-
Για κοιτα για ακρομπαρα.
-
θα το παω σημερα στο μηχανικο αλλα μεχρι να το παω κουβεντα να γινεται...
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Καλημέρα.Τελικά έβαλα τα Sachs supertouring αερίου λαδίου το σαββατο.Οι πρωτες εντυπώσεις αν και χρειάζονται κάποια χλμ τα αμορτισέρ για να 'πατήσουν' είναι καλή.Το κοπάνημα ειδικά μπροστά έχει μειωθεί αρκετά (πίσω λόγω ημιάκαμπτου κάνει κάτι πηδηματάκια...)έχει βελτιωθεί το φρενάρισμα ,το στρίψιμο και η αισθηση απο το τιμόνι.Γενικά όχι κάποια φοβερή αλλαγή ,μια βελτίωση overall.Μένει να δούμε σε βάθος χρόνου κατα΄πόσο θα αντέξουν στους καρόδρομους τησ αθήνας.
Τελίκα μετα απο καμία 500αριά χλμ τα αμορτισέρ νομίζω οτι δεν κάνουν σωστα την δουλεία τους.Χτυπάνε και χροπηδάνε στην παραμικρή ανωμαλία και περνάει και αρκετός θόρυβος μέσα.Ο κωδικός των αμορτισέρ ΄πάνω στο κουτί είναι 314626 sachs ST.
Μετα απο αναζήτηση στο net βρήκα οτι είναι για Fiat stilo αλλα η amorteam στον πειραιά που προμηθέυτηκε ο μηχανικός τα αμορτισέρ λέει οτι είναι για bravo 2 / stilo . Αρα ουσιαστικά τα αμορτισέρ ταιριάζουν στο bravo αλλα είναι σχεδιασμένα (βάρη διαστάσεις κτλ )?για το stilo σωστά? -
Οταν κατι κανει για 2-3 μοντελα και μαλιστα διαφορετικης χρονολογιας, εστω και αν ειναι σχεδον το ιδιο σασι, αλλα εχουμε διαφορες σε βαρος, κατανομη, ιπποδυναμη κλπ, ειναι φυσιολογικο να προσπαθουν να βρουν μια μεση λυση η οποια φυσικα δεν μπορει να ικανοποιησει ολους. Προσωπικα η πρωτη μου επιλογη θα ηταν μονο εργοστασιακα για νορμαλ καθημερινη χρηση, και αν θελεις κατι διαφορετικο τοτε να κοιταξεις αναρτηση απο πιο σπορ εκδοση του ιδιου μοντελου (που υπαρχει) ειτε σε after market αλλα μια τετοια επιλογη θα εχει και τα αρνητικα της. Εχει τυχει να βαλω στο προηγουμενο 5αρι Γκολφ που ειχα Bilstein sport και πιο χαμηλα/σκληρα ελατηρια και ειδικα μονο για τον τυπο του αυτοκινητου μου, γιατι μου φαινοταν μαλακο, στον Γκικα, καλο μαγαζι με παραδοση σε βελτιωσεις, αλλα το πηρα για ταξειδι και δεν εβλεπα την ωρα να γυρισω και να τα αλλαξω παλι, παροτι και το στησιμο και το κρατημα ειχαν βελτιωθει θεαματικα, αλλα ειδικα σε χαμηλες ταχυτητες μεσα σε πολη η ανεση ηταν ξεχασμενη λεξη.
