-
Γεια χαρά!!
Θέλω την βοήθεια σας!!
Πριν μερικές μέρες αντικατέστησα τα εργοστασιακά αμορτισέρ χωρίς χαμήλωμα στην Corolla G6 μοντ. 2000 με τα ΚΥΒ excel G (μαύρα).
Ακριβώς μετά την αλλαγή και πριν κάνω ευθυγράμμιση, έστριψα το τιμόνι δεξία σχεδόν τέρμα και άκουσα κάτι θορύβους σαν τριξίματα από τους θόλους (κάτι σαν να τεντώνεται ένα ελατήριο..). Το ίδιο και προς τα αριστερά, κυρίως όταν τερμάτιζα το τιμόνι..Ρώτησα τον τεχνικό και με είπε ότι είναι φυσιολογικό διότι τα ελατήρια δεν έχουν προσαρμοστεί 100% στα αμορτισέρ.. Το φαινόμενο ελατώθηκε φεύγοντας μετά την ευθυγραμμιση (που δεν έδειξε τίποτα το ανησυχυτικό)..και ελατώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά σε 1-2 μέρες. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν ξεπάρκαρα από ένα ψηλό πεζοδρόμιο το ξαναάκουσα (τέλος 2ης μέρας).. με γυρισμενό κάπως το τιμόνι..και μετά πάλι εξαφανίστηκε.. Ο θόρυβος είναι σαν ένα τρίξιμο μετάλλων ('Κρικ κρικ' , σαν να θέλει μπιλιαδόρο. αλλά ακούγεται σταματημένος) και δεν κάνει τρέμουλο στο τιμόνι ή κάτι ανάλογο... Πριν την αλλαγή δεν έιχα τίποτα παρόμοιο. Ο ΄θορυβος είναι ανύπαρκτος κατά την οδήγηση ότι και αν κάνω....Και φαίνεται ότι έχει εξαφανιστεί τελείως.. ανησυχώ..
Οδηγικα το αμάξι είναι τέλειο.. Σκλήραινε πολύ, στην ευθεία πάει τέλεια και στις στροφές δεν έχει κανένα πρόβλημα ή θόρυβο .(δεν τρέμει το τιμόνι, ούτε τραβάει..). Το τρίξιμο δεν ακούγεται παρά μόνο σπάνια όταν ξεπαρκάρω τερματίζοντας το τιμόνι...ή αν κατεβώ από ψηλό πεζοδρόμιο σιγά σιγά (ο θόρυβος φαίνεται να ακούγεται από τα μπροστινά αμορτισέρ)... Περάσαν 2 μέρες από την αλλαγή αμορτισέρ..
Μπορεί κάποιος να με εξηγήσει τι μπορεί να είναι αυτό το τρίξιμο που ακούγεται πολυ πολύ σπανίως κατά το τερμάτισμα του τιμονίου ;;
Το τιμόνι κατά την περιστροφή δεν φαίνεται να ζορίζεται από κάτι.. είναι φυσιολογικό.. -
Γεια χαρά!!
Θέλω την βοήθεια σας!!
Πριν μερικές μέρες αντικατέστησα τα εργοστασιακά αμορτισέρ χωρίς χαμήλωμα στην Corolla G6 μοντ. 2000 με τα ΚΥΒ excel G (μαύρα).
Ακριβώς μετά την αλλαγή και πριν κάνω ευθυγράμμιση, έστριψα το τιμόνι δεξία σχεδόν τέρμα και άκουσα κάτι θορύβους σαν τριξίματα από τους θόλους (κάτι σαν να τεντώνεται ένα ελατήριο..). Το ίδιο και προς τα αριστερά, κυρίως όταν τερμάτιζα το τιμόνι..Ρώτησα τον τεχνικό και με είπε ότι είναι φυσιολογικό διότι τα ελατήρια δεν έχουν προσαρμοστεί 100% στα αμορτισέρ.. Το φαινόμενο ελατώθηκε φεύγοντας μετά την ευθυγραμμιση (που δεν έδειξε τίποτα το ανησυχυτικό)..και ελατώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά σε 1-2 μέρες. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν ξεπάρκαρα από ένα ψηλό πεζοδρόμιο το ξαναάκουσα (τέλος 2ης μέρας).. με γυρισμενό κάπως το τιμόνι..και μετά πάλι εξαφανίστηκε.. Ο θόρυβος είναι σαν ένα τρίξιμο μετάλλων ('Κρικ κρικ' , σαν να θέλει μπιλιαδόρο. αλλά ακούγεται σταματημένος) και δεν κάνει τρέμουλο στο τιμόνι ή κάτι ανάλογο... Πριν την αλλαγή δεν έιχα τίποτα παρόμοιο. Ο ΄θορυβος είναι ανύπαρκτος κατά την οδήγηση ότι και αν κάνω....Και φαίνεται ότι έχει εξαφανιστεί τελείως.. ανησυχώ..
