-
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Άρα σύμφωνα με εσένα Merc, Ferrari, Lotus, McLaren ήταν τραγικοί...
Αυτά είναι μπαρούφες, ο Vettel έκανε μεγάλο αγώνα, τέλος..... συμφωνα με αυτον που παρακολουθει και καταλαβαινει τι βλεπει.Ο Alonso εκανε μια καταπληκτικη εκκινηση και μετα εναν μετριο αγωνα,οσο του επετρεπε μια αθλια ferrari,η οποια ειχε σκληροτερες αναρτησεις προκειμενου να καταφερει να φερνει σε σωστη θερμοκρασια τα ελαστικα,μη επιτρεποντας καλη τους διαχειρηση.Ευτυχως για τον ισπανο ο ρυθμος των Mercedes ηταν αθλιοτερος,ο Webboing boing boing ως συνηθως δεν εκανε normal αγωνα και οι Lotus ειχαν προβληματα προσφυσης αναλογα των Ferrari.Αν ΜΒ και Webber εκαναν normal αγωνα,συμφωνα με το ρυθμο που ειχσν δειξει στις κατακτηριες δοκιμες,ο Alonso θα τερματιζε τεταρτος η πεμπτος (μαλλον τεταρτος γιατι το Mark θα τον περνουσε ως συνηθως......... ).Ποιος απο ολους ηταν τραγικοτερος;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το γεγονος οτι το φαινομενο ως γενικευενο ειναι σχετικα προσφατο (της τελευταιας διετιας),οδηγει στο συμπερασμα οτι γιουχαρεται γιατι (χωρις να φταιει) εχει γινει κατεστημενο με το καλημερα (...)Προσωπικα πιστευω αυτη ειναι η βασικοτερη αιτια, χωρις φυσικα να δικαιολογω τη γιουχα.
Ισως καπου φταιει και ο ιδιος με τη συμπεριφορα του (το υψωμενο δαχτυλο,οι εντολες που δεν υπακουει η που ο κσομος φαινεται να πιστευει οτι δινονται στο Webber ).....
Κατα τη γνωμη μου ο Φετελ δεν (θα επρεπε να) ειναι αντιπαθης. Στην πιστα ειναι κυριος, ειναι χαλαρος, με χιουμορ και ταλαντουχος. Για να πιστευει καποιος οτι δεχεται εντολες ο Γουεμπερ, που σκιστηκε περυσι στη Βραζιλια να κλεισει τον Φετελ και ανοιξε στις Φερραρι, και σε μια ομαδα που εδωσε φετος multi21 υπερ του Γουεμπερ και σε βαρος του 3 φορες πρωταθλητη, πρεπει να ειναι πολυ αντι-Φετελ.
Μια ομαδα νεοκοπη,χωρις οπαδους,που ειναι ασχετη με το automotive και αντιμετωπιζεται ακομα ως φωτοβολιδα που καποια στιγμη θα σβησει,που διαλυει το ανταγωνισμο,με την υπονοια (δεν εξεταζουμε αν ειναι βασιμη η οχι) οτι αυτο γινεται και με πλαγιους τροπους (ειτε κλαψας ,ειτε πολιτικης επιρροης,ειτε κλεψιας).
Για το νεοκοπη, χωρις οπαδους και παραδοση, συμφωνω. Οτι επηρεαζει, μεσω κλαψας ή πολιτικης, περισσοτερο απο παραδοσιακες δυναμεις ή μεγαλους κατασκευαστες, ειναι απλα αστειο.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Το γεγονος οτι το φαινομενο ως γενικευενο ειναι σχετικα προσφατο (της τελευταιας διετιας),οδηγει στο συμπερασμα οτι γιουχαρεται γιατι (χωρις να φταιει) εχει γινει κατεστημενο με το καλημερα (...)
Προσωπικα πιστευω αυτη ειναι η βασικοτερη αιτια, χωρις φυσικα να δικαιολογω τη γιουχα.