-
γενικα η μικρή μου εμπειρια με τις αναρτήσεις λεει πως οταν φευγεις απο τις 'μαμα' λυσεις, απλά πας γυρεύοντας. Το χω μαθει κάλα, και δεν προκειται ποτε να ξαναπλησιασω aftermarket.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Οταν κατι κανει για 2-3 μοντελα και μαλιστα διαφορετικης χρονολογιας, εστω και αν ειναι σχεδον το ιδιο σασι, αλλα εχουμε διαφορες σε βαρος, κατανομη, ιπποδυναμη κλπ, ειναι φυσιολογικο να προσπαθουν να βρουν μια μεση λυση η οποια φυσικα δεν μπορει να ικανοποιησει ολους. Προσωπικα η πρωτη μου επιλογη θα ηταν μονο εργοστασιακα για νορμαλ καθημερινη χρηση, και αν θελεις κατι διαφορετικο τοτε να κοιταξεις αναρτηση απο πιο σπορ εκδοση του ιδιου μοντελου (που υπαρχει) ειτε σε after market αλλα μια τετοια επιλογη θα εχει και τα αρνητικα της. Εχει τυχει να βαλω στο προηγουμενο 5αρι Γκολφ που ειχα Bilstein sport και πιο χαμηλα/σκληρα ελατηρια και ειδικα μονο για τον τυπο του αυτοκινητου μου, γιατι μου φαινοταν μαλακο, στον Γκικα, καλο μαγαζι με παραδοση σε βελτιωσεις, αλλα το πηρα για ταξειδι και δεν εβλεπα την ωρα να γυρισω και να τα αλλαξω παλι, παροτι και το στησιμο και το κρατημα ειχαν βελτιωθει θεαματικα, αλλα ειδικα σε χαμηλες ταχυτητες μεσα σε πολη η ανεση ηταν ξεχασμενη λεξη.Τα εργοστασιακά αμορτισέρ δεν ξέρω πως λειτουργούσαν καινούρια καθότι το αμαξι το πήρα μτχ αλλα εφόσον το δεδομένο που είχα ηταν οτι δεν με ικανοποιηούσαν με 50κ χλμ που ειχε το αμάξι επάνω δεν σκεφτηκα να τα ξανάβάλω.Οπως την έπαθες εσυ την πάτησα και εγώ με focus mk1 που του είχα βάλει bilstein sprint χοντρομπούκαλα και ελατήριο hr!!!Το αμάξι έγινε τρένο χοροπηδούσε παν΄τού και πάντα.Τα έβγαλα αρων αρων και α πούλησα κοψοχρονια (οποιος τα πήρε έκανε την τύχη του!!καινουρια ηταν).Οπότε έχω φοβηθει και την λύση για sport αμορτισερ.Γενικά τωρα που το σκέφτομαι θα το δώσω να παρω ενα τζιπ να ησυχάσω απο λακούβες και να μην 'ψαρεύω' δρόμο..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
γενικα η μικρή μου εμπειρια με τις αναρτήσεις λεει πως οταν φευγεις απο τις 'μαμα' λυσεις, απλά πας γυρεύοντας. Το χω μαθει κάλα, και δεν προκειται ποτε να ξαναπλησιασω aftermarket.Νομίζω πως η διαφορά είναι στα λεφτά γιατι έχω μπεί και σε type-r με D2 ανάρτηση και δεν έκανε κιχ.Δεν νομίζω οτι η μαμα ήταν σε καμία περίπτωση καλύτερη.Την πατάμε γιατι πάμε με λίγα λεφτα να κάνουμε το αμάξι οπως ήταν αλλα απο την στιγμή που βγαίνουν τα μαμα σημαίνει οτι το αμάξι έχει κάνει ήδη καμια 80κ χλμ αρα όλο και κατι θα έχει τα θεματάκια του οπότε καινούριο δεν παίζει να ξαναγίνει.
Ωστοσο υπάρχει και κωδικός 314623 για τα εμπρός αμορτισέρ που είναι για Bravo/Delta. Ρώτησα την amorteam αλλα μου είπε οτι είναι ακριβως το ίδιο με άλλο κωδικο!!
