-
Το περισσοτερα χλμ που εχω κανει με την μια ειναι Αθηνα - Ριο,οι ναυτεργατες ειχαν απεργια, επιστρεφω Αθηνα-και πηγαινω Αμφιλοχια μεσω Δελφων, Ιτεας , χωρις καμια σταση για ξεκουραση.
Συνολο 7,5 ωρες στο αμαξι και περιπου 850 χλμ μονοκοπανιά.
-
Στα νιάτα μου..
Φεύγω από Loughborough (κεντρική αγγλία) στις 21:00 με σκοπό να φτάσω την επόμενη Αγκώνα για το καράβι που έφευγε στις 20:00. Ετος 1995.
Περνώ από το τούνελ της Μάγχης και προσπαθώ να πάω μέσω παραεθνικών δρόμων γιατί λόγω φοιτηταριού δεν ύπηρχαν και πολλά φράγκα για τα διόδια. Αφού χάθηκα κάμποσες φορές μέσα στη νύχτα στα διάφορα χωριά της Γαλλίας τα οποία διαπερνούσε ο δρόμος, αντιλαμβάνομαι ότι ξημερώνει και ότι είμαι ακόμη πολύ πίσω από εκεί που θα έπρεπε να ήμουνα αν ήθελα να είμαι στην ώρα μου στο καράβι. Αν συνέχιζα έτσι δεν θα προλάβαινα, και θά έπρεπε να μείνω αναγκαστικά ένα βράδυ στην Ιταλία, την οποία την είχα πάρει με φόβο (τότε λέγανε ιστορίες ότι σου παίρνουν τις ζάντες στο φανάρι!).
Οπότε μπαίνω στον κύριο οδικό άξονα και με το γκάζι στο πάτωμα, σχεδόν 180 συνέχεια (τόσα έγραφε το κοντέρ του AX μου) καταφέρνω να φτάσω στο σημείο που λέγανε οι πινακίδες ότι απέχει η Αγκώνα από κάθε σημείο που ήμουνα ακριβώς στις 20:00. Καταλάβατε τι εννοώ, κάθε τόσο που έβλεπα πινακίδα έκανα τον υπολογισμό χιλιόμερα δια ταχύτητα και έβλεπα ότι ήμουνα στο όριο. Ελα όμως που από εκεί που λέγανε οι πινακίδες Αγκώνα μέχρι να φτάσεις στο λιμάνι, ήταν ακόμη 12 χλμ αν θυμάμαι καλά από την εθνική, με δρόμο καθαρά επαρχιακό, κατεβαίνοντας κάποια πλαγιά θυμάμαι έτσι αχνά.
Αποτέλεσμα να φτάσω στο λιμάνι 20:10, ευτυχώς η Αρετούσα (νομίζω) ήταν εκεί, και μπήκα τελευταίος στο καράβι και έκλεισε η μπουκαπόρτα!
Ολο αυτό αν δεν κάνω λάθος με τη διαφορά ώρας είναι 24 ώρες?!
Σταμάτημα μόνο στα βενζινάδικα για βενζίνη.
Μια σακούλα με τοστ και 1.5 λίτρο νεςκαφέ στο κάθισμα του συνοδηγού.
Σήμερα ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.Αντίστοιχης περιπέτειας ήταν και το πήγαινε με μια διανυκτέρευση μόνο στη Λυών.
-
Κολωνία-Σύνορα Ιταλίας!!! 12 ώρες!! 4,5 μέχρι την Βασιλεία και τις υπόλοιπες μέσα σε χιονοθύελλα και με stop εξω από Σαν Γκκοντάρντ μέσα στο κρύο!
Μέ λάστιχα 225/45/17 S03!!!!
Τα είδα όλα!!! Αλλά θα το θυμάμαι σε όλη μου την ζωή!!!
-
Αθηνα-Γιαννενα καπου στις 7¨30 με πολλη κινηση αλλα με σταση στο ριο στο πλοιο
-
Πάντως για μεγάλες διαδρομές, εκτιμάς τις χάρες ενός μεγάλου δυνατού οικογενειακού. Ακόμα και άν είσαι μόνος. Το βάρος δίνει μια απιστευτη σταθεροτητα που τελικά σε ξεκουράζει.
-
Στέρλινγκ - Γλασκώβη - Εδιμβούργο - Λονδίνο - Γκάτγουικ (720 χιλιόμετρα) σε 11 ώρες, με μία φοβερή χιονοθύελλα από το Λίντς έως το Νότιγχαμ (100+ χιλιόμετρα). Έπρεπε να προλάβω αεροπλάνο και κατάφερα να φτάσω στο τσακ και απίστευτα κουρασμένος (είχα υπολογίσει τρεις ώρες λιγότερες)!!!
Αθήνα - Καβάλα non stop (680 χιλιόμετρα), αλλά εδώ πολύ πιο γρήγορα -κατακαλόκαιρο γαρ- σε 5 ώρες και 40 λεπτά.
Γενικά, οτιδήποτε πάνω από 5 ώρες θέλω να το 'σπάω'. Στα ταξίδια μου σπάνια έχω πρόγραμμα και διανυκτερεύω συχνά όπου μου αρέσει.
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Στα νιάτα μου..
Φεύγω από Loughborough (κεντρική αγγλία) στις 21:00 με σκοπό να φτάσω την επόμενη Αγκώνα για το καράβι που έφευγε στις 20:00. **Ετος 1995.**Περνώ από το τούνελ της Μάγχης και προσπαθώ να πάω μέσω παραεθνικών δρόμων γιατί λόγω φοιτηταριού δεν ύπηρχαν και πολλά φράγκα για τα διόδια. Αφού χάθηκα κάμποσες φορές μέσα στη νύχτα στα διάφορα χωριά της Γαλλίας τα οποία διαπερνούσε ο δρόμος, αντιλαμβάνομαι ότι ξημερώνει και ότι είμαι ακόμη πολύ πίσω από εκεί που θα έπρεπε να ήμουνα αν ήθελα να είμαι στην ώρα μου στο καράβι. Αν συνέχιζα έτσι δεν θα προλάβαινα, και θά έπρεπε να μείνω αναγκαστικά ένα βράδυ στην Ιταλία, την οποία την είχα πάρει με φόβο (τότε λέγανε ιστορίες ότι σου παίρνουν τις ζάντες στο φανάρι!).
Οπότε μπαίνω στον κύριο οδικό άξονα και με το γκάζι στο πάτωμα, σχεδόν 180 συνέχεια (τόσα έγραφε το κοντέρ του AX μου) καταφέρνω να φτάσω στο σημείο που λέγανε οι πινακίδες ότι απέχει η Αγκώνα από κάθε σημείο που ήμουνα ακριβώς στις 20:00. Καταλάβατε τι εννοώ, κάθε τόσο που έβλεπα πινακίδα έκανα τον υπολογισμό χιλιόμερα δια ταχύτητα και έβλεπα ότι ήμουνα στο όριο. Ελα όμως που από εκεί που λέγανε οι πινακίδες Αγκώνα μέχρι να φτάσεις στο λιμάνι, ήταν ακόμη 12 χλμ αν θυμάμαι καλά από την εθνική, με δρόμο καθαρά επαρχιακό, κατεβαίνοντας κάποια πλαγιά θυμάμαι έτσι αχνά.
Αποτέλεσμα να φτάσω στο λιμάνι 20:10, ευτυχώς η Αρετούσα (νομίζω) ήταν εκεί, και μπήκα τελευταίος στο καράβι και έκλεισε η μπουκαπόρτα!
Ολο αυτό αν δεν κάνω λάθος με τη διαφορά ώρας είναι 24 ώρες?!
Σταμάτημα μόνο στα βενζινάδικα για βενζίνη.