Ισως καπου φταιει και ο ιδιος με τη συμπεριφορα του (το υψωμενο δαχτυλο,οι εντολες που δεν υπακουει η που ο κσομος φαινεται να πιστευει οτι δινονται στο Webber ).....
Κατα τη γνωμη μου ο Φετελ δεν (θα επρεπε να) ειναι αντιπαθης. Στην πιστα ειναι κυριος, ειναι χαλαρος, με χιουμορ και ταλαντουχος. Για να πιστευει καποιος οτι δεχεται εντολες ο Γουεμπερ, που σκιστηκε περυσι στη Βραζιλια να κλεισει τον Φετελ και ανοιξε στις Φερραρι, και σε μια ομαδα που εδωσε φετος multi21 υπερ του Γουεμπερ και σε βαρος του 3 φορες πρωταθλητη, πρεπει να ειναι πολυ αντι-Φετελ.
Μια ομαδα νεοκοπη,χωρις οπαδους,που ειναι ασχετη με το automotive και αντιμετωπιζεται ακομα ως φωτοβολιδα που καποια στιγμη θα σβησει,που διαλυει το ανταγωνισμο,με την υπονοια (δεν εξεταζουμε αν ειναι βασιμη η οχι) οτι αυτο γινεται και με πλαγιους τροπους (ειτε κλαψας ,ειτε πολιτικης επιρροης,ειτε κλεψιας).
Για το νεοκοπη, χωρις οπαδους και παραδοση, συμφωνω. Οτι επηρεαζει, μεσω κλαψας ή πολιτικης, περισσοτερο απο παραδοσιακες δυναμεις ή μεγαλους κατασκευαστες, ειναι απλα αστειο.
Δεν ειναι προσωπικες μου αποψεις,αλλα αποπειρα να δωσω μια ερμηνεια στο τι μπορει να παρακινει αυτους που αποδοκιμαζουν να το κανουν.Και βεβαια η ενσταση μου εχει να κανει με το οτι ο οχλος αυτος ειναι αποκλειστικα tifosi.Συνεπως τα περι ευνοιας RBR η Vettel ειναι κατι που καλως η κακως υφερπει,ανεξαρτητα αν εχει βαση η οχι.
Προσωπικα δεν εγκρινω το γιουχαισμα,χωρις βεβαια να με απασχολει που το τρωει (οποιος και αν το τρωει).Θεωρω πολυ πιο ηχηρο να αγνοησεις ,σιωπωντας, αυτον που δεν συμπαθεις και να επιβραβευσεις αυτον που συμπαθεις (οπως με τους σεσημασμενους βλακες σε ενα forum.....απλα δεν τους απαντας αγνοωντας τους)
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
(οπως με τους σεσημασμενους βλακες σε ενα forum.....απλα δεν τους απαντας αγνοωντας τους)Τουλαχιστον σε μενα απαντας
Ναι ρε, καταλαβα οτι δεν ειναι προσωπικες σου αποψεις. Γενικα οι ερμηνειες που δινεις ειναι σωστες, απλα καποιες λιγο τραβηγμενες.
-
ripper sorry αλλα η μνημη μου δεν με βοηθαει στο να βρω παρομοια περιστατικα. Δλδ περιστατικα που εγιναν αντικειμενο συζητησης στην press conference,που εγιναν θεμα στο βαθρο στο autosport κλπ.
Ενταξει σιγουρα στο παρελθον ολο και καποιοι Βραζιλιανοι θα γιουχαραν τον Προστ και αντιστοιχα Γαλλοι τον Σεννα,ή σε κατι χειμερινες δοκιμες στην βαρκλελωνη το 2008 καποιοι ισπανοι εκραζαν τον Χαμιλτον με ρατσιστικους χαρακτηρισμους (πραξεις που το καμαρι τις καταδικασε αμεσως) αλλα κατι σαν του Φεττελ δεν θυμαμαι.
Ειπαμε. Θα κριθει ο Γερμανος οταν βγει στα δοκιμαστικα της Αυστραλιας και ξαφνικα βρεθει στην 8η θεση με 1 σεκ διαφορα απο τον 1ο χωρις να εχει καποιο προβλημα. Εκει θα δουμε πως θα διαχειριστει την κατασταση. Γιατι κακα τα ψεματα εχει υπερ καλομαθει σε μονοθεσια πυραυλους.
-
Για το γιουχάϊσμα στον Φέττελ το μόνο που έχω να προσθέσω είναι: o tempora o mores
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ειπαμε. Θα κριθει ο Γερμανος οταν βγει στα δοκιμαστικα της Αυστραλιας και ξαφνικα βρεθει στην 8η θεση με 1 σεκ διαφορα απο τον 1ο χωρις να εχει καποιο προβλημα. Εκει θα δουμε πως θα διαχειριστει την κατασταση. Γιατι κακα τα ψεματα εχει υπερ καλομαθει σε μονοθεσια πυραυλους.
Στην τορο ροσο τι μονοθεσιο ειχε; Κι αυτο που λες για πυραυλους δεν ισχυε ολα αυτα τα τελευταια χρονια, δες φετος και περυσι τι εγινε στο ξεκινημα των σεζον, υστερουσε καπως και στις δυο περιπτωσεις η rb επειδη δεν μπορεσε να βολευτει αμεσα στα ελαστικα, παρολα αυτα ο φετελ τα πηγε εξαισια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Φέττελ είναι ένας υπερταλαντούχος νέος, απόλυτα προσαρμοσμένος στο στυλ του μονοθεσίου (και το αντίστροφο) και ο Γουέμπο είναι ένας μεσήλικας που απλά θέλει να τελειώσει την χρονιά του, συν του ότι μάλλον κανείς δεν τον στηρίζει μέσα στην ομάδα. Δεν βλέπω κάτι παράλογο στο όλο σκηνικό. Το ξαναλέω, αν ο Φέττελ οδηγούσε Ferrari θα είχε αποθεωθεί ως το νόθο του Σούμι!!! Απλά τώρα εκνευρίζει να κερδίζει η βυσσινάδα, όπως ενοχλούσε πολύ να κερδίζει και η Brawn από το πουθενά... Βέβαια τα multi21 και οι κλάψες δεν βοήθησαν. Δεν συμφωνώ με τα γιούχα αλλά σίγουρα αν δεν φοράς κόκκινα δεν θα είσαι ο αγαπημένος του πλήθους... -
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ειπαμε. Θα κριθει ο Γερμανος οταν βγει στα δοκιμαστικα της Αυστραλιας και ξαφνικα βρεθει στην 8η θεση με 1 σεκ διαφορα απο τον 1ο χωρις να εχει καποιο προβλημα. Εκει θα δουμε πως θα διαχειριστει την κατασταση. Γιατι κακα τα ψεματα εχει υπερ καλομαθει σε μονοθεσια πυραυλους.
Στην τορο ροσο τι μονοθεσιο ειχε; Κι αυτο που λες για πυραυλους δεν ισχυε ολα αυτα τα τελευταια χρονια, δες φετος και περυσι τι εγινε στο ξεκινημα των σεζον, υστερουσε καπως και στις δυο περιπτωσεις η rb επειδη δεν μπορεσε να βολευτει αμεσα στα ελαστικα, παρολα αυτα ο φετελ τα πηγε εξαισια.
Δεν ειπα και δεν λεω οτι ειναι κουλος!!!Προς Θεου!!
Στην τορο ροσσο ηταν σχεδον ρουκι.
Αλλα ξαναδιαβασε τι εγραψα.
Λεω πως τωρα που εχει μαθει στις νικες και στους τιτλους, πως θα διαχειριστει την κατασταση οταν το μονοθεσιο του θα ειναι κατι σαν την φετινη μακλαρεν πχ..
Θα ειναι νευρικος ευεξαπτος?
Θα ειναι χαλαρος?
Θα ειναι we win together we lose together?