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Οταν κατι κανει για 2-3 μοντελα και μαλιστα διαφορετικης χρονολογιας, εστω και αν ειναι σχεδον το ιδιο σασι, αλλα εχουμε διαφορες σε βαρος, κατανομη, ιπποδυναμη κλπ, ειναι φυσιολογικο να προσπαθουν να βρουν μια μεση λυση η οποια φυσικα δεν μπορει να ικανοποιησει ολους. Προσωπικα η πρωτη μου επιλογη θα ηταν μονο εργοστασιακα για νορμαλ καθημερινη χρηση, και αν θελεις κατι διαφορετικο τοτε να κοιταξεις αναρτηση απο πιο σπορ εκδοση του ιδιου μοντελου (που υπαρχει) ειτε σε after market αλλα μια τετοια επιλογη θα εχει και τα αρνητικα της. Εχει τυχει να βαλω στο προηγουμενο 5αρι Γκολφ που ειχα Bilstein sport και πιο χαμηλα/σκληρα ελατηρια και ειδικα μονο για τον τυπο του αυτοκινητου μου, γιατι μου φαινοταν μαλακο, στον Γκικα, καλο μαγαζι με παραδοση σε βελτιωσεις, αλλα το πηρα για ταξειδι και δεν εβλεπα την ωρα να γυρισω και να τα αλλαξω παλι, παροτι και το στησιμο και το κρατημα ειχαν βελτιωθει θεαματικα, αλλα ειδικα σε χαμηλες ταχυτητες μεσα σε πολη η ανεση ηταν ξεχασμενη λεξη.
Τα εργοστασιακά αμορτισέρ δεν ξέρω πως λειτουργούσαν καινούρια καθότι το αμαξι το πήρα μτχ αλλα εφόσον το δεδομένο που είχα ηταν οτι δεν με ικανοποιηούσαν με 50κ χλμ που ειχε το αμάξι επάνω δεν σκεφτηκα να τα ξανάβάλω.Οπως την έπαθες εσυ την πάτησα και εγώ με focus mk1 που του είχα βάλει bilstein sprint χοντρομπούκαλα και ελατήριο hr!!!Το αμάξι έγινε τρένο χοροπηδούσε παν΄τού και πάντα.Τα έβγαλα αρων αρων και α πούλησα κοψοχρονια (οποιος τα πήρε έκανε την τύχη του!!καινουρια ηταν).Οπότε έχω φοβηθει και την λύση για sport αμορτισερ.Γενικά τωρα που το σκέφτομαι θα το δώσω να παρω ενα τζιπ να ησυχάσω απο λακούβες και να μην 'ψαρεύω' δρόμο..
Μην νομισεις οτι με τα τζιπ θα απαλαγεις απο τα κοπανηματα. Για τα περισσοτερα του ειδους τα κοπανηματα ειναι στανταρ, λογω διαφορετικης διαταξης των αναρτησεων και του 'παιξιματος' που πρεπει να εχουν. Σου το λεω απο προσωπικα πειρα καθοτι ειχα και Santa Fe (2η γενια), που κοπαναγε ακομα και με καινουργια αναρτηση. Το ιδιο και με CX-7, αλλα και Kia Sportage (2η γενια) που εχει τυχει να οδηγησω για καποιο διαστημα. Εκεινο που ηταν καλυτερο απο οσα εχω οδηγησει, σε θεμα ανεσης και κοπανηματος, ηταν το προηγουμενο 2.5 Forester turbo, που ειχε και καλο γκαζι, και το Tucson. Πριν παρεις δοκιμασε το για λιγο. To καλο ομως με τα τζιπ ειναι οτι δεν 'βρισκεις' ουτε σε οτι λακουβα πεσεις ουτε οταν καβαλας κανα πεζοδρομιακι.
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
ΚΡΑΚ-ΚΡΟΥΚ ακουγεται απο μπροστα,οχι απο κινητηρα,μαλλον απο κοντα στις ροδες,σε καθε ξεκινημα και συχνα σε στροφες με χαμηλα χιλιομετρα....να ειναι ψαλιδια?αμορτισερ? 92000χλμ....καμια ιδεα?τελικα ειχε λασκαρει μια βιδα κοντα στην δεξια ροδα...σφιχτηκε κ ολα καλα!
