Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ραλι Ακρόπολις 2014
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ραλι Ακρόπολις 2014
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 2 / 16
    Ράλι Ακρόπολις
    46
    316
    34621
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sdriver last edited by

      ειναΙ τοσο χαλια καποιες ομαδες(οσες μειναν..) που παραπεουν αγωνιστικα(κυριως) κ οικονομικα.αν τους διναν ενα σκασμο λεφτα να γυρνανε σβουρες στη πιστα του μπαχρειν μες στην ερημο ,θα πηγαιναν..! δεν υπαρχει πλεον rally, υπαρχει μονο....money!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • G
        georgeafe last edited by

        επισημο ποτε θα ειναι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • D
          dim8 last edited by

          στις 26 του μηνα θα ξερουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • G
            go_for_pole last edited by

            Πόσο αστείο είναι να διαβάζεις για τη δήθεν άποψη των ομάδων όταν υπάρχει promoter που έχει το καρπούζι και το μαχαίρι και που στο τέλος της ημέρας πρέπει τουλάχιστον να μην μπαίνει μέσα. Μόνο στην Ελλάδα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • N
              nass last edited by

              Ε δεν είναι όπως τα λες με τα φρούτα: (1) τις αποφάσεις δεν τις παίρνει ο promoter αλλά η FIA (WMSC) (2) οι 'πελάτες' του promoter είναι οι ομάδες άρα σαφώς και η άποψή τους έχει σημασία.

              ΙΜΗΟ ένα κρίσιμο πρόβλημα είναι ότι, κατά πως φαίνεται, η ΕΛΠΑ χρωστάει λεφτά στη FIA οπότε καλά κρασά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • S
                scn last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                ένα κρίσιμο πρόβλημα είναι ότι, κατά πως φαίνεται, η ΕΛΠΑ χρωστάει λεφτά στη FIA οπότε καλά κρασά...

                Τα οποία λεφτά δεν αφορούν το Ακρόπολις αλλά είναι το ποσοστό από τις λισάνς και τα παράβολα των αγωνιζόμενων των ελληνικών πρωταθλημάτων που θα έπρεπε να πηγαίνει για το pouvoir sportive. Και κάπου εδώ μου έρχονται στο νου τα λόγια του APR που είχε πει κάποτε ότι η ΕΛΠΑ τραβάει χρήματα από τις λισάνς και τα παράβολα των ελληνικών αγώνων για να χρηματοδοτεί άσχετα πράγματα, ανάμεσα στα οποία ήταν και περιττές πολυτέλειες για το Ακρόπολις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  nass τις αποφάσεις για το πρόγραμμα τις παίρνει πάντα ο κάθε promoter από την άποψη ότι πρέπει πρώτα ο αγώνας να συμφωνήσει στους εμπορικούς όρους μαζί του πριν ο αγώνας του μπει προς έγκριση από την FIA σε ένα draft καλεντάρι. Το rubber stamping του WMSC είναι εντελώς τυπικό γιατί η FIA δεν μπορεί να επιβάλει τον ένα ή τον άλλο αγώνα και να προκαλέσει ζημιά στον συνεργάτη της promoter. Εκτός φυσικά αν έχει άλλες εκκρεμότητες με τον ASN όπως τα καμάρια μας αλλά και σε αυτή την περίπτωση η αξίωση της FIA δεν είναι θέμα ενός αγώνα αλλά κάτι που ο μερακλής ASN θα βρίσκει συνέχεια μπροστά του. Από εκεί και πέρα ο promoter μπορεί να συνεργάζεται με τις ομάδες, μπορεί να τον απασχολούν το που πουλάνε αυτές, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο ισοδύναμες λύσεις με αυτό το κριτήριο αλλά δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να γράψει ζημιά για τα μάτια τους. Δεν το έχουν και συνεταιρικό άλλωστε.