Θα γκρινιαζει?
Και διαφορα αλλα ερωτηματα που ακομα δεν μπορουν να απαντηθουν γιατι ειναι στην τοπ ομαδα αυτην την στιγμη. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πολυ τραβηγμενη αποψη.....που νομιζω οτι ουτε εσυ βαθια μεσα σου την ασπαζεσαι.Το 90% δηλ. στη Σιγκαπουρη,στην Αγγλια η δεν ξερω που αλλου, πλην Ιταλιας και Ισπανιας, ειναι συνεννοημενοι tifosi, που φισκαρουν τις κερκιδες με σκοπο να τον αποδοκιμασουν;
Να μου ελεγες οτι αν ετρεχε για τη ferrari ,οι ζητωκραυγες των οπαδων θα σκεπαζαν τα σφυριγματα αποδοκιμασιας...να σου δωσω δικιο.Το γεγονος οτι το φαινομενο ως γενικευενο ειναι σχετικα προσφατο (της τελευταιας διετιας),οδηγει στο συμπερασμα οτι γιουχαρεται γιατι (χωρις να φταιει) εχει γινει κατεστημενο με το καλημερα,μονοπωλωντας τους τιτλους και στερωντας απο το ποπολο την αγωνια της εξελιξης του πρωταθληματος.... καi ισως γιατι με τοσο εμφατικες εμφανισεις σαν την προχθεσινη, της Monza η του SPA...... σπρωχνει το ουδετερο κοινο στο να επιθυμει με καθε τροπο την ηττα του (πραγμα που εχει συμβει κατα κορον στο παρελθον και σε αλλα αθληματα πχ. με τον Eddy Merckx στην ποδηλασια .....μεχρι το Muhammad Ali).......
Ισως καπου φταιει και ο ιδιος με τη συμπεριφορα του (το υψωμενο δαχτυλο,οι εντολες που δεν υπακουει η που ο κσομος φαινεται να πιστευει οτι δινονται στο Webber ).....
Tελος πιστευω οτι οι αποδοκιμασιες, εμμεσως πλην σαφως, γεννιουνται και απευθυνονται και στην ομαδα για την οποια οδηγει και δεν αφορουν αποκλειστικα τον ιδιο.Μια ομαδα νεοκοπη,χωρις οπαδους,που ειναι ασχετη με το automotive και αντιμετωπιζεται ακομα ως φωτοβολιδα που καποια στιγμη θα σβησει,που διαλυει το ανταγωνισμο,με την υπονοια (δεν εξεταζουμε αν ειναι βασιμη η οχι) οτι αυτο γινεται και με πλαγιους τροπους (ειτε κλαψας ,ειτε πολιτικης επιρροης,ειτε κλεψιας). Τελος μιας ομαδας που δεν ειναι συμπαθης λογω προσωπων που τη στελεχωνουν (Marko,Horner) και για την οποια εχει παγιωθει η αντιληψη οτι τον ευννοει συστηματικα.
Στην 'ουδέτερη' Ελλάδα πόσο τοις εκατό είναι οι Ferrariκοι; Αμφισβητείται δηλαδή η υπερπλειοψηφία των οπαδων της Ferrari;
Προφανώς δεν ξέρω το ακριβές ποσοστό, αλλά το 90% μου φαίνεται πολύ λογικό. Εσύ πόσο πιστεύεις ότι είναι;Όταν λέω τρώει το μπιφτέκι τους, εννοώ 'κλέβει' νίκες από την ομάδα τους, σαρώνει τα πρωταθλήματα, στερεί το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα, αυτό που λες και εσύ δηλαδή.
Η McLaren είναι στο πουθενά, η Mercedes είναι γερμανική (δεν νομίζω οι Γερμανοι να κράζουν με τόσο πάθος τον Vettel), οι υπόλοιποι έχουν αστεία μικρά ποσοστά οπαδών, ποιοι είναι αυτοί που κράζουν λοιπόν;Δεν έχουμε παραδείγματα γιουχαίσματος διάφορων οδηγών στην Monza; Δεν ξέρουμε ότι οι tifosi είναι πιο 'ποδοσφαιρικοί' σαν οπαδοί;
Τι σου φαίνεται τραβηγμένο;Υπόνειες εύνοιας και κλεψίματος υπάρχουν πάντα για κάποιον που είναι μακράν πρώτος, στην περιπτωση Red Bull - Vettel όμως δεν έχει βρεθεί ποτέ τίποτα μεμπτο. Ο ίδιος ο Vettel δεν έχει δώσει παραπάνω δικαιώματα από ότι άλλοι οδηγοί (τουναντίον) για γιουχάισμα.
Ο μόνος λόγος λοιπόν είναι το 'μπιφτέκι' -
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
ripper sorry αλλα η μνημη μου δεν με βοηθαει στο να βρω παρομοια περιστατικα. Δλδ περιστατικα που εγιναν αντικειμενο συζητησης στην press conference,που εγιναν θεμα στο βαθρο στο autosport κλπ.Ενταξει σιγουρα στο παρελθον ολο και καποιοι Βραζιλιανοι θα γιουχαραν τον Προστ και αντιστοιχα Γαλλοι τον Σεννα,ή σε κατι χειμερινες δοκιμες στην βαρκλελωνη το 2008 καποιοι ισπανοι εκραζαν τον Χαμιλτον με ρατσιστικους χαρακτηρισμους (πραξεις που το καμαρι τις καταδικασε αμεσως) αλλα κατι σαν του Φεττελ δεν θυμαμαι.
Κατά καιρούς πολλοί οδηγοί έχουν γιουχαριστεί, όταν ήταν 'εχθροί' του πλήθους.
Με τον Vettel είναι πιο έντονο (και συνεχόμενο) γιατί από πολύ μικρός έχει σαρώσει τα ρεκόρ με μια μη δημοφιλή ομάδα.
Ο μόνος που έχει κάνει κάτι ανάλογο (σε πιο μεγάλη ηλικία όμως) πρόσφατα είναι ο Schumacher και να είσαι σίγουρος ότι αν δεν οδηγούσε Ferrari η γιούχα θα πήγαινε σύννεφο.Δεν έχω καταλάβει σε τι διαφωνείτε. Πως αλλιώς εξηγείται η γιούχα;
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Στην 'ουδέτερη' Ελλάδα πόσο τοις εκατό είναι οι Ferrariκοι; Αμφισβητείται δηλαδή η υπερπλειοψηφία των οπαδων της Ferrari;
Προφανώς δεν ξέρω το ακριβές ποσοστό, αλλά το 90% μου φαίνεται πολύ λογικό. Εσύ πόσο πιστεύεις ότι είναι;Όταν λέω τρώει το μπιφτέκι τους, εννοώ 'κλέβει' νίκες από την ομάδα τους, σαρώνει τα πρωταθλήματα, στερεί το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα, αυτό που λες και εσύ δηλαδή.
Η McLaren είναι στο πουθενά, η Mercedes είναι γερμανική (δεν νομίζω οι Γερμανοι να κράζουν με τόσο πάθος τον Vettel), οι υπόλοιποι έχουν αστεία μικρά ποσοστά οπαδών, ποιοι είναι αυτοί που κράζουν λοιπόν;Δεν έχουμε παραδείγματα γιουχαίσματος διάφορων οδηγών στην Monza; Δεν ξέρουμε ότι οι tifosi είναι πιο 'ποδοσφαιρικοί' σαν οπαδοί;
Τι σου φαίνεται τραβηγμένο;Υπόνειες εύνοιας και κλεψίματος υπάρχουν πάντα για κάποιον που είναι μακράν πρώτος, στην περιπτωση Red Bull - Vettel όμως δεν έχει βρεθεί ποτέ τίποτα μεμπτο. Ο ίδιος ο Vettel δεν έχει δώσει παραπάνω δικαιώματα από ότι άλλοι οδηγοί (τουναντίον) για γιουχάισμα.