Οδηγικα το αμάξι είναι τέλειο.. Σκλήραινε πολύ, στην ευθεία πάει τέλεια και στις στροφές δεν έχει κανένα πρόβλημα ή θόρυβο .(δεν τρέμει το τιμόνι, ούτε τραβάει..). Το τρίξιμο δεν ακούγεται παρά μόνο σπάνια όταν ξεπαρκάρω τερματίζοντας το τιμόνι...ή αν κατεβώ από ψηλό πεζοδρόμιο σιγά σιγά (ο θόρυβος φαίνεται να ακούγεται από τα μπροστινά αμορτισέρ)... Περάσαν 2 μέρες από την αλλαγή αμορτισέρ..
Μπορεί κάποιος να με εξηγήσει τι μπορεί να είναι αυτό το τρίξιμο που ακούγεται πολυ πολύ σπανίως κατά το τερμάτισμα του τιμονίου ;;
Το τιμόνι κατά την περιστροφή δεν φαίνεται να ζορίζεται από κάτι.. είναι φυσιολογικό.. -
Γεια χαρά!!
Θέλω την βοήθεια σας!!
Πριν μερικές μέρες αντικατέστησα τα εργοστασιακά αμορτισέρ χωρίς χαμήλωμα στην Corolla G6 μοντ. 2000 με τα ΚΥΒ excel G (μαύρα).
Ακριβώς μετά την αλλαγή και πριν κάνω ευθυγράμμιση, έστριψα το τιμόνι δεξία σχεδόν τέρμα και άκουσα κάτι θορύβους σαν τριξίματα από τους θόλους (κάτι σαν να τεντώνεται ένα ελατήριο..). Το ίδιο και προς τα αριστερά, κυρίως όταν τερμάτιζα το τιμόνι..Ρώτησα τον τεχνικό και με είπε ότι είναι φυσιολογικό διότι τα ελατήρια δεν έχουν προσαρμοστεί 100% στα αμορτισέρ.. Το φαινόμενο ελατώθηκε φεύγοντας μετά την ευθυγραμμιση (που δεν έδειξε τίποτα το ανησυχυτικό)..και ελατώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά σε 1-2 μέρες. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν ξεπάρκαρα από ένα ψηλό πεζοδρόμιο το ξαναάκουσα (τέλος 2ης μέρας).. με γυρισμενό κάπως το τιμόνι..και μετά πάλι εξαφανίστηκε.. Ο θόρυβος είναι σαν ένα τρίξιμο μετάλλων ('Κρικ κρικ' , σαν να θέλει μπιλιαδόρο. αλλά ακούγεται σταματημένος) και δεν κάνει τρέμουλο στο τιμόνι ή κάτι ανάλογο... Πριν την αλλαγή δεν έιχα τίποτα παρόμοιο. Ο ΄θορυβος είναι ανύπαρκτος κατά την οδήγηση ότι και αν κάνω....Και φαίνεται ότι έχει εξαφανιστεί τελείως.. ανησυχώ..
Οδηγικα το αμάξι είναι τέλειο.. Σκλήραινε πολύ, στην ευθεία πάει τέλεια και στις στροφές δεν έχει κανένα πρόβλημα ή θόρυβο .(δεν τρέμει το τιμόνι, ούτε τραβάει..). Το τρίξιμο δεν ακούγεται παρά μόνο σπάνια όταν ξεπαρκάρω τερματίζοντας το τιμόνι...ή αν κατεβώ από ψηλό πεζοδρόμιο σιγά σιγά (ο θόρυβος φαίνεται να ακούγεται από τα μπροστινά αμορτισέρ)... Περάσαν 2 μέρες από την αλλαγή αμορτισέρ..
Μπορεί κάποιος να με εξηγήσει τι μπορεί να είναι αυτό το τρίξιμο που ακούγεται πολυ πολύ σπανίως κατά το τερμάτισμα του τιμονίου ;;
Το τιμόνι κατά την περιστροφή δεν φαίνεται να ζορίζεται από κάτι.. είναι φυσιολογικό.. -
Συνέβη και σε μένα. Έχω αλλάξει δυο φορές αμορτισέρ στο αυτοκίνητό μου και τις δυο ακουγόταν αυτό το τρίξιμο. Μετά από λίγο καιρό εξαφανίστηκε τελείως.
Βοήθεια!!! Θόρυβοι μετά από αλλαγή αμορτισέρ