-
Το σωληνακι αυτό τελικά ειναι ολοκαίνουργιο, το ειχα αλλάξει πολυ πρόσφατα οπότε δεν μπηκα καν στον κόπο να το τσεκάρω.
Εκανα ξανά εξαέρωση και πάλι έβγαζε πολλές φυσαλίδες και καθε φορα που πάταγα γκάζι έβγαιναν ΠΟΛΥ μεγαλες φυσαλίδες. Το αφησα να δουλέψει αρκετη ώρα με ανοιχτό το καπάκι μεχρι που δεν έβγαζε τίποτα. Τωρα το άφησα και αυριο θα το παω βόλτα να δω τι θα κανει. -
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Το σωληνακι αυτό τελικά ειναι ολοκαίνουργιο, το ειχα αλλάξει πολυ πρόσφατα οπότε δεν μπηκα καν στον κόπο να το τσεκάρω.
Εκανα ξανά εξαέρωση και πάλι έβγαζε πολλές φυσαλίδες και καθε φορα που πάταγα γκάζι έβγαιναν ΠΟΛΥ μεγαλες φυσαλίδες. Το αφησα να δουλέψει αρκετη ώρα με ανοιχτό το καπάκι μεχρι που δεν έβγαζε τίποτα. Τωρα το άφησα και αυριο θα το παω βόλτα να δω τι θα κανει.καθε φορα που πάταγα γκάζι έβγαιναν ΠΟΛΥ μεγαλες φυσαλίδες
μπορει να σημαινει κατι αυτο?
ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΑΥΤΟ, ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ:
-
για δες κι εδω παρομοιο σκηνικο με το δικο σου χωρις ταπα ψυγειου κλπ
ξεκινα απο εκει που το εχω, θα δεις σε λιγο οτι σκυβει και κανει κατι την ωρα της εξαερωσης και το εξηγει μετα στο 17ο λεπτο, μπορει να ειναι χρησιμο.
-
Χρήσιμο video. Λεει μάλιστα πως δεν χρειαζεται το κίτρινο χωνί. Ναι κατα την εξαέρωση πιέζει τα κολάρα, (το έκανα και εγω)
-
να ρωτήσω κατι άλλο τώρα,το ψυγείο μπροστά πόσο καιρό είναι πάνω στο αυτοκίνητο?? Έχει καθαριστεί ποτέ?? Αν είναι το δικό του και παλιότερα δούλευε με σκέτο νερό, μπορεί οι κάτω σειρές να έχουν αρχίσει να βουλώνουν,το ίδιο ισχύει και για το ψυγείο του καλοριφέρ.Τσέκαρε οτι είναι ποιο εύκολο πρώτα και μετά βγάλε ταμπλό για το ψυγείο του καλοριφέρ.
-
Το μπροστα ψυγείο ειναι καινουργιο (Valeo) όπως και όλα τα κολλάρα όλου του συστήματος. Πάντα δούλευε με παραφλού και τωρα με g12. To μέσα ψυγείο το έχω αλλάξει πριν 5 χρόνια περίπου.
-
Μου μυρίζει φλάντζα.
Δοκιμή υπό πίεση έκανες;
-
Και εγω αυτό υποψιάζομαι. Αλλα ρε γαμωτο ειναι ολοκαινουργια μεταλική και γερά βιδωμενη με arp βίδες.
Τι εννοείς δοκιμή με πίεση?
-
μηπως τελικα δεν εχει προβλημα το αυτοκινητο και τσαμπα παιδευεσαι?
-
διαβαζω σε φορα, ψαχνοντας για 'heater core gurgling' οτι μπορει και μια τρυπιτσα που δε φαινεται να κανει τη ζημια
-
Τι εννοειται να μην εχει πρόβλημα το αυτοκίνητο? Και ειναι φυσιολογικό να ανεβάζει τετοιες τρελες θερμοκρασίες το κύκλωμα μόλις το σβήσω?
Ναι το έχω ακούσει και αυτό (και τρέχα γύρευε)
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Τι εννοειται να μην εχει πρόβλημα το αυτοκίνητο? Και ειναι φυσιολογικό να ανεβάζει τετοιες τρελες θερμοκρασίες το κύκλωμα μόλις το σβήσω?Ναι το έχω ακούσει και αυτό (και τρέχα γύρευε)
ναι φιλε μου, οταν σβησεις το αυτοκινητο ανεβαινει η θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου.
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Και εγω αυτό υποψιάζομαι. Αλλα ρε γαμωτο ειναι ολοκαινουργια μεταλική και γερά βιδωμενη με arp βίδες.Τι εννοείς δοκιμή με πίεση?
Μπαίνει μια ειδική τάπα από την οποία βάζεις αέρα με πίεση στο κύκλωμα. Έχει και ένα μετρητή πίεσης πάνω της.
Αφήνεις το κύκλωμα με την πίεση για ~ μισή ώρα και παρακολουθείς τον μετρητή. Αν χάνει έστω και ελάχιστα, θα φανεί.Μετά ψάχνεις να βρεις που είναι η απώλεια.
Δες εδώ.
Youtube Video -
dinos,ακριβώς αυτό δεν σε ρώτησα και εγώ στην προηγούμενη σελίδα ,αν το έχεις κάνει και είπες ναί??
-
Αααα ναι ρε παιδια το εχω κανει αυτο. Το πρώτο πραγμα που έχω κανει ειναι.
-
ναι φιλε μου, οταν σβησεις το αυτοκινητο ανεβαινει η θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου.[/quote]
Ναι οκ αντε 5-10 βαθμούς, όχι 30-40
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
ναι φιλε μου, οταν σβησεις το αυτοκινητο ανεβαινει η θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου.Ναι οκ αντε 5-10 βαθμούς, όχι 30-40[/quote]
Δηλαδη σου πάει 120-130 βαθμους; -
Ναι ακριβώς, μετά απο 1-2 λεπτα αφού σβήσω.
-
με ενα λειζερ θερμομετρο ετρα την θερμοκρασια του μπλοκ 5-8 λεπτα μετα που θα σβησεις την μηχανη, ιδια θερμοκρασια θα εχει και το ψυκτικο υγρο, αν θα βρεις διαφορα στις 2 τιμες ψαξου με βαλβιδα, οργανο θερμοκρασιας η την καλωδιωση, απο κει και περα κατι αλλο δεν υπαρχει.
-
Που θα βρω τετοιο θερμόμετρο τωρα. Ενδιαφερον παντως...
Εχω βάλει 2ο όργανο της AEM για να μετρησω θερμοκρασία νερού και έτσι έχω δυο μετρήσεις.
Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3