Ο μόνος λόγος λοιπόν είναι το 'μπιφτέκι'Δεν ξερω ρε συ ripper..... δεν εκανα γκαλοπ.Προφανως ειναι η πλειοψηφια σε παγκοσμιο επιπεδο,αλλα γιατι καλα και σωνει ειναι αυτοι που μετατρεπουν τις απονομες σε ολα τα γεωγραφικα μηκη και πλατη σε πεταλο γηπεδου; Και καλα στην Ιταλια και στην Ισπανια.Στην Αγγλια που το πληθος παραδοσιακα εχει ματια μονο για βρετανο οδηγο (ακομα καλυτερα αν οδηγει αγγλικο αυτοκινητα),παλι οι tifosi αποδοκιμαζαν;Ποσοι πια απο δαυτους ηταν; Και στη Σιγκαπουρη,στην ερημο του Σινα,στον Ειρηνικο η οπου στο διαολο τρεχουν,οι πυρηνες της ferrari κανουν το σαματα; Αν μεθαυριο αποδοκιμασουν οι ιαπωνες,πραγμα που θα ειναι εντελως παραδοξο και αναπαντεχο ως εντελως ξενο στην κουλτουρα τους και τα ηθη τουςr,ο ιος της ferrari θα τους εχει μολυνει;
Στην ουδετερη Ελλαδα δεν ξερω τι γινεται,αλλα κρινοντας απο την μικρη κοινοτητα του forum βλεπω εξισου πολλους ΑΑ (οχι Ανωνυμους Αλκοολοικους.....αλλα Αnti Alonso)με οπαδους της ferrari...........H μονοτονια της υπεροχης ενοχλει και τον ουδετερο φιλαθλο,που μπορει να μην φτανει σε σημειο να αποδοκιμαζει,αλλα επιθυμει επιτελους την αλλαγη του σκηνικου.Η οποια μπορει να προελθει απο τη ferrari,την ΜΒ,τη Mc Laren (η οποια εχει πλεον τα χαλια της,αλλα μεχρι προτινος ξεκινουσε σταθερα ως επιδοξη διεκδικητρια).Απο ολους αυτους στερει πρωταθλημα ο Vettel.
Ειπα ηδη οτι σε μεγαλο ποσοστο της η γιουχα ενδεχομενως προκαλειται απο την απεχθεια του κοσμου για την ομαδα (ο Μarko φερ'ειπειν δεν ειναι απο τις πλεον συμπαθεις προσωπικοτητες....oσo καλη διαθεση και να εχει κανεις,ουτε ο Horner)και απλα εισπραττει τα απονερα για λογαριασμο της ο γερμανος. Η συμπαθεια η η ασυλια που δειχνει να απολαμβανει,κυριως μεταξυ των οπαδων των αλλων ο ομαδων ο Webber,δεν οφειλεται απλα στον οικτο που μπορει να προκαλουν οι σφαλιαρες που του εχει μοιρασει ο ξανθος,ουτε η συμπονια για την παροιμιωδη κακοτυχια του,οσο οτι το πληθος τον αισθανεται και τον αντιμετωπιζει εδω και μια τριετια ως ξενο σωμα προς τη RBR....ως τον αποδιοπομπαιο τραγο.
Τελος ο ΜS ειχε οντως φαει τη γιουχα της ζωης του επι Benetton.Αυτη σταματησε οχι γιατι απλα ντυθηκε στα κοκκινα,αλλα γιατι τον δικαιωσαν στην πορεια αλλα πραγματα,που πρωτα αναγκασαν τις αγγλικες φυλλαδες να κοψουν τα βιτριολικα σχολια και το φαρμακι και μετα εθεσαν τερμα στα σφυριγματα της κερκιδας.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
αλλα κρινοντας απο την μικρη κοινοτητα του forum βλεπω εξισου πολλους ΑΑ (οχι Ανωνυμους Αλκοολοικους.....αλλα Αnti Alonso)με οπαδους της ferrari...........Ούτε κατά διάνοια.
