Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Almera LX 99 - 1400- Δεν παίρνει μπροστά.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Almera LX 99 - 1400- Δεν παίρνει μπροστά.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      padjon last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.

      Αναζητώντας μια λύση για το πρόβλημά μου, διάβασα κάποια σχετικά σχόλια στο φορουμ και αποφάσισα να γράψω μια αναλυτική περιγραφή σε περίπτωση που κάποιος έχει ιδέα.

      Έχω ένα Almera 1400 toy 99 με 250.000 χλμ

      Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ένα Σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών. Μετά από μια διαδρομή 60 χιλιομέτρων, έκανα στάση σε κάποιο κατάστημα. Πηγαίνοντας να ξεκινήσω μετά από 5 λεπτά, το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Με 7-8 «μιζιές» τελικά πήρε και δεν ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα μέχρι που...

      Μετά από δέκα ημέρες ξεκινώντας το πρωί για τη δουλειά πήρε μετά από 10 προσπάθειες. Πρόβλημα μου παρουσιάστηκε πάλι μετά από 7-8 ημέρες. Δεν έχει να κάνει με κρύο ή ζέστη, το έχω τσεκάρει. Έκτοτε ανά τρεις τέσσερις ημέρες έχω «θέμα»

      Δύο τρεις επίσης φορές έχει σβήσει με το γκάζι πατημένο, χωρίς να «βήξει» η μηχανή αλλά μαχαίρι. Σημειωτέον πως όταν έχει σβήσει, προηγουμένως δεν έχω θέμα εκκίνησης.

      Στο συνεργείο έβαλαν εγκέφαλο, έλεγξαν μπαταρία, καμία ένδειξη. Άλλαξα κλειδί καμία βελτίωση.

      Μου είπαν πως πρέπει να το τσεκάρουν την ώρα που δεν παίρνει μπροστά.

      Αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία σχετική θα με βοηθούσε αρκετά.

      Ευχαριστώ.

      Γιάννης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        padjon last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.

        Αναζητώντας μια λύση για το πρόβλημά μου, διάβασα κάποια σχετικά σχόλια στο φορουμ και αποφάσισα να γράψω μια αναλυτική περιγραφή σε περίπτωση που κάποιος έχει ιδέα.

        Έχω ένα Almera 1400 toy 99 με 250.000 χλμ

        Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ένα Σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών. Μετά από μια διαδρομή 60 χιλιομέτρων, έκανα στάση σε κάποιο κατάστημα. Πηγαίνοντας να ξεκινήσω μετά από 5 λεπτά, το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Με 7-8 «μιζιές» τελικά πήρε και δεν ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα μέχρι που...

        Μετά από δέκα ημέρες ξεκινώντας το πρωί για τη δουλειά πήρε μετά από 10 προσπάθειες. Πρόβλημα μου παρουσιάστηκε πάλι μετά από 7-8 ημέρες. Δεν έχει να κάνει με κρύο ή ζέστη, το έχω τσεκάρει. Έκτοτε ανά τρεις τέσσερις ημέρες έχω «θέμα»

        Δύο τρεις επίσης φορές έχει σβήσει με το γκάζι πατημένο, χωρίς να «βήξει» η μηχανή αλλά μαχαίρι. Σημειωτέον πως όταν έχει σβήσει, προηγουμένως δεν έχω θέμα εκκίνησης.

        Στο συνεργείο έβαλαν εγκέφαλο, έλεγξαν μπαταρία, καμία ένδειξη. Άλλαξα κλειδί καμία βελτίωση.

        Μου είπαν πως πρέπει να το τσεκάρουν την ώρα που δεν παίρνει μπροστά.

        Αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία σχετική θα με βοηθούσε αρκετά.

        Ευχαριστώ.

        Γιάννης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          padjon last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.

          Αναζητώντας μια λύση για το πρόβλημά μου, διάβασα κάποια σχετικά σχόλια στο φορουμ και αποφάσισα να γράψω μια αναλυτική περιγραφή σε περίπτωση που κάποιος έχει ιδέα.

          Έχω ένα Almera 1400 toy 99 με 250.000 χλμ

          Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ένα Σαββατοκύριακο εκτός Αθηνών. Μετά από μια διαδρομή 60 χιλιομέτρων, έκανα στάση σε κάποιο κατάστημα. Πηγαίνοντας να ξεκινήσω μετά από 5 λεπτά, το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Με 7-8 «μιζιές» τελικά πήρε και δεν ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα μέχρι που...

          Μετά από δέκα ημέρες ξεκινώντας το πρωί για τη δουλειά πήρε μετά από 10 προσπάθειες. Πρόβλημα μου παρουσιάστηκε πάλι μετά από 7-8 ημέρες. Δεν έχει να κάνει με κρύο ή ζέστη, το έχω τσεκάρει. Έκτοτε ανά τρεις τέσσερις ημέρες έχω «θέμα»

          Δύο τρεις επίσης φορές έχει σβήσει με το γκάζι πατημένο, χωρίς να «βήξει» η μηχανή αλλά μαχαίρι. Σημειωτέον πως όταν έχει σβήσει, προηγουμένως δεν έχω θέμα εκκίνησης.

          Στο συνεργείο έβαλαν εγκέφαλο, έλεγξαν μπαταρία, καμία ένδειξη. Άλλαξα κλειδί καμία βελτίωση.

          Μου είπαν πως πρέπει να το τσεκάρουν την ώρα που δεν παίρνει μπροστά.

          Αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία σχετική θα με βοηθούσε αρκετά.

          Ευχαριστώ.

          Γιάννης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αισθητήρας θέσης στροφάλου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Αισθητήρας θέσης στροφάλου;

              Κλασικό σύμπτωμα

              Αν δεν είναι αυτό σε φίλο μου με παρόμοιο πρόβλημα είχε θέμα με τις γειώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tzavaras-dimitris last edited by

                Αν φορα τον κινητηρα GA14,εχει μηχαν. αντλια καυσιμου.
                Δεν εχουν αισθητηρα στροφαλου.
                Ελεγχο στο φωτοκυταρο, και την ηλεκτρονικη. (διανομεας)
                Κατα πασαν πιθανοτητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  padjon last edited by

                  Ναι, δεν έχει αισθητήρα στροφαλου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Υπάρχει μηχανική αντλία καυσίμου σε injection?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      padjon last edited by

                      Σήμερα το πρωί είχα πάλι το ίδιο πρόβλημα.

                      Ευτυχώς ο Ηλεκτρολόγος είναι γείτονας και το είδε επιτόπου.

                      Πόρισμα: Ηλεκτρονική, η οποίο αφαιρέθηκε για τα περαιτέρω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ga14de last edited by

                        Ηλεκτρικη ειναι η αντλια. Στο ντιστριμπιτερ ειναι το προβλημα; Εκει ειναι ο αισθητηρας γωνιας εκκεντροφορου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          padjon last edited by

                          Το είδα τώρα μετά από καιρό, αλλά ας απαντήσω μπας και βοηθήσουμε κάνα Χριστιανό ομοιοπαθή.

                          Ναι το ντιστριμπιτερ αλλάχθηκε. Συγκεκριμένα το βρήκα μέσω νετ στην Κατερίνη γύρω στα 115 ευρώ καινούργιο
                          μάλλον ιμιτασιόν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr