Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιααα.... να κλάψουμε λίγο ομαδικώς...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιααα.... να κλάψουμε λίγο ομαδικώς...
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 18
    • 19
    • 10 / 19
    Περί αυτοκίνησης
    58
    368
    669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Οι μοναδικοι ελληνες που φορολογουνται ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι. Οταν ξαναβγεις στο δρομο κοψε φατσες και αμαξια και πες μου.

      Τι λές τώρα. Αυτοί που στηρίζουν τα έσοδα της κυβέρνησης (απο φυσικά προσωπα) είναι οι υπάλληλοι γενικώς.

      Με την διαφορά οτι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δουλευουν σαν 3 δημόσιιους, πληρώνονται σαν δύο αλλά πληρώνουν φόρο σαν 4!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:

        Έτσι μπράβο! Έχουμε γεμίσει πια εδώ μέσα με σκατόφλωρους και σκατόμυαλους! Πες τα επιτέλους!

        Έχεις τρακάρει ποτέ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfa-156 last edited by

          οποτε σπυρο19 τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια,αντε μην πω καμια κουβεντα τωρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Ο χρήστης maxmara έγραψε:

            Έτσι μπράβο! Έχουμε γεμίσει πια εδώ μέσα με σκατόφλωρους και σκατόμυαλους! Πες τα επιτέλους!

            Έχεις τρακάρει ποτέ;

            Ναι, από δικό μου λάθος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:

              Έτσι μπράβο! Έχουμε γεμίσει πια εδώ μέσα με σκατόφλωρους και σκατόμυαλους! Πες τα επιτέλους!

              Έχεις τρακάρει ποτέ;

              Ναι, από δικό μου λάθος.

              Να τολμήσω να πώ οτι μια μεγάλη μερίδα του φόρουμ έχει κουραστεί να διαβάζει υβριστικές φράσεις οπως 'σκατόφλωρους και σκατόμυαλους'. Τι είναι αυτό που σου δίνει το δικαίωμα να θίγεις άλλους έτσι; Το αλάνθαστο (που δεν ισχύει);

              Σε λίγα post σου έχω συμφωνήσει. Άλλα τα βρίσκω απαράδεκτα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros19 last edited by

                Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
                οποτε σπυρο19 τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια,αντε μην πω καμια κουβεντα τωρα...

                Προσεξε καλα πως μιλας. Δεν ειναι τσιφλικι σου εδω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  maxmara: Ποσώς που μ'ενδιαφέρει αν συμφωνείς μαζί μου ή όχι. Στα υπόλοιπα, έτσι εκφράζομαι όταν προσβάλλουν τη νοημοσύνη μου και αρνούνται να καταλάβουν τα αυτονόητα ή απαιτούν αυτά τα αυτονόητα να αναιρεθούν επειδή αυτοί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να μάθουν τίποτα για το συγκεκριμένο αντικείμενο και θέλουν, αντίθετα, να το πετσοκόψουν για να προσαρμοσθεί στη δική τους ανικανότητα και άγνοια. Σ'όποιον αρέσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    maxmara last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                    οποτε σπυρο19 τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια,αντε μην πω καμια κουβεντα τωρα...

                    Προσεξε καλα πως μιλας. Δεν ειναι τσιφλικι σου εδω.

                    ΄

                    Βρε μπάς και ο Alfa156 αστειευόταν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maxmara last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      maxmara: Ποσώς που μ'ενδιαφέρει αν συμφωνείς μαζί μου ή όχι. .

                      Ουτε εμένα. Απλά ανησυχώ μην βρεθούμε στο ίδιο δρόμο και προκαλέσεις ξανά ατύχημα την ώρα που σε προσπερνάω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros19 last edited by

                        Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:

                        α καλα στην γερμανια που δεν εχουν ορια,δεν εχουν καδρονια οι χαρταετους στην αριστερη εχουν προβλημα ε??παρε γαιδαρο εσυ λκαλυτερα τοτε να πηγαινεις σαλονικα

                        Δε νομιζω να αστειευεται... Και στη σελιδα 10 το ιδιο ερειστικος ηταν, αλλα δε σχολιασα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Και χίλια δίκια του δίνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            E ενταξει ρε μεγαλε, εσυ τι θα ελεγες, θυμισε μου μονο ποτε πας για προθυπουργος... για να σε ψηφισω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alfa-156 last edited by

                              ε ναι ρε φιλε εχω βαρεθει να σε ακουω να εισαι πνευμα αντιλογιας για τα αυτονοητα...σε ολα τα τοπικ!
                              και οπως βλεπεις διαγωνουνε ολοι μαζι σου οποτε....καλυτερα πηγαινε σε κανενα φορουμ που ασχοληται με ποδοσφαιρο εκει θα συνισφερεις περισσοτερα ισως..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Καταρχήν ηρεμήστε!!!

