τις δίνει ο οργανωτής, τις φτιάχνει το πλήρωμα. Αρα αν μια πέτρα σε μια μπούκα δεν υπάρχει στις σημειώσεις τότε οι σημειώσεις δεν ήταν αρκετά καλές (διότι δεν περιγράφουν επαρκώς τη διαδρομή του αυτοκινήτου) ή πήρε ρίσκο (να πάει εκτός 'χαρτογραφημένης' διαδρομής) που (εκ του αποτελέσματος) δεν του βγήκε. Ξεκάθαρο οδηγικό λάθος του πληρώματος και κανένα φάουλ, διότι είναι μέσα στο παιχνίδι.
Αυτό που είναι φάουλ, και αυτό σχολιάζω, είναι ότι αντί να πει 'έκανα' ή στη χειρότερη 'κάναμε λάθος' και να τελειώσει εκεί (αυτό σχολίασα αντιπαραβάλοντας με το Loeb, ακριβώς αντίστοιχη περίπτωση ήταν στην Πολωνία το 2009 πάλι μετά το Ακρόπολις, που έκανε μπούκα και πέτυχε τον κορμό του δέντρου και έσπασε την ανάρτηση και είπε πάλι 'έκανα λάθος'), πήγε να τα ρίξει στο gravel crew. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει το gravel crew ? Να σταματάει σε όλες τις μπούκες και να τσεκάρει μήπως υπάρχει ανάμεσα στα χόρτα καμιά κρυμμένη πέτρα, που δεν είχε γράψει το πλήρωμα ? Αστεία πράγματα, δεν είναι δουλειά του gravel crew να το κάνει αυτό, αν το κάνει θα κάνει 1 ώρα σε κάθε ειδική.
Με άλλα λόγια: ο Ogier είναι τεράστια κλάση ως οδηγός, καμία αμφιβολία. Αλλά θα πρέπει να μεγαλώσει και να παραδέχεται τα λάθη του και τις ήττες του. Και επίσης όταν είσαι σε μια ομάδα, αν γίνει μια μαλακία από την ομάδα, προς τα έξω λες 'όλα καλά' ή 'δική μου η ευθύνη', και ας πας μετά πίσω από κλειστές πόρτες να τα χώσεις στο μηχανικό για το χειρόφρενο ή το gravel crew για την πέτρα.
EDIT: σαφώς και τον απαξιώνεις και συ και ο el-em και είστε άδικοι στην κριτική σας. Πάρτο αυτό από κάποιον που δεν έχει ποτέ συμμετέχει στις διαμάχες σας, που μπορεί να άρχισαν ως πλάκα, αλλά έχουν πάψει να είναι αστείες εδώ και καιρό. Και προφανώς δεν είναι θεός αλλά είναι ό,τι κοντινότερο είχε ποτέ το WRC από πλευράς τελειότητας οδήγησης και ταυτόχρονα έλλειψης λαθών. Γρήγοροι υπήρξαν πολλοί, γρήγοροι που να μην κάνουν λάθη ελάχιστοι.