-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΥΓ σε περιπτωση που καποιος κεφτει το γνωστο ρητο, σας πληροφορω οτι ειναι μπλε χρωμα απο τη μανα του
Άμα ο ανθρωπος είναι προνοητικός!!
Δεν κοιτάς μην έχουν κολλήσει λάσπες στις ζάντες ;
A.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
To καλύτερο είναι να κάνεις ευθυγράμμιση γιατί μπορεί να χαλάσουν τα λάστιχα και να σου βγει ακριβά η αλλαγή στα ακρόμπαρα.Έγινε επιτυχώς η επέμβαση, αλλάχτηκαν και τα 2. Δεν γραντζούνισα τα χέρια μου καθόλου και δεν μου έμεινε βίδα ή παξιμάδι στο τέλος. Λεπτομέρειες κλπ στο θέμα των DIY σε λίγο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
A.
συμβαινει Αντωνη.Μου εχει συμβει με λασπες και με χιονια κολλημενα απο τη μεσα μερια της ζαντας.Νομιζεις οτι θα κοπει το αυτοκινητο στη μεση.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΥΓ σε περιπτωση που καποιος κεφτει το γνωστο ρητο, σας πληροφορω οτι ειναι μπλε χρωμα απο τη μανα του
Άμα ο ανθρωπος είναι προνοητικός!!
Δεν κοιτάς μην έχουν κολλήσει λάσπες στις ζάντες ;
A.
Τι;
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Αλλαζοντας ημιμπαρο και μετρωντας με παχυμετρο και πασα,στο τελος ηταν λαθος απο συγκλιση!
Επειδη ηταν διαφορετικη μαρκα!και διαφορετικη μαρκα να ειναι δεν παιζει ρολο.Το κεντρο του ακρομπαρου ειναι ιδιο,και το μηκος με το παχυμετρο ειναι δεδομενο.Λαθος μπορει να γινει στο μετρημα,αλλα μιλαμε για μικρη αποκλιση που δεν θα σου διμιουργησει θεμα στο να μπορεις να πας σε ευθυγραμμιση για να μετρησεις-διορθωσεις σωστα.
Ισως να εκανα εγω λαθος!Θα το παω για ευθυγραμμιση και αλλαγμα τα λαστιχα μπρος-πισω.
-
Ξέρει κανείς άμα βγάλεις εντελώς τους υαλοκαθαριστήρες(όλο το μπράτσο) ξεβιδώνοντας τη βίδα, μετά όταν τους επανατοποθετείς χρειάζεται να προσέξεις κάτι συγκεκριμένο;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Ξέρει κανείς άμα βγάλεις εντελώς τους υαλοκαθαριστήρες(όλο το μπράτσο) ξεβιδώνοντας τη βίδα, μετά όταν τους επανατοποθετείς χρειάζεται να προσέξεις κάτι συγκεκριμένο;Να τους βαλεις στην ιδια θεση,τιποτε αλλο.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Ξέρει κανείς άμα βγάλεις εντελώς τους υαλοκαθαριστήρες(όλο το μπράτσο) ξεβιδώνοντας τη βίδα, μετά όταν τους επανατοποθετείς χρειάζεται να προσέξεις κάτι συγκεκριμένο;να ξαναμπει στην ιδια θεση στο καρε/κωνικο.Εαν δεν μπουν στην ιδια θεση θα σταματανε σε λαθος θεση,μεχρι που θα βγαινουν και εκτος παρμπριζ σε τελειως λαθος θεση του μπρατσου.
Σημαδευεις πριν βγαλεις το μπρατσο. -
@gatsoulos,dim8 ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
A.
συμβαινει Αντωνη.Μου εχει συμβει με λασπες και με χιονια κολλημενα απο τη μεσα μερια της ζαντας.Νομιζεις οτι θα κοπει το αυτοκινητο στη μεση.
Δεν φοβάμαι εσένα φίλε!!!!.....
Δευτερόλεπτα θα σου χρειαστούν να επιλύσεις το θέμα.
Α. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
@gatsoulos,dim8 ευχαριστώ.Να εισαι καλα.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση κυρ Αντώνη και dog80.
Προφανώς δεν είναι κάτι άξιο λόγου. Όταν έρθει η ώρα για αμορτισέρ θα το δω.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
**Τι ειπαμε οτι πρεπει να κοιταξουμε ** οταν σε συγκεκριμενη περιοχη ταχυτητας (πχ απο 115 εως 125χλμ/ωρα) νιωθεις ταλαντωσεις στο τιμονι και στο καθισμα οταν εισαι με πατημενο γκαζι? (πατημενο γκαζι δε σημαινει απαραιτητα τερμα για επιταχυνση, εστω και το ελαχιστο για διατηρηση ταχυτητας).
Οταν το αφηνω να ρολαρει ή ελαττωνω το γκαζι προοδευτικα (πχ απο τα 140 μεχρι ατα 110) το ταρακουνημα ηταν πολυ λιγοτερο αισθητο...