                                Πρώτον όσοι μιλάνε απαξιωτικά για τους άλλους, έχουν απόλυτο άδικο, ακόμα και αν αρχικά είχαν απόλυτο δίκιο.

                                Εξάλλου σε πάρα πολλά ζητήματα δεν υπάρχει μια και μόνη αλήθεια...

                                Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την πέφτετε στον Spyros19. Συζήτηση κάνουμε. Και το γεγονός ότι επισημαίνει κάποιους κινδύνους, που ούτως ή άλλως υπάρχουν, δεν είναι κακό, ούτε υποννοεί το ότι όλοι πρέπει να πηγαίνουμε σαν κότες.

                                Κίνδυνοι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν, ακόμα και όταν κινείσαι σε δρόμο με 25 λωρίδες, μέρα και ολομόναχος. Το θέμα είναι το πως θα ελαχιστοποιήσουμε τους κινδύνους αυτούς. Μέχρι τι ποσοστό ρίσκου είμαστε σαν κράτος διαθετειμένοι να ανεχθούμε...

                                Νομίζω ότι τα 160 δεν είναι παράλογο όριο για ελληνική εθνική οδό, έχω πάει επανειλλημένως με πολλά πολλά παραπάνω (για το γούστο και την φάση και ποτέ επειδή βιαζόμουν) με αυτοκίνητο (αυτό της υπογραφής) που δεν φημίζεται για την ποιότητα κύλισής του στον ανοικτό δρόμο. Σας διαβεβαιώ ότι δεν ένιωθα ιδιαίτερη ανασφάλεια. Αυτό βέβαια ισχύει μόνο για μέρα, όχι για νύχτα, που το οπτικό σου πεδίο περιορίζεται απελπιστικά στα 40~50 μέτρα...
                                160+ έχω πιάσει και με το χρέπι Ford Sierra 1,6 8v (1986) του πατέρα μου, το οποίο είναι εντελώς αφρόντιστο (γι' αυτό το λέω και χρέπι)

                                Δηλαδή τα 160 σε ελληνική εθνική οδό καλύπτουν ακόμα και ένα 'αρκετά κακό' σενάριο (π.χ. μέσος οδηγός λόγω κούρασης - βαρεμάρας που δεν αποδίδει στο 100% της προσοχής του, αυτοκίνητο όχι καινούργιο, κίνηση όχι και τόσο χαμηλή κ.τ.λ.). Εννοώ ότι, ακόμα κι' έτσι, οι πιθανότητες να προκληθεί ατύχημα παραμένουν ανεκτά χαμηλές.

                                Επίσης καλό είναι να μην έχουμε στο μυαλό μας στερεότυπα, όπως 'ο απόλυτος κάφρος', 'το απόλυτο λαμόγιο'... Δεν υπάρχουν νομίζω τέτοια πράγματα. Ή αν υπάρχουν αποτελούν μεριοψηφία.
                                Και 'γω έχω συναντήσει άτομα τα οποία μου προκαλούσαν ψιλοαηδία για διάφορους λόγους, αλλά τις περισσότερες φορές στα (ακριβώς ) 25 χρόνια μου συναντώ ανθρώπους που έχουν πολλές πλευρές. Και κακές και καλές. Το λέω αυτό εγώ, που έχω δυσαρεστηθεί, πληγωθεί, προσβληθεί ΑΠΕΙΡΕΣ φορές από ανθρώπους...

                                Επίσης δεν συφωνώ ότι το 10% μόνο έπρεπε να πάρει δίπλωμα, ούτε με το ότι πρέπει ένας οδηγός να διαβάζει τα πάντα στον δρόμο. Αυτό το λέω εγώ που θέλω οπτικό πεδίο τουλάχιστον 150 μέτρων για να αισθάνομαι σίγουρος (γι' αυτό και την νύχτα είμαι πολύ πιο μαζεμένος).
                                Φυσικά και πρέπει να βλέπει όσα μπορεί και να προνοεί για όσα μπορεί (βάσει αυτών που βλέπει στον δρόμο), αλλά επειδή είμαστε άνθρωποι και απερισκεψίες κάνουμε και κουραζόμαστε και αφηρημένοι μπορεί να είμαστε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Το 120 σταθερο οριο ανεξαρτητως συνθηκων ειναι μια χαρα, ενω το '160 υπο αριστες συνθηκες' και οχι παντου και παντα, ειναι επικινδυνο? Εγω κατι ειπα περι **υπερβολικης ** (οπως οριζεται απο τα ορια στην πινακιδα) και **ακαταλληλης **ταχυτητας, κανενας δεν το εξετασε αυτο...

                                  Το προβλημα μου εμενα εγκειται στο ΓΕΓΟΝΟΣ οτι οι περισσοτεροι που υπερασπιζονται τοσο ενθερμα τα ορια ταχυτητας, δυστυχως κοιτανε μονο αυτα. Νομιζουν δηλαδη οτι επειδη 'δεν τρεχουν', αυτοματα ειναι και καλοι/ασφαλεις οδηγοι. Πειτε με εγωιστη ή υπεροπτη, αλλα θεωρω εμενα πολυ πιο ασφαλη οδηγο (παρα το οτι 'τρεχω') απο πολλουυυυς αλλους που απλα δεν τρεχουν (αλλα κανουν αλλα 1002 καφριλικια χωρις μαλιστα να το καταλαβαινουν γιατι 'αφου δεν τρεχουν ειναι σωστοι και ασφαλεις'). Να σας πεισω δεν μπορω, απλα να αναφερω οτι οοοολοι οι φιλοι μου με θεωρουν πολυ ασφαλεστερο απο καποιους αλλους μεταξυ τους που 'δεν τρεχουν'. Και για να προλαβω μερικους, οι φιλοι μου ειναι απο τρελλους κοντρακηδες μεχρι ατομα που ουδεμια σχεση εχουν με το αυτοκινητο και γενικα φοβουνται ταχυτητες κλπ.

                                  Και τα γραφω ολα αυτα οχι για να διαφημισω τον εαυτο μου, αλλα γιατι προσπαθω να κανω μερικους να ξεκολλησουν απο την ταμπελα με το οριο, για τον απλο λογο οτι δεν μπορει κατι σταθερο και αμεταβλητο (οριο ταχυτητας) να ελεγχει ουσιαστικα κατι τοσο μεταβαλλομενο οπως οι συνθηκες σε ενα δρομο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Κώστα, δεν μπορείς τους 'δεν τρέχω, άρα είμαι ασφαλής' να τους ξεκολλήσεις. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να ξεκολλήσουν, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να μάθουν να οδηγούν. Το δίπλωμα το πήραν ΧΩΡΙΣ να μάθουν να οδηγούν, το πήραν μόνο για να το δείχνουν στο στρουμφ σε κάνα μπλόκο και για να πάρουν το τουτού. Κι όταν πάθουν το ατύχημα ή κινδυνέψουν, αντί να πεισμώσουν και να δουν τι κάνανε λάθος για να μην το ξανακάνουν, θα αρχίσουν να μιλάνε για το πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις.

                                    Και μετά έρχονται εδώ πέρα, παριστάνοντας τους 'εραστές της αυτοκίνησης' (που η πλήρης αδιαφορία για την εκμάθηση της οδήγησης ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ αναιρεί κάθε ισχυρισμό περί αγάπης προς την αυτοκίνηση) και λένε όλα αυτά που λένε. Γι'αυτό κι εγώ τους κράζω και θα συνεχίσω να τους κράζω, γιατί είναι υποκριτές και κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους και εμάς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                      Κώστα, δεν μπορείς τους 'δεν τρέχω, άρα είμαι ασφαλής' να τους ξεκολλήσεις. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να ξεκολλήσουν, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να μάθουν να οδηγούν. Το δίπλωμα το πήραν ΧΩΡΙΣ να μάθουν να οδηγούν, το πήραν μόνο για να το δείχνουν στο στρουμφ σε κάνα μπλόκο και για να πάρουν το τουτού. Κι όταν πάθουν το ατύχημα ή κινδυνέψουν, αντί να πεισμώσουν και να δουν τι κάνανε λάθος για να μην το ξανακάνουν, θα αρχίσουν να μιλάνε για το πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις.

                                      Πάντως (χωρίς να σε ξέρω και από χθες) νομίζω ότι ποτέ σου δεν κατέβαλες σοβαρή προσπάθεια να αλλάξεις την γνώμη κάποιου. Αυτή την εντύπωση μου δίνεις, δεν ξέρω γιατί...
                                      Γιατί με ερειστικό, φανατισμένο και λίγο (έως πολύ) αυτάρεσκο λόγο (αλλά κατ' τα άλλα καλοπροαίρετο λόγο) δεν πείθεις και πολλούς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Για ακόμα μια φορά θα πω ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί δεν επιτρέπονται!
                                        Ούτε τύποις (και πολύ περισσότερο) ούτε ουσία!!

                                        ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν!

                                        Προς skullone:
                                        Κωνσταντίνε, έχεις ακούσει για την ελεύθερη βούληση τίποτα?

                                        Ποιός σου είπε ότι έχεις το αλάθητο?
                                        Ακόμα και αν το είχες, ποιός σου έχει δώσει το δικαίωμα να μειώνεις όσους δεν συμφωνούν με τα συνήθη παραληρήματά σου!

                                        Κωνσταντίνε, αν νομίζεις ότι σου πέφτουμε λίγοι, μπορείς να δοκιμάσεις σε άλλα Φόρουμ που σε καταλαβαίνουν!

                                        Εμείς ίσως να σου πέφτουμε λίγοι (σαν σκατόφλωροι και προσκυνημένοι)!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Από την εμπειρία μου μπορώ πια να καταλάβω ποιοι έχουν διάθεση συζήτησης και αναθεώρησης των απόψεών τους και ποιοι όχι. Με τους πρώτους συζητώ μια χαρά και έχω αλλάξει εν πολλοίς και τις δικές μου απόψεις, γιατί ήξεραν περισσότερα (σε ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις, πολύ περισσότερα) από μένα. Τους δεύτερους ή τους προσπερνάω ή, όταν μπαίνουν και κάνουν παράσιτα, τους κράζω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petros last edited by

                                            Δυστυχώς ο νόμος είναι απόλυτος. Τα 130 χιλιόμετρα είναι μία τιμή στην οποία όλα τα αυτοκίνητα (αρκεί να είναι επαρκώς συντηρημένα) των τελευταίων 10-15 ετών είναι απολύτως ασφαλή. Και βέβαια -αν και δυστυχώς- ο νόμος δεν ξεχωρίζει μάρκες, μοντέλα, οδηγική εμπειρία και φυσική κατάσταση του οδηγού (τουλάχιστον πέρα από ένα όριο).

                                            Το πρόβλημα λοιπόν έγκειται στην εφαρμογή του. Οι κάμερες σε καμία περίπτωση δεν είναι ενδεδειγμένο μέτρο (όπως άλλωστε και στις περισσότερες εφαρμογές του ηλεκτρονικού αυτού ρουφιάνου). Σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι. Είναι απλώς η εύκολη και φτηνή λύση. Αν και για το τελευταίο υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες, καθώς στην Αγγλία η μείωση των ατυχημάτων είναι δυσανάλογη του κόστους εγκατάστασης και συντήρησής τους, ενώ επιπλέον αυξάνονται οι φωνές που θεωρούν το μέτρο έως και επικίνδυνο, καθώς αποσπάται η προσοχή των οδηγών από το δρόμο στην προσπάθεια να τις εντοπίσουν.

                                            Κι ερχόμαστε στον παράγοντα άνθρωπο. Τα γνωστά μπλόκα του καφέ και της ξάπλας (στο μέσον της ευθείας πίσω από το θαμνάκι) είναι περίπου το ίδιο απαράδεκτα με την κάμερα. Ευτυχώς όσο πάει αυτή η διαδικασία μειώνεται στη χώρα μας. Θεωρώ πολύ θετική την ύπαρξη περιπολικών που κινούνται στο όριο και λίγο παραπάνω πάνω-κάτω στην εθνική, ελέγχοντας διακριτικά την κίνηση. Πρόσφατα, σε ταξίδι μου στη Θεσ/νίκη η ροή της κίνησης ήταν πολύ καλή λόγω της ύπαρξης περιπολικού ανά 10 περίπου χιλιόμετρα. Μάλιστα όλοι κινούνταν λίγο πάνω από το όριο χωρίς να τρέχει κάστανο, ενώ απέφευγαν τις ταρζανιές. Η δε τροχαία ήταν υποδειγματική αφήνοντας τα αυτοκίνητα να κινούνται και σχετικά γρήγορα και ελεύθερα. Κάποια στιγμή θέλησα να τους ψιλοτεστάρω και ενώ κινούνταν με 120 τους προσπέρασα με 130. Μέχρι εδώ καλά, όταν λίγα μέτρα μετά πάτησα βαθιά το γκάζι κι άρχισα να απομακρύνομαι (με αρκετά περισσότερα από το όριο), απλώς μου έπαιξαν τα φανάρια και επανήλθα σε φυσιολογικούς ρυθμούς (140 χαω).

                                            Αν υπάρχει θέληση, ολίγη εξυπνάδα και κατανόηση έως ένα βαθμό, οι δρόμοι θα ήταν μακράν πιο ασφαλείς. Αν μάλιστα ελεγχόταν πολύ περισσότερο η κατάσταση των αυτοκινήτων (και ιδιαίτερα των επαγγελματικών) σε συστηματική βάση, θεωρώ -να μην πω ότι είμαι σίγουρος- ότι τα αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια θα ήταν πολλαπλώς πιο εμφανή, από ό,τι με οποιοδήποτε κυνήγι μαγισσών (βλ. περιστασιακά σκληρά μπλόκα, κάμερες, δορυφόροι, αισθητήρες κ.λπ. κ.λπ. ρουφιανιλίκια).

                                            Η κατάσταση του οδοστρώματος είναι μία άλλη τεράστια κουβέντα... και την αφήνω διότι ήδη το μήνυμά μου έχει... 'σεντονοποιηθεί'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 10 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr