-
Respect στον Ogier!
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Όχι μόνο κέρδισε αφού έχασε 53'' από λάθος του, αλλά έριξε και μισό λεπτό στον δεύτερο. Ευτυχώς που κάνει αυτά τα λάθη και δημιουργεί μόνος του λίγο σασπένς.βεβαια η επιδοση του Λατβαλα στην τελευταια ειδικη σε συγκριση με του 1ου λουπ, αφηνει μερικα ερωτηματικα κατα ποσο πιεσε.
Υ.Γ.1 Αξίζει να δούμε τι λένε τώρα όλοι οι περίεργοι τύποι που κατηγορούσαν τον κοντό ότι κατέστρεψε το σπορ επειδή κέρδισε τον Gronholm, τον Solberg, τον McRae, τον Sainz και τον Martin.
το οτι ο Οζιε πηρε πρωταθλημα με την καλυτερη ομαδα,με το μεγαλυτερο μπατζετ,με αυτοκινητο φτιαγμενο για αυτον ξεχασες να αναφερεις.
-
Ο κοντός τουλάχιστον τα έβαλε και με τα 'θηρία' Gronholm,Solberg,Sainz,McRae,Makinen,Martin και επίσης η Citroen τα πρώτα χρόνια της (πριν 10 χρόνια πήρε το 1ο της) είχε απέναντι της Peugeot,Subaru,Ford που η κάθε μια είχαν ανταγωνιστικό αυτοκίνητο (κυρίως το 2003),η VW με τεράστιο budjet σάρωσε σε σχέση με τους υπολοίπους...
-
Edit
-
Sarcasm not detected
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Όχι μόνο κέρδισε αφού έχασε 53'' από λάθος του, αλλά έριξε και μισό λεπτό στον δεύτερο. Ευτυχώς που κάνει αυτά τα λάθη και δημιουργεί μόνος του λίγο σασπένς.
βεβαια η επιδοση του Λατβαλα στην τελευταια ειδικη σε συγκριση με του 1ου λουπ, αφηνει μερικα ερωτηματικα κατα ποσο πιεσε.
Μπορει να τα συζητησαν πριν την ε.δ. και να του ειπε ο πρωταθλητης οτι δεν θα τον αφησει να κεδισει και ας εχανε καθε ελπιδα για την δευτερη θεση του πρωταθληματος. Μπορει απο την αλλη η ζημια που ειχε γινει απο την φωτια στην προηγουμενη ε.δ. να του επετρεπε να κινηθει μονο οπως κινηθηκε.και οντως, μολις διαβασα, ειχε και προβλημα με τα διαφορικα του στην τελευταια ε.δ.
Υ.Γ.1 Αξίζει να δούμε τι λένε τώρα όλοι οι περίεργοι τύποι που κατηγορούσαν τον κοντό ότι κατέστρεψε το σπορ επειδή κέρδισε τον Gronholm, τον Solberg, τον McRae, τον Sainz και τον Martin.
το οτι ο Οζιε πηρε πρωταθλημα με την καλυτερη ομαδα,με το μεγαλυτερο μπατζετ,με αυτοκινητο φτιαγμενο για αυτον ξεχασες να αναφερεις.
Γιατι ο κοντος πως τα κερδισε ολα τα πρωταθληματα ?? Με Saxo N/2 ετρεχε και με δανεικα απο την μητερα του ???
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Sarcasm not detectedMirage δικιο εχεις.το σβηνω!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Όχι μόνο κέρδισε αφού έχασε 53'' από λάθος του, αλλά έριξε και μισό λεπτό στον δεύτερο. Ευτυχώς που κάνει αυτά τα λάθη και δημιουργεί μόνος του λίγο σασπένς.
βεβαια η επιδοση του Λατβαλα στην τελευταια ειδικη σε συγκριση με του 1ου λουπ, αφηνει μερικα ερωτηματικα κατα ποσο πιεσε.
Μπορει να τα συζητησαν πριν την ε.δ. και να του ειπε ο πρωταθλητης οτι δεν θα τον αφησει να κεδισει και ας εχανε καθε ελπιδα για την δευτερη θεση του πρωταθληματος. Μπορει απο την αλλη η ζημια που ειχε γινει απο την φωτια στην προηγουμενη ε.δ. να του επετρεπε να κινηθει μονο οπως κινηθηκε.και οντως, μολις διαβασα, ειχε και προβλημα με τα διαφορικα του στην τελευταια ε.δ.
Υ.Γ.1 Αξίζει να δούμε τι λένε τώρα όλοι οι περίεργοι τύποι που κατηγορούσαν τον κοντό ότι κατέστρεψε το σπορ επειδή κέρδισε τον Gronholm, τον Solberg, τον McRae, τον Sainz και τον Martin.
το οτι ο Οζιε πηρε πρωταθλημα με την καλυτερη ομαδα,με το μεγαλυτερο μπατζετ,με αυτοκινητο φτιαγμενο για αυτον ξεχασες να αναφερεις.
Γιατι ο κοντος πως τα κερδισε ολα τα πρωταθληματα ?? Με Saxo N/2 ετρεχε και με δανεικα απο την μητερα του ???
εσεις οι αντΛεμπικοι τα λεγατε,μην ρωτας εμενα.Για εξηγησε το μας να το καταλαβουμε.
-
Βλέποντας τα βίντεο του wrc.com αναφέρθηκε οτι ο σεμπ είπε -μετά το χτύπημα στον τροχό-ότι πρέπει να κοιτάξουν τις σημειώσεις αφού το gravel crew δεν ανέφερε ότι υπήρχε κάποιο αντικείμενο στο εσωτερικό της στροφής.Ρωτάω εγώ λοιπόν το gracel crew είναι υποχρεωμένο να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα για να κάνει μπούκες?το να κάνει μπουκες στο ρεύμα του οκ αλλά να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα?Αν δεν κάνω λάθος τα gravel crew μπαίνουν πριν κλείσει η ειδική(οπότε υπάρχουν αυτοκίνητα που κινούνται και στις δυο λωρίδες κυκλοφορίας )οπότε ο συλλογισμός μου πρέπει να είναι σωστός.Πάντως μου την έχει ψιλοσπάσει που και στην γερμανια είπε για το gravel crew αλλά και εδω Μήπως να πει και μια φορά το παράκανα και βγήκα έξω?Ρε παιδιά λέτε και το χειρόφρενο να είναι δικαιολογία?Εχω αρχισει να προβληματίζομαι.Στη γερμανία που βγήκε έξω και τα έριξε στο g.c δεν σκέφτηκε ότι από το ίδιο σημείο πέρασαν και άλλοι?
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Βλέποντας τα βίντεο του wrc.com αναφέρθηκε οτι ο σεμπ είπε -μετά το χτύπημα στον τροχό-ότι πρέπει να κοιτάξουν τις σημειώσεις αφού το gravel crew δεν ανέφερε ότι υπήρχε κάποιο αντικείμενο στο εσωτερικό της στροφής.Ρωτάω εγώ λοιπόν το gracel crew είναι υποχρεωμένο να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα για να κάνει μπούκες?το να κάνει μπουκες στο ρεύμα του οκ αλλά να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα?Αν δεν κάνω λάθος τα gravel crew μπαίνουν πριν κλείσει η ειδική(οπότε υπάρχουν αυτοκίνητα που κινούνται και στις δυο λωρίδες κυκλοφορίας )οπότε ο συλλογισμός μου πρέπει να είναι σωστός.Πάντως μου την έχει ψιλοσπάσει που και στην γερμανια είπε για το gravel crew αλλά και εδω Μήπως να πει και μια φορά το παράκανα και βγήκα έξω?Ρε παιδιά λέτε και το χειρόφρενο να είναι δικαιολογία?Εχω αρχισει να προβληματίζομαι.Στη γερμανία που βγήκε έξω και τα έριξε στο g.c δεν σκέφτηκε ότι από το ίδιο σημείο πέρασαν και άλλοι?παντα ο Οζιε οταν το βγαζει παντα φταιει καποιος αλλος.Φετος δεν διστασε να τα χωσει στους μηχανικους με το χειροφρενο,και στο gravel crew και για την Γερμανια και για την Ισπανια.
για το χειροφρενο οταν το αναφερεις μονο οταν αρχιζει να χανει,ναι ειναι δικαιολογια.Δεν γινεται το χειροφενο στην πρωτη μερα στην Αργεντινη να ειναι ενταξει,στην 1η ειδικη της 2ης ημερας ενταξει,και μολις ο Λεμπ μειωνει να λες βγηκα γιατι το χειροφρενο δεν ειναι σωστο.Μα χθες βρε καβαλημενε εκανες διαφορα 20 δευτερολεπτων,πως την εκανες με το ''λαθος χειροφρενο''?Και αν ναι εκανες διαφορα με λαθος χειροφρενο,γιατι δεν το αναφερες?
Γενικα εχει καποια θεματακια κωλοχαρακτηρα.Για αυτο και δεν θα γινει Λεμπ ποτε,οτι και να κερδισει. -
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Βλέποντας τα βίντεο του wrc.com αναφέρθηκε οτι ο σεμπ είπε -μετά το χτύπημα στον τροχό-ότι πρέπει να κοιτάξουν τις σημειώσεις αφού το gravel crew δεν ανέφερε ότι υπήρχε κάποιο αντικείμενο στο εσωτερικό της στροφής.Ρωτάω εγώ λοιπόν το gracel crew είναι υποχρεωμένο να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα για να κάνει μπούκες?το να κάνει μπουκες στο ρεύμα του οκ αλλά να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα?Αν δεν κάνω λάθος τα gravel crew μπαίνουν πριν κλείσει η ειδική(οπότε υπάρχουν αυτοκίνητα που κινούνται και στις δυο λωρίδες κυκλοφορίας )οπότε ο συλλογισμός μου πρέπει να είναι σωστός.Πάντως μου την έχει ψιλοσπάσει που και στην γερμανια είπε για το gravel crew αλλά και εδω Μήπως να πει και μια φορά το παράκανα και βγήκα έξω?Ρε παιδιά λέτε και το χειρόφρενο να είναι δικαιολογία?Εχω αρχισει να προβληματίζομαι.Στη γερμανία που βγήκε έξω και τα έριξε στο g.c δεν σκέφτηκε ότι από το ίδιο σημείο πέρασαν και άλλοι?Να λυσω καποιες αποριες σου.
Τα Gravel Crews μπαινουν στην ε.δ. αφου εχει κλεισει ο δρομος και εχουν τις σημειωσεις του καθε συμμετεχοντος οπως ακριβως τις εχει φτιαξει απο τις αναγνωρισεις.
Εαν στο συγκεκριμενο σημειο εχει γραψει ο οδηγος οτι περναει πολυ 'μπουκα' ειναι υποχρεωμενο και το G.C. να περασει πολυ 'μπουκα' ωστε εαν υπαρχει κατι (οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση ) να το αναφερει στο πληρωμα.
Στην ασφαλτο σε περιπτωσεις που μπαινεις πολυ μεσα στο χωμα, το σωστο ειναι στις αναγνωρισεις να βγεις και να το περπατησεις ωστε να βεβαιωθεις οτι δεν υπαρχει κατι. Πολλες φορες και 3 (!) ποντοι πιο μεσα η πιο εξω κανουν διαφορα.
Απο εκει και περα, μην μπαινεις στο τρυπακι των 'δικαιολογιων'. Απεδειξαν φετος οτι δεν χρειαζονται δικαιολογιες.
Μην δινεις τροφη στον Dim και στους ομοιους του.Φιλικα,
'el-em'
-
Kυριε Λωρη σας ευχαριστω για τις πληροφοριες οι οποιες ειναι πολυ ενδιαφερουσες και οι οποιες μου ηταν αγνωστες.Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν οι ιδιωτικες συμμετοχες συνηθιζουν να χρησιμοποιουν G.C.Επισης θα ηθελα να μου πειτε τις εποχες προ κινητων τηλεφωνων πως γινοταν η ενημερωση των πληρωματων απο τα G.C και φυσικα οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με τη διαδικασια ειναι ευπροσδεκτη.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Kυριε Λωρη σας ευχαριστω για τις πληροφοριες οι οποιες ειναι πολυ ενδιαφερουσες και οι οποιες μου ηταν αγνωστες.Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν οι ιδιωτικες συμμετοχες συνηθιζουν να χρησιμοποιουν G.C.Επισης θα ηθελα να μου πειτε τις εποχες προ κινητων τηλεφωνων πως γινοταν η ενημερωση των πληρωματων απο τα G.C και φυσικα οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με τη διαδικασια ειναι ευπροσδεκτη.Oι πλουσιοι ιδιωτες, χρησιμοποιουν G.C. οι υπολοιποι οχι.