Αν το τιμόνι παίζει δεξιά-αριστερά τότε θέλουν ζυγοστάθμιση οι εμπρός τροχοί.
Αν το τιμόνι τραντάζει τότε θέλουν οι πίσω.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια προσωπικά θα έκανα εμπρός-πίσω ζυγοστάθμιση. -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
**Τι ειπαμε οτι πρεπει να κοιταξουμε ** οταν σε συγκεκριμενη περιοχη ταχυτητας (πχ απο 115 εως 125χλμ/ωρα) νιωθεις ταλαντωσεις στο τιμονι και στο καθισμα οταν εισαι με πατημενο γκαζι? (πατημενο γκαζι δε σημαινει απαραιτητα τερμα για επιταχυνση, εστω και το ελαχιστο για διατηρηση ταχυτητας).
Οταν το αφηνω να ρολαρει ή ελαττωνω το γκαζι προοδευτικα (πχ απο τα 140 μεχρι ατα 110) το ταρακουνημα ηταν πολυ λιγοτερο αισθητο...
Αν το τιμόνι παίζει δεξιά-αριστερά τότε θέλουν ζυγοστάθμιση οι εμπρός τροχοί.
Αν το τιμόνι τραντάζει τότε θέλουν οι πίσω.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια προσωπικά θα έκανα εμπρός-πίσω ζυγοστάθμιση.ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!!!
Το περα δωθε που ενιωθα στο καθισμα με ταραξε περισσοτερο οσον αφορα το 'τι να'ναι αυτο ρε γαμωτο'
Υποθετω πως και τα δισκοφρενα εχουν αρπαξει γιατι το εχω κανει μπανιο πολλες φορες.@dim8
δεν εχει λασπες κλπ, ειναι πλυμενο προσφατότατα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Υποθετω πως και τα δισκοφρενα εχουν αρπαξει γιατι το εχω κανει μπανιο πολλες φορες.
@dim8
δεν εχει λασπες κλπ, ειναι πλυμενο προσφατότατα.Προπόνηση για τη θάλασσα το κάνει;
Αν το βάλεις να κάνει τον διάπλου του Τορωναίου θα σε παραδεχτώ!!! -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Υποθετω πως και τα δισκοφρενα εχουν αρπαξει γιατι το εχω κανει μπανιο πολλες φορες.
@dim8
δεν εχει λασπες κλπ, ειναι πλυμενο προσφατότατα.Προπόνηση για τη θάλασσα το κάνει;
Αν το βάλεις να κάνει τον διάπλου του Τορωναίου θα σε παραδεχτώ!!!Εχει μπει πολλες φορες μπλουμ σε ποταμια στους αθανατους Αττικους δρομους.
-
Αν ήταν παρατημένο καιρό μπορεί να μην έχουν ακόμα επανέλθει τα ελαστικά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν ήταν παρατημένο καιρό μπορεί να μην έχουν ακόμα επανέλθει τα ελαστικά.Θα πρότεινα ζυγοστάθμιση και στα 4 (πες στον μάστορα να τα γυρίσει στο μηχάνημα χωρίς να βγάλει τα μολύβια για να δεις αν όντως έχουν πρόβλημα) και έλεγχο μήπως έχουν χάσει το στρογγυλό τους .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν ήταν παρατημένο καιρό μπορεί να μην έχουν ακόμα επανέλθει τα ελαστικά.
Θα πρότεινα ζυγοστάθμιση και στα 4 (πες στον μάστορα να τα γυρίσει στο μηχάνημα χωρίς να βγάλει τα μολύβια για να δεις αν όντως έχουν πρόβλημα) και έλεγχο μήπως έχουν χάσει το στρογγυλό τους .
Παρατημενα δεν ειναι, οδηγειται καθε μερα το αυτοκινητο εστω και για να παω για τσιγαρα. Απλα η τελευταια μεγαλη διαδρομη ηταν μεχρι Κορινθο και πισω πριν απο 3 μηνες μπορει και παραπανω. Μεσα στην πολη ποσο γρηγορα να πας, οπότε φανηκε τωρα το θεμα, που βγηκα εκτος Αττικης.
-
Είναι λογικό και επιβεβλημένο, κάθε ορισμένα χιλιόμετρα, να κάνουμε ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση. Ζυγοστάθμιση και στους 4τ διότι από όπου περνούν τα εμπρός περνούν και τα πίσω!.
Ευθυγράμμισης στα εμπρός, έκτος εάν συντρέχει λόγος, έλεγχος και των πίσω.
Τώρα εάν ζυγοσταθμίζουμε επί του αυτοκινήτου, τότε εάν πάμε τα εμπρός πίσω, τα πίσω θέλουν ξανά ζυγοστάθμιση, διότι όταν ήταν εμπρός ζυγοσταθμίζαμε και άλλα πράγματα, που δεν υπάρχουν πίσω!.
Α.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........