-
Αν και με καθυστερηση να αναφερω το κοστολογιο του σερβις που εκανα στο Fiat Bravo T-Jet 120 PS τον Αυγουστο στα 55.000 χλμ που εχω. Μιας και το αμαξι ειναι Απριλιος του 2008 και πέρυσι που το ειχα παρει μεταχειρισμενο του ειχα αλλαξει μονο λαδια ειπα φετος μιας και το αμαξι τα εκλεισε τα 5 χρονια και το Manual ελεγε γενικευμενος ελεγχος και αλλαγη ιμαντα κινησης να του κανω ενα γενικευμενο Service με κριτηριο την προληψη παντα αλλαξα λοιπον:
1.αλλαγη λαδιων (τα προμηθευτηκα απο το συνεργειο)
2.αλλαγη φιλτρου λαδιου, φιλτρου αερος και φιλτρου καμπινας
3.Αλλαγη τεσσαρων μπουζι ιριδιου
4.Αλλαγη ιμαντα κινησης
5.Αλλαγη ιμαντα δυναμο
6.Αλλαγη αντλιας νερου (δουλευε διαβασα εδω οτι ειναι καλο να αλλαχθει)
7.Συμπληρωση φρεον στο κλιματιστικο που βελτιωθηκε η αποδοση του μετα απο αυτο
8.Αντικατασταση υγρων φρενων για να εχω το κεφαλι μου ησυχο (το εγχειρίδιο λεει ανα 2 χρονια).
Το ολο κοστος με τα εργατικα πηγε στα 450 ευρω σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο.
Τι λετε καλα ειναι? Μου φανηκε ακριβο το σερβις δηλαδη αν χρειαζομουν και τακακια ποσο θα πηγαινε ?
Ααα επισης αλλαξα στις αρχες Σεπτεμβρη και τα λαστιχα που θελαν αλλαγη μιας και αυτα ηταν του 2008.Εδω ειπα ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει και μιας και διαβασα πολυ καλα σχολια για τα Goodyear Eagle F1 απο εσας εδω εβαλα τελικα αυτα με 500 ευρω (τιμη με ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση). Παταει πιο καλα το αυτοκινητο στον δρομο ή ετσι μου φαινεται τουλαχιστον στην βροχη δεν τα εχω δοκιμασει ακομη μιας και δεν εχω πετυχει ακομη.
ΥΓ.Θα ηθελα να ευχαριστησω ολους εσας εδω για τις συμβουλες σας και το ωραιο παρεακι που εχουμε εδω μακαρι να ειμασταν πιο πολλοι ωστε να καναμε και καμια συναντηση ολα τα μελη που εχουν Fiat Bravo. -
Με αλλαγη αντλιας και φρεον μαλλον το ολο κοστος ειναι σε λογικα πλαισια γιατι πρεπει να θελει και δουλεια για αλλαγη ιμαντα χρονισμου και για τα υπολοιπα. Φιλτρο βενζινης δεν αλλαξες? Τα ελαστικα λογικα 17αρια πρεπει να εχεις για να δωσεις 500. Τα 16αρια δικα μου Goodyear ultra κατι μου ειχαν παει 330 πριν 6 μηνες. Πολυ καλο λαστιχο και ειδικα σε βροχη κατι που ηθελα με τους δρομους μας και εξαιρετικα αθορυβο.
-
Φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξα θυμαμαι που τον ρώτησα και μου είπε οτι δεν έχει. Παπατζα μου είπε?
-
Λιγο παραξενο μου φαινεται αλλα αφου σου το ειπε πρεπει να ισχυει. Δεν εχω κανει σερβις ακομα για να ξερω αλλα εκρινα απο τα αυτοκινητα που ειχα μεχρι τωρα που ολα ειχαν, ειτε εξωτερικο (πχ στα Γκολφ 5,) ειτε εσωτερικο (στο τεποζιτο) οπως στο Santa Fe. Στο Γκολφ ειχε και στο τεποζιτο, οπως πιστευω εχουν πολλα αν οχι ολα μαζι με την αντλια.
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξα θυμαμαι που τον ρώτησα και μου είπε οτι δεν έχει. Παπατζα μου είπε?΄
Φίλε μου επιβεβαιώνω και εγώ σε εξουσιοδοτημένο που έκανα το service οτι δεν έχει ΄φίλτρο βενζίνης!
Ρώτησα κανα δυο φορές γιατι μου φάνηκε και εμένα παράξενο!! -
Καλησπέρα σε όλους
Το φίλτρο βενζίνης είναι ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης και δεν αντικαθίσταται,από ότι μου είπαν,παρά μόνο αλλάζοντας την αντλία (μακριά από μας)
Προσοχή στα ημιαξόνια !!! χάνουν το γράσο από την φούσκα λόγω κακής στεγανοποίησης από την κατασκευή τους. Ευτυχώς για εμένα το εντόπισε ο μηχανικός όταν πήγα για αλλαγή ιμάντων στα 32.000 χιλιόμετρα (συμπληρώθηκαν 5,5 χρόνια-είναι το δεύτερο αυτοκίνητο)Το περίεργο είναι ότι την προηγούμενη εβδομάδα που έκανα αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτα ενώ το γράσο ήταν ορατό παντού... -
Χαιρετω ολους τους φιλους εδω. Λοιπον σημερα στο γυρισμο απο Αθηνα και συγκεκριμενα απο Διοδια Σχηματαριου και για για 80 χλμ (παραπανω δεν αντεξα βαρεθηκα) προσπαθησα να κινηθω με οικονομικη ταχυτητα να κανω ενα ατυπο διαγωνισμο οικονομιας στην Καταναλωση Βενζινης εχουμε και λεμε στοιχεια απο το Trip Computer.
Σημειωτεον ταχυτητα που πηγαινα 90 εως 110 χλμ/ωρα και στην πιο πολυ διαδρομη 100 χλμ με 6η ταχυτητα.
Χιλιομετρικη Αποσταση που διανυθηκε 80 χλμ
Μεση Καταναλωση 5,5 λιτρα
Μεση Ταχυτητα 91 Χλμ
Χρονος Διαδρομης 51 λεπτα
και το καλυτερο Αυτονομια 1004 χλμ -
Καλημέρα παιδια.
Μιας και σε λιγο θα χρειαστεί φ αερος σκεφτόμουν μήπως βάλω στο φιλτροκουτι ενα πάνελ KN η BMC. Εχει δοκιμάσει κανεις κατι τέτοιο;δίνει κατι τις παραπάνω η απλα θα πνίξω το μοτερ και εισαγωγή στην σκόνη και τα oil leaks ? -
Btw μπεκ injection εχει καθαρίσει κανεις η ενα γέμισμα με 100αρα και ενα πρόσθετο ειναι οκ;
-
Καθαρισμα μπεκ γιατι να κανεις?Οσο για το φιλτρο αερα, δεν προκειται να κερδισεις τιποτα που να καταλαβεις εκτος απο λιγο θορυβο παραπανω, και λογω του αυξημενου θορυβου πιστευουν αρκετοι οτι κερδιζουν σε αποδοση, και φυσικα οσο μεγαλυτερες ειναι οι διατομες του φιλτρου τοσο μεγαλυτερη πιθανοτητα να περασουν μεσα στον θαλαμο καυσης μεγαλυτερα απο τα επιτρεπομενα σωματιδια.
-
Φιλε παντελή όντως το φίλτρο αέρος το απέκλεισα.χω χρησιμοποιήσει βαρελάκι Simota σε προηγούμενο αυτοκίνητο και η εισαγωγή είχε γεμίσει μαύρη πούδρα (το θυμήθηκα κατόπιν). Όσο για τα μπέκ νομίζω κάθε 60-70 κ χλμ χρειάζονται ένα καθαρισμα ειδικά με τις τέλειες βενζίνες που έχουμε!!Επίσης το αυτοκίνητό μας δεν έχει και φίλτρο βενζίνης αναλώσιμο (έιναι μαζί με την τρόμπα )να φύγει καμπόση βρομιά.Επίσης έχω παρατηρήσει τελευταία ψιλοτρέμουλο στο ρελαντι..
Fiat Bravο 2007