                  Μια ωραία επίπτωση όλης αυτής της ιστορίας είναι ότι η ΟΜΑΕ είναι διατεθειμένη να πληρώσει την οφειλή της ΕΛΠΑ στη FIA με αντάλλαγμα το δικαίωμα τέλεσης αγώνων. Λαμπρά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • N
                    nafpaktos last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                    Μια ωραία επίπτωση όλης αυτής της ιστορίας είναι ότι η ΟΜΑΕ είναι διατεθειμένη να πληρώσει την οφειλή της ΕΛΠΑ στη FIA με αντάλλαγμα το δικαίωμα τέλεσης αγώνων. Λαμπρά.

                    To λαμπρά είναι ειρωνικό?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bomber21 last edited by

                      Αύριο μαθαίνουμε αν μας διώξανε, έτσι δεν είναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        onthelimit last edited by

                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/110138
                        Δυστυχώς δεν ειναι καλα τα νεα και οπως λεει το αρθρο η FIA θα ανακοινωσει την αποχωρηση του αγωνα απο το πρωταθλημα του 2014.
                        Μου αρεσε πολυ η δηλωση του Capito για τον αγωνα και για τη χωρα γενικά αλλα μαλλον αυτο αποτι φαινεται δεν θα αλλαξει κατι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          theo13 last edited by

                          κριμα κριμα και παλι κριμα...το χρημα πανω απ ολα πλεον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bomber21 last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Η δήλωση του Capito δεν δείχνει σοβαρό μάνατζερ.
                              Βαθειά ειρωνική είναι και επιπέδου Αννίτας Πάνια τι λιγότερο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nass last edited by

                                Το ό,τι θα 'ναι έξω το Ακρόπολις το 14 νομίζω πρέπει, πλην συγκλονιστικού απροόπτου, να το πάρουμε απόφαση

                                Το ερώτημα προς τους λοιπούς συμφορουμίτες είναι τι θα προτιμούσατε 'καθόλου Ακρόπολις' ή 'ERC Ακρόπολις' το 14 ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  scn last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Το ό,τι θα 'ναι έξω το Ακρόπολις το 14 νομίζω πρέπει, πλην συγκλονιστικού απροόπτου, να το πάρουμε απόφαση

                                  Το ερώτημα προς τους λοιπούς συμφορουμίτες είναι τι θα προτιμούσατε 'καθόλου Ακρόπολις' ή 'ERC Ακρόπολις' το 14 ?

                                  Καθόλου. Θα είναι μεγάλο λάθος η εμπλοκή στο ERC,
                                  (α) από οικονομικής πλευράς,
                                  (β) για το κύρος του ονόματος και τη διατήρηση του επιπέδου του αγώνα,
                                  (γ) για την πιθανότητα επιστροφής στο WRC,
                                  (δ) επειδή τυχόν εμπλοκή στο ERC δεν εξασφαλίζει πάνω από 10 ξένες συμμετοχές και ταυτόχρονα διήμερος αγώνας 250-300 χλμ δε θα εξασφαλίσει ούτε 20 έλληνες αυτή την περίοδο. Από τους οποίους ούτε ένας δε θα μπορέσει να πλησιάσει σε ρυθμό τα R5 των ξένων. Άσε που μετά από 2-3 χρονιές ελάχιστοι ξένοι, πλην εργοστασιακών Σκόντα, θα κάνουν τόσα έξοδα για έναν τόσο σκληρό γι' αυτούς αγώνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Ο χρήστης scn έγραψε:

                                    (γ) για την πιθανότητα επιστροφής στο WRC,

                                    και μονο αυτος ο λογος φτανει για μενα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Για ποιό λόγο είναι ισχυρότερη η πιθανότητα επιστροφής με το Ακρόπολις εκτός (και καθόλου πχ. όλο το προσωπικό σπίτια του) παρά εντός ?

                                      Αν η ελπίδα είναι ότι κάποιος άλλος αγώνας θα δηλώσει αδυναμία και θα πάρει τη θέση του το Ακρόπολις, ας είμαστε ρεαλιστές, δεν πρόκειται να συμβεί. Υπάρχει τέτοιο ιστορικό προηγούμενο ?