Μια σακούλα με τοστ και 1.5 λίτρο νεςκαφέ στο κάθισμα του συνοδηγού.
Σήμερα ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.Αντίστοιχης περιπέτειας ήταν και το πήγαινε με μια διανυκτέρευση μόνο στη Λυών.
Τώρα ήρθες?
-
Ελληνικό - συνοριακός σταθμός Ορμενίου (η απόλυτη πινέζα της χώρας μας). Αλλά δεν θυμάμαι πόσες ώρες το έκανα. Χιλιόμετρα; Για τα Ελληνικά δεδομένα, πάρα πολλά!
-
ΕΛΠΙΖΩ να κάνω: Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα-(φερι μποουτ)-Ιταλία κι απο κει στις Γαλλικές ακτές-κάθοδος από Ανδόρα στη Βαρκελώνη-και τερματισμός στη Λισαβώνα.
(α και γυρισμός φυσικά )
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
ΕΛΠΙΖΩ να κάνω: Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα-(φερι μποουτ)-Ιταλία κι απο κει στις Γαλλικές ακτές-κάθοδος από Ανδόρα στη Βαρκελώνη-και τερματισμός στη Λισαβώνα.(α και γυρισμός φυσικά )
MONOKOΠΑΝΙΑ;;;;;;;;;;;;;;
Τις ενέσεις καφεϊνης και γρήγορα!
-
Ε θα γίνει και κανένα pit stop
Το έχω υπολογίσει κάπως χονδρικά: περίπου 3-4 μέρες να πας, 1 μέρα Βαρκελώνη, 3 μέρες Λισαβώνα, 3-4 μέρες γυρισμός = περίπου δυο βδομάδες
Λίγο παραπάνω από 6000 χλμ. αλέ ρετούρ (σόρρυ οι γαλλομαθείς )
Ωραίο ταξίδι!
Και μια άλλη διαδρομή που θα θελα να κάνω είναι ο Route 66, από Σικάγο ως Λος Άντζελες
(λέμε τώρα...)
-
Άϊ Γιάννης Πήλιου, Βόλος, Λάμια, Καρπενήσι, Αγρίνιο, Άρτα.
Αυτά συνεχόμενα χωρίς ούτε στιγμή στάση. Στην Άρτα ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου, εγώ έχω μεγαλύτερη αυτονομία από το τουτού.
Μετά συνέχεια για κάποιο χωριό προς τα Τζουμέρκα αλλά αυτό ήταν κοντά μόνο εξήντα χιλιόμετρα οπότε δε μετράει. -
Θεσσαλονικη-Αθηνα-Πατρα 9 ωρες. Ξεκινησα 11 το βραδυ απο Θεσ. Μια σταση Λαμια και μια Αθηνα. Μεση ταχυτητα 120 περιπου με Golf 3 1.4(60hp)! Συνεχωμενα Θεσσαλονικη-Αθηνα με 30 δευτερα σταση σε παρκινγκ να τετνωσω τα ποδια μου και παλι μεσα! Παλι βραδυ. Αλλα δεν μάρεσει να οδηγω νυχτα!
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Mε -έστω και ολιγόλεπτες-στάσεις ή συνεχόμενο;Με στάσεις η για τσιγάρο , ή βενζίνη , η σύνορα , ή διόδια, ή απόλαυση τοπίου , ή επισκευές!
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
12 ὠρες πέρυσι τον Αύγουστο: Νυχτερινό ταξίδι Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη-Αλεξ/πολη-Διδυμότειχο-βόρεια σύνορα με Βουλγαρία*-και πίσω Θεσσαλονίκη.Έκανα μόνο μερικές ολιγόλεπτες στάσεις για ξεκούραση,άλλωστε δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να οδηγήσει σερί 12ωρο χωρίς να βγεί έστω και λίγο από το αυτοκίνητο.
Όχημα=Α147,1.6lt*=όχι,δεν είμαι λαθρέμπορος/νταβαντζής/... , απλά ήθελα να φτάσω στο βορειότερο σημείο της χώρας.Και κυριολεκτικά έφτασα!!Ακολουθώντας τον κεντρικό δρόμο κάποια στιγμή απλά τελείωσε η άσφαλτος και ξεκινούσε χωματόδρομος που οδηγούσε στο άγνωστο! Ε,εκεί έκανα αναστροφή και γύρισα προς τα πίσω.
Α,και κάτι άλλο:στο ταξίδι αυτό έκανα και ρεκόρ οικονομίας. 870Km με ένα ρεζερβουάρ(60λτ),ήτοι 6.9lt/100km.Για Alfa Romeo αυτό είναι εξωφρενικό.Η συνήθης κατανάλωσή μου είναι γύρω στα 10lt/100km. Βέβαια πήγαινα με 100 και 5ηΑυτό είναι! Ταξίδι με κάποιο στόχο παράλογο για τους άλλους και απόλυτα λογικό για σένα. Σωστός!!!
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Βari-Besancon περίπου 11, 5 ώρες με 3-4 στάσεις.
Μου φυγε η μαγκιά.
Ζόμπι βγήκα από το αυτοκίνητοΗ Besancon είναι στην Γαλλία?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Παρίσι - Ντακάρ!!!Δεν φαντάζομαι να τόκανες μονοκοπανιά? Τόκανες στα πλαίσια του ράλλυ?
-
Ο χρήστης PINATSIS KYRIAKOS έγραψε:
Τι ειναι αυτα βρε παιδια.Ελατε να κανετε αναγνωρισεις στο Αχαιος και να σας πω χλμ και ωρες.Αθηνα -τρια περασματα απο τις ειδικες στην ορεινη Αχαια μεσω Πατρας και επιστροφη Αθηνα περιπου 900χλμ. και 13 ωρες με μια ωρα συνολικη σταση.
Οταν βγηκα απο το αυτοκινητο δεν μπορουσα να περπατησω απο την μεση μου, ευτυχως που οδηγουσε ο takinen.Όλα αυτά με το αγωνιστικό? Κι εγώ ο καημένος πήγα να μπώ στο μπάκετ οδηγού ,στη Θεσσαλονίκη , την Κυριακή και δεν χωρούσα. Κυριάκο άξιος!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πάντως για μεγάλες διαδρομές, εκτιμάς τις χάρες ενός μεγάλου δυνατού οικογενειακού. Ακόμα και άν είσαι μόνος. Το βάρος δίνει μια απιστευτη σταθεροτητα που τελικά σε ξεκουράζει. Συμφωνώ για τούς αυτοκινητόδρομους ,αλλά πιστεύω σε δρόμους με στροφές , συμβαίνει το αντίθετο. Στις διαδρομές του νομού Σερρών ,όπου κινούμαι με το fiat uno turbo 1400, κινήθηκα για δύο μέρες με opel astra 1600, το οποίο είχα για test drive . 800 κιλά το φιατ , 1200 το οπελ. Το οπελ αν και με υδραυλικό τιμόνι , με κούρασε αρκετά. -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Ε θα γίνει και κανένα pit stopΤο έχω υπολογίσει κάπως χονδρικά: περίπου 3-4 μέρες να πας, 1 μέρα Βαρκελώνη, 3 μέρες Λισαβώνα, 3-4 μέρες γυρισμός = περίπου δυο βδομάδες
Λίγο παραπάνω από 6000 χλμ. αλέ ρετούρ (σόρρυ οι γαλλομαθείς )
Ωραίο ταξίδι!
Και μια άλλη διαδρομή που θα θελα να κάνω είναι ο Route 66, από Σικάγο ως Λος Άντζελες
Ε κιεσύ. Θα πάς που θα πάς. Κάτσε και λίγο παραπάνω, καμμιά βδομάδα ας πούμε!(λέμε τώρα...)
Ποιό είναι το πιο πολύωρο οδήγημα πού έχετε κάνει και πού.