Λαβε επισης υπόψιν σου οτι τα πληρωματα αυτων των αυτοκινητων πρεπει να ειναι αντιστοιχα εμπειρα με τους συμμετεχοντες και να εχουν απολυτη γνωση του τροπου σημειωσεων που χρησιμοποιει ο καθενας. Για να καταλαβεις, απο τα μεσα της σεζον ο S.Ogier εχει σαν Gravel Crew τον Simon Jean Jozeph !!!
Τωρα, τι γινοτα παλια ?
Ειτε υπηρχε και τριτο αυτοκινητο που μολις το G.C.τελειωνε την ε.δ. επαιρνε τις σημειωσεις και τις εφερνε γυρω-γυρω στην αφετηρια της ε.δ., ειτε δινονταν οι πληροφοριες μεσω V.H.F.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Απο εκει και περα, μην μπαινεις στο τρυπακι των 'δικαιολογιων'. Απεδειξαν φετος οτι δεν χρειαζονται δικαιολογιες.
Μην δινεις τροφη στον Dim και στους ομοιους του.Φιλικα,
'el-em'
O Ogier δινει τροφη,αυτος εξεθεσε το gravel crew του με τις δηλωσεις του για να δικαιολογησει την εβγα του,οχι εγω.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Oι πλουσιοι ιδιωτες, χρησιμοποιουν G.C. οι υπολοιποι οχι.
Φιλικα,
'el-em'
Λωρη, αν δεν κανω μεγαλο λαθος gravel crew εχουν δικαιωμα να χρησιμοποιουν οσοι εχουν διπλα απο το ονομα τους, στην λιστα των συμμετοχων, το γραμματακι Μ, δηλαδη οτι τρεχουν σε ομαδα ή κατασκευαστη!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
....O Ogier δινει τροφη,αυτος εξεθεσε το gravel crew του με τις δηλωσεις του για να δικαιολογησει την εβγα του,οχι εγω.
Το να κάνεις μεγαλύτερη μπούκα και να έχει πέτρα μέσα στα χόρτα δεν το λες και 'έβγα'.
-
Ποιός δηλαδή φταίει για το λάστιχο του Ogier ?
Ο Ogier ?
O Ingrassia ?
To gravel crew ? (Simon Jean-Joseph αν θυμάμαι καλά ?)
Η πέτρα ?
Η Michelin που δεν τα φτιάχνει γερά ?
Η κακιά η ώρα ?
Κανείς ?Πάντως σε αντίστοιχη φάση στο τεράστιο 'έβγα' του Loeb στο Ακρόπολις του 2009 είπε μπροστά στα μάτια μου: 'My fault, I lost my concentration' -δεν έφταιξε του χαντακ'
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Oι πλουσιοι ιδιωτες, χρησιμοποιουν G.C. οι υπολοιποι οχι.
Φιλικα,
'el-em'
Λωρη, αν δεν κανω μεγαλο λαθος gravel crew εχουν δικαιωμα να χρησιμοποιουν οσοι εχουν διπλα απο το ονομα τους, στην λιστα των συμμετοχων, το γραμματακι Μ, δηλαδη οτι τρεχουν σε ομαδα ή κατασκευαστη!
Μπορει να εχει αλλαξει και να εχεις δικιο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποιός δηλαδή φταίει για το λάστιχο του Ogier ?
....
Πάντως σε αντίστοιχη φάση στο τεράστιο 'έβγα' του Loeb στο Ακρόπολις του 2009 είπε μπροστά στα μάτια μου: 'My fault, I lost my concentration' -δεν έφταιξε του χαντακ'Συγκρίνεις το σκάσιμο ενός ελαστικού με τις κωλοτούμπες ? Είναι 'αντίστοιχη' φάση ?
-
Εσύ τι ΑΚΡΙΒΩΣ κατάλαβες ότι συγκρίνω ?
WRC 2013 (all rounds)