Να σημειώσω εδώ ότι σε 100 άτομα αν γιουχάρουν οι 10 και οι υπόλοιποι σωπαίνουν, φαίνεται σαν να σε αποδοκιμάζει το σύμπαν.
Τέλος πάντων θεωρώ ότι αυτή που διεκδικεί φέτος νίκες και πρωτάθλημα και δεν τα παίρνει λόγω Vettel είναι η Ferrari και λογικά οι πολυπληθείς οπαδοί τις είναι που γιουχάρουν κυρίως (που είναι πλειοψηφία σε κάθε πίστα, άντε βγάλε την Αγγλία).
Δεν το λέω για να τους μειώσω, το λέω γιατί μου φαίνεται λογικό.Εσύ λες ότι γιουχάρουν και οι υπόλοιποι. Πιθανόν. Δεν αλλάζει κάτι.
Τι ομάδα υποστηρίζει ο βλαμμένος δεν έχει σημασία. Υπάρχει μια διαρκής αδικαιολόγητη γιούχα προς τον Vettel που υποβιβάζει το σπορ σε ποδοσφαιρικά επίπεδα. -
Εχω την εντυπωση οτι το ολο σκηνικο της γιουχας ξεκινησε απο οπαδους του Webber! Αυστραλους και μη, οι οποιοι εδω και χρονια τα'χουν με τον Vettel και μετα το multi 21 τρελαθηκαν...
Κι οπως λεει κι ο ripper αν κατω απ' το βαθρο βρισκονται καμια 20αρια που σφυριζουν ε ειναι οι μονοι που ακουγονται. Πιθανοτατα ακολουθουν και αλλοι σαν προβατα μονο και μονο γιατι δεν ειναι με τον Vettel.
Δεν θα απορουσα αν μαθαινα οτι υπαρχουν συγκεκριμενοι τρελοι που πανε σε ολα τα βαθρα μονο και μονο για να γιουχαρουν τον Vettel! Αλλωστε ειναι η μονη 'τιμωρια' του για το multi 21...
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι το ολο σκηνικο της γιουχας ξεκινησε απο οπαδους του Webber! Αυστραλους και μη, οι οποιοι εδω και χρονια τα'χουν με τον Vettel και μετα το multi 21 τρελαθηκαν...Αυτο πιστευω οτι ειναι το 'κρισιμο' σημειο.Κατι που ξεκινησε σαν αυθορμητη διαμαρτυρια-αποδοκιμασια του πληθους με συγκεκριμενη αφορμη (multi 21),αντι να ξεθυμανει...γενικευτηκε,σε σημειο να γινει 'μοδα' και μερος του τελετουργικου, στο οποιο παιρνει μερος ο καθε πικραμενος και ο καθε ασχετος (και σιγουρα και οπαδοι της ferrari, που οχι μονο πολυπληθεστεροι ειναι,αλλα σε ορισμενες περιοχες και οι πλεον 'ποδοσφαιροποιημενοι').
Και ολο αυτο το υφισταται ο γερμανος οχι μονο γιατι κανει η δεν κανει κατι,αλλα και γιατι φοραει 'λαθος φανελα'.....που οχι απλα δεν ειναι 'βαρια', ωστε να μπορει να του εξασφαλισει ασυλια,αλλα δεν εχει γινει (ακομα) αποδεκτη απο το συλλογικο υποσυνειδητο,λογω του τροπου με τον οποιο χαλασε τη μανεστρα (την οποια δειχνει διατεθιμενη να χαλαει για καιρο ακομα).........Αυτος ειναι και ο λογος που ο Vettel δεν 'πουλαει' ακομα τοσο,οσο θα επρεπε βασει επιτευγματων.Αν παρακολουθησει κανεις ακομα και τους μετριοπαθεστερους των σχολιαστων του ιταλικου τυπου,που υποκλινονται στην ανωτεροτητα RBR-Vettel,αυτο που δεν κρυβεται πισω απο τις πολιτικα ορθες φρασεις τους, ειναι η κριτικη προς τη ferrari οχι γιατι δεν μπορει να πρωταγωνιστησει ....αλλα γιατι χανει απο τους bibitari (bibita= αναψυκτικο).
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αν παρακολουθησει κανεις ακομα και τους μετριοπαθεστερους των σχολιαστων του ιταλικου τυπου,που υποκλινονται στην ανωτεροτητα RBR-Vettel,αυτο που δεν κρυβεται πισω απο τις πολιτικα ορθες φρασεις τους, ειναι η κριτικη προς τη ferrari οχι γιατι δεν μπορει να πρωταγωνιστησει ....αλλα γιατι χανει απο τους bibitari (bibita= αναψυκτικο)....χρειάστηκε να γραφτούν ακόμα οχτώ σελίδες, για να καταλήξουμε σ' αυτό που είχα επισημάνει από τη σελίδα επτά (7) εγώ ο άσχετος...
...δεν πρόκειται για κλάψα, αλλά για δικαιολογημένη διαμαρτυρία!.. είναι απαράδεκτο το 'αναψυκτικό' του... 'κουλαδιού'(!) να τερματίζει μια αιωνιότητα μπροστά από την ιστορικότερη ομάδα του γκριντ και μάλιστα με πιλότο στην καλύτερη περίοδο της καρριέρας του!..
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι το ολο σκηνικο της γιουχας ξεκινησε απο οπαδους του Webber! Αυστραλους και μη, οι οποιοι εδω και χρονια τα'χουν με τον Vettel και μετα το multi 21 τρελαθηκαν...Κι οπως λεει κι ο ripper αν κατω απ' το βαθρο βρισκονται καμια 20αρια που σφυριζουν ε ειναι οι μονοι που ακουγονται. Πιθανοτατα ακολουθουν και αλλοι σαν προβατα μονο και μονο γιατι δεν ειναι με τον Vettel.
Δεν θα απορουσα αν μαθαινα οτι υπαρχουν συγκεκριμενοι τρελοι που πανε σε ολα τα βαθρα μονο και μονο για να γιουχαρουν τον Vettel! Αλλωστε ειναι η μονη 'τιμωρια' του για το multi 21...
Λογική άποψη, αλλά πόσοι να είναι ρε συ οι οπαδοί του Webber;
Αν ήταν η σπίθα που ξεκίνησε τη φωτιά έχει βάση πάντως.
Και μάλλον είναι λίγο απ' όλα (Multi 21, άναψυκτικό, πάλι αυτός, κόψ' το δάχτυλο και βάλτο εκεί που ξέρεις). -
-
-
Σήμερα αξιώθηκα να τον δω ολοκληρο τον αγώνα. Ε δεν τον λες και βαρετό. Για την νίκη ΟΚ βαρετός ήταν, αλλά γενικά ήταν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν τα Πιρέλια. Διαφορετικες στρατηγικές να δίνουν ενδιαφέρον στους τελευταίους γύρους (όπως και στο Ρινγκ) και όχι ο ύπνος μετά το τελευταίο πιτστοπ. Κατά τα άλλα αγώνας χωρίς συμπεράσματα. Πιο εντυπωσιακό για μένα ήταν τα 19' με ένα σετ που είχε ο Αλόνσο από τις Μερκ και τα 2 πιτς και το σχεδόν 1' από τον Μπάτον παρά τα 32' του Φέτελ που ήταν σε σαφώς καλύτερη στρατηγική. Από τη στιγμή που βγήκε μπροστά από τον Αλόνσο το 1' το γύρο ήταν λογική διαφορά. Δεν ήταν full racing. Παρομοίως καλός ήταν και ο Ράικονεν, μόνο που ήταν σε σαφώς ταχύτερο από τις Φερράρι μονοθέσιο όπως φάνηκε.
2013 - Singtel Singapore Grand Prix