                                      Τα οικονομικής φύσης επιχειρήματα είναι λογικά (εξάλλου και το αλλήστου μνήμης ΕΛΠΑ έμπαινε μέσα σε καλύτερους καιρούς) αλλά αυτό περί επιστροφής δεν το καταλαβαίνω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        scn last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Για ποιό λόγο είναι ισχυρότερη η πιθανότητα επιστροφής με το Ακρόπολις εκτός (και καθόλου πχ. όλο το προσωπικό σπίτια του) παρά εντός ?

                                        Αν η ελπίδα είναι ότι κάποιος άλλος αγώνας θα δηλώσει αδυναμία και θα πάρει τη θέση του το Ακρόπολις, ας είμαστε ρεαλιστές, δεν πρόκειται να συμβεί. Υπάρχει τέτοιο ιστορικό προηγούμενο ?

                                        Γιατί ο αγώνας θα εκφυλιστεί τόσο (βλ. χωμάτινο ΕΛΠΑ) ώστε θα χάσει μια για πάντα κάθε πιθανότητα επιστροφής. Ακρόπολις χωρίς εργοστασιακές ομάδες δεν μπορεί να κρατηθεί. Σύντομα θα πέσει σε επίπεδο 'Ράλλυ Ολύμπιο'. Αν θέλει κάποιος να δοκιμάσει τη συμμετοχή στο ERC μπορεί να το κάνει χωρίς να ξεφτυλίσει το όνομα. Είναι δικαίωμα του καθενός να ρισκάρει την οικονομική καταστροφή, όχι όμως το εκφυλισμό ενός εθνικού θεσμού.

                                        Όσον αφορά το ιστορικό προηγούμενο, τα πράγματα δεν είναι όπως παλιότερα. Το παράβολο και τα τηλεοπτικά δικαιώματα έχουν φτάσει τις 440.000 και νομίζω ότι ελάχιστοι οργανωτές που δε βάζουν εισιτήριο μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Ήδη για το 2014 η Σουηδία δηλώνει άρνηση συμμετοχής για οικονομικούς λόγους, οπότε ναι, υπάρχει ιστορικό προηγούμενο.
                                        Επιπλέον, σε άλλους αγώνες υπάρχουν διάφορα προβλήματα. Για παράδειγμα, το θέμα της ασφάλειας που ήδη έχει εγερθεί για τη Γερμανία (παρόλη την τρομερή αυστηρότητα των κριτών, ο αγώνας είναι άκρως υψηλού κινδύνου για τους θεατές και ανοησίες της οργάνωσης όπως αυτή πέρυσι με το αυτοκίνητο του Πρόκοπ δεν υπήρξαν ποτέ σε Ακρόπολις) ή η μεγάλη συρρίκνωση της Σαρδηνίας όπου ο αγώνας κοντεύει να καταντήσει 'μίνι ράλλυ'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Δε συμφωνώ με τα περί εκφυλισμού, ούτε το Μόντε έπαθε τίποτα 3 χρόνια στο IRC ούτε η Πολωνία, απ΄ό,τι βλέπουμε, χαλάστηκε που ήταν 4 χρόνια στο ERC.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Για ποιό λόγο είναι ισχυρότερη η πιθανότητα επιστροφής με το Ακρόπολις εκτός (και καθόλου πχ. όλο το προσωπικό σπίτια του) παρά εντός ?

                                            γιατι θα εχεις υπογραψει στο erc?Πως θα φυγεις εαν παρουσιαστει η ευκαιρια?
                                            Nass δεν εχει ξαναγινει,αλλα και οι οικονομικες συγκυριες σε ολη την Ευρωπη ειναι περιεργες.
                                            Προσωπικα να δω ''Ακροπολις'' με Σολοβοβ,Κρουντα αλλους 10(στην καλυτερη) 3κλασσατους δεν μου λεει τιποτα.Ειδικα εαν κοστισει τον αμπακο,που θα κοστισει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 2 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr