Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Leon FR 1.4TSI-DSG vs. GOLF
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Leon FR 1.4TSI-DSG vs. GOLF
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    47
    409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      Ο χρήστης GREY έγραψε:
      Ισχύει όντως κάτι τέτοιο; Νόμιζα ότι μόνο ο 140αρης με το act είναι καινούργιος.Αυτο με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν το ανεφερε κανείς μας μέχρι τώρα και έχει μια κάποια αξία αναλόγως και τη χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκινητο.Εχω κάνει τεστ ντραιβ golf 7 140ps dsg και είναι παρα πολύ καλός συνδυασμός πάντως.Ξεκουραστο για μες την πόλη και όταν θες να χαρείς λίγο βαζεις απο την οθόνη το sport και το κιβώτιο στο manual και Απλα προτιμώ τον ίδιο συνδυασμό σε λεον εγώ προσωπικά.
      @Kingstonian Σχετικά με το 'αυτοματο ή όχι' κάνε ένα τεστ μτραιβ και εσύ να δεις πως λειτουργεί και αν μπορείς να το αντέξεις

      στο 1.8 το leon 1.8 εχει πολλαπλους οπως και η Οκταβια..στις 'μικρες' εχει ημιακαμπτο...
      http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... seat-leon/
      http://www.autozine.org/Archive/Seat/new/Leon_2012.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        touring-the-m3-1-6 last edited by

        Ο χρήστης nonos έγραψε:

        εδω μεσα βλεπω οτι πινουν νερο στο ονομα του...

        Παραέξω να δείς...!!!... κάτι αντιπροσωπείες και συνεργεία.....
        υγ.ειδικά η μουσική(ήχους) που παίζει.......

        Είπα κάτι που δεν ισχύει;.......

        8 στα 10 ποστ σου τους τελευταιους μηνες αφορουν ειρωνιες προς ολους τους κατασκευαστες εκτος της mazda..
        Τραβα τωρα στο λογαριασμο που εχεις φτιαξει στο vwclub να βγαλεις το κομπλεξισμο σου, που γραφτηκες για να τρολλαρεις and get a life....

        Το λες που το λες,πέστο ολοκληρωμένο τουλάχιστον....και είσαι και άδικος!!Όχι μόνο στο VW,αλλά και στο Honda...Seat....Mitsubishi....Audi...Opel...αλλά και Ford(φυσικά)σαν ξαδέρφια που είμαστε!!Το κάνω γιατί γουστάρω την αυτοκίνηση.....όχι γιατί μπαίνω για να trollάρω όπως είπες!!
        υγ...μιλάς για κόμπλεξ,την ώρα που ο ίδιος έχω ποστάρει φώτο,ένα πρόβλημα στο ταμπλό που είχε το 3άρι f/l....;
        υγ2...τα υπόλοιπα είναι 'κοριτσίστικα',δε σχολιάζω.....
        υγ3...βρές ένα μου Post(επειδή απ'ότι κατάλαβα με παρακολουθείς) από όλα τα forum, που τρολλάρω και πόσταρέ το.......Για να δώ τα 'παντελόνια' σου..!!!!!! ....και είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις,γιατί με κατηγορείς για trollάρισμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          Ο χρήστης kingstonian έγραψε:

          Ισχύει όντως κάτι τέτοιο; Νόμιζα ότι μόνο ο 140αρης με το act είναι καινούργιος.Αυτο με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν το ανεφερε κανείς μας μέχρι τώρα και έχει μια κάποια αξία αναλόγως και τη χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκινητο.Εχω κάνει τεστ ντραιβ golf 7 140ps dsg και είναι παρα πολύ καλός συνδυασμός πάντως.Ξεκουραστο για μες την πόλη και όταν θες να χαρείς λίγο βαζεις απο την οθόνη το sport και το κιβώτιο στο manual και Απλα προτιμώ τον ίδιο συνδυασμό σε λεον εγώ προσωπικά.
          @Kingstonian Σχετικά με το 'αυτοματο ή όχι' κάνε ένα τεστ μτραιβ και εσύ να δεις πως λειτουργεί και αν μπορείς να το αντέξεις

          στο 1.8 το leon 1.8 εχει πολλαπλους οπως και η Οκταβια..στις 'μικρες' εχει ημιακαμπτο...
          http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... seat-leon/
          http://www.autozine.org/Archive/Seat/new/Leon_2012.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kingstonian last edited by

            Ο χρήστης kingstonian έγραψε:

            Ισχύει όντως κάτι τέτοιο; Νόμιζα ότι μόνο ο 140αρης με το act είναι καινούργιος.Αυτο με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν το ανεφερε κανείς μας μέχρι τώρα και έχει μια κάποια αξία αναλόγως και τη χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκινητο.Εχω κάνει τεστ ντραιβ golf 7 140ps dsg και είναι παρα πολύ καλός συνδυασμός πάντως.Ξεκουραστο για μες την πόλη και όταν θες να χαρείς λίγο βαζεις απο την οθόνη το sport και το κιβώτιο στο manual και Απλα προτιμώ τον ίδιο συνδυασμό σε λεον εγώ προσωπικά.
            @Kingstonian Σχετικά με το 'αυτοματο ή όχι' κάνε ένα τεστ μτραιβ και εσύ να δεις πως λειτουργεί και αν μπορείς να το αντέξεις

            στο 1.8 το leon 1.8 εχει πολλαπλους οπως και η Οκταβια..στις 'μικρες' εχει ημιακαμπτο...
            http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... seat-leon/
            http://www.autozine.org/Archive/Seat/new/Leon_2012.html

            μια επιπλεον απορια..
            τι διαφορα θα δουμε στον δρομο με τις δυο αναρτησεις;;
            οχι τιποτα αλλο για να ξερω τι θα πρεπει να προσεξω..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              Σε κανονικη οδηγηση καμια, εκτος απο τις εγκαρσιες ανωμαλιες που μπορει ο ημιακαμπτος να περνα καπως πιο ξερα.
              Χωρις να εχω οδηγησει τα αυτοκινητα σε οριακη κατασταση ενδεχομενως τo με τους πολλαπλους να σου γυριζει γλυκα λιγο το πισω μερως σε σχεση με το πιο ισα-μουτρα στυλ του ημιακαμπτου.
              Ολα αυτα θεωρητικα βεβαια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kingstonian last edited by

                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                Σε κανονικη οδηγηση καμια, εκτος απο τις εγκαρσιες ανωμαλιες που μπορει ο ημιακαμπτος να περνα καπως πιο ξερα.
                Χωρις να εχω οδηγησει τα αυτοκινητα σε οριακη κατασταση ενδεχομενως τo με τους πολλαπλους να σου γυριζει γλυκα λιγο το πισω μερως σε σχεση με το πιο ισα-μουτρα στυλ του ημιακαμπτου.
                Ολα αυτα θεωρητικα βεβαια.

                καλο αυτο....τοτε γιατι τα περιοδικα γραφουν λες και κανει ραπορτο ο Σουμαχερ απο την πιστα δοκιμων;;
                οχι τιποτα αλλο...τρομαζουν τον αδαη...

                θυμιζει 'γνώστη' φιλο...που αρχισε να λεει για υποστροφες οταν εκανα μια διορθωση με το τιμονι και αντεδρασε λες και ξερω εγω τι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iroc last edited by

                  Ο χρήστης S3 έγραψε:
                  Σε κανονικη οδηγηση καμια, εκτος απο τις εγκαρσιες ανωμαλιες που μπορει ο ημιακαμπτος να περνα καπως πιο ξερα.
                  Χωρις να εχω οδηγησει τα αυτοκινητα σε οριακη κατασταση ενδεχομενως τo με τους πολλαπλους να σου γυριζει γλυκα λιγο το πισω μερως σε σχεση με το πιο ισα-μουτρα στυλ του ημιακαμπτου.
                  Ολα αυτα θεωρητικα βεβαια.

                  εαν κρινω απο το 6αρι μου επιβεβαιωνω αυτο που λες. το πισω μερος αφηνει πολλα περιθορια σε σχεση με τον ημιακαμπτο του γκρουπ......

                  υ.γ. το γκολφ 2 ξεκινισε με ημιακαμπτο -πηγαμε στο 5αρι και 6αρι με πολλαπλους και τωρα στο 7αρι σε ημιακαμπτο..σκεφτειτε λιγο οτι ολα αυτα γινονται καθαρα για λογους κοστους των πισω πολλαπλων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kingstonian last edited by

                    τι 'πραγματικη' διαφορα εχει ο 1.4 με τους 122ΗΡ εν. 140ΗΡ;;
                    αναφερει για διαφορα ροπης 200-250 με κορυφη τις 4000 με 3500 αντιστοιχα..αλλα σε οδηγηση τι θα δω;;
                    επαναλαμβανω οτι εχει διαφορα τι εγω βλεπω και τι πραγματικα συμβαινει!!

                    πχ 4 δευτερα διαφορα σε επιταχυνση λεμε για εναν 'ασχετο'-δεν ειμαι και σε τετοιο επιπεδο!! -μπορει να φαινονται 'ελα μωρε...' ενω στο δρομο να ειναι καποια δεκαδες μετρα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr